Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MŁYNARZE w sprawie Monitoring samorządy #2295
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30
stycznia 2018 r uprzejmie informuję, iż:
- brak jest uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego
- nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego
- nie powołano w gminie rady oświatowej,
- obowiązuje Uchwała Nr X/47/2011 Rady Gminy Młynarze z dnia 25 listopada
2011 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z radą działalności
pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których
mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących
ich działalności statutowej
Link: http://mlynarze.bipgminy.pl/public/?id=108019
- Liczba podjętych uchwał przez radę Gminy Młynarze w latach:
2014 - 42
2015 - 46
2016 -40
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach:
2014 – 1
2015 – 1
2016 – 1
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy
- nie utworzono gminnej rady seniorów
- nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski
Dzwonkowska Elżbieta - Inspektor
tel: (29) 768 00 62
-----Oryginalna wiadomość-----
From: sprawa-6776@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:52 PM
To: ugmlynarze@post.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-6776@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
OAG.1431.9.2018.MM przez SZTABIN w sprawie Monitoring samorządy #2172
OAG.1431.9.2018.MM
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
31.01.2018 r. informuję, że;
Ad.1- w Gminie Sztabin obowiązuje uchwała w sprawie określenia trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnych -
http://bip.ug.sztabin.wrotapodlasia.pl/ORGANY/Rada_Gminy/Rada_5/Uchw_Rady5/Teksty_Uch5/uchw_r_1109_xxx_195_2010.html
Ad.2- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
Ad.3- nie powołano w gminie rady oświatowej
Ad.4- tak obowiązuje uchwała w sprawie wprowadzenia Regulaminu
konsultacji społecznych projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach
dotyczących działalności statutowej organizacji pozarządowych i innych
podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego -
http://bip.ug.sztabin.wrotapodlasia.pl/ORGANY/Rada_Gminy/Rada_5/Uchw_Rady5/Teksty_Uch5/uchw_r_0831_xxix_189_2010.html
Ad.5- 2014- 51 , 2015- 52 , 2016- 50
Ad.6- 2 konsultacje z mieszkańcami
Ad.7- nie utworzono młodzieżowej rady gminy
Ad.8-nie utworzono gminnej rady seniorów
Ad.9 - nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego na rok 2018
Ad.10- nie dotyczy
Ad.11- nie funkcjonuje budżet obywatelski rozumiany jako konsultacje
społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu
Ad.12- nie funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o inną konstrukcję
prawną niż formę konsultacji z mieszańcami
Ad.13- nie dotyczy
--
Urząd Gminy Sztabin
ul.Augustowska 53
16-310 Sztabin
tel. 87 6439750
fax. 87 6439751Ad.2
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWOGRÓDEK POMORSKI w sprawie Monitoring samorządy #1758
Witam,
przesyłam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku otrzymanym dnia 31.01.2018 r.:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp.: NIE * - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
*Odp.: NIE*
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
*Odp.: NIE*
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
*Odp.: http://bip.nowogrodekpomorski.pl/dokumenty/1135*
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp.: 2014 r - 75 uchwał, 2015 r. - 73 uchwały, 2016 r. - 50 uchwał*
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp.: 2014 r - 1 konsultacje, 2015 r. - 3 konsultacje, 2016 r. - 1
konsultacje * - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp.: NIE*
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp.: NIE*
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
*Odp.: WYODRĘBNIONO, **http://bip.nowogrodekpomorski.pl/dokumenty/3019 *
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
*Odp.: Brak zarządzeń w tym zakresie.*
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*Odp.: NIE*
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
*Odp.: NIE* *DOTYCZY*
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
*Odp.: NIE* *DOTYCZY*
--
Kamila Bieniaszewska
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski
tel. 957471760
W dniu 2018-01-30 o 21:49, sprawa-6239@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Witam,
przesyłam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku otrzymanym dnia 31.01.2018 r.:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp.: NIE * - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
*Odp.: NIE*- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
*Odp.: NIE*- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
*Odp.: http://bip.nowogrodekpomorski.pl/dokumenty/1135*- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp.: 2014 r - 75 uchwał, 2015 r. - 73 uchwały, 2016 r. - 50 uchwał*- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp.: 2014 r - 1 konsultacje, 2015 r. - 3 konsultacje, 2016 r. - 1
konsultacje * - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp.: NIE*- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp.: NIE*- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
*Odp.: WYODRĘBNIONO, **http://bip.nowogrodekpomorski.pl/dokumenty/3019 *- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
*Odp.: Brak zarządzeń w tym zakresie.*- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*Odp.: NIE*- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
*Odp.: NIE* *DOTYCZY*- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
*Odp.: NIE* *DOTYCZY*--
Kamila Bieniaszewska
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski
tel. 957471760W dniu 2018-01-30 o 21:49, sprawa-6239@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6239@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
odp. na wniosek przez PRZODKOWO w sprawie Monitoring samorządy #2080
Dzień Dobry
W załączeniu odpowiedź na wniosek.
