Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GODZIANÓW w sprawie Monitoring samorządy #1590

1

odpowiedź na informację publiczną przez CHYNÓW w sprawie Monitoring samorządy $126

Chynów, 17.01.2018r.

W odpowiedzi na wniosek otrzymany w dniu 9 stycznia 2018r o udzielenie
informacji publicznej niniejszym informuję:

- W Gminie Chynów nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej;

- Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego

- Nie powołano w gminie rady oświatowej

- W Gminie Chynów obowiązuje uchwała NR VI/41/2011 z dnia 30 maja
2011r. dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami
strona: www.bip.chynow.pl <http://www.bip.chynow.pl> - strona główna -
konsultacje społeczne - akty prawne.

- Liczba przyjętych uchwał przez radę gminy: w roku 2014 - 62, w roku
2015 - 69, w roku 2016 - 66

- Liczba konsultacji społecznych : w roku 2014 - 3, w roku 2015 - 3,
w roku 2016 - 4

- Nie została utworzona młodzieżowa rada gminy

- Nie została utworzona gminna rada seniorów

- W gminie nie wyodrębniono funduszu sołeckiego strona:
www.bip.chynow.pl <http://www.bip.chynow.pl> -

Prawo lokalne - uchwały rady gminy - kadencja 2014 - 2018 - sesja XXV 28
marca 2017r.

- Brak zarządzeń dot. realizacji funduszu sołeckiego

- W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski oparty o konsultacje
społeczne

- W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski oparty o oparty o inną
konstrukcję prawną niż konsultacje społeczne

Z poważaniem

Maria Jaskółowska

Sekretarz Gminy

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GODZIANÓW w sprawie Monitoring samorządy #1590

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŻMUDŹ w sprawie Monitoring samorządy #1167

Szanowni Państwo
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Mariusz Łopuszyński
Urząd Gminy Żmudź

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE OBOWIĄZUJE

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
NIE

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
TAK https://ugzmudz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=68&p1=szczegoly&p2=978752

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014-86, 2015-91, 2016-73

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014-0, 2015-2, 2016-1

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
TAK https://ugzmudz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=68&p1=szczegoly&p2=811464

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, BRAK

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
NIE

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), NIE DOTYCZY

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5170@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBOCHNIA w sprawie Monitoring samorządy #1619

W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018 roku w załączeniu przesyłam odpowiedz.

Aneta Milczarek
Urząd Gminy Lubochnia
Lubochnia Dworska
ul. Tomaszowska 9
97-217 Lubochnia
Tel. 44 710-35-10 wew. 36

2

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej-Gmina Aleksandrów przez ALEKSANDRÓW (woj. łódzkie) w sprawie Monitoring samorządy #1546

Dzień dobry,

    W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

/Z poważaniem /

/Paweł Mamrot/

/    Sekretarz Gminy Aleksandrów/

Urząd Gminy w Aleksandrowie

Aleksandrów 39 B

26-337 Aleksandrów

pow. piotrkowski, woj. łódzkie

1

informacja publiczna Gmina Łagiewniki przez ŁAGIEWNIKI w sprawie Monitoring samorządy #406

W załączeniu przesyłam odpowiedzi na zadane pytania.
Pozdrawiam
Aneta Tyniec
UG Łagiewniki
74 89 39 316 wew. 113

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZERCÓW w sprawie Monitoring samorządy #1691

Dzien dobry
Zgodnie z wnioskiem z dnia 09.01.2018 dot. udostępnienia informacji publicznej w formie elektronicznej w załączeniu przekazujemy informacje zawarte we wniosku.

Z poważaniem
Kamila Pietrzyk

1

Odpowiedź na wniosek o udostepnienie danych przez JEZIORANY w sprawie Monitoring samorządy $358

Witam, przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie danych.
Urząd Miejski w Jezioranach

1

odpowiedź wniosek w sprawie informacji publicznej przez STRZEGOM w sprawie Monitoring samorządy #459

Witam, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek w sprawie informacji
publicznej.

Pozdrawiam

---------------------------------------------------------

Magdalena Kuczyńska

Zespół ds. Bezpieczeństwa, Profilaktyki i Organizacji Pozarządowych

Urząd Miejski w Strzegomiu

ul. Rynek 38

tel. 74 / 85 60 566 fax 74 / 85 60 516

magdalena.kuczynska@strzegom.pl

www.strzegom.pl

1

odpowiedź na wniosek - UG Sędziejowice przez SĘDZIEJOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1675

Dzień dobry!

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Pozdrawiam

Urszula Pasowska

--
Urząd Gminy Sędziejowice
Urszula Pasowska
Inspektor
tel. 43 6771146

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARY BRUS w sprawie Monitoring samorządy #1111

-----Oryginalna wiadomość-----

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf. publicznej przez SOŚNO w sprawie Monitoring samorządy #784

Urząd Gminy Sośno przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek
z dnia 9 stycznia 2018 r. o udostępnienie informacji publicznej.

