Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Informacja publiczna przez ŚWIĘCIECHOWA w sprawie Monitoring samorządy #1899
Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.
z poważaniem
Magdalena Jaraczewska-Wieczorek
Biuro Rady Gminy
Gmina Święciechowa
ul. Ułańska 4
64-115 Święciechowa
tel. 655 333 519
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OPALENICA w sprawie Monitoring samorządy #1835
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30
stycznia br., poniżej przesyłam odpowiedzi na pytania będące przedmiotem
wniosku:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
W Gminie nie obowiązuje ww. uchwała.
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Nie powołano rady oświatowej.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
_Tak.
http://bip.opalenica.pl/zasoby/files/uchwaly2011/uchwala_nr_v_31_2011_u.pdf_
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
w roku 2014 Rada Miejska podjęła 91 uchwał; w roku 2015 – 109; w roku
2016 – 109.
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
w 2014 roku: 2; w 2015 roku: 2; w 2016 roku: 4.
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
W obecnej kadencji nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
Nie utworzono gminnej rady seniorów.
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,
Tak. _http://bip.opalenica.pl/zasoby/files/uchwaly2015/23_2015.pdf_
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Nie były wydawane żadne zarządzenia organu wykonawczego w przedmiotowym
zakresie.
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
W Gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
W Gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
nie dotyczy.
Z poważaniem
Ewa Bąbelek – sekretarz Gminy Opalenica
udostępnienie informacji publicznej przez SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI w sprawie Monitoring samorządy #2242
W załączeniu odpowiedź.
Beata Szot
(bez tematu) przez ZAKRZEW (woj. mazowieckie) w sprawie Monitoring samorządy #2455
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>
odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji przez TULISZKÓW w sprawie Monitoring samorządy #1905
RO.RO.1431.1.2018
Tuliszków, dnia 2 luty 2018r.
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
Urząd Gminy i Miasta w Tuliszkowie, w odpowiedzi na e-malia z dnia 30
stycznia 2018r. informuje, że:
1. Rada Miejska w Tuliszkowie nie uchwaliła trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków na realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej /art. 19c.ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie,
2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego /art. 41e
ust. 1 ustawy odziałalności pożytku publicznego i o wolontariacie/,,
3. Nie powołano rady oświatowej.
4. Rada Nie uchwaliła zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami. Podjęta została uchwała nr XXXVIII/263/2010 w sprawie
określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami
wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z 24.04.2003r. o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w
dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji -
http://bip.tuliszkow.pl?a=2166
5. W latach 2014-2016 Rada Miejska w Tuliszkowie pojęła następującą liczbę
uchwał"
- 2014 - 59 uchwał,
- 2015 - 77 uchwał,
- 2016 - 82 uchwały.
6. Liczba przeprowadzonych konsultacji :
W 2014r.:
- konsultacje z lokalnymi stowarzyszeniami w sprawie opracowania rocznego
programu współpracy Gminy i Miasta Tuliszków z organizacjami pozarządowymi
na 2015r.
- konsultacje projektu Strategii Rozwoju Gospodarczego Gmin Powiatu
Tureckiego na lata 2015-2025
W 2015:
- konsultacje projektów statutów sołectw i statutu Samorządu Mieszkańców m.
Tuliszkowa,
- konsultacje z lokalnymi stowarzyszeniami w sprawie opracowania rocznego
programu współpracy Gminy i Miasta Tuliszków z organizacjami pozarządowymi
na 2016r.
W 2016:
- konsultacje z lokalnymi stowarzyszeniami w sprawie opracowania rocznego
programu współpracy Gminy i Miasta Tuliszków z organizacjami pozarządowymi
na 2017r.
Należy dodać, że w latach 2014-2016 prowadzone były również konsultacje
m.p.z.p.:
- konsultacje m.p.z.p. m. Krępa, Ogorzelczyn I, Dryja I i Dryja II,
Zadworna III, Piętno I, Grabowiec I, Grzymiszew I, Wielopole II, Zadworna
IV, Krępa I
7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. Nie utworzono rady seniorów.
