Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#B.1431.4.2017] przez ORZESZE w sprawie Monitoring samorządy #96

Dokumenty: B.KW-096/17
Znak sprawy: B.1431.4.2017
Rej. koresp. wych.: RKW-E-00354/17
Wysłane przez: Marzena Nowak

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2

dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez ŁAZISKA GÓRNE w sprawie Monitoring samorządy #74

Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek z dnia 2 grudnia 2017r. o udostępnienie informacji publicznej przekazuję w załączeniu odpowiedź.

http://bip.laziska.pl/uchwala-rady-miejskiej-w-laziskach-gornych-z-dnia-21-czerwca-2011-r-w-sprawie-zmiany-uchwaly-nr-vi-55-11-z-dnia-22-marca-2011r-w-sprawie-okreslenia-trybu-i-szczegolowych-kryteriow-oceny

http://bip.laziska.pl/uchwala-nr-xv-164-11-rady-miejskiej-w-laziskach-gornych-z-dnia-13-12-2011-r-w-sprawie-okreslenia-zasad-i-trybu-przeprowadzania-konsultacji-spolecznych-z-mieszkancami-gminy-laziska-gorne

Marta Blacha-Szubert
Wydział Prawny
Urząd Miejski Łaziska Górne

1

wniosek o udzieleni inf. publicznej przez KRZANOWICE w sprawie Monitoring samorządy #63

W załączeniu odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o udostepnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem

Rita Serafin - sekretarz Gminy Krzanowice

--

Rita Serafin

Urząd Miejski w Krzanowicach

ul. Morawska 5

47-470 Krzanowice

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: Inf.publiczna przez GODÓW w sprawie Monitoring samorządy #30

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 04.12.2017 r. o
udostępnienie informacji publicznej - dot. działalności rad gminy,
podjętych uchwał, prowadzonych konsultacji , funduszu soleckiego ,
budżetu obywatelskiego.

--
Sabina Opas
Inspektor ds. Rady Gminy
Urząd Gminy Godów
ul.1 Maja 53, tel.(32)4765065 wew.12
radagminy@godow.pl

1

odpowiedź na pytania o informację publiczną przez PAWŁOWICE w sprawie Monitoring samorządy #99

PIE.14.31.00047.2017

Szanowni Państwo,

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2
grudnia 2017 r. znajduje się w załączniku

-------------------------------------------------------
Pozdrawiam,
Beata Cyganek
Referat Promocji i Integracji Europejskiej
tel. 32/4756 356
e-mail: b.cyganek@pawlowice.pl <mailto:b.cyganek@pawlowice.pl>

Gmina Pawłowice
ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice
tel. 32/4756 300, fax. 32/4756 301
www.pawlowice.pl <http://www.pawlowice.pl>

2

informacja publiczna przez ŚLEMIEŃ w sprawie Monitoring samorządy #138

1

informacja publiczna przez POCZESNA w sprawie Monitoring samorządy #105

1

odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#WO.1431.63.2017] przez ŁAZY w sprawie Monitoring samorządy #75

Dokumenty: WO.KW-0195/17
Znak sprawy: WO.1431.63.2017
Rej. koresp. wych.: RKW.2017.27292
Wysłane przez: Iwona Hilger

Wiadomość wysłano do: sprawa-3560@fedrowanie.siecobywatelska.pl.
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

odpowiedź na wniosek przez MIASTECZKO ŚLĄSKIE w sprawie Monitoring samorządy #79

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Proszę o przesłanie potwierdzenia przesłania odpowiedzi.

M. Kotara

2

Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KRZANOWICE w sprawie Monitoring samorządy #63

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@krzanowice.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2017-12-02 23:40

odczytano w dniu 2017-12-11 14:23.

