Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHODZIEŻ w sprawie Monitoring samorządy $115

SG.1431.3.2018
Chodzież,18.01.2018
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

Odpowiadając na wniosek w sprawie udostepnienia informacji publicznej
przesyłam niżej odpowiedzi na przesłane przez Państwa pytania.

1/. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp. TAK
http://bip.gminachodziez.pl/chodziezg/bip/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/baza-prawa-lokalnego/uchwaly-rady-gminy-2010-r.1/iii-sesja-rady-gminy-25.03.2011/

2/. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odp. NIE

3/. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
Odp. NIE

4/. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
Odp. Tak
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywChodziezy/document/205476/Uchwa%C5%82a-X_76_12

5/. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
Odp.
- 2014 - 128
- 2015 - 106
-2016 - 97

6/. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
Odp.
- 2014 - 3
- 2015 - 3
-2016 - 3

7/. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
Odp. NIE

8/. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Odp. NIE

9/. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim),
Odp. TAK
- a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod
którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego;

http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywChodziezy/document/211534/Uchwa%C5%82a-VII_43_2015
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywChodziezy/document/211841/Uchwa%C5%82a-IX_52_2015

- jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym
dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp. nie dotyczy

10/. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odp. Nie dotyczy

11/. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp. NIE

Z poważaniem
Katarzyna Staśkowiak
Sekretarz Gminy Chodzież
ul.Notecka 28
64-800 Chodzież
www.gminachodziez.pl
email: kstaskowiak@gminachodziez.pl
tel. 067 282 16 08 wew. 10

-----Oryginalna wiadomość-----

Re:Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZAWNICA w sprawie Monitoring samorządy #2049

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Tomasz Ciesielka

Sekretarz Miasta i Gminy Szczawnica

W dniu 2018-01-09 o 09:18, Urząd Miasta i Gminy Szczawnica pisze:

1

gminne rady przez KACZORY w sprawie Monitoring samorządy $367

Kaczory, 18 – 01 – 2018 r.

OR.1431.3.2018

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Odpowiadając na wniosek (e-mail z dnia 09.01.2018 r.) o udostępnienie
informacji publicznej informuję, że Rada Gminy Kaczory

nie podejmowała uchwały określającej tryb i szczegółowe kryteria oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,

na podstawie art. 19c ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817, z
późn. zm.).

Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego, o której
mowa w art. 41e ust. 1 cytowanej wyżej ustawy.

Ponadto informuję, że :

1)nie powołano w gminie rady oświatowej, o której stanowi przepis art.
78 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z
2017 r. poz. 59, z późn. zm.),

2)nie utworzono młodzieżowej rady gminy, w oparciu o art. 5b ust. 2
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r.
poz. 1875, z późn. zm.),

3)nie utworzono gminnej rady seniorów, o której mowa w art. 5c ust.2
wyżej cytowanej ustawy,

4)nie zostały określone zasady i tryb przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami gminy w myśl przepisu art. 5a ust. 2 ww. ustawy o
samorządzie gminnym.

Rada Gminy Kaczory podjęła w latach 2014-2016 następującą ilość uchwał:

1)w 2014 r. – 65 uchwał,

2)w 2015 r. – 61 uchwał,

3)w 2016 r. – 56 uchwał.

W ww. latach nie znalazły zastosowania przepisy art. 5a w/cyt. ustawy
dotyczące przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy.

Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu
sołeckim (Dz. U. z 2014 r. poz. 301) Rada Gminy Kaczory

nie wyraziła zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków
stanowiących fundusz sołecki. Uchwała dostępna pod adresem:

bip.kaczory.com.pl- prawo lokalne – uchwały – wykaz uchwał Rady Gminy
Kaczory.

W związku z powyższym organ wykonawczy nie wydawał zarządzeń dotyczących
realizacji funduszu sołeckiego.

W budżecie Gminy Kaczory w poszczególnych latach 2014-2016 nie były
wyodrębniane środki finansowe jako budżet obywatelski (partycypacyjny).

odpowiedż na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PODDĘBICE w sprawie Monitoring samorządy #1658

Witam,

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 roku.

