Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LIPNICA MUROWANA w sprawie Monitoring samorządy #1974
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WADOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2064
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku.
Z wyrazami szacunku
Sylwia Tomiczek
Sekretariat Burmistrza Wadowic
Tel: 33 873 18 16
e-mail: <mailto:stomiczek@wadowice.pl> stomiczek@wadowice.pl
Urząd Miejski w Wadowicach
Pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice
Tel: 33 873 18 11
e-mail: <mailto:um@wadowice.pl> um@wadowice.pl
odp.na informację publiczną przez CHEŁMNO w sprawie Monitoring samorządy #689
Chełmno, dnia 22.01.2018 r.
Urząd Miasta Chełmna
Or. 1431.4.2018.TS
Panowie
Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej
informuję, że w Gminie Miasto Chełmno:
1. Nie podjęto uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
2. Nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego,
3. Nie powołano gminnej rady oświaty,
4. Została podjęta uchwała w sprawie w sprawie ustalenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych w Gminie Miasto Chełmno BIP Urząd
Miasta - uchwała nr XVII/118/2012 Rady Miasta Chełmna z dnia 27 marca 2017
r. -
http://www.bip.chelmno.pl/?app=uchwaly&nid=3602&y=2012&which=RADY+MIASTA+CHE
%C5%81MNA
5. ilość przyjętych uchwał przez Radę Miasta Chełmna
w 2014 r. - 98 uchwał
w 2015 r. - 77 uchwał
w 2016 r. - 75 uchwał
6.liczba przeprowadzonych konsultacji społecznych:
w 2014 r.- 1
w 2015 r.- 4
w 2016 r.- 4
7. utworzono Młodzieżową Radę Miasta Chełmna,
8. utworzono Chełmińską Radę Seniorów,
9. na terenie naszej gminie nie ma sołectw,
10. w gminie funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o inną konstrukcję
prawną niż forma konsultacji z mieszkańcami. Budżet obywatelski funkcjonuje
na podstawie regulaminu przyjętego zarządzeniem Burmistrza Miasta Chełmna
na podstawie art. 30 ust 2 pkt 4 ustawy o samorządzie gminnym. Regulamin
zarządzany jest na dany rok. Na stronie BIP Urzędu Miasta Chełmna
zamieszczony jest budżet obywatelski na 2017 https:bo.chelmno.pl. w
poprzednich latach budżet obywatelski funkcjonował na tych samych zasadach.
Środki wydane na budżet obywatelski :
w 2014 r.- 50 tys. zł,
w 2015 r. - 100 tys. zł,
w 2016 r. - 200 tys. zł
Sekretarz Miasta Chełmna
Tatiana Syta
odp. na informację publiczną przez CHEŁMNO w sprawie Monitoring samorządy #689
Chełmno, dnia 22.01.2018 r.
Urząd Miasta Chełmna
Or. 1431.3.2018.TS
Panowie
Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej
informuję, że w Gminie Miasto Chełmno:
1. Nie podjęto uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
2. Nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego,
3. Nie powołano gminnej rady oświaty,
4. Została podjęta uchwała w sprawie w sprawie ustalenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych w Gminie Miasto Chełmno BIP Urząd
Miasta - uchwała nr XVII/118/2012 Rady Miasta Chełmna z dnia 27 marca 2017
r. -
http://www.bip.chelmno.pl/?app=uchwaly&nid=3602&y=2012&which=RADY+MIASTA+CHE
%C5%81MNA
5. ilość przyjętych uchwał przez Radę Miasta Chełmna
w 2014 r. - 98 uchwał
w 2015 r. - 77 uchwał
w 2016 r. - 75 uchwał
6.liczba przeprowadzonych konsultacji społecznych:
w 2014 r.- 1
w 2015 r.- 4
w 2016 r.- 4
7. utworzono Młodzieżową Radę Miasta Chełmna,
8. utworzono Chełmińską Radę Seniorów,
9. na terenie naszej gminie nie ma sołectw,
10. w gminie funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o inną konstrukcję
prawną niż forma konsultacji z mieszkańcami. Budżet obywatelski funkcjonuje
na podstawie regulaminu przyjętego zarządzeniem Burmistrza Miasta Chełmna
na podstawie art. 30 ust 2 pkt 4 ustawy o samorządzie gminnym. Regulamin
zarządzany jest na dany rok. Na stronie BIP Urzędu Miasta Chełmna
zamieszczony jest budżet obywatelski na 2017 https:bo.chelmno.pl. w
poprzednich latach budżet obywatelski funkcjonował na tych samych zasadach.