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PAWONKÓW w sprawie Monitoring samorządy #100

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
02.12.2017r. (data wpływu 04.12.2017) Urząd Gminyw Pawonkowie przekazuje
następujące informacje:

- w gminie Pawonków nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów ocenyrealizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

- nie powołano w gminie rady oświatowej,

- w gminie Pawonków obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Uchwała jest dostępna pod
linkiem(BIP):

http://bip.pawonkow.pl/wiadomosci/1692/wiadomosc/79355/uchwala_nr_140xxiv2008_rady_gminy_pawonkow_z_dnia_22_grudnia_200

- liczba uchwał przyjętych przez Radę Gminy Pawonków w poszczególnych
latach jest następująca:

2014r. – 50,

2015r. – 44,

2016r.– 58

- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych
latach jest następująca:

2014r. – 7

2015r. – 5

2016r. – 7

- nie utworzono młodzieżowej Rady Gminy,

- nie utworzono gminnej rady seniorów,

- wyodrębniono gminie fundusz sołecki. Link poniżej:

http://bip.pawonkow.pl/wiadomosci/1692/wiadomosc/227029/uchwala_nr_xxxi2092014_rady_gminy__pawonkow_z__dnia__24_marca__2

- nie dotyczy

- w gminie Pawonków nie funkcjonuje budżet obywatelski,

- nie dotyczy,

- nie dotyczy.

Urząd Gminy Pawonków
Sikora Irena

W dniu 2017-12-02 o 23:40, sprawa-3585@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

informacja publiczna przez KOSZĘCIN w sprawie Monitoring samorządy #57

Dzień Dobry!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek w sprawie udzielenia informacji publicznej.
Proszę o potwierdzenie otrzymania informacji.

Pozdrawiam Pelagia Matuszek- Sekretarz Gminy.

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KRZEPICE w sprawie Monitoring samorządy #64

Odpowiedzi Urzędu Miejskiego dotyczące wniosku o udzielenie informacji
publicznej:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
ODP. NIE

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
ODP. NIE

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
ODP. NIE

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
ODP. TAK
http://bip.krzepice.pl/download/attachment/8349/uchwala-nr-141442015-z-29-gr
udnia-2015-roku-w-sprawie-okreslenia-zasad-i-trybu-przeprowadzenia-konsultac
ji-z-mieszkancami-krzepic.pdf

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
ODP. 2014r-112, 2015r-112, 2016r.-87

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
ODP. 2016r. - 1 konsultacja

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
ODP. NIE

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
ODP. NIE

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
ODP. TAK
http://bip.krzepice.pl/download/attachment/6293/uchwala-nr-443472014-z-27-ma
rca-2014-roku-w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-w-budzecie-srodkow-
funduszu-soleckiego.pdf

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
ODP. NIE WYDANO

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
ODP. NIE

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
ODP. NIE DOTYCZY

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
ODP. NIE DOTYCZY

Z poważaniem
Zbigniew Sosin
Sekretarz Gminy

Udostępnienie informacji publicznej z Gminy Irządze przez IRZĄDZE w sprawie Monitoring samorządy #36

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam Pismo przewodnie dotyczące udostępnienia informacji
publicznych oraz załącznik z uchwałą.

Odpowiedzi nadawane są odpowiednio (Ad) zgodnie z państwa pismem.

Dziękuję

Insp. Katarzyna Dylewska

34 3543009 wew. 23

2

odpowiedź na wniosek przez BORONÓW w sprawie Monitoring samorządy #8

Dzień dobry,

poniżej odpowiedzi na pytania zadane we wniosku o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 4 grudnia 2017 r.:

- Nie

- Nie

- Nie

- www.boronow.bip.net.pl, zakładka Prawo lokalne/ Archiwum/ uchw.
63/XXXIII/2006

- 2014 (88); 2015 (81); 2016 (82)

- 2014 (0); 2015 (0); 2016 (0)

- Nie

- Nie

-   www.boronow.bip.net.pl, zakładka Prawo lokalne/ uchwały VI kadencji/
uchw. nr 32/XLI/2014

- nie dotyczy

- Nie

- Nie

- Nie

Pozdrawiam

Ewa Stefanik

Podinspektor/Urząd Gminy Boronów

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Bielsko-Biała w sprawie Monitoring samorządy #3

Urząd Miejski

W Bielsku-Białej

ON-II.1431.28.2017

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyłam we
załączeniu odpowiedzi na zadane pytania.

