Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Wysyłanie wiadomości e-mail: SKM_C224e18011808380.pdf przez OPORÓW w sprawie Monitoring samorządy #1644

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
SKM_C224e18011808380.pdf

1

FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DREZDENKO w sprawie Monitoring samorządy #1396

Dzień dobry,
w nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia
9.01.2018r. poniżej odpowiedzi oraz linki:

1. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- NIE
2. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

http://www.bip.drezdenko.pl/plik,8148,uchwala-nr-viii-73-2015-rady-miejskiej
-w-drezdenku-z-dnia-17-czerwca-2015-r-w-sprawie-okreslenia-trybu-powolywania
-oraz-organizacji-i-trybu-dzialania-gminnej-rady-dzialalnosci-pozytku-public
znego-w-drezdenku.pdf
3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

-NIE
4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
-PONIŻEJ LINKI DO UCHWAŁ DOT. KONSULTACJI SPOŁECZNYCH .
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,8403,uchwala-nr-xi-95-2015-rady-miejskiej-w
-drezdenku-z-dnia-26-sierpnia-2015-r-w-sprawie-zasad-i-trybu-przeprowadzania
-konsultacji-spolecznych-z-mieszkancami-gminy-drezdenko.pdf
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,8734,uchwala-nr-xv-180-2015-rady-miejskiej-
w-drezdenku-z-dnia-9-grudnia-2015-r-w-sprawie-przeprowadzenia-konsultacji-sp
olecznych-dotyczacych-zmiany-nazwy-placu-wilenskiego-w-miejscowosci-drezdenk
o.pdf
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,9848,uchwala-nr-xxx-275-2016-rady-miejskiej
-w-drezdenku-z-dnia-28-wrzesnia-2016-r-w-sprawie-przeprowadzenia-konsultacji
-spolecznych-z-mieszkancami-gminy-drezdenko-dotyczacych-projektow-statutow-s
olectw.pdf
-POSIADAMY RÓWNIEŻ NA BIP ZAKŁADKĘ - KONSULTACJE SPOŁECZNE :
http://www.bip.drezdenko.pl/2529,konsultacje-spoleczne.html
5.informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
-W LATACH 2014-2016 RADA MIEJSKA W DREZDENKU PRZYJĘŁA 413 UCHWAŁ
6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016, W LAYACH 2014-2016 PRZEPROWADZONO - 29
KONSULTACJI
7. - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- TAK
8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
-NIE
9.czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
-TAK,
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,7831,uchwala-nr-v-40-2015-rady-miejskiej-w-
drezdenku-z-dnia-11-marca-2015-r-w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-
w-budzecie-gminy-srodkow-stanowiacych-fundusz-solecki.pdf
10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- http://www.bip.drezdenko.pl/2812,zarzadzenia-wydane-w-2017-r.html
-
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,11181,zarzadzenie-burmistrza-nr-68-2017-w-s
prawie-zmiany-w-budzecie-na-2017-rok.zip
-
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,11392,zarzadzenie-burmistrza-nr-71-2017-w-s
prawie-zmiany-w-budzecie-na-2017-rok.zip
11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- NIE
12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),-------
13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.--------

Z poważaniem
Aleksandra Pietrzak

Urząd Miejski w Drezdenku
Stanowisko ds. kultury, sportu, turystyki i promocji
tel. 95 762 29 58

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TELATYN w sprawie Monitoring samorządy #1124

Witam
W załączniku przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
Ewelina Galant-Woźniak
UG Telatyn

-----Oryginalna wiadomość-----

1

Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JAWOR w sprawie Monitoring samorządy #369

W załączeniu przesyłamy pismo OR.1431.3.2018 z dnia 17 grudnia 2018 r.

1

Odpowiedź na udost. info. pub. przez GNIEWKOWO w sprawie Monitoring samorządy #710

Witam. Do niniejszej wiadomości załączam odpowiedź na Państwa wniosek, który
wpłynął do nas dnia 9 stycznia 2018 r.

Pozdrawiam

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Gniewkowie

Bogumiła Michalska

52 354 30 08

Gniewkowo_logo2 małe

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez URZĘDÓW w sprawie Monitoring samorządy #1142

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji złożony przez
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska Urząd Miejski w Urzędowie
informuje: :

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,

Odp:

TAK

https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=558
<https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=558&p1=szczegoly&p2=388262>
&p1=szczegoly&p2=388262

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Odp:

Nie została utworzona, przyjęto tryb jej powoływania i działania.

https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=72
<https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=72&p1=szczegoly&p2=99281>
&p1=szczegoly&p2=99281

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Odp:

NIE

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

Odp:

NIE

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

Odp:

2014 - 89

2015 - 93

2016 - 107

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

Odp:

2015 -1

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

Odp:

NIE

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

Odp:

NIE

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Odp:

Fundusz utworzono w 2009 roku, a obowiązująca uchwała to:

https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=582
<https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=582&p1=szczegoly&p2=788145>
&p1=szczegoly&p2=788145

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Odp:

Brak zarządzeń

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Odp:

NIE

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

Odp:

NIE

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.