Środki wydane na budżet obywatelski :
w 2014 r.- 50 tys. zł,
w 2015 r. - 100 tys. zł,
w 2016 r. - 200 tys. zł
Sekretarz Miasta Chełmna
Tatiana Syta
informacja publiczna przez POLKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #443
Dzień dobry
Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Lilla Żelem
Dyrektor Wydziału
Organizacyjno-Administracyjnego
Odpowiedź na wniosek - znak sprawy RP.1431.9.2017 przez JASŁO w sprawie Monitoring samorządy $343
Szanowni Państwo,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek, który wpłynął do Urzędu Miasta
w Jaśle 9 stycznia 2018 r.
Z poważaniem
Agata Koba
rzecznik prasowy UMJ
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KIEŁCZYGŁÓW w sprawie Monitoring samorządy #1600
Witam
Wysyłam odpowiedz z naszym podpisem gdyż wczesniejszy email był z pismem
bez podpisu.
Marek Kula
Gmina Kiełczygłów
W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-4377@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4377@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZDZIESZOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2333
Dzień dobry
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
Anna Kwiecień
Podinspektor
W dniu 09.01.2018 o 08:03, sprawa-5683@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Urząd Miejski w Zdzieszowicach
ul. Bolesława Chrobrego 34
47-330 Zdzieszowice
tel. 77/40 64 400
fax. 77/40 64 444
e-mail: um@zdzieszowice.pl
1Dzień dobry
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznejAnna Kwiecień
PodinspektorW dniu 09.01.2018 o 08:03, sprawa-5683@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5683@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
Urząd Miejski w Zdzieszowicach
ul. Bolesława Chrobrego 34
47-330 Zdzieszowice
tel. 77/40 64 400
fax. 77/40 64 444
e-mail: um@zdzieszowice.pl
Informacja publiczna przez ROJEWO w sprawie Monitoring samorządy #775
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na
Wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Magdalena Pijanowska
--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Or.1431.05.2018 przez KIKÓŁ w sprawie Monitoring samorządy #730
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.
Agnieszka Wasilewska
inspektor ds. samorządowych, OSP i obsługi Rady
Urząd Gminy Kikół
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina Lipnica przez LIPNICA w sprawie Monitoring samorządy $524
RO. 1431.1.2018.EG Lipnica, dn. 22.01.208r.
Panowie Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 02-605 WARSZAWA
W odpowiedzi na wniosek z dnia 9.01.2018 r. o udostępnieni informacji
publicznej udzielamy
odpowiedzi na zawarte we wniosku pytania:
- w gminie nie ma uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizacji zadania publicznego.
Wójt zarządzeniami powołuje komisje konkursowe do opiniowania
ofert i określa tryb ich działania i oceny ofert,
- w gminie nie utworzono rady działalności pożytku publicznego,
- w gminie nie powołano rady oświatowej,
- w gminie obowiązuje uchwała w sprawie określenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami
(Uchwała Nr X/44/11 Rady Gminy w Lipnicy z dnia 10 czerwca
2011r.)//http://bip.uglipnica.nv.pl/Article/get/id,16335.html/
/
- Rada Gminy w Lipnicy podjęła uchwały: w 2014r. - 70, w 2015r.
- 75, w 2016 r. - 77,
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami : w 2014r. -
0, w 2015 r. -2, 2016 r. - 17,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- w gminie wyodrębniono Fundusz sołecki (Uchwała Nr XLI /275/2014 Rady
Gminy w Lipnicy z 27 marca 2014 r.)
http://bip.uglipnica.nv.pl/Article/get/id,17896.html
- nie ma zarządzeń dotyczących realizacji funduszu sołeckiego, w gminie,
- w gminie nie funkcjonuję budżet obywatelski,
- nie dotyczy.
Emilia Główczewska
Urząd Gminy Lipnica
ul. Józefa Słomińskiego 19
77-130 Lipnica
tel. 598217089
--
Emilia Główczewska
Urząd Gminy Lipnica
Odpowiedź na wniosek z dnia 09 stycznia 2018 roku przez GDÓW w sprawie Monitoring samorządy #1933
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku.
Proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości.
Z poważaniem
Aleksandra Stanak
Urząd Gminy Gdów
odpowiedź na informacje publiczna z dnia 9 stycznia przez DROBIN w sprawie Monitoring samorządy $199
--
z poważaniem:
Joanna Skierkowska
Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej
tel. 24 260-14-41 wew. 114
biurorady@drobin.pl
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADZYŃ CHEŁMIŃSKI w sprawie Monitoring samorządy #771
Dzień dobry.
