Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CISEK w sprawie Monitoring samorządy #2271

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2 WARSZAWA

Odpowiadając na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyłam w załączeniu stosowną informację:

* NIE obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

* NIE utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

* NIE powołano w gminie rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

* NIE obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

* informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2016 – 56 uchwał,
2015 – 56 uchwał,
2014 – 65 uchwał,

* informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016:
2016 – 2 konsultacje
2015 – 1 konsultacja
2014 – 1 konsultacja

* TAK, utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), link w BIP-ie: <http://bip.cisek.pl/download/attachment/5486/uchwala-rg-xii-53-2007.pdf> http://bip.cisek.pl/download/attachment/5486/uchwala-rg-xii-53-2007.pdf

* NIE utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

* TAK, wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), link w BIP-ie: <http://bip.cisek.pl/download/attachment/10387/uchwalav3120152015-03-30.pdf> http://bip.cisek.pl/download/attachment/10387/uchwalav3120152015-03-30.pdf

* link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie:
- otwórz załączony plik Fundusz_Sołecki_2016.7z
- otwórz załączony plik Fundusz_Sołecki_2017.7z

* w gminie NIE funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny),

* brak form realizacji budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

* brak kwot budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Z up. Wójta

Jerzy Groeger
Sekretarz Gminy

URZĄD GMINY CISEK
ul. Planetorza 52
47-253 CISEK

<wlmailhtml:www.cisek.pl> www.cisek.pl

<mailto:info@cisek.pl> info@cisek.pl
tel. faks: +48 77 487 11 40

Zanim wydrukujesz tę wiadomość upewnij się,
czy jest to konieczne. Proszę pomyśl o środowisku.

3

Daleszyce - Odpowiedź na pismo przez DALESZYCE w sprawie Monitoring samorządy $165

Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Tomasz Kosakiewicz
tomasz.kosakiewicz@daleszyce.pl
Tel. 41 317-16-94 wew. 112
Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach
Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce
http://daleszyce.pl
http://bip.daleszyce.pl

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PIECHOWICE w sprawie Monitoring samorządy #435

Dzień dobry!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.
Renata Lewińska
Sekretariat UM PIechowice

1

Fwd: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina Lipnica przez LIPNICA w sprawie Monitoring samorządy $524

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina
Lipnica
Data: Mon, 22 Jan 2018 14:53:59 +0100
Nadawca: Emilia Główczewska <e.glowczewska@lipnica.pl>
Adresat: sprawa-4606@fedrowanie.siecobywatelska.pl

RO. 1431.1.2018.EG          Lipnica, dn. 22.01.2018r.

Panowie Szymon Osowski, Bartosz Wilk

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2  02-605 WARSZAWA

W odpowiedzi na wniosek   z dnia 9.01.2018 r.  o udostępnieni informacji
publicznej  udzielamy

odpowiedzi na zawarte we wniosku pytania:

-   w gminie nie ma  uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizacji zadania publicznego.

     Wójt zarządzeniami powołuje komisje konkursowe do opiniowania
ofert i określa tryb ich działania i oceny ofert,

-    w gminie nie utworzono rady działalności  pożytku publicznego,

-   w gminie nie powołano rady oświatowej,

-   w gminie obowiązuje uchwała  w sprawie określenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami

    (Uchwała Nr X/44/11 Rady Gminy w Lipnicy z dnia 10 czerwca
2011r.)//http://bip.uglipnica.nv.pl/Article/get/id,16335.html/
/

-   Rada Gminy w Lipnicy  podjęła uchwały:  w  2014r.  - 70, w  2015r. 
- 75,  w  2016 r.  - 77,

-   liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami :  w 2014r.  -
0,  w 2015 r. -2,  2016 r. - 17,

-  nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

-  nie utworzono gminnej rady seniorów,

-  w gminie wyodrębniono Fundusz sołecki  (Uchwała Nr XLI /275/2014 Rady
Gminy w Lipnicy z 27 marca 2014 r.)
http://bip.uglipnica.nv.pl/Article/get/id,17896.html

- nie ma zarządzeń dotyczących  realizacji funduszu sołeckiego, w gminie,

- w gminie nie funkcjonuję budżet obywatelski,

- nie dotyczy.