Z poważaniem
Izabela Kloskowska
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Przodkowo
ul. Kartuska 21
83-304 Przodkowo
tel. +48 58 5001604
fax. +48 58 5001601
e-mail: izabela.kloskowska@przodkowo.pl
www.przodkowo.pl
-------------------------------
Uwaga:
Wiadomość jest przeznaczona tylko dla jej adresata. Dostęp osób trzecich do
tej wiadomości jest zabroniony. Jeśli nie jest Pan/i adresatem niniejszej
wiadomości, informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie,
rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest zabronione i
może być nielegalne. Prosimy o poinformowanie nadawcy oraz usunięcie
wiadomości bez otwierania załączników.
Attention:
This email is intended solely for the addressee. Access to this email by
anyone else is unauthorised. If you are not the intended recipient, any
disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be
taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful.Should you
receive this message by mistake, you are hereby notified that any
disclosure, reproduction, distribution or use of this message is strictly
prohibited. Please inform the sender by reply transmission and delete the
message without opening the attachments.
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KŁAJ w sprawie Monitoring samorządy #1956
Urząd Gminy w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej
Urząd Gminy Kłaj
Sekretariat
tel./fax 12 2841108/12 2841133
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KŁAJ w sprawie Monitoring samorządy #1956
Urząd Gminy w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej
Urząd Gminy Kłaj
Sekretariat
tel./fax 12 2841108/12 2841133
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez HAJNÓWKA w sprawie Monitoring samorządy $308
Odpowiadając na Państwa wniosek informuję:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, - TAK
http://www.hajnowka.pl/urzad1/konsultacje-spoleczne/1039-regulamin-konsultacji-spolecznych.html
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014-81
2015-76
2016-64
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014-1
2015-6
2016-3
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - NIE, JESTEŚMY GMINĄ MIEJSKĄ
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - NIE DOTYCZY
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków
z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia)
w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - TAK
http://www.hajnowka.pl/urzad1/konsultacje-spoleczne.html
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie
realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), - NIE DOTYCZY
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
2014-0
2015-120000,00 ZŁ
2016-120000,00 ZŁ
z poważaniem
Jarosław Grygoruk
sekretarz Miasta Hajnówka
W dniu 2018-01-18 o 07:52, Urząd Miasta Hajnówka pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Tue, 09 Jan 2018 06:56:38 -0000
> Nadawca: sprawa-4218@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-4218@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: hajnowka@hajnowka.pl
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-4218@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
odpowiedź na prośbę o udostępnienie informacji publicznej sprawa 6638 przez SEJNY w sprawie Monitoring samorządy #2157
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
*
Bożena Renata Miszkiel*
Skarbnik Miasta Sejny
URZĄD MIASTA SEJNY
Ul. Piłsudskiego 25 , 16-500 Sejny
tel. (87) 516 31 13,
www.um.sejny.pl <http://www.bzwbk.pl/>
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez UJŚCIE w sprawie Monitoring samorządy #1908
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
--
Z poważaniem
Marta Górzna
Urząd Miejski w Ujściu
tel. 67 2840 003
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARE CZARNOWO w sprawie Monitoring samorządy #1782
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek na udostępnienie informacji publicznej.