Proszę o potwierdzenie otrzymania odpowiedzi.

Danuta Zenel

Urząd Gminy Sośno

Ul.Nowa 1

89-412 Sośno

Tel.52 389-01-16

1

odpowiedź na wniosek-Andrzejewo przez ANDRZEJEWO w sprawie Monitoring samorządy $1

Odpowiadając na wniosek z dnia 9 stycznia Urząd Gminy w Andrzejewie
informuje:

- w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej oraz uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami,

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

-nie powołano rady oświatowej,

- w latach 2014-2016 przeprowadzono 3 konsultacje z mieszkańcami (rok 2016),

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

- nie utworzono gminnej rady seniorów,

- wyodrębniono fundusz sołecki w budżecie gminy Andrzejewo,

- w gminie nie obowiązuje budżet obywatelski

- wszystkie uchwały Rady Gminy Andrzejewo oraz zarządzenia organu
wykonawczego umieszczone zostały na stronie www.bip.andrzejewo.pl

Z poważaniem

Piotr Skłodowski

Sekretarz Gminy Andrzejewo

--
Ta wiadomość zawiera informacje chronione i jest przeznaczona wyłącznie dla wymienionej osoby.
Jeśli nie jesteś wymienionym adresatem tej wiadomości, nie powinieneś jej rozpowszechniać, rozsyłać ani kopiować.
Prosimy o natychmiastowe powiadomienie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej wiadomości i usunięcie jej z komputera.
Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą tej wiadomości, informujemy, że jej wykorzystanie, ujawnianie, kopiowanie, przesyłanie lub podejmowanie jakichkolwiek działań jest zabronione i może być objęte sankcjami przewidzianymi prawem.

FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KAŃCZUGA w sprawie Monitoring samorządy $378

Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze
Tel 16 642 31 42 w. 20
W odpowiedzi na wniosek informuję, co następuje:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, - DZIENNIK URZĘDOWY WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO 2014.734 Z DNIA 21.02.2014 NR UCHWAŁY XXX/345/2014 Z 7.02.2014 r.
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, - 299
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, - 5
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - NIE
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, -
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - TAK
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), - FUNKCJONUJE W RAMACH POROZUMIENIA USTRZYCKO-RZESZOWSKIEGO OD 1994 r.
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. - 24% Z PODATKÓW t.j.:
2014 R. – 298 500,00 ZŁ
2015 R. – 306 900,00 ZŁ
2016 R. – 281 700,00 ZŁ

Z poważaniem,
Urszula Lech-Inglot
Tel. 16 642 31 42 w. 20

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4348@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

odpowiedź przez SKAŁA w sprawie Monitoring samorządy #2034

Dzień dobry,

Urząd Miasta i Gminy w Skale, w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Katarzyna Karlik

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez BRUSY w sprawie Monitoring samorządy $85

Witam!

W załączeniu przesyłam skan pisma-odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Pozdrawiam

Adam Mochol

Inspektor

Wydział Organizacyjno-Prawny

tel. 52 39 69 324

Urząd Miejski w Brusach

ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy

tel. 52 39 69 300, fax. 52 39 69 303

herb

2

Informacja publiczna przez BRANIEWO w sprawie Monitoring samorządy $74

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej OR.1431.4.2018.SC


Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Pozdrawiam.

Joanna Maziarz
sekretarka

Urząd Miasta Braniewa
(55)644-01-02
ul. Kościuszki 111
www.braniewo.pl <http://www.braniewo.pl/>

htmlsig.com
<https://htmlsigs.s3.amazonaws.com/banners/files/000/047/611/medium/herbbran
iewa.png>

2

Odpowiedź na wniosek - miasto Kolno przez KOLNO w sprawie Monitoring samorządy $419

Witam!

Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r. o
udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Ewa Okurowska

Zastępca Naczelnika

Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

Urząd Miasta Kolno

ul. Wojska Polskiego 20

18-500 Kolno

tel. 86 278-21-33 wew. 57.

1

wniosek przez RYGLICE w sprawie Monitoring samorządy #2028

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

--
Anna Zielińska
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Ryglicach
ul.Rynek 9
33-160 Ryglice
tel. 14 6443635
e-mail: gmina@ryglice.pl

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PĘCŁAW w sprawie Monitoring samorządy #434

Szanowni Państwo,

W załączeniu Urząd Gminy Pęcław przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018r.