Emilia Główczewska

Urząd Gminy Lipnica

ul. Józefa Słomińskiego 19

77-130 Lipnica

tel. 598217089

--
Emilia Główczewska
Urząd Gminy Lipnica

Odpowiedź przez KAMIEŃ KRAJEŃSKI w sprawie Monitoring samorządy #726

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
09 stycznia 2018 r. uprzejmie informuję, iż w Gminie Kamień Krajeński:

- nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków
o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

- nie powołano rady oświatowej,

- obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami - uchwała Nr XXIII/200/05 Rady Miejskiej w Kamieniu Krajeńskim
z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami.

http://archiwumbip.kamienkr.pl/indexd586-3.html?app=uchwaly&nid=405&y=2005&w
hich=Rady+Miejskiej

- liczba uchwał podjętych przez Radę Miejską w Kamieniu Krajeńskim w latach:

a) 2014 - 82 (kad. 2010-2014 60 uchwał, kad. 2014-2018 22 uchwały)

b) 2015 - 79

c) 2016 - 48

- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach:

a) 2014 - 1

b) 2015 - 0

c) 2016 - 0

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy oraz gminnej rady seniorów,

- wyodrębniono fundusz sołecki - uchwała Nr V/32/2015 Rady Miejskiej w
Kamieniu Krajeńskim z dnia 26 lutego 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.

http://archiwumbip.kamienkr.pl/index894b.html?app=uchwaly&nid=4289&y=2015&wh
ich=Rady+Miejskiej

- nie dysponujemy zarządzeniami wydanymi w związku z realizacją funduszu
sołeckiego w gminie,

- nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).

Z poważaniem
Izabela Turzynska
Referat Organizacyjny
Urzędu Miejskiego
w Kamieniu Krajeńskim

Wysyłanie wiadomości e-mail: OrG.1431.11.2018 przez ZĘBOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2334

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub łączami):

OrG.1431.11.2018

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LEŚNIOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1041

Witam,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek.

Pozdrawiam
Agnieszka Raczyńska

--------------------------------------------------------
Urząd Gminy Leśniowice
22-122 Leśniowice
Tel./fax: 82 567 54 94
www.lesniowice.lubelskie.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf. publicznej. przez Kalisz w sprawie Monitoring samorządy $371

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam Państwu odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 9.01.2018r.

Kancelaria Rady Miejskiej

Al. Wolności 4

Villa Calisia

tel. 062/7654375

1

odpowiedz na wniosek przez DOBRE w sprawie Monitoring samorządy $185

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 roku
o udostępnienie informacji publicznej

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej KM.1431.7.2.2018 przez KĘDZIERZYN-KOŹLE w sprawie Monitoring samorządy #2285

Dzień dobry.
W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z 09.01.2018 roku uprzejmie informuję, że termin udostępnienia zgodnie z art. 13 ust. 2 ustawy o dostępie do inf. publicznej (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1764) zostaje wydłużony do 2 miesięcy (do 09.03.2018 r.) ze względu na konieczność przygotowania danych w sposób oczekiwany przez wnioskodawcę.
Z poważaniem
Jarosław Jurkowski
UM Kędzierzyn-Koźle

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej KM.1431.7.1.2018 przez KĘDZIERZYN-KOŹLE w sprawie Monitoring samorządy #2285

Dzień dobry.
W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z 09.01.2018 roku uprzejmie informuję, że termin udostępnienia zgodnie z art. 13 ust. 2 ustawy o dostępie do inf. publicznej (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1764) zostaje wydłużony do 2 miesięcy (do 09.03.2018 r.) ze względu na konieczność przygotowania danych w sposób oczekiwany przez wnioskodawcę.
Z poważaniem
Jarosław Jurkowski
UM Kędzierzyn-Koźle

Informacja publiczna przez WOLBROM w sprawie Monitoring samorządy #2072

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek z dania 09.01.2018 o
udzielenie informacji publicznej.

