Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

udostępnienie informacji publicznej - odp. przez ZAKRZEWO w sprawie Monitoring samorządy #1926

Witam serdecznie, w załączeniu przesyłam odpowiedzi

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację™ zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
a jeś›li tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostę™pna ta uchwała,- *NIE*
- czy utworzono gminna rada działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),- *NIE*
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),- *NIE*

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
a jeś›li tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwał‚a, -*http://bip.wokiss.pl/zakrzewo/bip/uchwaly-rady-gminy/kadencja-2010-20141/2011-rok1.html?pid=790&searched=konsultacje&highlight=ajaxSearch_highlight+ajaxSearch_highlight1*

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę™ w poszczególnych latach 2014-2016,
*2014 r. - 22 2015 r. - 69 2016 r. - 66 2017 r. - 53 *
 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
****2014 r. - 1 2015 r. - 1 2016 r. - 16 2017 r. - 1* *  - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),- *NIE*

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),- *NIE*

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki(art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrę™bnienie funduszu soł‚eckiego,*http://bip.wokiss.pl/zakrzewo/bip/uchwaly-rady-gminy/kadencja-2010-20141/2014-rok1.html?pid=1456*

 - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją
funduszu sołeckiego w gminie,- *NIE DOTYCZY*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkań„ców projekty,
a jeś›li tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostę™pna jest uchwał‚a/zarządzenie (uchwał‚y/zarzaądzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),- *NIE*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną
konstrukcję™ prawną
niż formę™ konsultacji z mieszań„cami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),- *NIE DOTYCZY*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.- *NIE DOTYCZY*

--
Pozdrawiam
Marlena Ziółkowska
referent

Biuro Rady Gminy Zakrzewo
rada.gminy@zakrzewo.org.pl
tel. 600 969 262

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez LATOWICZ w sprawie Monitoring samorządy $503

Latowicz, 02 lutego 2018 r.

S.1431.2.2018

*Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska*

Na podstawie art. 10 ust.1 i art. 14 ust.1w związku z art. 4 ust.1 pkt 4
ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz. U.z 2016 r. poz.1764 z późn. zm.), odpowiadając na wniosek z dnia
2018-01-09 o udzielenie informacji publicznej informuję, co następuje:

► na terenie Gminy Latowicz nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie);

► w gminie Latowicz nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego ( art. 41 ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i
o wolontariacie);

► w gminie Latowicz nie została powołana rada oświatowa (art. 78 Prawa
oświatowego);

► w gminie Latowicz obowiązuje uchwała

Nr XVII/111/12 Rady Gminy Latowicz z dnia 30 października 2012 r. w
sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy
Latowicz (Dz. Urz. Województwa Mazowieckiego z 2013 r. poz. 1352) link
http://latowicz.samorzady.pl/(Uchwały Rady Gminy ; 2011-2012);

► w okresie 2014 – 2016Rada Gminy Latowicz przyjęła następującą liczbę
uchwał,
w rozbiciu na poszczególne lata:

2014 – 62,

2015 – 62,

2016 – 106;

►liczba konsultacji przeprowadzona w poszczególnych latach w okresie
2014-2016:

2014 – 2,

2015 – 4,

2016 - 3;

► w gminie Latowicz nie została utworzona młodzieżowa rada gminy (art.
5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym);

► w gminie Latowicz nie została utworzona rada seniorów ( art. 5 c ust.
2 ustawy o samorządzie gminnym);

►w gminie został wyodrębniony fundusz sołecki(art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim) – uchwała Nr XXIX/214/14 Rady Gminy Latowicz z dnia31
marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie
Gminy środków stanowiących fundusz sołecki; strona BIP link
http://latowicz.samorzady.pl/(Uchwały Rady Gminy ; 2013-2014)

►link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego , wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie
http://latowicz.samorzady.pl/(zarządzenia Wójta)

► w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) rozumiany
jakokonsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniuani w innej
formie prawnej;

► z uwagi na nie funkcjonowanie w gminiebudżetu obywatelskiegojego kwota
w poszczególnych latach 2014-2016 wynosiła o złotych.