Pozdrawiam:

Małgorzata Solarek

Inspektor

Biuro Rady Miejskiej

w Poddębicach

tel. 43 8710737

fax. 43 6783995

1

Fwd: SWOP-KMB28318011813160.pdf przez ZGORZELEC w sprawie Monitoring samorządy #492

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: SWOP-KMB28318011813160.pdf
Data: Thu, 18 Jan 2018 13:18:31 +0100
Nadawca: Naczelnik WOP <g.tyczynska@zgorzelec.com>
Adresat: sprawa-4807@fedrowanie.siecobywatelska.pl

W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

Gabriela Tyczyńska

1

SWOP-KMB28318011813160.pdf przez ZGORZELEC w sprawie Monitoring samorządy #492

W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

Gabriela Tyczyńska

1

odpowiedz na wniosek przez LUBAWA w sprawie Monitoring samorządy $536

Witam

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018r

Urząd Gminy Lubawa

Elżbieta Gawarzewska

1

wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁAMBINOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2297

Witam

W załączeniu pismo wraz z załącznikami.z wyrazami szacunku

Ewa Błaszczyk

UG Łambinowice

3

Odpowiedź na wniosek przez DOMANIEWICE w sprawie Monitoring samorządy #1581

W imieniu Urzędu Gminy w Domaniewicach przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. Z poważaniem,  Magdalena Sut

1

informacja publiczna- wniosek z dnia9 stycznia 2018r. przez KRZYWDA w sprawie Monitoring samorządy #1037

Krzywda, dnia 18 stycznia 2018 r.

Sieć obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Stosownie do wniosku z dnia 9 stycznia 2018 r. przedstawiam informacje:

1) Obowiązuje uchwała Nr XXXVI/201/2013 Rady Gminy Krzywda z dnia 6
listopada 2013 r. w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej(Dz. Urz. Woj.
Lubelskiego z 2013 r. poz. 4831) -
https://ugkrzywda.bip.lubelskie.pl/index.php?id=63

2) Gminna Rada Działalności Pożytku publicznego została utworzona
stosownie do uchwały Nr VIII/36/2015 Rady Gminy Krzywda z dnia 27 maja 2015
r. w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu
działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Gminie Krzywda
(Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2015 r. poz. 2061) - BIP Krzywda-
https://ugkrzywda.bip.lubelskie.pl/index.php?id=63

3) Nie powołano rady oświatowej,

4) W gminie obowiązuje uchwała Nr IX/59/2011 Rady Gminy Krzywda z dnia
29 września 2011 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
społecznych z mieszkańcami Gminy Krzywda ( Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2011
r. poz.2702) - https://ugkrzywda.bip.lubelskie.pl/index.php?id=63

5) Rada Gminy Krzywda w kadencji 2014-2018 przyjęła uchwały w liczbie:

2014 r. - 13 bieżącej kadencji(w całym roku 66)

2015 r. - 74

2016 r. - 100

6) Liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach:

2014 - 1

2015 - 3

2016 - 2

7) Nie utworzono młodzieżowej rady gminy

8) Nie utworzono gminnej rady seniorów

9) Nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego(dotyczy lat 2014-2017
i wcześniejszych)

10) Nie ma w gminie budżetu obywatelskiego.

Zastępca Wójta

Inż. Barbara Kot

Fwd: odpowiedż na wniosek z dnia 09 stycznia 2018 roku przez KSIĘŻPOL w sprawie Monitoring samorządy #1038

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z 9 stycznia 2018 roku.

            Henryk Kłało
        Sekretarz Gminy

1

INFORMACJA PUBLICZNA przez BYCZYNA w sprawie Monitoring samorządy #2269

Witam,
w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na informację publiczną.