Odp:

Brak

Z poważaniem,

Wiesława Ciupak

Sekretarz Gminy

(81) 82 25 009

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STRZELCE WIELKIE w sprawie Monitoring samorządy #1687

Dzień dobry,
w załączniku przesyłamy odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej.

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na udostępnienie informacji publicznej - 2018 przez GIŻYCKO w sprawie Monitoring samorządy $245

W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie o udzielenie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018r.
Z poważaniem,
Barbara Sosnowicz
Inspektor
Referat Spraw Społecznych i Organizacyjnych
Urząd Gminy Giżycko

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
odpowiedź na udostępnienie informacji publicznej - 2018

1

odpowiedz na wniosek przez ŻYCHLIN w sprawie Monitoring samorządy #1721

Szanowni Państwo,
w załaczeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji publicznej
Z poważaniem, Janina Stasiak
Sekretariat
tel: 24 24 351 20 33 , 285 10 06
fax: 24 351 20 31
sekretariat@gminazychlin.pl

--------------------------------------------------------------------------------

Gmina Żychlin
NIP: 7752406961; REGON 611015514
Konto Bankowe BS w 88 9022 0007 0000 2408 2008 0007

--------------------------------------------------------------------------------

Informacja zawarta w niniejszej korespondencji jest POUFNA. Korespondencja skierowana jest wyłącznie do osoby (firmy) wymienionej wyżej. Rozpowszechnianie, kopiowanie, ujawnianie lub przekazywanie osobom trzecim w jakiejkolwiek formie informacji zawartych w niniejszym dokumencie w całości lub w części jest zakazane. Jeżeli nie jesteście Państwo adresatem wiadomości prosimy o natychmiastowe powiadomienie nadawcy poprzez odesłanie maila i usunięcie go.
The information contained in this message is CONFIDENTIAL and is intended for the addressee only. Any unauthorized use, dissemination of the information or copying of this message is prohibited. If you are not the addressee, please notify the sender immediately by return e-mail and delete this message.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja silnika detekcji 16751 (20180117) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

4

Fwd: Re: Pd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JADÓW w sprawie Monitoring samorządy $328

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Pd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data: Wed, 17 Jan 2018 15:28:48 +0100
Nadawca: Justyna Winnicka-Bayram <justyna.winnicka@jadow.az.pl>
Adresat: sprawa-4258@ferdowanie.siecobywatelska.pl

W dniu 2018-01-17 o 13:30, jadow pisze:
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018r. gmina Jadów informuje, że :

- w 2011 roku została podjęta Uchwała Nr XII/75/2011 z dnia 25.11.2011
r. w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Jadów z organizacjami
pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2012. Uchwała
znajduje się na stronie www.bip.jadow.az.pl <http://www.bip.jadow.az.pl>
pod linkiem http://bip.jadow.az.pl/userfiles/file/uch74.pdf

- w gminie nie funkcjonuje rada działalności pożytku publicznego

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) – nie powołano

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała – uchwala z 2011 roku link
http://bip.jadow.az.pl/userfiles/file/uch47.pdf

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016 – w okresie 2014-2016 Rada Gminy Jadów podjęła łącznie
249 uchwał tj. w 2014- 78 uchwał, w 2015 – 91 i w 2016 – 80 uchwał.

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

2014 – 1 konsultacje, w 2015 – brak, w 2016 brak

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) – nie

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) – nie

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego - uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego w gminie Jadów była podjęta 26 czerwca 2009r.
Niestety nie jesteśmy w stanie podać linku, gdyż obowiązujący BIP
zawiera uchwały od 2010 roku.

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie – wszystkie
zarządzenia znajdują się pod linkiem
http://bip.jadow.az.pl/index.php?id=1016

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) – nie funkcjonuje

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) – nie dotyczy

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016 – nie dotyczy

--
Justyna Winnicka-Bayram, Urząd Gminy Jadów - Kierownik Referatu
Organizacyjno Społecznego, tel. 25 785-44-09 mail :
justyna.winnicka@jadow.az.pl

1

Informacja publiczna przez JÓZEFÓW (woj. mazowieckie) w sprawie Monitoring samorządy $364

Dzień dobry!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
Krystyna Wasilewska
Sekretarz Miasta

Krystyna Wasilewska

Sekretarz

Urząd Miasta Józefów

ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów

Budynek A, pok. 128

Tel.: (22) 779 00 45

e-mail: wasilewska@jozefow.pl

Urząd Miasta Józefowa

ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów

Tel.: (22) 779 00 00, Fax: (22) 779 00 15

2

FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KĘPNO w sprawie Monitoring samorządy $391

Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedz na państwa zapytanie.