9. Wyodrębniono fundusz sołecki - uchwała Rady Miejskiej w Tuliszkowie nr
0007.12.2014 z dnia 14.03.2014r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego w budżecie GiM Tuliszków na 2015r. -
http://bip.tuliszkow.pl/?a=3315
10. Nie wydano zarządzeń związanych z realizacją funduszu sołeckiego,
11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Z poważaniem:
Alina Przybysz
odpowiedż przez SŁUPIA JĘDRZEJOWSKA w sprawie Monitoring samorządy #2034
Urząd gminy w Słupi informuje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 56 uchwał
2015 - 59 uchwał
2016 - 49 uchwał
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 14 konsultacji
2015 - 14 konsultacji
2016 - 17 konsultacji
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIe
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Fundusz sołecki wyodrębniono uchwałą RG Nr XXXVIII/217/2014 z dnia 27 marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
NIE
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
NIE
Sekretariat UG Słupia
-----Original Message-----
From: sprawa-6515@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6515@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:51 PM
To: sekretariat@slupia.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6515@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez SOKOŁÓW PODLASKI w sprawie Monitoring samorządy #2398
Urząd Gminy Sokołów Podlaski w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej oraz
Zarządzenia dot. Regulaminu Funduszu Sołeckiego.
Z poważaniem
Hanna Mróz
Inspektor ds. organizacyjnych i obsługi rady
Urząd Gminy Sokołów Podlaski
Ul. Wolności 44
08-300 Sokołów Podlaski
Tel. 25 781 26 10
odpowiedz na wniosek o udostepnienie infromacji publicznej przez SOKÓŁKA w sprawie Monitoring samorządy #2163
Sokółka 2018.02.05
EO.O.1431.5.2018JK
*Sieć Obywatelska *
*Watchdog Polska*
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do Urzędu Miejskiego w Sokółce w dniu 31 stycznia 2018 r.
odpowiadam na informację według kolejności myślników:
- Tak, obowiązuje:
http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/a770c814dc5b153/90f76ca68c3b660/uchwala_nr_46_343_2.html
- W gminie Sokółka nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego,
- W gminie Sokółka nie utworzony gminnej rady oświatowej,
- Tak, obowiązuje:
http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/a770c814dc5b153/2017/uchwala-nr-543172017.html
- W latach 2014-2016 Rada Miejska w Sokółce powzięła 336 uchwał,
- W gminie Sokółka nie przeprowadzano konsultacji na podstawie art. 5a
ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym, gdyż uchwała w sprawie trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych została powzięta w połowie 2017
roku. W latach 2014-2016 odbywały się spotkania z mieszkańcami w różnych
sprawach bez określonego w uchwale trybu.
-Tak, w gminie Sokółka jest powołana Młodzieżowa Rada Miejska,
- W gminie Sokółka nie ma utworzonej rady seniorów,
- Tak, w gminie Sokółka wyodrębniony został fundusz sołecki:
http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/a770c814dc5b153/3701c3e598432a7/uchwala_nr_07_038_2.html
- Organ wykonawczy czyli w przypadku gminy Sokółka Burmistrz Sokółki,
nie wydawał zarządzeń dotyczących realizacji funduszu sołeckiego.
Przeznaczenie środków z funduszu sołeckiego określane jest w uchwale
budżetowej na dany rok i jej zmianach. Poniżej link do obowiązującej
uchwały budżetowej na 2018 rok. W załączniku Nr 9 określone są cele
przeznaczenia środków z funduszu sołeckiego:
http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/a770c814dc5b153/2017/uchwala-nr-673962017.html
- W gminie Sokółka nie funkcjonuje budżet obywatelski.