Z poważaniem
Dorota Migoń
Referent w Urzędzie Miejskim w Byczynie
Referat Organizacyjny i Oświaty
46-220 Byczyna, ul. Rynek 1
tel.: 77/ 413 41 50 wew. 11

1

odpowiedźnainformację publiczną przez ŻMIGRÓD w sprawie Monitoring samorządy #499

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na Państwa wniosek.
Marcelina Halikowska
Sekretariat
Urząd Miejski w Żmigrodzie
Plac Wojska Polskiego 2-3
55-140 Żmigród
Tel. 71 385 30 57 wew. 14

2

odpowiedź informacja publiczna przez BABICE w sprawie Monitoring samorządy #1902

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Nie, do chwili obecnej uchwała taka nie została podjęta.

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Nie, nie utworzono

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Nie, nie powołano

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

Nie, do chwili obecnej uchwała taka nie została podjęta.

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,

Rok 2014 – 86 uchwał

Rok 2015 – 103 uchwały

Rok 2016 – 76 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,

W roku 2016 zostały przeprowadzone 2 konsultacje z mieszkańcami w związku z opracowaniem Gminnego Programu Rewitalizacji. Ponadto w roku 2016 przeprowadzono dwie dyskusje publiczne dotyczące miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Nie, nie utworzono

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Tak, Gminna Rada Seniorów została utworzona w roku 2017.

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

W Gminie został wyodrębniony fundusz sołecki. Link do uchwały: https://bip.malopolska.pl/ugbabice,a,887273,uchwala-nr-xlviii3422014-w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-w-budzecie-gminy-babice-srodkow-.html

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Nie były wydane zarządzenia w tym zakresie, czynności były wykonywane na podstawie przepisów ustawy o funduszu sołeckim.

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Nie, w chwili obecnej nie funkcjonuje.

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

Nie dotyczy

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Nie dotyczy

Stanisław Rokosz

Urząd Gminy Babice

-----Oryginalna wiadomość-----

odpowiedź informacja publiczna przez BABICE w sprawie Monitoring samorządy #1902

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Nie, do chwili obecnej uchwała taka nie została podjęta.

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Nie, nie utworzono

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Nie, nie powołano

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

Nie, do chwili obecnej uchwała taka nie została podjęta.

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,

Rok 2014 – 86 uchwał

Rok 2015 – 103 uchwały

Rok 2016 – 76 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,

W roku 2016 zostały przeprowadzone 2 konsultacje z mieszkańcami w związku z opracowaniem Gminnego Programu Rewitalizacji. Ponadto w roku 2016 przeprowadzono dwie dyskusje publiczne dotyczące miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Nie, nie utworzono

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Tak, Gminna Rada Seniorów została utworzona w roku 2017.

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

W Gminie został wyodrębniony fundusz sołecki. Link do uchwały: https://bip.malopolska.pl/ugbabice,a,887273,uchwala-nr-xlviii3422014-w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-w-budzecie-gminy-babice-srodkow-.html

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Nie były wydane zarządzenia w tym zakresie, czynności były wykonywane na podstawie przepisów ustawy o funduszu sołeckim.

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Nie, w chwili obecnej nie funkcjonuje.

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

Nie dotyczy

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Nie dotyczy

Stanisław Rokosz

Urząd Gminy Babice

-----Oryginalna wiadomość-----

wniosek przez BRODNICA w sprawie Monitoring samorządy #680

W załączeniu przysyłam odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r.

1

Odpowiedź przez KRZYKOSY w sprawie Monitoring samorządy $485

Gmina Krzykosy woj. Wielkopolskie

W załączeniu odpowiedź na Wasze zapytania

Z poważaniem

M. Skowrońska

Insp. Ds. Rady

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TOPÓLKA w sprawie Monitoring samorządy #794

