Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Bielsko-Biała w sprawie Monitoring samorządy #3

Urząd Miejski

W Bielsku-Białej

ON-II.1431.28.2017

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyłam we
załączeniu odpowiedzi na zadane pytania.

Małgorzata Okruta

Naczelnik wydziału

Wydział Organizacji i Nadzoru

Urząd Miejski w Bielsku-Białej

plac Ratuszowy 1

43-300 Bielsko-Biała

tel. 33 4971 408

fax 33 4971 781

e-mail: <mailto:mo@um.bielsko.pl> mo@um.bielsko.pl

Nota:

Informacje zawarte w tym liscie i/lub załączonym dokumencie są przeznaczone
jedynie dla użytkowników wymienionych powyżej i mogą zawierać informacje
poufne, które nie mogą być ujawniane.

Jeśli otrzymałeś/otrzymałaś tę wiadomość przez pomyłkę lub z innego powodu
to proszę o poinformowanie mnie o tym fakcie. W takim przypadku zostałeś/
zostałaś właśnie poinformowany/poinformowana, że zabronione jest czytanie i
ujawnianie informacji zawartych w tym liście w jakiejkolwiek formie
komukolwiek.

P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: SE.1431.00023.2017 przez PSZÓW w sprawie Monitoring samorządy #114

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):

SE.1431.00023.2017

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PRZYRÓW w sprawie Monitoring samorządy #110

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
Inspektor
Dorota Wojciechowska

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOBROWNIKI w sprawie Monitoring samorządy #6

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo.

Z poważaniem,
Wójt Gminy Bobrowniki
Arkadiusz Ziemba

---------------------------------------------------------
Urząd Gminy w Bobrownikach
ul. Gminna 8 42-583 Bobrowniki
TERYT 2401042
tel. +48 32 287 78 87; fax. +48 32 287 74 86
e-mail: sekretariat@bobrowniki.pl
Web: http://www.bobrowniki.pl
BIP: http://bip.bobrowniki.pl
EBOI: http://ugbobrowniki.eboi.pl

---------------------------------------------------------
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej
adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane
jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie
tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez
osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę
wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i trwałe jej
usunięcie z komputera.
---------------------------------------------------------
The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential or privileged material.
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any
action in reliance upon, this information by persons or entities other than
the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please
notify the sender and delete the material from your computer.
---------------------------------------------------------

-----Oryginalna wiadomość-----

1

Odpowiedź na wniosek przez Piekary Śląskie w sprawie Monitoring samorządy #101

ORo.1431.56.2017

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek złożony w trybie ustawy o
dostępie do informacji publicznej.

Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania przedmiotowej wiadomości
e-mail.

Z poważaniem
Beata Sieja-Stasina
Inspektor Wydziału Organizacyjnego
Urzędu Miasta Piekary Śląskie

1

Odpowiedź na Informację publiczna przez LELÓW w sprawie Monitoring samorządy #67

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek w trybie dostępu do informacji
publicznej

z wyrazami szacunku

Anna Gorczyczyńska

---

Anna Gorczyczyńska

Urząd Gminy Lelów

ul. Szczekocińska 18

42-235 Lelów

Tel. 34 355-01-21 wew. 145
Faks : 34 3550 049

<http://www.lelow.pl/> www.lelow.pl
<mailto:a.gorczyczynska@lelow.pl> a.gorczyczynska@lelow.pl

2

(bez tematu) przez ŚWIERKLANY w sprawie Monitoring samorządy #140

<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>&nbsp;</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>

1

odp. dot. wniosku oudostępnienie informacji publicznej przez PRZYSTAJŃ w sprawie Monitoring samorządy #111

Odpowiedzi na zadane pytania:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała
*Nie obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej.*

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
*Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.*

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)
*Nie powołano w gminie rady oświatowej, w gminie funkcjonuje jednak
Referat Oświaty i Komisja Oświaty, Kultury i Zdrowia Rady Gminy Przystajń.
*
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
*W gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami Gminy Przystajń.
Link do uchwały:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=554&x=60&y=6
Uchwała nr VI/14/07 Rady Gminy Przystajń z dnia 26 marca 2007 r. *

- informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016
*Liczba przyjętych uchwał w 2014 r: 69.
Liczba przyjętych uchwał w 2015 r: 115.
Liczba przyjętych uchwał w 2016 r: 83.*

- informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016
*Konsultacji z mieszkańcami w trybie art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym w latach 2014-2016 nie było.
Były jedynie konsultacje projektu **Programu Współpracy z Organizacjami
Pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku
publicznego na 2014, 2015 i 2016 rok**i konsultacje projektu uchwały w
sprawie określenia dodatkowych drzew lub krzewów wyłączonych z obowiązku
uzyskania zezwolenia na ich usunięcie.*
*Link do konsultacji:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=683&x=75*

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)
*Nie utworzono młodzieżowej rady gminy. *

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)
*Nie utworzono gminnej rady seniorów. *

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego
*Wyodrębniono w gminie fundusz sołecki.*
*Link do uchwały:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=752&x=60&y=15
**Uchwała nr IV.26.2015 Rady Gminy Przystajń z dnia 23 lutego 2015 r. *
*
*- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie
*Uchwała Nr XXIII.215.2016 Rady Gminy Przystajń z dnia 21 grudnia 2016
r. w sprawie budżetu Gminy Przystajń na 2017 rok.
Link do uchwały:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=787&x=60&y=16
Zarządzenie nr 92/2017 z dnia 10 października 2017 r. w sprawie zmian w
budżecie Gminy Przystajń na 2017 rok.
**Link do zarządzenia:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=2&id=805&x=10&y=6*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
*W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)
*Nie dotyczy.*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016
*Nie dotyczy.*

Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KŁOMNICE w sprawie Monitoring samorządy #49

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@klomnice.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2017-12-02 23:40

odczytano w dniu 2017-12-07 14:50.

odp. dot. wniosku oudostępnienie informacji publicznej przez PRZYSTAJŃ w sprawie Monitoring samorządy #111

Odpowiedzi na zadane pytania:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała
*Nie obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej.*

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
*Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.*

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)
*Nie powołano w gminie rady oświatowej, w gminie funkcjonuje jednak
Referat Oświaty i Komisja Oświaty, Kultury i Zdrowia Rady Gminy Przystajń.
*
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
*W gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami Gminy Przystajń.
Link do uchwały:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=554&x=60&y=6
Uchwała nr VI/14/07 Rady Gminy Przystajń z dnia 26 marca 2007 r. *

- informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016
*Liczba przyjętych uchwał w 2014 r: 69.
Liczba przyjętych uchwał w 2015 r: 115.
Liczba przyjętych uchwał w 2016 r: 83.*

- informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016
*Konsultacji z mieszkańcami w trybie art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym w latach 2014-2016 nie było.
Były jedynie konsultacje projektu **Programu Współpracy z Organizacjami
Pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku
publicznego na 2014, 2015 i 2016 rok**i konsultacje projektu uchwały w
sprawie określenia dodatkowych drzew lub krzewów wyłączonych z obowiązku
uzyskania zezwolenia na ich usunięcie.*
*Link do konsultacji:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=683&x=75*

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)
*Nie utworzono młodzieżowej rady gminy. *

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)
*Nie utworzono gminnej rady seniorów. *

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego
*Wyodrębniono w gminie fundusz sołecki.*
*Link do uchwały:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=752&x=60&y=15
**Uchwała nr IV.26.2015 Rady Gminy Przystajń z dnia 23 lutego 2015 r. *
*
*- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie
*Uchwała Nr XXIII.215.2016 Rady Gminy Przystajń z dnia 21 grudnia 2016
r. w sprawie budżetu Gminy Przystajń na 2017 rok.
Link do uchwały:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=787&x=60&y=16
Zarządzenie nr 92/2017 z dnia 10 października 2017 r. w sprawie zmian w
budżecie Gminy Przystajń na 2017 rok.
**Link do zarządzenia:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=2&id=805&x=10&y=6*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
*W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)
*Nie dotyczy.*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016
*Nie dotyczy.*

Odpowiedz na mail z dn. 04.12.2017r. przez BOJSZOWY w sprawie Monitoring samorządy #7

<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<p><font face="Arial">W załączeniu przekazuje odpowiedź na email z
dn. 4.12.2017r. <br>
</font></p>
<p>Z poważaniem <br>
Sekretariat Urzędu Gminy Bojszowy <br>
Patrycja Czarnynoga </p>
</body>
</html>

1

Fwd: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WYRY w sprawie Monitoring samorządy #159

Dzień dobry

W odpowiedzi na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej
podaję jak następuje:

-tak, w gminie obowiązuje uchwała w sprawie określenia trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej,  znajduje się ona w BIP Urzędu: **

http://bip.ugwyry.rekord.pl/BIP.aspx?Sel=4246123&ident=14098**

-w trybie art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie w Gminie Wyry nie utworzono gminnej rady działalności
pożytku publicznego