--
Pozdrawiam
Joanna Korzeniewska
Biuro Obsługi Rady Miejskiej w Sokółce
Plac Kościuszki 1
16-100 Sokółka
tel. 85 711 09 00
fax.85 711 09 11
odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf.publ. Gmina Rakoniewice przez RAKONIEWICE w sprawie Monitoring samorządy #1864
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
pozdrawiam
Magdalena Chojnacka - biuro rady
Odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018 - Gmina Łęka Opatowska przez ŁĘKA OPATOWSKA w sprawie Monitoring samorządy #1808
OR.1431.4.2018
W odpowiedzi na wniosek z dnia 31.01.2018r. informuję co następuje:
- W Gminie Łęka Opatowska nie funkcjonuje uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizacje zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej
- Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
- Nie powołano rady oświatowej
- W Gminie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (Uchwała Nr XXXIX/181/2006 Rady Gminy Łęka
Opatowska z dnia 28.04.2006r.) - w załączeniu
- Liczba przyjętych przez Radę Gminy Łęka Opatowska uchwał: w 2014r. -
44 uchwały, w 2015r. - 61 uchwał, w 2016r. - 79 uchwał
- W latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji społecznych z
mieszkańcami
- Nie utworzono młodzieżowej rady gminy
- Nie utworzono gminnej rady seniorów
- W Gminie wyodrębniono fundusz sołecki, na mocy uchwały Nr
XLVII/217/2014 Rady Gminy Łęka Opatowska z dnia 27.03.2014r. link do
strony: http://www.lekaopatowska.bip.net.pl/?a=3743
- Organ wykonawczy - Wójt Gminy Łęka Opatowska nie wydał zarządzeń w
związku z realizacją funduszu sołeckiego
- W Gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
- Nie funkcjonuje budżet obywatelski
- Kwota budżetu obywatelskiego - nie dotyczy.
Z poważaniem
Małgorzata Gąszczak
Sekretarz Gminy
--
Małgorzata Gąszczak
Sekretarz Gminy Łęka Opatowska
ul. Akacjowa 4
63-645 Łęka Opatowska
tel. 62 78 14 523
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZBLEWO w sprawie Monitoring samorządy #2125
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej Urząd Gminy Zblewo uprzejmie informuje, że
- w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano rady oświatowej,
- w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji w mieszkańcami - nr XIII/147/08 z dnia 31.03.2008 - strona www - bip.zblewo.pl
- liczba przyjętych uchwał : 2014r. - 96, 2015r. - 85, 2016r.- 132,
- w latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji w mieszkańcami,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- nie wyodrębniono funduszu sołeckiego, - uchwała nr XXXV/256/17 z dnia 22.03.2017 - strona www - bip.zblewo.pl
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Alicja Zalewska
Insp. Biuro Rady Gminy
-----Original Message-----
From: UG Zblewo [mailto:gmina@zblewo.pl]
Sent: Wednesday, January 31, 2018 2:04 PM
To: alicjazalewska@zblewo.pl; d.szprega@zblewo.pl
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej-----Original Message-----
From: sprawa-6606@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6606@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:51 PM
To: gmina@zblewo.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6606@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dn. 30.01.2018r. przez MILEJEWO w sprawie Monitoring samorządy #1938
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 30
stycznia 2018r., Urząd Gminy Milejewo informuje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała*- Odpowiedź: Nie*
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)*-
**Odpowiedź: Nie*
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) - *Odpowiedź: Nie*
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,*Odpowiedź: Nie*
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016*- Odpowiedź: 2014 - 55 uchwał, 2015 - 52 uchwały, 2016
- 58 uchwał*
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 *- Odpowiedź - 2014 - 0, 2015 - 2, 2016 – 0*
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)*- **Odpowiedź: Nie*
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)*- **Odpowiedź – Nie*
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,
*Odpowiedź: Nie wyodrębniono funduszu sołeckiego na 2018 rok, link do
uchwały Nr XXV/134/2017 Rady Gminy Milejewo z dnia 9 marca 2017r. w
sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018
roku - **http://milejewo-ug.bip-wm.pl/public/?id=136708***
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie*- **Odpowiedź: Nie
dotyczy*
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego)*- **Odpowiedź: Nie*
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)*- Odpowiedź: Nie funkcjonuje*
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016*- **Odpowiedź: Nie dotyczy*
**
*
*
*
*Z poważaniem*
Anna Gil, Podinspektor
Urząd Gminy Milejewo
ul. Elbląska 47
82-316 Milejewo
Tel. 55/231 22 82, 55/231 22 84*
odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018 r. przez ZBUCZYN w sprawie Monitoring samorządy #2461
Zbuczyn, dnia 5.02.2018 r.