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Gminy
Topólka informuje:
-W gminie nie obowiązuje uchwała w sprawie trybu i odpowiednich kryteriów
oceny wniosków o realizacje zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art.19c, ust.1 ustawy ).
- Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art.41 e ust.
Ustawy).
- Nie powołano gminnej rady oświatowej (art.78 ust.1 prawo oświatowe).
-Rada Gminy podjęła uchwałę Nr XV/111/05 w dniu 10 marca 2005r. w sprawie:
zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy. Uchwała
opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko – Pomorskiego (Nr
79, poz.1451 z dnia 29.06.2005r.)
link
http://bip.topolka.pl/upload/2Uchwa%C5%82a%20w%20sprawie%20zasad%20i%20trybu%20przeprowadzania%20konsultacji%20z%20m.pdf
- Rada podjęła uchwały:
W 2014 roku – 14,
W 2015 – 82,
W 2016 – 48.
- W 2015 roku przeprowadzono 24 konsultacje z mieszkańcami gminy, w 2016
roku przeprowadzono 1 konsultację
- Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
- Nie utworzono gminnej rady seniorów.
-W części dotyczącej funduszu sołeckiego wskazuję link pod, którym jest
dostępna uchwała dotycząca wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego:
http://www.bip.topolka.pl/upload/uchwa%C5%82a%20nr%2020%20fundusz%20so%C5%82ecki.pdf.
Ponadto informuję, że nie zostały wydane zarządzenia organu wykonawczego w
związku z realizacją funduszu sołeckiego, a budżet obywatelski
(partycypacyjny) na terenie Gminy Topólka nie obowiązuje.

Sekretarz Gminy
Joanna Kosińska

-----Oryginalna wiadomość-----

ODP: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RZGÓW w sprawie Monitoring samorządy #1673

Sprawa nr: OR.B.1431.006.2018
Szymon Osowski, Bartosz Wilk
sprawa-5382@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W załączeniu odpowiedź na Panów e-mail z 09.01.2018 r. - data wpływu do
tut. Urzędu- z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej.
Mariusz Rutecki
Urząd Miejski w Rzgowie
18.01.2018

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Urząd Miejski w Rzgowie-sekretariat [mailto:sekretariat@rzgow.pl]
Wysłano: 9 stycznia 2018 09:50
Do: mrutecki@rzgow.pl; zastepca@rzgow.pl
Temat: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Ważność: Wysoki

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBNIEWICE w sprawie Monitoring samorządy #1413

Dzień dobry,

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 4 stycznia 2018r.

Z poważaniem

--
Aleksandra Sosnowska
Kierownik Referatu Organizacyjnego

tel.: (95) 755 70 52, 728 920 916
fax: (95) 755 70 24
email: organizacja@lubniewice.pl
www.lubniewice.pl

Urząd Miejski w Lubniewicach
ul. Jana Pawła II 51
69-210 Lubniewice

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LEGIONOWO w sprawie Monitoring samorządy $505

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-4572@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku przez HANNA w sprawie Monitoring samorządy #2289

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Maria Grot

Sekretarz Gminy Komprachcice

1

odpowiedź na wniosku o udostepnienie informacji publicznej - Gmina Kowala przez KOWALA w sprawie Monitoring samorządy $455

Szanowni Państwo OR.1431.3.2018

W załączeniu przekazuję skan pisma na wniosek o udostępnieniu informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.

Z poważaniem

Aldona Solecka tel. 48/610-17-60 wew. 38

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Błonie przez BŁONIE w sprawie Monitoring samorządy $53

WOA.1431.05.01.2018

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie
informuję:

1. Nie

2. Nie

3. Nie

4. Tak - www.bip.blonie.pl / Rada Miejska / Uchwały Rady / 2005 / 12
(uchwała nr XXXVIII/257/05

5. 2014 - 105; 2015 - 118; 2016 - 90

6. 2014 - 0; 2015 - 1; 2016 - 1

7. Tak

8. Nie

9. Tak - www.bip.blonie.pl / Rada Miejska / Uchwały Rady / 2015 / 116
(uchwała nr IV/24.15)

10. Nie dotyczy

11. Tak - www.bip.blonie.pl / Rada Miejska / Uchwały Rady / 2017 / 83
(uchwała nr XXXII/271/17

12. Nie dotyczy

13. 2014 - 0 zł; 2015 - 1 mln zł; 2016 - 1,2 mln zł

--
Przemysław Kubicki
Sekretarz Gminy Błonie
tel. 600 007 142

Urząd Miejski w Błoniu
ul. Rynek 6
05-870 Błonie
tel. 22 725 30 04
www.blonie.pl

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REŃSKA WIEŚ w sprawie Monitoring samorządy #2318

Pozdrawiam
Maria Zaniewska
tel. 77 4820123

5