Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Dot. udostępnienie informacji publicznej przez DOBIEGNIEW w sprawie Monitoring samorządy #1395

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam pismo w sprawie udostępnienia informacji publicznej.

Pozdrawiam
Kamila Putek
Urząd Miejski w Dobiegniewie

1

odpowiedz przez DARŁOWO w sprawie Monitoring samorządy $169

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek z dnia 9 stycznia 2018r. w
sprawie udostępnienia informacji publicznej.

Anna Szynkowska-Borkowska

tel. 94 344 63 01

Urząd Gminy Darłowo

Ul. Dabrowskiego 4

76-150 Darłowo

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina Świebodzice przez ŚWIEBODZICE w sprawie Monitoring samorządy #470

Dzień dobry,

w związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej, w
załączeniu przesyłam odpowiedź na przedstawione przez Państwa pytania.

--
pozdrawiam
Tomasz Merchut
Wydział Promocji, Informacji i Współpracy Zagranicznej
Urzędu Miejskiego w Świebodzicach
ul. Żeromskiego 27
58-160 Świebodzice
tel. 74 666 95 71
Polub nas na facebook'u:
https://www.facebook.com/swiebodzice.oficjalny.profil

1

Odpowiedź Na wniosek - Gmina Głogów Małopolski przez GŁOGÓW MAŁOPOLSKI w sprawie Monitoring samorządy $248

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję:

Pytanie: czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Odpowiedź: Nie.

Pytanie: czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Odpowiedź: Nie.

Pytanie: czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),

Odpowiedź: Nie.

Pytanie: czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

Odpowiedź: Tak, obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami -
http://www.glogow.ires.pl/10797/10797/.

Jednocześnie informuję , że nie uchwalono wieloletniego programu współpracy
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3.

Pytanie: informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

Odpowiedź:

2014 - 111,

2015 - 152,

2016 - 142.

Pytanie: informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

Odpowiedź: 6.

Pytanie: czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

Odpowiedź: Tak.

Pytanie: czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

Odpowiedź: Tak.

Pytanie: czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Odpowiedź: Tak - http://www.glogow.ires.pl/10797/10797/.

Pytanie: link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Odpowiedź: http://www.glogow.ires.pl/10797/10797/.

Pytanie: czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Odpowiedź: Tak - http://www.glogow.ires.pl/10797/10797/.

Pytanie: jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

Odpowiedź: Nie.

Pytanie: jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

2014 - 100 tyś., zł.

2015 - 100 tyś., zł.

2016 - 100 tyś., zł.

Z poważaniem

z-up. Burmistrza

Remigiusz Wzorek

Sekretarz Gminy Głogów Małopolski

Urząd Miejski w Głogowie Małopolski

36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 1

e-mail: <mailto:r.wzorek@glogow-mlp.pl> r.wzorek@glogow-mlp.pl

Tel. (17) 85 15 143

informacja publiczna przez KOLUSZKI w sprawie Monitoring samorządy #1608

Witam, wysyłam skan odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, oryginał wysyłam pocztą
Pozdrawiam Monika Korzeniowska
inspektor Urzędu Miejskiego w Koluszkach

1

informacja publiczna przez LUBAŃ w sprawie Monitoring samorządy #399

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 09.01.2018

Urszula Marzec

Inspektor Wydziału Organizacyjno - Prawnego

Tel 75 646 44 06

1

udzielenie odpowiedzi- Gmina Głogów przez GŁOGÓW w sprawie Monitoring samorządy #362

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

Gmina Ciepłowody - informacja publiczna 4663 przez CIEPŁOWODY w sprawie Monitoring samorządy #348

Szanowni Państwo,

w zał. przesyłam odpowiedź na skierowane zapytanie w trybie dostępu do
informacji publicznej.

Robert Sarna

Sekretarz Gminy Ciepłowody

sekretarz@cieplowody.pl <mailto:sekretarz@cieplowody.pl>

tel. 748103746

1

Gmina Ciepłowody - sprawa 3911 przez CIEPŁOWODY w sprawie Monitoring samorządy #348

Szanowni Państwo,

w zał. przesyłam odpowiedź na skierowane zapytania w trybie dostępu do
informacji publicznej.