__________
Pozdrawiam
Paweł Kuźniar
Kierownik Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Promocji i Oświaty
Urząd Gminy Stare Czarnowo
ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo
tel. 693 368 827
tel. (91) 485 70 50
fax (91) 485 70 60
e-mail: pkuzniar@stareczarnowo.pl
www.stareczarnowo.pl
1-----Original Message-----
From: sprawa-6263@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6263@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:49 PM
To: sekretarz@stareczarnowo.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6263@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej - Urząd Gminy Parchowo przez PARCHOWO w sprawie Monitoring samorządy #2073
Wysłane z aplikacji Poczta dla Windows 10
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PEŁCZYCE w sprawie Monitoring samorządy #1761
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 31 stycznia 2018 roku Urząd Miejski w Pełczycach uprzejmie informuje, że:
- w gminie Pełczyce nie podjęto uchwały dotyczącej trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano rady oświatowej,
- w gminie obowiązuje uchwała dotycząca określania zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Pełczyce ( uchwała Nr XXIII.174.2017 Rady Miejskiej w
Pełczycach z dnia 30.11.2017r.); adres strony pod, którym jest dostępna uchwała: http://bip.pelczyce.pl/strony/3368.dhtml
- liczba przyjętych uchwał przez Radę w latach 2014-2016:
a/ 2014 rok – od 27.02.2014-23.10.2014 – 44 uchwały, od 01.12.2014-22.12.2014 – 12 uchwał,
b/ 2015 rok – 53 uchwały,
c/ 2016 rok 60 uchwał,
- przeprowadzono 3 konsultacje dotyczące przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku
publicznego,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- wyodrębniono w gminie fundusz sołecki uchwałą Nr XI.69.2016 Rady Miejskiej z dnia 17 marca 2016 roku w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków
stanowiących fundusz sołecki (link: http://bip.pelczyce.pl/strony/2661.dhtml)
- w związku z realizacją funduszu sołeckiego podejmowane są zarządzenia dotyczące zmian w budżecie na wydatki dot. funduszu sołeckiego (ze względu na ilość zarządzeń proszę o informację, czy zarządzenia zmieniające budżet też są w obrębie państwa zainteresowania i jeśli tak, wówczas odpowiedź na wniosek uzupełnimy)
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POŁCZYN-ZDRÓJ w sprawie Monitoring samorządy #1765
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
-------------------
z poważaniem
Marcin Bieńkowski
Biuro Obsługi Interesanta
herb003
URZĄD MIEJSKI
Plac Wolności 3-4
78-320 Połczyn-Zdrój
tel: (94) 36 66 114
fax: (94) 36 66 105
e-mail: <mailto:eboi@polczyn-zdroj.pl> eboi@polczyn-zdroj.pl
NIP URZĘDU 672-10-00-246, Regon Urzędu 000523880
NIP GMINY 672-202-34-27, Regon Gminy 330920860
Niniejsza informacja elektroniczna lub jej załączniki mogą zawierać poufne
lub chronione prawem informacje, które są przeznaczone wyłącznie dla
wskazanego w nich adresata. Jeżeli nie jesteś adresatem wiadomości, prosimy
o jej nieujawnianie, zawiadomienie nadawcy o jej otrzymaniu oraz usunięcie
wraz ze wszystkimi załącznikami. Dziękuję.
(bez tematu) przez KONDRATOWICE w sprawie Monitoring samorządy #386
Witam w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielnie informacji publicznej.