Pozdrawiam
Sylwia Humelt



Urząd Miasta i Gminy Kępno
Naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej
i Funduszy Europejskich
ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno
NIP : 619-10-75-844 Regon : 000524588
tel.: 627825841 fax.: 627825801
e-mail: sylwia.humelt@um.kepno.pl
http://www.um.kepno.pl

1

informacja publiczna przez ZGORZELEC w sprawie Monitoring samorządy #493

W załączeniu odpowiedz na zadane pytania skierowane droga elektroniczna.

Sekretarz Gminy Zgorzelec

mgr Anna Demuth-Majda

pok. nr 11,

tel. 75 77 214 20

1

Udostepnianie informacji publicznej przez ZŁOTY STOK w sprawie Monitoring samorządy #497

W załączeniu przesyłam dane wnioskowane zgodnie z pismem z dnia 09.01.2018
r.

Mirosława Słowiak

Sekretarz Gminy

UM Złoty Stok

74/816-41-35

1

OA.1431.2.2018_odpowiedź przez BĘDZINO w sprawie Monitoring samorządy $26

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 9.01.2018 roku.
z poważaniem
Sylwia Halama
Kierownik Referatu Organizacyjno - Administracyjnego

Urząd Gminy Będzino
76-037 Będzino 19
(94)3162547
www.bedzino.pl
_______
Dbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.
Please take care of the environment, print only if necessary.
-----Oryginalna wiadomość-----

1

odp. na wniosek przez ŻELECHLINEK w sprawie Monitoring samorządy #1720

W załączeniu przesyłam odp. na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.

--
Aneta Michniewska
Sekretarz Gminy Żelechlinek
tel. 44 712 27 12 wew. 21

3

Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NIEDŹWIADA w sprawie Monitoring samorządy #1067

W dniu 2018-01-17 o 15:11, Zdzisława Pietrzela pisze:
--
Urząd Gminy Niedźwiada
Niedźwiada - Kolonia 43
21-104 Niedźwiada
http://niedzwiada.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BRAŃSK w sprawie Monitoring samorządy $75

Witam!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018r.

Z poważaniem,
Sekretariat Urzędu Gminy Brańsk
<mailto:sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl>
sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl
<mailto:sekretariat@bransk.pl> sekretariat@bransk.pl
----------------------------------------------------------------------------
-------------


<http://www.bransk.pl/_portals_/bransk/Resources/news/264/m_15852f1cf61445.p
ng>

Urząd Gminy Brańsk
ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk
tel.: 85 737 50 31, 85 731 92 00; fax: 85 737 58 04
<mailto:sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl>
sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl
<http://bransk.pl/> http://www.bransk.pl/ ;
<http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl/>
http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl/

----------------------------------------------------------------------------
-------------

Uwaga: niniejsza wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata i
może być poufna.
Jeśli nie jest Pani/Pan adresatem, prosimy o poinformowanie nadawcy i
skasowanie wiadomości.
Rozpowszechnianie, kopiowanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest
zabronione.

Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz ten e-mail.

Witam!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018r.

1

Odpowiedź na wniosek - Gmina Turobin przez TUROBIN w sprawie Monitoring samorządy #1135

Dzień dobry,

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej.

Z poważaniem,

Ewelina Zdybel

Urząd Gminy Turobim

1

FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez URZĄD GMINY HRUBIESZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1004

1

FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĄDROŻEWIELKIE w sprawie Monitoring samorządy #478

Sent: Wednesday, January 17, 2018 12:55 PM
To: 'sprawa-4793@fedrowanie.siecobywatelska.pl.'
Cc: Wiesława Włodarska <rada.gminy@wadrozewielkie.pl>; h.sprysak@wadrozewielkie.pl
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej znajduje się w załączniku.

Alina Czaja
Młodszy referent ds. Samorządowych
i Ochrony Zdrowia
Urząd Gminy Wądroże Wielkie
tel.: 76 887 43 23, fax.: 76 887 43 25
www.wadrozewielkie.pl

1

odpowiedź na zapytanie przez PAKOŚĆ w sprawie Monitoring samorządy #762

*Stowarzyszenie Sieć Obywatelska**
**Watchd**o**g Polska*

Urząd Miejski w Pakości w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.