Z poważaniem

Robert Sarna

Sekretarz Gminy Ciepłowody

sekretarz@cieplowody.pl <mailto:sekretarz@cieplowody.pl>

tel. 748103746

1

informacja publiczna przez KOLBUDY w sprawie Monitoring samorządy $417

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie
informuję:

1. W Gminie Kolbudy obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizacje zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej. Dostępna pod adresem:

http://ugkolbudy.bip.org.pl/pliki/ugkolbudy/uchwala_97_2015.pdf

2. W Gminie Kolbudy nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego.

3. Nie powołano rady oświatowej.

4. W Gminie Kolbudy obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Dostępna pod adresem:

http://ugkolbudy.bip.org.pl/pliki/ugkolbudy/uchwala_278_2017.pdf

5. Liczba przyjętych uchwał:
2014 - 134
2015 - 121
2016 - 108

6. W latach 2014 - 2016 nie odbywały się konsultacje z mieszkańcami.

7. Utworzono młodzieżową radę gminy.

8. Nie utworzono gminnej rady seniorów.

9. Wyodrębniono fundusz sołecki. Link do uchwały:

http://ugkolbudy.bip.org.pl/pliki/ugkolbudy/xliii3412014.pdf

10. W Gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

z poważaniem

Sekretariat Urzędu Gminy w Kolbudach

odpowiedz na wniosek o udostępnienie inf. publicznej przez LUTOMIERSK w sprawie Monitoring samorządy #1620

Witam
Przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłyną ł do kancelarii Urzędu Gminy Lutomiersk w dniu 11.01.2018 r.

Z poważaniem
Magdalena Łuczak
Sekretariat
Urząd Gminy Lutomiersk
Pl. Jana Pawła II nr 11
95-083 Lutomiersk
tel. 43 677 50 11 wew. 111

1

odpowiedź Or.1431.3.2018 przez BIELSK PODLASKI w sprawie Monitoring samorządy $40

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek ws informacji publicznej z
dnia 09.01.2018r.

Z-ca Wójta Gminy Bielsk Podlaski

Anatol Filipiuk

2

Wysyłanie wiadomości e-mail: Odpowiedź na informacje publiczną przez LIBIĄŻ w sprawie Monitoring samorządy #1970

Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na informację publiczną która wpłynęła do Urzędu Miejskiego w Libiążu.
Agnieszka Dobrowolska
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub linkami):
Odpowiedź na informacje publiczną

1

Urzędowe Poświadczenie Odbioru przez PUŁAWY w sprawie Monitoring samorządy #1083

<!DOCTYPE html><html><body><p style='white-space: pre-line'>To jest Urzędowe Poświadczenie Odbioru wystawione przez Urząd Miasta Puławy w dniu 17-07-2018 12:42:45. Dokument został zarejestrowany w elektronicznej skrzynce podawczej pod numerem: 8790.18.DP w dniu: 17-07-2018 12:39:02.
Treść niniejszego dokumentu jest automatycznie generowana i podpisywana podpisem cyfrowym.
Certyfikat używany do podpisywania wygenerowany został przez ZETO Lublin Sp. O.O. na zlecenie Urząd Miasta Puławy na podstawie umowy nr AQGI/BZP-26/07 z dnia 03-07-2007 w sprawie obsługi Elektronicznej Skrzynki Podawczej.

----------------------------------
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005r.
w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych
podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz.1651 z dnia 13 października 2005r.).</p><hr><i style='white-space: pre-line; font-size: 12px'>

Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7387@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

</i></body></html>

2

Odpowiedź: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JABŁONOWO POMORSKIE w sprawie Monitoring samorządy #721

Witam,

W odpowiedzi na wniosek z dnia 09.01.2018 w przedmiocie udostępnienia informacji publicznej, informujemy:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała
Odp. :TAK - http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/jablonowo/4035.pdf ; http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/jablonowo/4259.pdf
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
Odp.: NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp.: NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp.: TAK - uchwała niedostępna w BIP (jedynie archiwum)
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp: 2014 - 93; 2015 - 80; 2016 - 57;
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. 10.
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp.: TAK
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp.: NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp.: TAK - http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/jablonowo/3990.pdf
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie - zarządzenia w sprawie zmiany budżetu - http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=jablonowo/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=22&podmenu=22&str=1
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp.: TAK - http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/jablonowo/4035.pdf ; http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/jablonowo/4259.pdf
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Nie dotyczy
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
2015 - 25000 zł (nie zrealizowano).