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Urząd Gminy Zbuczyn, odpowiadając na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r.
udostępnia następujące informacje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała? - tak, pod adresem
http://e-bip.pl/Start/50/ActDetails/130482
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)? - nie
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)?
- nie
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała? - tak, pod adresem
http://e-bip.pl/Start/50/ActDetails/89372
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016?
rok 2014 - 108 uchwał,
rok 2015 - 117 uchwał,
rok 2016 - 112 uchwał
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016, - liczba konsultacji - 2
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)? - nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym)? - tak
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego? - w Gminie
Zbuczyn wyodrębniono fundusz sołecki, uchwała pod adresem
http://e-bip.pl/Start/50/ActDetails/105844
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie? - nie były wydawane tego typu
zarządzenia.
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)? - nie
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)? - nie
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016. - nie dotyczy
Maria Konstańczuk
Sekretarz Gminy Zbuczyn
Urząd Gminy Zbuczyn
ul. Jana Pawła II 1
08-106 Zbuczyn
tel./fax 25 6416390
Pismo w sprawie udzielenia informacji publicznej - Gmina Rudka przez RUDKA w sprawie Monitoring samorządy #2154
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Monika Dąbrowska
Urząd Gminy Rudka
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SOCHOCIN w sprawie Monitoring samorządy #2396
Witam,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w załączeniu
przesyłam skan odpowiedzi.
Agnieszka Wrońska
Wydział Kadr, Oświaty i Spraw Organizacyjnych
ul. Guzikarzy 9
09-110 Sochocin
Tel: 23-661-80-01
www.sochocin.pl
Herb nowy poczta
informacja publiczna przez ZAMBRÓW w sprawie Monitoring samorządy #2190
Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r.
Bożena Plona
Inspektor Urząd Gminy Zambrów
informacja publiczna przez POLKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #443
Dzień dobry
W ślad za naszym pismem OA.1431.4.2018 z dnia 22 stycznia 2018 r. przesyłam
pozostałą część informacji publicznej.
Z poważaniem
Lilla Żelem
Dyrektor Wydziału
Organizacyjno-Administracyjnego
Odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. przez MAKÓW MAZOWIECKI w sprawie Monitoring samorządy #2282
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. o
udostepnienie informacji.
Pozdrawiam
Małgorzata Cikacz
Biuro rady Miejskiej
Urząd Miejski w Makowie Mazowieckim
Informacja publiczna. przez WŁADYSŁAWÓW w sprawie Monitoring samorządy #1918
Witam.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z wyrazami szacunku,
Anna Palinkiewicz
młodszy referent
Urząd Gminy Władysławów
ul. Rynek 43
62-710 Władysławów
tel: 63 280 46 36
Wysyłanie wiadomości e-mail: Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji.docx przez TARNÓWKA w sprawie Monitoring samorządy #1901
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub łączami):
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji.docx
Przeczytane: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĄSEWO w sprawie Monitoring samorządy #2434
To jest potwierdzenie dla wiadomości wysłanej przez Ciebie do
<sekretarz@wasewo.eur.pl> o 2018-01-30 21:52
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze odbiorcy o 2018-02-05 08:33
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RYBNO w sprawie Monitoring samorządy #1969
Urząd Gminy Rybno w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia br.
Z poważaniem
Ewa Soboczyńska
Urząd Gminy Rybno
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Suwałki w sprawie Monitoring samorządy #2169
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r. informuję, że:
1. W Mieście Suwałki obowiązuje uchwała dotycząca inicjatywy lokalnej:
- Uchwała nr XI/85/2011 Rady Miejskiej w Suwałkach z dnia 21 czerwca 2011 r. w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0621_xi_85_2011.html)
- Uchwała Rady Nr XLVII/514/2014 z dnia 2014-03-26 o zmianie uchwały w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0326_xlvii_514_2014.html)