Julita Krzykała
Urząd Gminy Pęcław
tel. 76 8317 126

-----Oryginalna wiadomość-----

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRYFÓW ŚLĄSKI w sprawie Monitoring samorządy #367

Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej – dot. Sprawa 4210 i sprawa 4682 ( oba o tej samej treści ) uprzejmie informujemy :
1. http://bip.gryfow.pl/wiadomosci/1294/uchwaly_rady
2. Nie ma gminnej rady pożytku publicznego,
3. Nie ma gminnej rady oświaty,
4. Tak – link jak w pkt. 1,
5. W 2014r. podjęto 51 uchwał, w 2015r. -68 uchwał, w 2016r. – 70 uchwał,
6. W 2016r. przeprowadzono jedną konsultację w spr. Statusów sołectw,
7. Nie ma młodzieżowej rady gminy,
8. Nie ma gminnej rady seniorów,
9. Tak – link jak w pkt. 1,
10. Nie wydawano zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego,
11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski,
12. Nie dotyczy,
13. Nie dotyczy.

Z poważaniem
Jerzy Andrzejczak
Sekretarz Gminy i Miasta
Gryfów Śląski

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRYFÓW ŚLĄSKI w sprawie Monitoring samorządy #367

Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej – dot. Sprawa 4210 i sprawa 4682 ( oba o tej samej treści ) uprzejmie informujemy :
1. http://bip.gryfow.pl/wiadomosci/1294/uchwaly_rady
2. Nie ma gminnej rady pożytku publicznego,
3. Nie ma gminnej rady oświaty,
4. Tak – link jak w pkt. 1,
5. W 2014r. podjęto 51 uchwał, w 2015r. -68 uchwał, w 2016r. – 70 uchwał,
6. W 2016r. przeprowadzono jedną konsultację w spr. Statusów sołectw,
7. Nie ma młodzieżowej rady gminy,
8. Nie ma gminnej rady seniorów,
9. Tak – link jak w pkt. 1,
10. Nie wydawano zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego,
11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski,
12. Nie dotyczy,
13. Nie dotyczy.

Z poważaniem
Jerzy Andrzejczak
Sekretarz Gminy i Miasta
Gryfów Śląski

udzielenie odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez HAJNÓWKA w sprawie Monitoring samorządy $307

Or.1431.8.2018
Dzień dobry>
Przesyłam w załączeniu skan odpowiedzi wniosku o udostępnienie informacji publicznej .

Pozdrawiam.
Olga Niczyporuk

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KARCZMISKA w sprawie Monitoring samorządy #1018

Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa zapytanie informuję jak poniżej:

1. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

- Uchwała Nr VIII/48/2015 Rady Gminy Karczmiska z dnia 24 czerwca 2015
r. w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
https://ugkarczmiska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=67&p1=szczegoly&p2=974512

2. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

- Na terenie Gminy nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego.

3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

- W Gminie nie powołano gminnej rady oświatowej.

4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

- Uchwała Nr V/28/2015 Rady Gminy Karczmiska z dnia 24 marca 2015 r.
w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
społecznych z mieszkańcami Gminy Karczmiska.
https://ugkarczmiska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=67&p1=szczegoly&p2=951869

5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

- Rada Gminy Karczmiska przyjęła :
- w roku 2014 – 83 uchwały,
- w roku 2015 – 86 uchwał,
- w roku 2016 – 78 uchwał.

6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

- W latach 2014-2016 przeprowadzono 7 konsultacji społecznych, w tym:
- w 2014 roku – brak danych,
- w 2015 roku – 5,
- w 2016 roku – 2.

7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

- Na terenie Gminy nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

- Na terenie Gminy nie utworzono gminnej rady seniorów.

9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,

- W Gminie Karczmiska wyodrębniony jest fundusz sołecki na podstawie
Uchwały Nr XXXVI/266/14 Rady Gminy Karczmiska z dnia 24 marca 2014 r. w
sprawie wyodrębnienia w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.
https://ugkarczmiska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=67&p1=szczegoly&p2=789343

10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

- Wójt Gminy Karczmiska nie wydawał zarządzeń związanych z realizacją
funduszu sołeckiego. Plan wydatków na przedsięwzięcia realizowane w
danym roku budżetowym w ramach funduszu sołeckiego oraz zmiany w
zakresie przedsięwzięć ujmowane są w uchwałach budżetowych gminy na
poszczególne lata oraz w uchwałach w sprawie zmian w budżecie gminy.

11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

- Nie funkcjonuje.

12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

- W Gminie Karczmiska budżet obywatelski (partycypacyjny) realizowany
jest poprzez wyodrębnienie funduszu sołeckiego. W gminie funkcjonuje 19
sołectw, które w każdym roku budżetowym otrzymują do dyspozycji środki,
obliczone zgodnie z przepisami ustawy o funduszu sołeckim.

13 jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

- Wysokość środków poniesionych na przedsięwzięcia realizowane w ramach
funduszu sołeckiego (ogółem):
- w 2014 r. – 223 301,17 zł
- w 2015 r. – 233 117,58 zł
- w 2016 r. – 246 828,48 zł.

--
Marcin Dyka
Starszy informatyk

Urząd Gminy Karczmiska
ul. Centralna 17
24-310 karczmiska
tel: 81 828 70 26
informatyk@poczta.karczmiska.pl
www.karczmiska.pl