Z poważaniem
Paweł Silniewicz
Urząd Gminy w Kondratowicach
wniosek o udostępnienie informacji przez WIERZBINEK w sprawie Monitoring samorządy #1914
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji: - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków
o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, -
jest na stronie bip@wierzbinek.pl W ZAKŁADCE BAZA DOKUMENTÓW LOKALNYCH - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego
(art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), NIE UTWORZONO - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), NIE POWOŁANO - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy
o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest
dostępna ta uchwała, bip@wierzbinek.pl W ZAKŁADCE BAZA DOKUMENTÓW LOKALNYCH - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016, LICZBA UCHWAŁ 252 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych
latach 2014-2016, 1 KONSULTACJA - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), NIE UTWORZONO - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), NIE UTWORZONO - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu
zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o
wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego, NIE WYODRĘBNIONO - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych
w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, NIE MA FUNDUSZU SOŁECKIEGO - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu,
w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na
wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o
wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest
uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego), NIE MA - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny), NIE MA - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
w poszczególnych latach 2014-2016. NIE BYŁO
--
Urząd Gminy w Wierzbinku
Plac Powstańców Styczniowych 110
62-619 Sadlno
inspektor ds obsługi rady
Ewa Gołębiewska
tel. 63/26-11-380 wew. 202
odpowiedź na wniosek przez WIERZBINEK w sprawie Monitoring samorządy #1914
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji: - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - jest na stronie bip@wierzbinek.pl W ZAKŁADCE BAZA DOKUMENTÓW LOKALNYCH - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), NIE UTWORZONO - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), NIE POWOŁANO - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, bip@wierzbinek.pl W ZAKŁADCE BAZA DOKUMENTÓW LOKALNYCH - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, LICZBA UCHWAŁ 252 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, 1 KONSULTACJA - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), NIE UTWORZONO - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), NIE UTWORZONO - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, NIE WYODRĘBNIONO - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, NIE MA FUNDUSZU SOŁECKIEGO - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), NIE MA - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), NIE MA - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. NIE BYŁO
--
Urząd Gminy w Wierzbinku
Plac Powstańców Styczniowych 110
62-619 Sadlno
inspektor ds obsługi rady
Ewa Gołębiewska
tel. 63/26-11-380 wew. 202
odpowiedź rejestr wnisoków 14/2018 - Pyrzyce przez PYRZYCE w sprawie Monitoring samorządy #1769
Odpowiadając na Państwa wniosek dotyczący udostępnienia informacji publicznej informuję że:
1. W Gminie Pyrzyce obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadanai w ramach inicjatywy lokalnej
http://e-dziennik.szczecin.uw.gov.pl/#/legalact/2017/5042/
2. Nie utworzono Gminnej Rady Pożytku Publicznego
3. Zarządzeniem nr 1107/2017 z dnia 29 listopada 2017 roku utworzono Radę Oświatową.
Anna Wyzińska
Pełnomocnik Burmistrza ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, mniejszościami narodowymi i etnicznymi
Inspektor
Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu
Urzędu Miejskiego w Pyrzycach
tel. 913970358
odpowiedź na informacje publiczną przez KWIDZYN w sprawie Monitoring samorządy $499
Dzień Dobry,
w załączeniu wysyłam Państwu odpowiedź na informację publiczną.
--
Z poważaniem
Natalia Krieger
Urząd Miejski Kwidzyn
tel(+4855) 6464 737
odpowiedź na informację publiczną - Gmina Łukta przez ŁUKTA w sprawie Monitoring samorządy #1934
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej wysłany na
adres lukta@lukta.com.pl poniżej podaję odpowiedź na zadane pytania:
Pyt. 1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.
Odp. 1. Tak, link do uchwały:
http://edzienniki.olsztyn.uw.gov.pl/Compatible/Details?Oid=6374
Pyt. 2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)?
Odp. 2. Nie.
Pyt. 3. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego)?
Odp. 3.Nie.
Pyt. 4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała.
Odp. 4. Nie.
Pyt. 5. Informacje o liczbie przyjętych uchwał przez radę w
poszczególnych latach 2014-2016.
Odp. 5. 2014 - 64, 2015- 83, 2016 - 75.
Pyt. 6. Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami
w poszczególnych latach 2014-2016.
Odp.6. Brak.
Pyt. 7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym).
Odp.7. Nie.
Pyt. 8. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)?
Odp. 8. Nie.
Pyt. 9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy
o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego.
Odp. 9. Tak, link do uchwał:
http://bip.lukta.com.pl/akty/14/557/w_sprawie_3A_wyrazenia_zgody_na_wyodrebnienie_w_budzecie_gminy_Lukta_srodkow_stanowiacych_fundusz_solecki__0D_0A/
http://bip.lukta.com.pl/akty/14/565/w_sprawie_3A_zmiany_uchwaly_Rady_Gminy_Lukta_Nr_XXXIV_2F191_2F2017_z_dnia_31_marca_2017_roku_w_sprawie_wyrazenia_zgody_na_wyodrebnienie_w_budzecie_gminy_Lukta_srodkow_stanowiacych_fundusz_solecki__0D_0A/
Pyt. 10. Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych
w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
Odp. 10. Brak.
Pyt. 11. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia)
w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego).
Odp. 11. Nie.
Pyt. 12. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny).
Odp. 12. Brak.
Pyt. 13. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
Odp. 13. Nie dotyczy.