-w trybie art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego w Gminie Wyry nie powołano
rady oświatowej

-w gminie obowiązuje uchwała w sprawiezasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami Gminy Wyry,  znajduje się ona w BIP Urzędu:

http://bip.ugwyry.rekord.pl/BIP.aspx?Sel=3319987&ident=8247

-liczba przyjętych uchwał przez Radę wyniosła:

w 2014 – VI kadencja Rady Gminy – 80 uchwał, VII kadencja Rady Gminy –
19 uchwał

w 2015 – 122 uchwały

w 2016 – 114 uchwał

-w trybie art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym w latach 2014-2016
nie były przeprowadzane konsultacje z mieszkańcami

-w trybie art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym nie utworzono
młodzieżowej rady gminy

-w trybie art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym nie utworzono
gminnej rady seniorów

-w Gminie Wyry nie ma sołectw, Rada Gminy nie podejmowała uchwały

-nie dotyczy

-w Gminie Wyry nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)

-nie dotyczy

-nie dotyczy

z poważaniem

Beata Stencel-Badocha
Urząd Gminy Wyry
ul. Główna 133
43-175 Wyry
tel. 32 325 68 00
fax 32 325 68 09

Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej UG Wilamowice przez WILAMOWICE w sprawie Monitoring samorządy #151

W dniu 2017-12-06 o 13:26, Urząd Gminy w Wilamowicach pisze:
Dzień dobry,

pod pytaniami znajdują się odpowiedzi z wniosku o udostępnienie
informacji publicznej.

Elżbieta Merta
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Sat, 02 Dec 2017 22:40:05 -0000
> Nadawca: sprawa-3636@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-3636@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: ug@wilamowice.pl
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> *NIE*

> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> *NIE*

> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
*NIE*
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
>
*TAK
http://bip.wilamowice.pl/BIP.aspx?Sel=5410&Nr=2&ident=9356
*
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
*2014 - 106
2015 - 124
2016 - 115
*
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
*2014 - 7
2015 - 8
2016 - 9
*
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*NIE*
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*NIE*
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
>
*TAK
http://bip.wilamowice.pl/BIP.aspx?Sel=5410&Nr=2&ident=15176
*
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
*http://bip.wilamowice.pl/BIP.aspx?Sel=5420&Nr=2&ident=17408*
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> *NIE*

> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
>
*NIE DOTYCZY*
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
*NIE DOTYCZY*
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-3636@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>

wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez GIERAŁTOWICE w sprawie Monitoring samorządy #26

W odpowiedzi na Wasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej
przekazuję następujące informacje:

- nie obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

- nie powołano w gminie rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

- nie obowiązuje w gminie jedna, ogólna uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

- liczba przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach: 2014 - 85, w
2015 - 111, w 2016 - 74,

- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016 -
0,

- nie utworzono młodzieżowej radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

- nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

- nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim),

- nie funkcjonuje w gminie budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty.

1

Potwierdzenie przez ORNONTOWICE w sprawie Monitoring samorządy #95

Urząd Gminy Ornontowice w załączeniu przesyła potwierdzenie przyjęcia
wniosku o udostępnienie informacji publicznej.

1

przedłużenie terminu przez TARNOWSKIE GÓRY w sprawie Monitoring samorządy #143

W załączeniu przekazuję pismo Nr OR.1431.268.2017 z dnia 06.12.2017r.
Z poważaniem
Aleksandra Fiała-Wieczorek
Inspektor Wydziału Organizacyjnego
Urząd Miejski Tarnowskie Góry

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOZIEGŁOWY w sprawie Monitoring samorządy #58

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Katarzyna Zawiązalec
Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy
42-350 Koziegłowy, Pl. Moniuszki 14
Tel. 34/ 314 12 19

1

Gaszowice -odpowiedź na wniosek przez GASZOWICE w sprawie Monitoring samorządy #25

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia
informacji publicznej.
--
Sabina Mańczyk
Sekretarz Gminy Gaszowice

Urząd Gminy Gaszowice
ul. Rydułtowska 2, 44-293 Gaszowice
e-mail: sekretarz@gaszowice.pl <mailto:sekretarz@gaszowice.pl>
telefon: 324327140
fax: 324327141
Herb Gminy

2

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁODYGOWICE w sprawie Monitoring samorządy #77

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
pismo nr OR.1431.50.2017.EK

Urszula Worek
Biuro Obsługi Klienta

Urząd Gminy Łodygowice
ul. Piłsudskiego 75
34-325 Łodygowice

Tel.33/8630500, fax 33/8630501
e’mail: gmina@lodygowice.pl

1

odpowiedź na wniosek o informacje publiczną przez MIEDŹNO w sprawie Monitoring samorządy #81

Dzień dobry,

odpowiadając na wniosek o informację publiczną w załączeniu przesyłam
pismo RO.1431.57.2017.