Lilla Barbara Zgódka

sekretarz gminy

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁĄCK w sprawie Monitoring samorządy #2275

Urząd Gminy w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informuje:

Ad. 1 W Gminie Łąck obowiązuje uchwała dot. kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego, zgodnie z art. 19 c ust. 1 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Adres strony www.
http://uglack.bip.org.pl/pliki/uglack/xxii-223-2017.pdf ,

Ad.2 W Gminie Łąck nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego zgodnie z art. 41 e ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie,

Ad. 3 W Gminie Łąck nie powołano Gminnej Rady Oświatowej

Ad. 4 W Gminie Łąck obowiązuje uchwała Rady Gminy Łąck dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami, adres strony
http://uglack.bip.org.pl/pliki/uglack/vi-56-2011ebe0.pdf ,

Ad. 5 W latach 2014-2016 Rada Gminy Łąck podjęła 251 uchwał

Ad. 6 W latach 2014-2016 przeprowadzono 15 konsultacji z mieszkańcami Gminy
Łąck

Ad. 7 Gmina Łąck utworzyła Młodzieżową Radę Gminy

Ad. 8 W Gminie Łąck nie utworzono Gminnej Rady Seniorów

Ad. 9 W Gminie Łąck nie wyodrębniono funduszu sołeckiego

Ad. 10 W Gminie Łąck nie funkcjonuje budżet obywatelski

Z poważaniem

Agnieszka Woźniak

Sekretarz Gminy Łąck

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RZĄŚNIK w sprawie Monitoring samorządy #2371

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej .

Pozdrawiam,

Karolina Jasińska-Kasjaniuk

Sekretarka

--
Urząd Gminy Rząśnik
ul. Jesionowa 3
07-205 Rząśnik
tel. (29) 59 29 260
www.rzasnik.pl
www.bip.rzasnik.pl

1

Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POSTOMINO w sprawie Monitoring samorządy #1766

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@postomino.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-30 21:49

odczytano w dniu 2018-02-05 15:17.

Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUZINO w sprawie Monitoring samorządy #2057

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@luzino.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 30.01.2018 21:51

odczytano w dniu 05.02.2018 14:51.

wniosek o inf. publiczną-odpowiedź przez NIEMCE w sprawie Monitoring samorządy #1069

Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Iwona Prażmo
Urząd Gminy Niemce

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RYMANÓW w sprawie Monitoring samorządy #2235

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 roku.
Z poważaniem : Marek Penar Sekretarz Gminy

Wysłane z aplikacji Poczta dla Windows 10

1

Odpowiedż na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OLEŚNICA w sprawie Monitoring samorządy #2008

Urząd Gminy w Oleśnicy w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przekazuje następujące informacje:

- w Gminie Oleśnica nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.

19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).

- nie utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

- w gminie nie powołano radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

- tak w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), http://www.bip.gminaolesnica.pl/artykuly/2482

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,

2014 -72 uchwały

2015 - 78 uchwał

2016 - 76 uchwał

- w latach 2014-2016 przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami, w 2014 r. – 1; 2015-2; 2016-3

- nie utworzono młodzieżowej radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

- w gminie wyodrębniono fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), http://www.bip.gminaolesnica.pl/artykuly/1479

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

- nie dotyczy - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Pozdrawiam
---------------------
Sekretarz Gminy Oleśnica
Joanna Skórska
tel. 41 377 40 36 wew.32

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RUDNIK NAD SANEM w sprawie Monitoring samorządy #2234

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej otrzymany
mailem dnia 30.01.2018 r. przesyłam następujące informacje:

* W gminie Rudnik nad Sanem obowiązuje uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej. Dostępna jest pod
następującym linkiem: http://bip.rudnik.pl/pdf/uchwaly/2015/62.pdf

* Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.

* Nie powołano w gminie rady oświatowej.

* W gminie Rudnik nad Sanem obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Dostępna jest pod
następującym linkiem: http://bip.rudnik.pl/pdf/uchwaly/2013/135.pdf

* Liczba przyjętych uchwał:

-        -     2014 r. – 52,

-            -    2015 r. – 76,

-            -    2016 r. – 82.

* Liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami:

    -2014 r. – 0,

    -2015 r. – 11,

    -2016 r. – 5.

* Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

* Nie utworzono gminnej rady seniorów.

* W gminie Rudnik nad Sanem obowiązuje uchwała dot. funduszu
sołeckiego. Dostępna jest pod następującym linkiem:
http://bip.rudnik.pl/pdf/uchwaly/2014/144.pdf

* Nie ma linku do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego
wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego.

* W gminie Rudnik nad Sanem nie funkcjonuje budżet obywatelski i nie
funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o inną konstrukcję prawną
niż formę konsultacji z mieszkańcami.

* W związku z brakiem budżetu obywatelskiego brak kwot tego budżetu w
latach 2014-2016.

Odpowiedź przez PIENIĘŻNO w sprawie Monitoring samorządy #1959

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek przesyłam odpowiedzi w załączniku.

Z poważaniem:

Daniel Piotrkowski - Sekretarz Gminy Pieniężno

tel. 55 237 46 03
kom. 722 220 696
e-mail: <mailto:msobieszczuk@pieniezno.pl> sekretarz@pieniezno.pl

Urząd Miejski w Pieniężnie
ul. Generalska 8,
14-520 Pieniężno
tel. 55 237 46 00, fax. 55 237 46 01

<http://www.pieniezno.pl> www.pieniezno.pl
<mailto:urzad@pieniezno.pl> urzad@pieniezno.pl
<http://www.facebook.com/GminaPieniezno> www.facebook.com/GminaPieniezno

2

(bez tematu) przez RESKO w sprawie Monitoring samorządy #1773

Witam,
1) ad.pytanie nr 2 - w gminie Resko nie utworzono rady działalności
pożytku publicznego;
2) ad.pytanie nr 3 - w gminie Resko nie utworzono rady oświatowej;
3) ad pytanie nr 5 - wskazuję miejsce w Bip Gminy Resko, w którym
znajdują się wszystkie uchwały podjęte w latach 2014-2016 w gminie Resko:
bip.resko.pl w zakładce " prawo lokalne" i
dalej - "uchwały rady miejskiej" . Uchwały znajdują się w katalogach.
Każdy rok stanowi odrębny katalog;
4) ad.pytanie nr 8 - w gminie Resko nie utworzono rady seniorów;
5) ad.pytanie nr 10 - w gminie Resko, fundusz sołecki realizowany jest
na podstawie przepisów ustawy o funduszu sołeckim. Burmistrz Reska nie
wydawał w tym zakresie żadnych swoich regulacji;
6) ad.pytanie nr 11 i 12 - w gminie Resko budżet obywatelski zaplanowano
do realizacji w roku 2018 na podstawie załączonych do niniejszej
odpowiedzi regulacji, ustalonych przez Burmistrza Reska;
7) ad.pytanie 13 - w latach 2014-2016 gmina Resko nie realizowała
budżetu obywatelskiego.

Odpowiedzi na pytania nr 1, 4, 6 i 7 wnioskodawca otrzyma odrębnym
pismem, w ustawowym terminie.
Pozdrawiam - Danuta Mielcarek - Sekretarz Gminy Resko.

1

Odpowiedź w sprawie udostępnienia informacji publicznej przez KRASICZYN w sprawie Monitoring samorządy $465

Krasiczyn, 05.02.2018 rok

W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej przesłanym
w dniu 9 stycznia 2018 rokuinformuję, że w Gminie Krasiczyn:

-nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;

-nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;

-nie powołano radę oświatową;

-nie obowiązuje ogólna uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji
z mieszkańcami( w sytuacji kiedy zaistnieje potrzeba przeprowadzenia
konsultacji
z mieszkańcami jest podejmowana uchwała na konkretną/e konsultacje w
danej sprawie np.
http://www.infor.pl/akt-prawny/U78.2014.220.0002961,uchwala-nr-261xxxiv14-rady-gminy-krasiczyn-w-sprawie-przeprowadzenia-konsultacji-zmieszkancami-wsprawie-zmiany-granic-solectw-krasiczyn-olszany-izalesie-polegajacej-na-wlaczeniu-czesci-dotychczasowego.html).