--
Marcin Ciempka
Inspektor - RZKiL
Urząd Miasta i Gminy Wolbrom
ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom
www.umigwolbrom.pl
tel: +48 32/ 706 53 21

1

besko odpowiedź przez BESKO w sprawie Monitoring samorządy $25

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam plik z odpowiedzią na wniosek o udostepnienie
informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku.

Kazimierz Wolański

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Biała Podlaska w sprawie Monitoring samorządy #968

W odpowiedzi na pytania wystosowane przez Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, przestawiam wymagane informacje dotyczące Gminy Miejskiej Biała Podlaska:

1) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

NIE MA TAKIEJ UCHWAŁY

2) czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)

NIE UTWORZONO

3) czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)

NIE POWOŁANO RADY

4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
TAK
https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=98&p1=szczegoly&p2=459412

5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 77 uchwał
2015 - 111 uchwał
2016 - 101 uchwał

6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 2
2015 -4
2016 - 2
Niezależnie:
a) co roku konsultowany jest program współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zgodnie z uchwałą:
https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=458790,
b) w 2014 r. konsultowano program aktywizacji i wsparcia seniorów na terenie miasta z Bialską Radą Seniorów, w trybie uchwały o radzie seniorów.

7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
TAK

8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
TAK

9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
NIE
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Nie dotyczy

10) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Konsultacje https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//038.pdf
uchwała https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=613&p1=szczegoly&p2=1057735
https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//uchwala_XXVII_25_17.pdf
zarządzenie https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//579.pdf
https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//81.17.pdf

11) jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
NIE DOTYCZY

12) jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
W BUDŻECIE MIASTA BUDŻET OBYWATELSKI JEST OD 2017 R. (w 2017 1 mln zł, w 2018 1 mln zł)

Z poważaniem,
Anna Skrodziuk
inspektor
Wydział Polityki Społecznej, Kultury i Sportu

Urząd Miasta Biała Podlaska
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
21-500 Biała Podlaska

telefon +48 83 341 61 65
Fax 83 342 67 76
e-mail: anna.skrodziuk@bialapodlaska.pl
www.bialapodlaska.pl

Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIĘDZYRZEC PODLASKI w sprawie Monitoring samorządy #1060

Międzyrzec Podlaski, 22.01.2018 r.

OP-I.1431.3.2018

dotyczy wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018 r.

W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018 r. na podstawie art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764, ze zm.) zawiadamiam, że z uwagi na konieczność zebrania wnioskowanych informacji niezbędnych do udzielania w pełnym zakresie odpowiedzi na wniosek z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz podjęcia dodatkowych czynności o skomplikowanym charakterze w tym w zakresie analizy pozyskanych informacji pod względem możliwości udzielenia odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej i jej charakteru oraz przetworzenia pozyskanych informacji przed jej udostępnieniem, odpowiedź na Państwa wniosek zostanie udzielona nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od daty wpływu wniosku do Urzędu Miasta, tj. do dnia 08.03.2018 r.

Z poważaniem

Z up.Burmistrza Miasta
Adriana Grochowska
Naczelnik Wydziału Obsługi Organizacyjno-Prawnej
Urząd Miasta w Międzyrzecu Podlaskim
ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski
-------- Oryginalna wiadomość --------
Od: sprawa-5063@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: miasto@miedzyrzec.pl
Data: 9 stycznia 2018 o 07:59
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

a.. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
b.. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
c.. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
d.. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
e.. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
f.. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
g.. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
h.. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
i.. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
j.. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
k.. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
l.. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
m.. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5063@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Z poważaniem
Kamil Wysokiński

Miasto Międzyrzec Podlaski

ul. Pocztowa 8

21-560 Międzyrzec Podlaski

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Sulechów przez SULECHÓW w sprawie Monitoring samorządy #1441

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na państwa wniosek.