Z poważaniem

--
*Anna Kuras*

Urząd Gminy Miedźno
ul. Ułańska 25
42-120 Miedźno
tel. 34 317 80 10 wew. 27

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej- dot. realizacji zadań publicznych, konsultacji z mieszkańcami, budżetu obywatelskiego [Sprawa#S.1431.00067.2017] przez RADLIN w sprawie Monitoring samorządy #117

Dokumenty: S.KW.00181.2017
Znak sprawy: S.1431.00067.2017
Rej. koresp. wych.: RKW.011978.2017
Wysłane przez: Piotr Absalon

Poniżej załączamy odpowiedzi na zadane pytania o informacje publiczne:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
TAK uchwała w sprawie określenia trybu i kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
http://www.eurzad.radlin.pl/rejestry.seam?symbol=S.0007&trejId=367&eid=417556

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
NIE

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
TAK uchwała w sprawie przyjęcia zasad i trybu konsultacji społecznych
http://www.eurzad.radlin.pl/rejestry.seam?symbol=S.0007&trejId=367&eid=514818

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 110 uchwał
2015 - 111 uchwał
2016 - 96 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
nie posiadamy precyzyjnych danych, (w każdym roku burmistrz spotyka się z mieszkańcami w 4 lokalizacjach, prowadzone były także inne niesformalizowane formy konsultacji), uchwała o konsultacjach została podjęta w tym roku,

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
NIE (Radlin to miasto)

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
NIE DOTYCZY

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
TAK zarządzenie w spr. regulaminu budżetu obywatelskiego Miasta Radlin na 2018 r.
http://www.eurzad.radlin.pl/rejestry.seam?symbol=S.0050&trejId=367&eid=539221

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
NIE DOTYCZY
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
NIE DOTYCZY (budżet obywatelski konsultujemy 1 raz w tym roku)

Piotr Absalon
Sekretarz Miasta Radlin

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3602@fedrowanie.siecobywatelska.pl

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TWORÓG w sprawie Monitoring samorządy #145

-----Oryginalna wiadomość-----

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej Ujsoły przez UJSOŁY w sprawie Monitoring samorządy #147

Przekazuję poniżej odpowiedź na wniosek

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała, - nie uchwalono uchwały

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - nie
utworzono

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) -
nie powołano

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała - tak

link:
http://www.bip.ujsoly.com.pl/index.php?modul=aktualnosci&kat_id=95&id=1407

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

w roku 2014-306 uchwał ,2015-95 uchwał ,2016-164 uchwały

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 -

2014-2 konsultacje , 2015-3 konsultacje , 2016--2 konsultacje

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym) - nie utworzono

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym) - nie utworzono

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - tak
wyodrębniono fundusz sołecki

http://www.bip.ujsoly.com.pl/index.php?modul=aktualnosci&kat_id=95&id=1321

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie - zarządzenia nie są opublikowane ,
proszę o informację jakie zarządzenia Państwa interesują, prześlemy
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),- nie funkcjonuje budżet
obywatelski
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) - nie dotyczy

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016 - nie dotyczy

Z poważaniem
Julia Grygny
UG Ujsoły

-----Oryginalna wiadomość-----

Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez IRZĄDZE w sprawie Monitoring samorządy #36

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@irzadze.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2017-12-02 23:40

odczytano w dniu 2017-12-06 08:42.

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JEJKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #43

W odpowiedzi na wniosek:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Brak odrębnej uchwały, nigdy nie wpłynął wniosek w ramach inicjatywy
lokalnej.
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Nie
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Nie
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
Tak,
http://bip.jejkowice.pl/uchwala-xlv-180-10-w-sprawie-okreslenia-zasad-i-trybu-przeprowadzania-z-radami-pozytku-publicznego-organizacjami-pozarzadowymi-oraz-podmiotami-1
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
2014 - 50
2015 - 57
2016 - 54
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 15
2015 - 17
2016 - 26
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
Nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Nie
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Jejkowice to gmina jednosołecka i nie jest wyodrębniony fundusz sołecki
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Brak
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Wszystkie inwestycje i działania mają charakter budżetu obywatelskiego,
gdyż służą ogółowi mieszkańców z uwagi na specyfikę gminy - jedna
miejscowość
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
Nie dotyczy
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
Nie dotyczy

Gmina Jejkowice.