Małgorzata Okruta

Naczelnik wydziału

Wydział Organizacji i Nadzoru

Urząd Miejski w Bielsku-Białej

plac Ratuszowy 1

43-300 Bielsko-Biała

tel. 33 4971 408

fax 33 4971 781

e-mail: <mailto:mo@um.bielsko.pl> mo@um.bielsko.pl

Nota:

Informacje zawarte w tym liscie i/lub załączonym dokumencie są przeznaczone
jedynie dla użytkowników wymienionych powyżej i mogą zawierać informacje
poufne, które nie mogą być ujawniane.

Jeśli otrzymałeś/otrzymałaś tę wiadomość przez pomyłkę lub z innego powodu
to proszę o poinformowanie mnie o tym fakcie. W takim przypadku zostałeś/
zostałaś właśnie poinformowany/poinformowana, że zabronione jest czytanie i
ujawnianie informacji zawartych w tym liście w jakiejkolwiek formie
komukolwiek.

P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: SE.1431.00023.2017 przez PSZÓW w sprawie Monitoring samorządy #114

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):

SE.1431.00023.2017

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PRZYRÓW w sprawie Monitoring samorządy #110

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
Inspektor
Dorota Wojciechowska

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOBROWNIKI w sprawie Monitoring samorządy #6

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo.

Z poważaniem,
Wójt Gminy Bobrowniki
Arkadiusz Ziemba

---------------------------------------------------------
Urząd Gminy w Bobrownikach
ul. Gminna 8 42-583 Bobrowniki
TERYT 2401042
tel. +48 32 287 78 87; fax. +48 32 287 74 86
e-mail: sekretariat@bobrowniki.pl
Web: http://www.bobrowniki.pl
BIP: http://bip.bobrowniki.pl
EBOI: http://ugbobrowniki.eboi.pl

---------------------------------------------------------
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej
adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane
jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie
tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez
osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę
wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i trwałe jej
usunięcie z komputera.
---------------------------------------------------------
The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential or privileged material.
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any
action in reliance upon, this information by persons or entities other than
the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please
notify the sender and delete the material from your computer.
---------------------------------------------------------

-----Oryginalna wiadomość-----

1

Odpowiedź na wniosek przez Piekary Śląskie w sprawie Monitoring samorządy #101

ORo.1431.56.2017

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek złożony w trybie ustawy o
dostępie do informacji publicznej.

Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania przedmiotowej wiadomości
e-mail.

Z poważaniem
Beata Sieja-Stasina
Inspektor Wydziału Organizacyjnego
Urzędu Miasta Piekary Śląskie

1

Odpowiedź na Informację publiczna przez LELÓW w sprawie Monitoring samorządy #67

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek w trybie dostępu do informacji
publicznej

z wyrazami szacunku

Anna Gorczyczyńska

---

Anna Gorczyczyńska

Urząd Gminy Lelów

ul. Szczekocińska 18

42-235 Lelów

Tel. 34 355-01-21 wew. 145
Faks : 34 3550 049

<http://www.lelow.pl/> www.lelow.pl
<mailto:a.gorczyczynska@lelow.pl> a.gorczyczynska@lelow.pl

2

(bez tematu) przez ŚWIERKLANY w sprawie Monitoring samorządy #140

<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>&nbsp;</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>

1

odp. dot. wniosku oudostępnienie informacji publicznej przez PRZYSTAJŃ w sprawie Monitoring samorządy #111

Odpowiedzi na zadane pytania:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała
*Nie obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej.*

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
*Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.*

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)
*Nie powołano w gminie rady oświatowej, w gminie funkcjonuje jednak
Referat Oświaty i Komisja Oświaty, Kultury i Zdrowia Rady Gminy Przystajń.
*
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
*W gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami Gminy Przystajń.
Link do uchwały:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=554&x=60&y=6
Uchwała nr VI/14/07 Rady Gminy Przystajń z dnia 26 marca 2007 r. *

- informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016
*Liczba przyjętych uchwał w 2014 r: 69.
Liczba przyjętych uchwał w 2015 r: 115.
Liczba przyjętych uchwał w 2016 r: 83.*

- informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016
*Konsultacji z mieszkańcami w trybie art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym w latach 2014-2016 nie było.
Były jedynie konsultacje projektu **Programu Współpracy z Organizacjami
Pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku
publicznego na 2014, 2015 i 2016 rok**i konsultacje projektu uchwały w
sprawie określenia dodatkowych drzew lub krzewów wyłączonych z obowiązku
uzyskania zezwolenia na ich usunięcie.*
*Link do konsultacji:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=683&x=75*

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)
*Nie utworzono młodzieżowej rady gminy. *

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)
*Nie utworzono gminnej rady seniorów. *

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego
*Wyodrębniono w gminie fundusz sołecki.*
*Link do uchwały:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=752&x=60&y=15
**Uchwała nr IV.26.2015 Rady Gminy Przystajń z dnia 23 lutego 2015 r. *
*
*- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie
*Uchwała Nr XXIII.215.2016 Rady Gminy Przystajń z dnia 21 grudnia 2016
r. w sprawie budżetu Gminy Przystajń na 2017 rok.
Link do uchwały:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=787&x=60&y=16
Zarządzenie nr 92/2017 z dnia 10 października 2017 r. w sprawie zmian w
budżecie Gminy Przystajń na 2017 rok.
**Link do zarządzenia:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=2&id=805&x=10&y=6*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
*W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)
*Nie dotyczy.*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016
*Nie dotyczy.*

Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KŁOMNICE w sprawie Monitoring samorządy #49

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@klomnice.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2017-12-02 23:40

odczytano w dniu 2017-12-07 14:50.

odp. dot. wniosku oudostępnienie informacji publicznej przez PRZYSTAJŃ w sprawie Monitoring samorządy #111

Odpowiedzi na zadane pytania:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała
*Nie obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej.*

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
*Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.*

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)
*Nie powołano w gminie rady oświatowej, w gminie funkcjonuje jednak
Referat Oświaty i Komisja Oświaty, Kultury i Zdrowia Rady Gminy Przystajń.
*
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
*W gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami Gminy Przystajń.
Link do uchwały:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=554&x=60&y=6
Uchwała nr VI/14/07 Rady Gminy Przystajń z dnia 26 marca 2007 r. *

- informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016
*Liczba przyjętych uchwał w 2014 r: 69.
Liczba przyjętych uchwał w 2015 r: 115.
Liczba przyjętych uchwał w 2016 r: 83.*

- informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016
*Konsultacji z mieszkańcami w trybie art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym w latach 2014-2016 nie było.
Były jedynie konsultacje projektu **Programu Współpracy z Organizacjami
Pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku
publicznego na 2014, 2015 i 2016 rok**i konsultacje projektu uchwały w
sprawie określenia dodatkowych drzew lub krzewów wyłączonych z obowiązku
uzyskania zezwolenia na ich usunięcie.*
*Link do konsultacji:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=683&x=75*

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)
*Nie utworzono młodzieżowej rady gminy. *

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)
*Nie utworzono gminnej rady seniorów. *

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego
*Wyodrębniono w gminie fundusz sołecki.*
*Link do uchwały:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=752&x=60&y=15
**Uchwała nr IV.26.2015 Rady Gminy Przystajń z dnia 23 lutego 2015 r. *
*
*- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie
*Uchwała Nr XXIII.215.2016 Rady Gminy Przystajń z dnia 21 grudnia 2016
r. w sprawie budżetu Gminy Przystajń na 2017 rok.
Link do uchwały:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=787&x=60&y=16
Zarządzenie nr 92/2017 z dnia 10 października 2017 r. w sprawie zmian w
budżecie Gminy Przystajń na 2017 rok.
**Link do zarządzenia:
http://www.bip.przystajn.akcessnet.net/index.php?idg=2&id=805&x=10&y=6*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
*W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)
*Nie dotyczy.*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016
*Nie dotyczy.*