-w latach 2014 – 2016 przyjęto ogółem 190 uchwał Rady Gminy Krasiczyn ,
w tym:

·w roku 2014 przyjęto 49 uchwał Rady Gminy Krasiczyn,

·w roku 2015 przyjęto 81 uchwał Rady Gminy Krasiczyn,

·w roku 2016 przyjęto 60 uchwał Rady Gminy Krasiczyn;

-w okresie lat 2014 – 2016 zostały przeprowadzone 4 konsultacje z
mieszkańcami;

-nie utworzono młodzieżowej rady gminy;

-nie utworzono gminnej rady seniorów;

-w gminie wyodrębniono fundusz sołecki na podstawie uchwały nr
230/XXIX/2014 z dnia 21 marca 2014 roku, link:

http://oldbip.krasiczyn.pl/www.biuletyn.net/nt-bin/_private/krasiczyn/3800.pdf__

-zarządzenia organu wykonawczego wydanych w związku z realizacją
funduszu sołeckiego
w gminie zawarte są w uchwałach w sprawie budżetu Gminy Krasiczyn w
poszczególnych latach i dostępne są na stronie internetowej:

·Uchwała budżetowa na 2015 rok nr 11/IV/2015 z dnia 23.01.2015r. link:
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0ahUKEwjy5I_akuHYAhXJ2CwKHQRTB1AQFggsMAE&url=http%3A%2F%2Fedziennik.rzeszow.uw.gov.pl%2FGetActPdf.ashx%3Fyear%3D2015%26book%3D0%26position%3D483&usg=AOvVaw1P91vm1Pv8DIRv4LyeRay7
;

·Uchwała budżetowa na 2016 rok nr 83/XI/2015 z dnia 29.12.2015r. link:

https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0ahUKEwjilfeameHYAhUGhywKHQq1DtYQFggqMAE&url=http%3A%2F%2Fwww.krasiczyn.pl%2Fbip%2Ffinanse-i-mienie%2Fplany-finansowe%3Ftask%3Darticle.downloadAttachment%26id%3D113%26version%3D823&usg=AOvVaw3QzHLkKEF3LdKG9ijbqbdn

·Uchwała budżetowa na 2017 rok nr 145/XXI/2016 z dnia 28.12.2016r. link:

http://www.krasiczyn.pl/bip/prawo-lokalne/uchwaly-rady-gminy/316-uchwala-nr-145-xxi-2016-rady-gminy-krasiczyn-z-dnia-28-grudnia-2016-roku;

-nie funkcjonuje budżet obywatelski.

BIURO RADY GMINY KRASICZYN

ddp.informacja publiczna przez RESKO w sprawie Monitoring samorządy #1773

Witam,
1) ad.pytanie nr 2 - w gminie Resko nie utworzono rady działalności
pożytku publicznego;
2) ad.pytanie nr 3 - w gminie Resko nie utworzono rady oświatowej;
3) ad pytanie nr 5 - wskazuję miejsce w Bip Gminy Resko, w którym
znajdują się wszystkie uchwały podjęte w latach 2014-2016 w gminie Resko:
bip.resko.pl w zakładce " prawo lokalne" i
dalej - "uchwały rady miejskiej" . Uchwały znajdują się w katalogach.
Każdy rok stanowi odrębny katalog;
4) ad.pytanie nr 8 - w gminie Resko nie utworzono rady seniorów;
5) ad.pytanie nr 10 - w gminie Resko, fundusz sołecki realizowany jest
na podstawie przepisów ustawy o funduszu sołeckim. Burmistrz Reska nie
wydawał w tym zakresie żadnych swoich regulacji;
6) ad.pytanie nr 11 i 12 - w gminie Resko budżet obywatelski zaplanowano
do realizacji w roku 2018 na podstawie załączonych do niniejszej
odpowiedzi regulacji, ustalonych przez Burmistrza Reska;
7) ad.pytanie 13 - w latach 2014-2016 gmina Resko nie realizowała
budżetu obywatelskiego.

Odpowiedzi na pytania nr 1, 4, 6 i 7 wnioskodawca otrzyma odrębnym
pismem, w ustawowym terminie.
Pozdrawiam - Danuta Mielcarek - Sekretarz Gminy Resko.