W załączeniu skan odpowiedzi.

Z poważaniem
Marlena Kozłowska
Inspektor
Referat Organizacyjny
marlena.kozlowska@jablonowopomorskie.pl
tel. 56 69 76 801

==
Miasto i Gmina
Jabłonowo Pomorskie
powiat brodnicki
woj. kujawsko-pomorskie
ul. Główna 28
87-330 Jabłonowo Pomorskie
tel. 56 69 76 800
fax 56 69 79 001
e-mail: sekretariat@jablonowopomorskie.pl
www.jablonowopomorskie.pl

1

Odp. informacja publiczna przez LEŻAJSK w sprawie Monitoring samorządy $513

Witam

W odpowiedzi na Państwa wniosek dotyczący udzielenia informacji
publicznej, informuję:

1.
Tak(http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyLezajsk/document/118321/UchwałC5%82a-III_13_2010)
2. Nie utworzono
3. Nie
4. Tak
(http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyLezajsk/document/123060/Uchwa%C5%82a-VIII_52_2015)
5. 2014 - 110 uchwał, 2015 - 94 uchwały, 2016 - 120
6. Nie były przeprowadzane
7. Nie utworzono
8. Nie utworzono
9. Tak
(http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyLezajsk/document/122977/Uchwa%C5%82a-VI_43_2015)
10.
http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyLezajsk/tabBrowser/bags//1021/Zarz%C4%85dzenia-W%C3%B3jta
11. Nie funkcjonuje.

Pozdrawiam

--
Aleksandra Gogol - Szpila
Urząd Gminy Leżajsk
ul. Opalińskiego 2
(17) 240 62 10

odpowiedź na wniosek przez SŁAWNO w sprawie Monitoring samorządy #1682

<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.<br></p><p><br></p><div class="io-ox-signature"><p>-----------------------------------------<br>Z poważaniem<br>Alina Kr&#243;l<br>Kierownik Referatu Organizacyjno-Prawnego<br>tel. 44 755 18 69<br>e-mail: <a href="mailto:kadry@ugsawno.p">kadry@ugslawno.pl</a><br></p><p><span style="font-size: 8pt;">Urząd Gminy w Sławnie</span><br><span style="font-size: 8pt;">ul. Marszałka J&#243;zefa Piłsudskiego 31</span><br><span style="font-size: 8pt;">tel. 44 755 18 50</span><br><span style="font-size: 8pt;">fax 44 755 18 51</span><br><span style="font-size: 8pt;">www.ugslawno.pl</span><br></p></div></body></html>

1

FW: informacja publiczna przez SANOK w sprawie Monitoring samorządy #2238

Informacja publiczna Gmina Różan przez RÓŻAN w sprawie Monitoring samorządy #2368

Urząd Gminy w Różanie w załączeniu przesyła odpowiedz na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Urząd Gminy w Różanie

Wiesława Olkowska

Insp. ds. działalności gospodarczej,

archiwum zakładowego,

kultury i zdrowia

tel. 29 7679139

2

PD: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZYTNIKI w sprawie Monitoring samorządy #1893