W związku z wnioskiem o udostepnienie informacji publicznej udzielam odpowiedzi na pytania.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
nie
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
nie
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
nie
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
tak, Uchwała Nr XI/88/04 Rady Miejskiej Radzynia Chełmińskiego z dnia 30 marca 2004r. uchwała dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014r. – 81 uchwał, 2015r. – 91 uchwał, 2016r. – 68 uchwał
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2016r – 2 , 2015r. – 2 w latach 2014-2016 – 3 konsultacje z z organizacjami pozarządowymi.
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
nie
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
nie wyodrębniono, obowiązująca uchwała Nr XXIV/198/17 z 29 marca 2017r.
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
nie
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
nie
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
z poważaniem
Grażyna Szałas
podinspektor
tel. 56 / 6886001, 6886087 wew. 149
faks. 56 / 6886010 wew. 132
Urząd Miasta i Gminy
w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - WO.1431.4.2018 przez ZABIERZÓW w sprawie Monitoring samorządy #2073
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyłam poniżej stosowne wyjaśnienia i informacje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała?
Odpowiedź : Rada Gminy Zabierzów nie podjęła do dnia dzisiejszego opisanej w pytaniu uchwały.
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odpowiedź: Nie utworzono
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odpowiedź: W Gminie Zabierzów nie powołano rady oświatowej.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała?
Odpowiedź: Rada Gminy Zabierzów nie podejmowała uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym). W zakresie konsultowania aktów prawa miejscowego obowiązuje natomiast UCHWAŁA NR XXVI/190/12 RADY GMINY ZABIERZÓW z dnia 28 września 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji. (link: https://bip.malopolska.pl/ugzabierzow,a,470786,uchwala-nr-xxvi19012-rady-gminy-zabierzow-z-dnia-28-wrzesnia-2012-r-w-sprawie-okreslenia-szczegolowe.html)
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź: Rada Gminy Zabierzów: 2014 r. - 107, 2015 r. - 123, 2016 r. - 136
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016
Odpowiedź: Konsultacje społeczne:
2014 r. - 2
2015 r. - 2
2016 r. - 4
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)?
Odpowiedź: Nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź : Tak (link: https://bip.malopolska.pl/ugzabierzow,a,1308090,uchwala-nr-xxviii29317-rady-gminy-zabierzow-z-dnia-31-marca-2017-r-w-sprawie-powolania-gminnej-rady-.html)
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego?
Odpowiedź: Tak (link: https://bip.malopolska.pl/ugzabierzow,a,876044,uchwala-nr-xliv38814-rady-gminy-zabierzow-z-dnia-28-marca-2014-r-w-sprawie-wyodrebnienia-w-budzecie-.html)
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odpowiedź: nie wydano
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty ,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)?
Odpowiedź: Nie
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny)?
Odpowiedź: W ramach budżetu Gminy rozdysponowane są środki do dyspozycji każdego Sołectwa (tzw. "fundusz sołecki statutowy")
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odpowiedź: Brak
W razie dodatkowych pytań, uprzejmie proszę o kontakt.
Z poważaniem.
Bartosz Barański
________________________________
Urząd Gminy Zabierzów
Sekretarz Gminy
Rynek 1
32-080 Zabierzów
tel. 12 283-07-59
www.zabierzow.gmina.pl<http://www.zabierzow.gmina.pl/>
b.baranski@zabierzow.org.pl
Odpowiedź na wniosek przez BRODY (woj. świętokrzyskie) w sprawie Monitoring samorządy $80
Dzień Dobry
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Paweł Zięba
UG Brody
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRZEGORZEW w sprawie Monitoring samorządy $303
*Szanowni Państwo,*
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek
o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 9 stycznia 2018 r.
*Z poważaniem*
insp. ds.obsługi biura Rady Gminy
/-/ Beata Antkiewicz
--
insp. Beata Antkiewicz
Biuro Rady Gminy Grzegorzew
Urząd Gminy w Grzegorzewie
Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1
62-640 Grzegorzew
tel. 63 2718 255
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina Lidzbark Warmiński przez LIDZBARK WARMIŃSKI w sprawie Monitoring samorządy $518
Dzień dobry,
Sprawa: udzielenie informacji publicznej.