2. W Mieście Suwałki działa Suwalska Rada Działalności Pożytku Publicznego.
3. W Mieście Suwałki nie istnieje rada oświatowa.
4. W Mieście Suwałki obowiązuje Uchwała Rady Nr XXIX/274/08 z dnia 2008-11-26 w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Miejskiej Suwałki (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_1126_xxix_274_08.html)
5. Liczba uchwał przyjętych przez Radę Miejską w Suwałkach w latach:
2014 - 138
2015 -156
2016 – 166
6. Liczba konsultacji z mieszkańcami:
2014 - 3
2015 - 1
2016 - 4
7. W Mieście Suwałki utworzono Młodzieżową Radę Miasta Suwałki.
8. W Mieście Suwałki utworzono Suwalską Radę Seniorów.
9. W Mieście Suwałki wyodrębniono fundusz sołecki:
Uchwała Rady Nr VI/57/2015 z dnia 2015-03-25 wyodrębnienia funduszu sołeckiego (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0325_vi_57_2015.html)
Nie ma zarządzeń wykonawczych, podstawą są corocznie podejmowane uchwały budżetowe:
http://bip.um.suwalki.pl/Prawo_miejscowe/Prawo_Miejscowe/prawo_miejscowe_2016/uchw_nr_xvii_z_dnia_499511c2c00c.html
http://bip.um.suwalki.pl/Prawo_miejscowe/Prawo_Miejscowe/prawo_miejscowe_2016/uchwala-rady-nr-xxviii3302016-z-dnia-28-grudnia-2016r-w-sprawie-budzetu-miasta-suwalk-na-2017-rok.html
10. W Mieście Suwałki funkcjonuje Suwalski Budżet Obywatelski, realizowany na podstawie uchwał Rady Miejskiej, podejmowanych co roku na rok następny.
Kwoty przeznaczone na Suwalski Budżet Obywatelski:
2014 – 1 milion złotych
Uchwała Rady Nr XLIV/483/2013 z dnia 2013-12-30 w sprawie przeprowadzenia na terenie Miasta Suwałk konsultacji społecznych w sprawie Budżetu Obywatelskiego jako części budżetu miasta na 2014 rok (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_1230_xliv_483_2013.html)
2015 – 2 miliony złotych
Uchwała Rady Nr L/559/2014 z dnia 2014-06-25 w sprawie przeprowadzenia na terenie Gminy Miasta Suwałki konsultacji społecznych w sprawie Suwalskiego Budżetu Obywatelskiego jako części
budżetu miasta na 2015 rok (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0625_l_559_2014.html)
2016 – 2 miliony złotych
Uchwała Rady Nr IX/84/2015 z dnia 2015-06-24 w sprawie przeprowadzenia na terenie Gminy Miasta Suwałki konsultacji społecznych w sprawie Suwalskiego Budżetu Obywatelskiego jako części
budżetu miasta na 2016 rok (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0624_ix_84_2015.html)
Z wyrazami szacunku
Agnieszka Szyszko
Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Urząd Miejski w Suwałkach
ul. A. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
tel. 87 562 82 01
:•) POGODNE SUWAŁKI
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MRĄGOWO w sprawie Monitoring samorządy #1945
W odpowiedzi na pański wniosek od udostępnienie informacji publicznej informujemy:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp. Nie
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odp. Nie
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp. Nie
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp. Tak XXXIV/365/14
http://bip.gminamragowo.net/akty/1163/w-sprawie-zasad-i-trybu-przeprowadzania-konsultacji-z-mieszkancami-gminy-mragowo.html
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. Razem 306, 201 4r – 85, 2015 r – 123, 2016 r. – 98
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. 2014 – 0, 2015 – 0, 2016 – 1.