1

Gmina Szelków odpowiedź na wniosek przez SZELKÓW w sprawie Monitoring samorządy #2420

Nr sprawy: 1431.7.2018

Urząd Gminy w Szelkowie w załączenia przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 30.01.2018r.

Sekretarz Gminy Szelków
Krzysztof Kacprzycki

1

Odpowiedź na wniosek przez ŻYRAKÓW w sprawie Monitoring samorządy #2270

W złączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez ŚWIĘTAJNO w sprawie Monitoring samorządy #1981

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Bożena Buraczewska

inspektor

1

odpowiedź na wniosek przez MIĘDZYZDROJE w sprawie Monitoring samorządy #1752

W nawiązaniu do Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 30 stycznia 2017 r., przesyłam odpowiedzi na postawione we wniosku
pytania, zgodnie z poniższymi danymi:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,

Odp. W gminie Międzyzdroje nie została podjęta uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie)

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Odp. W gminie Międzyzdroje nie została powołana gminna rada działalności
pożytku publicznego

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

W gminie Międzyzdroje nie ma powołanej rady oświatowej.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

Odp. W gminie Międzyzdroje obowiązuje uchwała nr LX/602/10 Rady Miejskiej w
Międzyzdrojach z dnia 07.10.2010 r. w sprawie regulaminu konsultacji z
organizacjami pozarządowymi oraz organami wskazanymi w art. 3 ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

Rada Miejska w Międzyzdrojach przyjęła 2.uchwały : Nr XLVIII/482/14 z dnia
28.01.2014 w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami sołectwa
Lubin nad zmianą w statucie sołectwa Lubin oraz uchwałę Nr VI/64/15 z dnia
26.03.2015 w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami sołectwa
Wicko w sprawie nowego statutu sołectwa Wicko.

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

W roku 2014 przeprowadzono jedną konsultację z mieszkańcami dot. zmiany w
statucie sołectwa Lubin.

W roku 2015 przeprowadzono jedną konsultację z mieszkańcami dot. zmiany w
statucie sołectwa Wicko.

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

Odp. W gminie Międzyzdroje nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

Odp. W gminie Międzyzdroje nie utworzono gminnej rady seniorów

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

W gminie Międzyzdroje nie ma wyodrębnionego funduszu sołeckiego.

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

W gminie Międzyzdroje nie ma budżetu obywatelskiego.

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.

Łączę pozdrowienia Mirosława Nurkowska

Fw: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWA SŁUPIA w sprawie Monitoring samorządy #2004

W załączeniu przedmiotowa odpowiedź.

Z poważaniem Mariusz Trepka

-----Oryginalna wiadomość-----

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZYDŁOWO (woj. wielkopolskie) w sprawie Monitoring samorządy #1894

Odpowiadając na wniosek z dnia 30.01.2018 r. udzielam informacji ze swojego
stanowiska pracy:
1. Nie
2. Nie
3. Nie
4. Tak - Uchwała
http://www.bip.szydlowo.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=1025&dok_id=6004
8. Nie
9. Tak - Uchwała
http://bip.szydlowo.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=608&dok_id=4780
10. Nie ma
11. Nie
12. nie dotyczy
13. nie dotyczy

Z poważaniem Kinga Kanduła
Inspektor ds. promocji gminy, ochrony zdrowia
i koordynacji współpracy z organizacjami pozarządowymi
Urząd Gminy Szydłowo
Jaraczewo 2
64-930 Szydłowo
Tel. 67-211-55-15
Fax 67-216-12-36
promocja@szydlowo.pl
www.szydlowo.pl

Fwd: odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TCZEW w sprawie Monitoring samorządy #2116

Poniżej odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej:

-Tak , Uchwała nr XVI/97/2012 Rady Gminy Tczew z dnia 24 kwietnia 2012
r. w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację
zadań publicznych w ramach inicjatyw lokalnych.

http://bip.gmina-tczew.pl/Article/get/id,16374.html

-W gminie Tczew nie utworzono Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

-W gminie Tczew nie powołano rady oświatowej.