Z poważaniem,
Anna Morenc-Sulewska
Urząd Gminy Łukta
ul. Mazurska 2
14-105 Łukta
tel./fax. 089 647 50 70
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBOŃ w sprawie Monitoring samorządy #1806
Szanowni Państwo
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Monika Pigłowska
--
Monika Pigłowska
Z-ca Kierownika Wydziału Organizacyjnego
Urząd Miasta w Luboniu
tel. 61 8130 011 wew. 13 lub 697-630-812
mail monika.piglowska@umlubon.pl
Udostepnienie informacji Gmina Kamień przez KAMIEŃ w sprawie Monitoring samorządy #1016
W odpowiedzi na email dotyczący wniosku o udostepnienie informacji
publicznej odpowiadamy:
1.W Gminie Kamień kryteria oceny wniosków o realizację zadania publicznego
oceniane są ujęte są w rozporządzeniach podejmowanych corocznie przez Wójta
Gminy Kamień .
2.W Gminie Kamień nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego.
3.W Gminie Kamień nie powołano radę oświatową
4.W Gminie Kamień obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami:
https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=344&p1=szczegoly&p2=995956
5.Liczba uchwał podjętych przez Radę Gminy Kamień w :
-2014r. -79 uchwał
-2015r. -58 uchwał
-2016r. -55 uchwał
6.Liczba konsultacji z mieszkańcami: nie przeprowadzono w latach 2014-2016
7.W Gminie Kamień nie utworzono młodzieżowej rady gminy
8.W gminie Kamień nie utworzono rady seniorów
9.W Gminie Kamień wyodrębniono fundusz sołecki:
https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=359
<https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=359&p1=szczegoly&p2=1110269>
&p1=szczegoly&p2=1110269
10.Link do zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego:
https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=214
<https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=214&p1=szczegoly&p2=1233371>
&p1=szczegoly&p2=1233371
11.W Gminie Kamień nie funkcjonuje budżet obywatelski.
12.Nie dotyczy.
13.Nie dotyczy.
Z poważaniem
Andrzej Krycki
Urząd Gminy Kamień
ul. Diamentowa 15
22-113 Kamień
tel. (82) 567 03 02
andrzej.krycki@kamien.gmina.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NURZEC-STACJA w sprawie Monitoring samorządy #2142
Urząd Gminy w Nurcu-Stacji w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z
dnia 30 stycznia 2018 r., o udostępnienie informacji publicznej.
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - UG Wieprz przez WIEPRZ w sprawie Monitoring samorządy #2067
Dzień dobry,
W odpowiedzi na informację publiczną przesyłamy poniżej odpowiedzi na
zadane pytania:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
*nie obowiązuje*
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
*nie utworzono*
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
*nie powołano*
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
*tak
(https://bip.malopolska.pl/ugwieprz,a,151744,uchwala-nr-xlvii30410-rady-gminy-wieprz-z-dnia-8-pazdziernika-2010r-w-sprawie-okreslenia-szczegolowe.html)*
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
*2014-77, 2015-95, 2016-90*
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
*2014-1, 2015-1, 2016-1*
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
*nie utworzono*
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
*nie utworzono*
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,
*tak wyodrębniono
(https://bip.malopolska.pl/ugwieprz,a,871848,uchwala-nr-xxxii3092014-rady-gminy-wieprz-z-dnia-26-marca-2014r-w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodreb.html)**
*
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
*(https://bip.malopolska.pl/ugwieprz,m,297684,2017.html?page=4&limit=10&offset=10)*
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*nie funkcjonuje*
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
*n/d**
***
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
*n/d*
--
Pozdrawiam
Szymon Bogunia
Urząd Gminy Wieprz
ul. Centralna 5
34-122 Wieprz
Tel. 33/8755118 w. 14
Fax/tel. 33/8755599
W dniu 2018-01-09 o 08:02, sprawa-5599@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5599@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedź na wniosek. przez ZANIEMYŚL w sprawie Monitoring samorządy #1927
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. dotyczący udostępnienia informacji publicznej.
Z poważaniem,
Agata Kubasiewicz
Sekretariat
tel. 61 285-75-80
e-mail: sekretariat@zaniemysl.pl
---------------------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Zaniemyśl
63-020 Zaniemyśl, ul. Średzka 9
tel. 61 285-75-80, fax. 61 285-74-74
www.zaniemysl.pl
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254