Anna Emeschajmer

inspektor UM

tel. 52 566 60 80

3

Fwd: FW: Wniosek oudostępnienie informacji publicznej przez MARCINOWICE w sprawie Monitoring samorządy #408

Witam
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r. o
udostępnienie informacji publicznej uprzejmie informuję, iż :
1) Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- brak takiej uchwały

2)Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- nie utworzono takiej rady

3)Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
- nie powołano

4)Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- Uchwała Nr XX/154/16 z dnia 22 czerwca 2016 r.
http://bip.marcinowice.pl/?uchwaly=1&typ=1&rok=2016&mc=6&eid=681

5)informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
Liczba podjętych uchwał przez Radę Gminy Marcinowicach w latach
2014-2016: 189, w tym w roku 2014 - 10, w roku 2015 - 112, w roku 2016 -
67

6)informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016
- 11

7)Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- nie utworzono takiej rady

8)Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- nie utworzono takiej rady

9)Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,
- wyodrębniono w gminie fundusz sołecki
,http://bip.marcinowice.pl/?uchwaly=1&typ=1&rok=2014&mc=3&eid=500

10)link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- brak wyodrębnionego linku do zarządzeń dotyczących funduszu
sołeckiego

11)Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego),
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski

Z poważaniem
Alicja Synowska
Sekretarz Gminy Marcinowice

odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez OTYŃ w sprawie Monitoring samorządy #1427

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję, że:

1.1. W Gminie Otyń nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej.

2.2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.

3.      3. Nie powołano rady oświatowej.

4.      4. W Gminie Otyń obowiązuje uchwała nr XI.81.2011 Rady Gminy w
Otyniu z dnia 28 października 2011 r. w sprawie: określenia zasad i
trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Otyń. Link do
uchwały:

http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn/118/508/Uchwala_nr_XI_84_2011_Rady_Gminy_w_Otyniu_w_sprawie_3A_okreslania_zasad_i_trybu_przeprowadzania_konsultacji_z_mieszkancami_Gminy_Otyn/

5.5. Rada Gminy Otyń podjęła:

w 2014 roku – 95 uchwał

w 2015 roku – 133 uchwały

w 2016 roku – 88 uchwał

w 2017 roku – 128 uchwał

6.6. W Gminie Otyń przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami na
podstawie art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym:

w 2014 roku – 0

w 2015 roku – 0

w 2016 roku – 1

w 2017 roku – 1

7.7. W Gminie Otyń nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8.8. W Gminie Otyń utworzono radę seniorów link do uchwały:
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn/system/obj/1316_XXX.74.2016.pdf

9.9. Tak, wyodrębniono fundusz sołecki link do uchwały:
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn/system/obj/1011_XXI.17.2016.pdf

10.10. Nie ma zarządzeń wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego.

11.11. W Gminie Otyń nie funkcjonuje budżet obywatelski.

12.12. Nie dotyczy

13.13. Nie dotyczy

Sporządziła

Izabela Tłuczek-Zając

Inspektor

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBISZYN w sprawie Monitoring samorządy #1412

Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 09.01.2018r. informuję:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała – TAK
Uchwała Rady Gminy Lubiszyn Nr XXXII/231/2017 z dnia 15 grudnia 2017 r.
w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Lubiszyn z organizacjami
pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku
publicznego na rok 2018”
http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/lubiszyn/5376.pdf
 - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) –
NIE, natomiast powoływana jest Komisja konkursowa w skład, której
wchodzą przedstawiciele Wójta, osoby reprezentujące organizacje
pozarządowe oraz podmioty uprawnione do prowadzenia działalności pożytku
publicznego (z wyłączeniem osób reprezentujących organizacje, w tym
podmioty biorące udział w konkursie) oraz przedstawiciele Rady Gminy
Lubiszyn w ilości 2 osób.
 - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) - NIE
 - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała - NIE
 - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016:
    2014 – 83, 2015 – 90, 2016 - 63
 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 – Konsultacje z mieszkańcami
przeprowadzane są na zebraniach wiejskich zwłaszcza przy tworzeniu
wniosków dotyczących wykorzystania funduszy sołeckich lub w innych
sprawach ważnych dla gminy.
 - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - NIE
 - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - NIE
 - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego – TAK
Uchwała Rady Gminy Lubiszyn Nr XXXV/246/2014 z dnia 31 marca 2014 r w
sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Lubiszyn
środków stanowiących fundusz sołecki
http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/lubiszyn/3763.pdf

 - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie - brak
 - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
Mieszkańcy mają możliwość wskazywania swoich potrzeb i inicjowania zadań
w ramach funkcjonującego funduszu sołeckiego.
 - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)
 - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

_*
URZĄD GMINY LUBISZYN*_/*

*/Plac Jedności Robotniczej 1
66-433 Lubiszyn
woj. lubuskie/

/tel. +48 95 727 71 30
tel. +48 519 513 130
fax +48 95 727 71 46

http: www.lubiszyn.pl
e-mail:urzad@lubiszyn.pl

Zastanówmy się czy jest konieczność drukowania każdego maila. Wspólnie
zadbajmy o środowisko.
W dniu 2018-01-09 o 08:00, sprawa-5203@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

2