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. Nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. Nie
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp. Tak Uchwała numer XXXV/369/14 z 28.03.2014
http://bip.gminamragowo.net/akty/1167/w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-w-budzecie-gminy-srodkow-stanowiacych-fundusz-solecki.html
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
473/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1296/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
471/14 http://bip.gminamragowo.net/akty/1294/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
469/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1292/w-sprawie-projektu-budzetu-gminy-na-2015-r..html
459/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1282/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
453/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1260/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
449/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1256/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
445/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1246/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
442/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1243/w-sprawie-zmiany-budzetu-gminy-na-2014-r..html
440/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1241/w-sprawie-zmiany-budzetu-gminy-na-2014-r..html
428/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1219/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
426/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1217/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
425/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1216/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
420/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1211/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
415/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1197/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
11/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1319/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
86/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1424/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
89/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1427/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
94/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1432/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
96/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1434/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
128/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1514/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
152/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1564/w-sprawie-projektu-budzetu-gminy-na-2016-r..html
157/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1583/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
171/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2038/zarzadzenie-nr-171-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-29-styczen-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
182/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2055/zarzadzenie-nr-182-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-marca-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
186/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2074/zarzadzenie-nr-186-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-20-kwietnia-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
194/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2094/zarzadzenie-nr-194-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-maja-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
195/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2095/zarzadzenie-nr-195-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-02-czerwca-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
204/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2129/zarzadzenie-nr-204-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-15-lipca-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
206/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2130/zarzadzenie-nr-206-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-29-lipca-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
210/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2144/zarzadzenie-nr-210-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-18-sierpnia-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
213/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2132/zarzadzenie-nr-213-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-sierpnia-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
219/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2163/zarzadzenie-nr-219-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-10-pazdziernika-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
226/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2171/zarzadzenie-nr-226-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-pazdziernika-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
230/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2182/zarzadzenie-nr-230-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-10-listopada-2016-r.-w-sprawie-projektu-budzetu-gminy-na-2017-r..html
232/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2186/zarzadzenie-nr-232-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-18-listopada-2016-r.-w-sprawie-autopoprawki-do-projektu-budzetu-gminy-na-2017-r..html
271/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2279/zarzadzenie-nr-271-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-24-marca-2017-r.-w-sprawie-sprawozdania-rocznego-z-wykonania-budzetu-gminy-mragowo-za-2016-r..html
284/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2313/zarzadzenie-nr-284-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-27-kwietnia-2017-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2017-rok..html
291/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2342/zarzadzenie-nr-291-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-maja-2017-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2017-rok.html
308/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2377/zarzadzenie-nr-308-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-09-sierpnia-2017-roku-w-sprawie-informacji-z-wykonania-budzetu-gminy-mragowo-za-i-polrocze-2017-r..html
320/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2405/zarzadzenie-nr-320-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-29-wrzesnia-2017-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2017-rok..html
325/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2412/zarzadzenie-nr-325-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-20-pazdziernika-2017-r.-w-sprawie-podania-do-publicznej-wiadomosci-informacji-o-wykonaniu-budzetu-za-iii-kwartal-2017-roku..html
329/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2449/zarzadzenie-nr-329-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-pazdziernika-2017-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2017-rok..html
333/17 http://bip.gminamragowo.net/akty/2450/zarzadzenie-nr-333-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-13-listopada-2017-r.-w-sprawie-uchwalenia-projektu-budzetu-gminy-mragowo-na-2018-r..html
336/17 http://bip.gminamragowo.net/akty/2476/zarzadzenie-nr-336-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-20-listopada-2017-r.-w-sprawie-autopoprawka-do-projektu-budzetu-gminy-mragowo-na-2018-r..html
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp. Nie
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odp. Nie
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odp. Nie
Jednocześnie informuję, iż organ udostępniający niniejszą informację nie
ponosi odpowiedzialności za niezgodne z prawem jej wykorzystanie. Jeżeli
wnioskodawca zamierza uzyskaną informacje wykorzystać w celu o jaki mowa w
art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. (Dz. U. 2016, poz. 353) o
ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego należy wystąpić do
organu o ustalenie warunków ponownego wykorzystania informacji sektora
publicznego (zgodnie z art. 1 ust. 1 i 2 ustawy o ponownym wykorzystaniu
informacji sektora publicznego, przez informację sektora publicznego należy
rozumieć każdą treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w
szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej
lub audiowizualnej (…); przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć
wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne
nieposiadające osobowości prawnej, zwane dalej "użytkownikami", informacji
sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż
pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona).
--
Marcin Banach
UG Mrągowo
>
> Dnia 30 stycznia 2018 o 21:50 sprawa-6426@fedrowanie.siecobywatelska.pl napisał(a):
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> * czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> * czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> * czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> * czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> * informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> * informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> * czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> * czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> * czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> * link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> * czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> * jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> * jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6426@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedz przez RYCHTAL w sprawie Monitoring samorządy #1870
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=iso-8859-2" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.23588">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV> </DIV></BODY></HTML>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254