Z poważaniem

Bartosz Buda
Inspektor Urzędu Miejskiego Sulechów
tel. 68 385 11 28
e-mail: br@sulechow.pl

Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów
NIP: 927-10-00-442, REGON 000526765
tel. centrala: 68 385 11 00
fax: 68 385 46 86
------------------------------------------------------------
Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki są
przeznaczone tylko dla wymienionych adresatów. Jeżeli nie są państwo
zamierzonym odbiorcą, proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć
wiadomość ze swojego systemu, a także nie powinni Państwo ujawniać
otrzymanych informacji nikomu ani sporządzać/zachowywać/dystrybuować żadnej
kopii otrzymanych informacji.

1

FW: Codzienny Newsletter Informacyjny - serwis poranny 2018-01-22 przez KOZIENICE w sprawie Monitoring samorządy $458

2

FW: Miejsce szkolenia pt. "Przeciwdziałanie korupcji w administracji publicznej"- 30.01.2018 Warszawa przez KOZIENICE w sprawie Monitoring samorządy $458

Zostaliśmy zgłoszeni.

Sekretarz

3

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOLICE w sprawie Monitoring samorządy $189

Dzień dobry,
Gmina Dolice w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r. o udostępnienie informacji publicznej, znak: SG.1431.3.2018.MK.

Z poważaniem
Urząd Gminy Dolice
Karina Królikowska

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BRALIN w sprawie Monitoring samorządy $72

Dzień dobry!
Przekazuję odpowiedź na złożony przez Państwa wniosek tj.

1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zdania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej?
Odpowiedz: nie obowiązuje w gminie taka uchwała.

2. Czy utworzono gminna radę działalności pożytku publicznego ?
Odpowiedz: nie utworzono w gminnie takiej rady ?

3. Czy powołano w gminie radę oświatową ?
Odpowiedz: nie ma w gminie takiej rady.

4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami ?
Odpowiedz: taka uchwała w naszej gminie obowiązuje. Uchwała Nr IIIV/145/2016
z dnia 26 października 2016 roku w sprawie określenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Bralin.
http://bralin.bip.net.pl/?a=5343

5. Informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016.
Odpowiedz: 2014 - 16 uchwał, 2015 - 68 uchwał, 2016 - 75 uchwał.

6. Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016.
Odpowiedz: w latach 2014-2016 przeprowadzono konsultacje społeczne w sprawie
projektu Rocznego Programu Współpracy Gminy Bralin z organizacjami
pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24
kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018
rok.

7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy?
Odpowiedz: nie utworzono.

8. Czy utworzono gminną radę rade seniorów?
Odpowiedz: nie utworzono.

9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki?
Odpowiedz: w gminie wyodrębniono fundusz sołecki. Uchwała Nr XXIV/95/2016 w
sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków
stanowiących fundusz sołecki.
http://bralin.bip.net.pl/?a=5038

10. Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
Odpowiedz: Wójt Gminy nie wydał żadnych zarządzeń w związku z realizacją
funduszu sołeckiego w gminie.

11. Czy w gminie obowiązuje budżet obywatelski?
Odpowiedz: nie obowiązuje.

12. W jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski?
Odpowiedz: budżet taki nie obowiązuje.

13. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego?
Odpowiedz: budżet taki nie obowiązuje.

Z poważaniem Zbigniew Łatka - sekretarz Gminy Bralin.

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KRZYŻ WIELKOPOLSKI w sprawie Monitoring samorządy $490

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
09.01.2018 r. przesyłam informacje dot. Gminy Krzyż Wielkopolski, jak niżej:

Ad. 1) Na terenie gminy Krzyż Wielkopolski nie obowiązuje uchwała dot.
trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.