Odpowiadając na wniosek z dnia 09.01.2018 r., informuję że:
Ad. 1) TAK - w Gminie Lidzbark Warmiński obowiązuje uchwała Rady Gminy
Lidzbark Warmiński Nr XXIV/204/2012 z dnia 26 października 2012 r. w
sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację
zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Uchwała ta dostepna jest pod linkiem:
http://bip.lidzbark.warmia.mazury.pl/akty/626/w-sprawie-okreslenia-trybu-i-szczegolowych-kryteriow-oceny-wnioskow-o-realizacje-zadania-publicznego-w-ramach-inicjatywy-lokalnej..html
Ad. 2) NIE
Ad. 3) NIE
Ad. 4) TAK - Uchwała Rady Gminy Lidzbark Warmiński Nr VIII/58/11 z dnia
8 czerwca 2011 r.
w sprawie konsultowania niektórych projektów aktów prawa miejscowego.
Uchwała ta dostępna jest pod linkiem:
http://bip.lidzbark.warmia.mazury.pl/akty/344/w-sprawie-konsultowania-niektorych-projektow-aktow-prawa-miejscowego.html
Ad. 5) W latach 2014-2016 Rada Gminy Lidzbark Warmiński podjęła 232
uchwały:
- 2014 - 82 uchwały,
- 2015 - 80 uchwał,
- 2016 - 70 uchwał.
Ad. 6) W latach 2014-2016 konsultacje przeprowadzano trzykrotnie:
- 2014 – jednokrotnie,
- 2015 – jednokrotnie,
- 2016 – jednokrotnie.
Ad. 7) NIE
Ad. 8) NIE
Ad. 9) W Gminie Lidzbark nie wyodrębniono funduszu sołeckiego.
Uchwała Rady Gminy Lidzbark Warmiński Nr XX/167/2017 z dnia 23 lutego
2017 r., w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu w
budżecie Gminy Lidzbark Warmiński na
2018 r. dostępna jest pod linkiem:
http://bip.lidzbark.warmia.mazury.pl/akty/1693/w-sprawie-nie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-funduszu-soleckiego-w-budzecie-gminy-lidzbark-warminski-na-2018-r..html
Uchwała Rady Gminy Lidzbark Warmiński Nr XXXI/241/2018 z dnia 11
stycznia 2018 r.,
w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu w budżecie
Gminy Lidzbark Warmiński na 2019 r. dostępna jest pod linkiem:
http://bip.lidzbark.warmia.mazury.pl/akty/1875/w-sprawie-nie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-funduszu-soleckiego-w-budzecie-gminy-lidzbark-warminski-na-2019-r..html
Ad. 10) NIE DOTYCZY.
Ad. 11) NIE
Ad. 12) NIE DOTYCZY
Ad. 13) NIE DOTYCZY
Z poważaniem,
--
Referent
mgr Radosław Krajewski
tel. 89 767 32 74 wew. 24
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku przez BORKI w sprawie Monitoring samorządy #973
--
Untitled Document
Z poważaniem
Jacek Niebrzegowski
Pełnomocnik ds. komunikacji rowerowej
Pracownik ds.promocji Gminy Borki
*Herb Gminy Borki***
*URZĄD GMINY BORKI
*Referat Administracyjny**
ul. II Armii W. P. 41, 21-345 Borki
tel. 81 857 42 08, fax 81 857 42 29
www.borkiradzynskie.pl <http://www.borkiradzynskie.pl/>
borki@borkiradzynskie.pl <mailto:borki@borkiradzynskie.pl>
administracyjny@borkiradzynskie.pl
<mailto:administracyjny@borkiradzynskie.pl>
> Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 9
> stycznia 2018 roku
>
> Urząd Gminy Borki informuje co następuje:
>
> ad.1. nie
>
> ad.2. nie
>
> ad.3. nie
>
> ad.4. tak
>
> ad.5. 188 (ze względu na brak określenia o którą radę chodzi podajemy
> liczbę uchwał Rady Gminy)
>
> ad.6. 0
>
> ad.7. tak
>
> ad.8. tak
>
> ad.9. tak -
> https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=119&p1=szczegoly&p2=1045067
>
> ad.10. https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=129
>
> ad.11. nie
>
> ad.12. n/d
>
> ad.13. n/d
>
>
> --
> Untitled Document
> Z poważaniem
> Jacek Niebrzegowski
>
> Pełnomocnik ds. komunikacji rowerowej
> Pracownik ds.promocji Gminy Borki
>
> *Herb Gminy Borki***
>
>
>
> *URZĄD GMINY BORKI
> *Referat Administracyjny**
> ul. II Armii W. P. 41, 21-345 Borki
> tel. 81 857 42 08, fax 81 857 42 29
> www.borkiradzynskie.pl <http://www.borkiradzynskie.pl/>
> borki@borkiradzynskie.pl <mailto:borki@borkiradzynskie.pl>
> administracyjny@borkiradzynskie.pl
> <mailto:administracyjny@borkiradzynskie.pl>
>