<html><head></head><body><p>Urz&#261;d Gminy w Szczytnikach</p>
<p>&#160;</p>
<p><strong><span style="text-decoration: underline;">Odpowied&#378; na wniosek o udost&#281;pnienie informacji publicznej</span></strong></p>
<p>&#160;</p>
<p>- czy obowi&#261;zuje w gminie uchwa&#322;a dot. trybu i szczeg&#243;&#322;owych kryteri&#243;w oceny wniosk&#243;w o realizacj&#281; zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o dzia&#322;alno&#347;ci po&#380;ytku publicznego i o wolontariacie), a je&#347;li tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod kt&#243;rym jest dost&#281;pna ta uchwa&#322;a &#8211; <strong>UCHWA&#321;A Nr V / 27 / 2015 RADY GMINY W SZCZYTNIKACH z dnia 5 marca 2015 roku w sprawie okre&#347;lenia trybu i szczeg&#243;&#322;owych
kryteri&#243;w oceny wniosk&#243;w o realizacj&#281; zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej - http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/zasoby/files/uchwaly_rg/uchwaly_7_kadencja/uchwala_nr_27.pdf</strong></p>
<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
<p>- czy utworzono gminn&#261; rad&#281; dzia&#322;alno&#347;ci po&#380;ytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o dzia&#322;alno&#347;ci po&#380;ytku publicznego i o wolontariacie), -<strong> w Gminie Szczytniki&#160; nie utworzono gminnej rady dzia&#322;alno&#347;ci po&#380;ytku publicznego,</strong></p>
<p>&#160;</p>
<p>- czy powo&#322;ano w gminie rad&#281; o&#347;wiatow&#261; (art. 78 ust. 1 Prawa o&#347;wiatowego),<strong>- w Gminie Szczytniki&#160; nie utworzono gminnej rady o&#347;wiatowej,</strong></p>
<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
<p>- czy obowi&#261;zuje w gminie uchwa&#322;a dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszka&#324;cami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorz&#261;dzie gminnym), a je&#347;li tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod kt&#243;rym jest dost&#281;pna ta uchwa&#322;a, - <strong>UCHWA&#321;A Nr XLVII / 271 / 2014 Rady Gminy Szczytniki z dnia 12 wrze&#347;nia 2014 r.</strong></p>
<p><strong>w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszka&#324;cami Gminy Szczytniki - http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/zasoby/files/uchwaly_rg/uchwala_nr_271.pdf</strong></p>
<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
<p>- informacji o liczbie przyj&#281;tych uchwa&#322; przez rad&#281; w poszczeg&#243;lnych latach 2014-2016,</p>
<p><strong>w 2014 roku Rada Gminy Szczytnik podj&#281;&#322;a 74 uchwa&#322;y,</strong></p>
<p><strong>w 2015 roku Rada Gminy Szczytnik podj&#281;&#322;a 70 uchwa&#322;,</strong></p>
<p><strong>w 2015 roku Rada Gminy Szczytnik podj&#281;&#322;a 78 uchwa&#322;,</strong></p>
<p>&#160;</p>
<p>- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszka&#324;cami w poszczeg&#243;lnych latach 2014-2016 &#8211;&#160; j<strong>eden raz przeprowadzono konsultacje w sprawie zmiany nazwy ulicy w m. Staw,</strong></p>
<p>&#160;</p>
<p>- czy utworzono m&#322;odzie&#380;ow&#261; rad&#281; gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorz&#261;dzie gminnym),- <strong>w Gminie Szczytniki&#160; nie utworzono m&#322;odzie&#380;owej&#160; rady gminy,</strong></p>
<p><strong>&#160;</strong></p>
<p>- czy utworzono gminn&#261; rad&#281; senior&#243;w (art. 5c ust. 2 ustawy o samorz&#261;dzie gminnym), <strong>- w Gminie Szczytniki&#160; nie utworzono gminnej rady senior&#243;w,</strong></p>
<p>&#160;</p>
<p>- czy wyodr&#281;bniono w gminie fundusz so&#322;ecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu so&#322;eckim), a je&#347;li tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod kt&#243;rym dost&#281;pna jest obowi&#261;zuj&#261;ca uchwa&#322;a o wyra&#380;eniu zgody na wyodr&#281;bnienie funduszu so&#322;eckiego; je&#347;li nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod kt&#243;rym dost&#281;pna jest obowi&#261;zuj&#261;ca uchwa&#322;a o odmowie wyra&#380;enia zgody na wyodr&#281;bnienie funduszu so&#322;eckiego, - <strong>Uchwa&#322;a Nr XXXIII/182/2017 Rady Gminy
Szczytniki z dnia 30 marca 2017 roku&#160; w sprawie: nie wyra&#380;enia zgody na wyodr&#281;bnienie w bud&#380;ecie gminy na 2018 rok &#347;rodk&#243;w stanowi&#261;cych fundusz so&#322;ecki - http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/bip/wladze-gminy/Rada-Gminy-Szczytniki-kadencja-2014-2018/Uchwaly-Rady-Gminy.html</strong></p>
<p>&#160;</p>
<p>- link do obowi&#261;zuj&#261;cych zarz&#261;dze&#324; organu wykonawczego, wydanych w zwi&#261;zku z realizacj&#261; funduszu so&#322;eckiego w gminie &#8211;<strong> nie dotyczy</strong></p>
<p>&#160;</p>
<p>- czy w gminie funkcjonuje bud&#380;et obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje spo&#322;eczne, oparte na uchwale/zarz&#261;dzeniu, w sprawie przeznaczenia cz&#281;&#347;ci wydatk&#243;w z bud&#380;etu gminy na wskazane przez mieszka&#324;c&#243;w projekty,a je&#347;li tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod kt&#243;rym dost&#281;pna jest uchwa&#322;a/zarz&#261;dzenie (uchwa&#322;y/zarz&#261;dzenia) w sprawie bud&#380;etu obywatelskiego (partycypacyjnego), <strong>- w Gminie Szczytniki nie funkcjonuje bud&#380;et
obywatelski</strong></p>
<p>&#160;</p>
<p>- je&#380;eli w gminie funkcjonuje bud&#380;et obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inn&#261; konstrukcj&#281; prawn&#261; ni&#380; form&#281; konsultacji z miesza&#324;cami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest bud&#380;et obywatelski (partycypacyjny), <strong>- nie dotyczy</strong></p>
<p>&#160;</p>
<p>- jaka by&#322;a kwota bud&#380;etu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczeg&#243;lnych latach 2014-2016. <strong>&#8211; nie dotyczy</strong></p>
<p>&#160;</p>
<p><strong>&#160;Z powa&#380;aniem</strong></p>
<p>&#160;Inspektor</p>
<p>Miros&#322;aw Kowalski</p>
<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
<p>&#160;</p>
<p>Dnia Pi&#261;tek, 2 Lutego 2018 07:34 Sekretariat &lt;sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl&gt; napisa&#322;(a)</p>
</body></html>