Ad. 2) Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.

Ad. 3) Nie powołano rady oświatowej.

Ad. 4) W Gminie Krzyż Wlkp. obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami - link do uchwały Rady
Miejskiej w Krzyżu Wlkp. Nr XXXIII/279/2005 z 30.11.2005r.
http://www.bip.krzyz.pl/content.php?cms_id=429.

Ad. 5) W latach 2014-2016 podjęto jedną uchwałę tj. /*UCHWAŁA Nr
IV/26/2015 Rady Miejskiej w Krzyżu Wlkp. z dnia 12 lutego 2015 *o
przeprowadzeniu konsultacji z mieszkańcami Gminy Krzyż Wlkp. w sprawie
projektu uchwały Rady Miejskiej w Krzyżu Wlkp. dotyczącej przyjęcia
Strategii Rozwoju Gminy Krzyż Wlkp. na lata 2015-2022.
<http://www.bip.krzyz.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=694&dok_id=4499>/

Ad. 6) W latach 2014-2016 przeprowadzono jedne konsultacje.
Ad. 7) Nie utworzono rady seniorów.
Ad. 8) W gminie wyodrębniono fundusz sołecki - uchwała Rady Miejskiej w
Krzyżu Wlkp. Nr IV/29/2015 z 12.02.2015r. w sprawie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki
dostępna jest w BIP pod adresem
http://www.bip.krzyz.pl/content.php?cms_id=772||w=5.
Ad. 9) Nie wydano zarządzeń wykonawczych.
Ad.10) W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Halina Wylegała

Kierownik Referatu Ogólnego

Urzędu Miejskiego w Krzyżu Wlkp.
--
Natalia Bandura
Urząd Miejski w Krzyżu Wlkp.
tel. 67 25 64 020
mail: natalia.bandura@um.krzyz.pl

odp. na wniosek przez JASTRZĄB w sprawie Monitoring samorządy $346

Gmina Jastrząb w załączeniu przesyła odpowiedz na państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem,

Malwina Ziętek - inspektor
Urząd Gminy w Jastrzębiu
Pl. Niepodległości 5, 26 - 502 Jastrząb
tel. (48) 62-84-868
fax: (48) 62-84-861
e-mail: <mailto:mzietek@jastrzab.com.pl> mzietek@jastrzab.com.pl

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIĄCZYN w sprawie Monitoring samorządy #1058

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul.Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informuję:
- Uchwała Nr XXXII/175/17 z dnia 31 października 2017r. Zamieszczona na
stronie BIP oraz www.miaczyn.pl
- nie,
- nie,
- Tak, uchwała Nr XLII/227/10 z dnia 10 listopada 2010 roku.Zamieszczona na
stronie BIP,
- Liczba uchwał przyjętych w latach 2014-2016 wynosi 162,
- nie przeprowadzano konsultacji społecznych,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- utworzono gminnej rady seniorów,
- tak utworzono fundusz sołecki, uchwała nr VI/23/15 z dnia 24 lutego 2015r.
na stronie BIP i www.miaczyn.pl
- na stronie BIP – ugmiaczyn.bip.lubelskie.pl
- nie funkcjonuje,
- nie funkcjonuje,
- nie dotyczy
Pozdrawiam
Sekretarz Gminy
Stanisław Kapica

-----Oryginalna wiadomość-----

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WADOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2064

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku.

Z wyrazami szacunku

Sylwia Tomiczek

Sekretariat Burmistrza Wadowic

Tel: 33 873 18 16

e-mail: <mailto:stomiczek@wadowice.pl> stomiczek@wadowice.pl

Urząd Miejski w Wadowicach

Pl. Jana Pawła II 23

34-100 Wadowice

Tel: 33 873 18 11

e-mail: <mailto:um@wadowice.pl> um@wadowice.pl

1