- Tak, Uchwała w sprawie sprawie określenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Tczew - UCHWAŁA NR
XLI/263/2017 RADY GMINY TCZEW z dnia 30 października 2017 r. (
www.bip.gmina-tczew.pl)

- Liczba podjętych przez Radę Gminy uchwał :

- 2014 rok-93

- 2015 rok-93

- 2016 rok-90

- Przeprowadzone konsultacje z mieszkańcami

- 2014 rok- 26

- 2015 rok-0-

- 2016 rok-0-

- W gminie Tczew nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

- W gminie Tczew nie utworzono gminnej rady seniorów.

- Tak, Uchwała Nr XXXIV/205/2017 Rady Gminy Tczew z dnia 15 lutego 2017
r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Tczew
środków stanowiących fundusz sołecki.

http://bip.gmina-tczew.pl/Article/get/id,17347.html

-Zarządzenie nr 125/2016 Wójta Gminy Tczew z dnia 04.08.2016 roku w
sprawie ustanowienia Regulaminu funduszu sołeckiego Gminy Tczew

http://bip.gmina-tczew.pl/Article/id,220.html

-Zarządzenie Nr 101/2017 Wójta Gminy Tczew z dnia 17.07.2017 r. w
sprawie określenia wysokości środków funduszu sołeckiego na 2018 rok
przypadających na poszczególne sołectwa w gminie Tczew

http://bip.gmina-tczew.pl/Article/id,227.html

- W gminie  Tczew nie funkcjonuje budżet obywatelski.
<http://bip.gmina-tczew.pl/Article/id,227.html>

*
<http://bip.gmina-tczew.pl/Article/id,227.html>*

*Joanna Szlicht <http://bip.gmina-tczew.pl/Article/id,227.html>*

*Sekretarz Gminy Tczew*
<http://bip.gmina-tczew.pl/Article/id,227.html>

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MNIÓW w sprawie Monitoring samorządy #2000

--
Justyna Szyszka-Snitko
Urząd Gminy Mniów
W załączeniu przesyłam skan pisma z odpowiedzią.

Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz ten list. Please consider the
environment before printing.

1

odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZEMESZNO w sprawie Monitoring samorządy #1904

Poniżej podaję odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp. *
*Gmina nie posiada uchwały dot. inicjatywy lokalnej. ***
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
*Odp. *
*Tak. W gminie funkcjonuje od 6 grudnia 2016 roku Gminna Rada
Działalności Pożytku Publicznego. ***
 - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
*Odp. *
*Nie *
 - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp. *
*Tak. BIP Trzemeszno Uchwały 2003 Poniżej podaję link do obowiązujących
uchwał ****uchwała Nr VIII/45/2003 ****http://bip.trzemeszno.pl/content.php?cms_id=271**BIP Trzemeszno - uchwały 2007 **zmiana uchwały - uchwała Nr X/50/2007****http://bip.trzemeszno.pl/content.php?cms_id=647*

 - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
*Odp.
W latach 2014 - 2016 podjęto 387 uchwał. *

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp. *
*w 2016 roku przeprowadzono 2 konsultacje w sprawie obwodów szkół oraz
zmiany statutu Osiedla Nr 1 i 2 w Trzemesznie. *

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp. *
*Nie*

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp. *
Nie

 - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
*Odp. *
W Gminie Trzemeszno został wyodrębniony fundusz sołecki. Uchwała w tej sprawie:
http://bip.trzemeszno.pl/content.php?cms_id=4121

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
*Odp. Burmistrz Trzemeszna nie wydał zarządzenia w związku z realizacją
funduszu sołeckiego. *

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp.
*W Gminie Trzemeszno nie funkcjonuje i dotychczas nie funkcjonował budżet
obywatelski (partycypacyjny).*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
 - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

z poważaniem
Elżbieta Zamiara
inspektor ds. organizacyjno-samorządowych

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĄSOSZ w sprawie Monitoring samorządy #2182

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z 31 .01.2018 r.
Z wyrazami szacunku
Agnieszka Wróblewska

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MSZCZONÓW w sprawie Monitoring samorządy #2300

Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o usostepnien8ie informacji publicznej

Pozdrawiam

-------------------------------------------------
Małgorzata Badowska Naczelnik wydziału Organizacyjnego i Obsługi Rady Miejskiej
468582860

1