Odpowiedź na wniosek o udpstę. Inf. publicznej przez TOSZEK w sprawie Monitoring samorządy #144

Witam serdecznie,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Pozdrawiam
Sandra Drewniok

1

Odpowiedź na pismo w sprawie udostępniania informacji publicznej - Gmina Pruchnik przez PRUCHNIK w sprawie Monitoring samorządy #2218

Pruchnik, 05.02.2018 r.

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie
informuję:
1. W Gminie Pruchnik nie została podjęta Uchwała dotycząca trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej. Podjęta została natomiast uchwała odnośnie
określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu na terenie Gminy
Pruchnik, w której określone są kryteria przyznawania środków na realizację
zadań publicznych z zakresu sportu - Uchwała Nr 284/XLVI/2010 Rady Gminy
Pruchnik z dnia 29.10.2010 r. (w załączeniu).
2. Na terenie Gminy nie funkcjonuje gminna rada działalności pożytku
publicznego.
3. Na terenie Gminy nie funkcjonuje gminna rada oświatowa.
4. Dotychczas nie podjęta została uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami.
5. Rada Miejska w Pruchniku podejmowała następującą liczbę uchwał w
poszczególnych latach - 2014 - 60, 2015 - 82, 2016 - 69.
6. W latach 2014-2016 na terenie Gminy Pruchnik odbywały się następujące
konsultacje społeczne:
. corocznie prowadzone były konsultacje projektu Rocznego Programu
Współpracy Gminy Pruchnik z Organizacjami Pozarządowymi w latach 2014 - 2016
oraz przy udzielaniu dotacji na realizację zadań publicznych z zakresu
kultury - łącznie 6 razy w latach 2014-2016.
7. Dotychczas nie została utworzona Młodzieżowa Rada Gminy.
8. Na terenie Gminy nie powołano Gminnej Rady Seniorów.
9. W budżecie Gminy Pruchnik corocznie wyodrębniany jest Fundusz Sołecki na
podstawie Uchwały Nr 255/XXXIV/2014 Rady Miejskiej w Pruchniku z dnia
27.03.2014 w sprawie: wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
(w załaczeniu).
10. Zarządzenia Burmistrza Pruchnika wydane w związku z realizacją Funduszu
Sołeckiego - w załączeniu.
11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Uchwały Rady Miejskiej i Zarządzenia Burmistrza Pruchnika są publikowane w
Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Pruchniku pod adresem
- http://pruchnik.bip.info.pl/ jednak ze względu na awarię BIP-u w dniu
dzisiejszym (05.02.2018 r.) przesyłam powyższe dokumenty w załączeniu.

Z poważaniem

Piotr Dragan
Biuro Obsługi Rady Miejskiej

3

RE: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZYTNIKI w sprawie Monitoring samorządy #1893

Witam serdecznie

Przesyłam Państwo odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 30.01.2018 r.

Z poważaniem

Grażyna Kuchnicka

From: Sekretariat [mailto:sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl]
Sent: Friday, February 02, 2018 9:06 AM
To: grazyna.kuchnicka@szczytniki.ug.gov.pl
Subject: FW: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

From: kowalski1125@wp.pl <mailto:kowalski1125@wp.pl>
[mailto:kowalski1125@wp.pl]
Sent: Friday, February 02, 2018 8:58 AM
To: 6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Cc: sekretariat@szczytniki <sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl
<mailto:sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl> >
Subject: PD: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Urząd Gminy w Szczytnikach

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała - UCHWAŁA Nr V / 27 / 2015 RADY GMINY W SZCZYTNIKACH z
dnia 5 marca 2015 roku w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
-
<http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/zasoby/files/uchwaly_rg/uchwaly
_7_kadencja/uchwala_nr_27.pdf>
http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/zasoby/files/uchwaly_rg/uchwaly_
7_kadencja/uchwala_nr_27.pdf

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - w Gminie
Szczytniki nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),-
w Gminie Szczytniki nie utworzono gminnej rady oświatowej,

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała, - UCHWAŁA Nr XLVII / 271 / 2014 Rady Gminy
Szczytniki z dnia 12 września 2014 r.

w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy
Szczytniki -
<http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/zasoby/files/uchwaly_rg/uchwala
_nr_271.pdf>
http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/zasoby/files/uchwaly_rg/uchwala_
nr_271.pdf

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

w 2014 roku Rada Gminy Szczytnik podjęła 74 uchwały,

w 2015 roku Rada Gminy Szczytnik podjęła 70 uchwał,

w 2015 roku Rada Gminy Szczytnik podjęła 78 uchwał,

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 - jeden raz przeprowadzono konsultacje w
sprawie zmiany nazwy ulicy w m. Staw,

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),- w Gminie Szczytniki nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), - w Gminie Szczytniki nie utworzono gminnej rady seniorów,

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - Uchwała Nr
XXXIII/182/2017 Rady Gminy Szczytniki z dnia 30 marca 2017 roku w sprawie:
nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy na 2018 rok środków
stanowiących fundusz sołecki -
<http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/bip/wladze-gminy/Rada-Gminy-Szc
zytniki-kadencja-2014-2018/Uchwaly-Rady-Gminy.html>
http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/bip/wladze-gminy/Rada-Gminy-Szcz
ytniki-kadencja-2014-2018/Uchwaly-Rady-Gminy.html

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie - nie dotyczy

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - w Gminie Szczytniki nie
funkcjonuje budżet obywatelski

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny), - nie dotyczy

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016. - nie dotyczy

Z poważaniem

Inspektor

Mirosław Kowalski

Dnia Piątek, 2 Lutego 2018 07:34 Sekretariat
<sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl <mailto:sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl>
> napisał(a)

>

>

> -----Original Message-----

> From: sprawa-6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
[mailto:sprawa-6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl]

> Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:50 PM

> To: sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl
<mailto:sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl>

> Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

>

> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:

>

> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),

> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

>

> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

>

> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji

>

> --

> Sieć Obywatelska Watchdog Polska

> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09

> www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>

> www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>

> www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>

> www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>

> NIP 526282872

> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

informacja przez STARY DZIERZGOŃ w sprawie Monitoring samorządy #2104

Proszę o potwierdzenie odbioru e=maila .
Iwona Cich

1

Odpowiedź przez STARY DZIERZGOŃ w sprawie Monitoring samorządy #2104

Witam
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji.
Pozdrawiam
Jolanta Hajdukiewicz
Urząd Gminy Stary Dzierzgoń

1