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku przez BORKI w sprawie Monitoring samorządy #973
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018 roku
Urząd Gminy Borki informuje co następuje:
ad.1. nie
ad.2. nie
ad.3. nie
ad.4. tak
ad.5. 188 (ze względu na brak określenia o którą radę chodzi podajemy
liczbę uchwał Rady Gminy)
ad.6. 0
ad.7. tak
ad.8. tak
ad.9. tak -
https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=119&p1=szczegoly&p2=1045067
ad.10. https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=129
ad.11. nie
ad.12. n/d
ad.13. n/d
--
Untitled Document
Z poważaniem
Jacek Niebrzegowski
Pełnomocnik ds. komunikacji rowerowej
Pracownik ds.promocji Gminy Borki
*Herb Gminy Borki***
*URZĄD GMINY BORKI
*Referat Administracyjny**
ul. II Armii W. P. 41, 21-345 Borki
tel. 81 857 42 08, fax 81 857 42 29
www.borkiradzynskie.pl <http://www.borkiradzynskie.pl/>
borki@borkiradzynskie.pl <mailto:borki@borkiradzynskie.pl>
administracyjny@borkiradzynskie.pl
<mailto:administracyjny@borkiradzynskie.pl>
odpowiedź na wniosek/uip przez Nowy Sącz w sprawie Monitoring samorządy #2001
WOR.BOM.1431.6.2018
W odpowiedzi na przesłany przez Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej, informuję:
*Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,*
Tak. Rada Miasta Nowego Sącza przyjęła przedmiotową uchwałę w dniu 21
października 2014 r. (nr uchwały LXXII/686/2014)
http://www.nowysacz.pl/content/resources/urzad/rada_miasta/uchwaly/06/2014_ROK/LXXII_SRMNS/u_lxxii_686_14_vi.pdf
*Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),*
Tak. Miejska Rada Działalności Pożytku Publicznego została utworzona po
raz pierwszy 24 stycznia 2011 r.
*Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),*
**W Nowym Sączu nie powołano rady oświatowej.
*Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała.*
Konsultacje projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach zbieżnych z
działalnością sektora pozarządowego przeprowadzane są na podstawie
uchwały nr LXVII/644/2014 Rady Miasta Nowego Sącza z dnia 24 czerwca
2014 r. w sprawie: określenia szczegółowego sposobu konsultowania z
Miejską Radą Działalności Pożytku Publicznego, organizacjami
pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 r., o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach
dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
https://bip.malopolska.pl/nowysacz/Article/get/id,1125296.html
*Informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016, *
Ilość podjętych uchwał (VII kadencja):
2014 – 41
2015 – 173
2016 - 136
*Informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,*
3 konsultacje, w których przedmiotembył projekt uchwały w sprawie
rocznego programu współpracy miasta Nowego Sącza z organizacjami
pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku
publicznego odpowiednio na lata 2015, 2016 i 2017.
17 konsultacji w sprawach planowania przestrzennego.
*Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),*
**Do roku 2016 w Nowym Sączu funkcjonowała Gimnazjalna Rada Miasta. Ze
względu na wprowadzoną reformę edukacji i zmiany w systemie szkolnictwa,
będące jej wynikiem, Rada ta uległa samorozwiązaniu. Jeśli chodzi o
Młodzieżową Radę Miasta, do Rady Miasta Nowego Sącza wpłynął wniosek w
tej sprawie. Ze względu jednak na wątpliwości natury prawnej w jego
treści, w celu uniknięcia uchybień przy procedowaniu sprawy
,wnioskodawca został poproszony o przeanalizowanie i uzupełnienie
złożonych dokumentów. Jeśli zostanie to poczynione, wniosek zostanie
przekazany do właściwej Komisji Rady Miasta, celem dalszego procedowania.
***Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),*
Nie. Przykładem dobrych praktyk jest funkcjonowanie w Nowym Sączu
Nowosądeckiego Forum Seniorów, które jest organem opiniodawczo –
doradczym Prezydenta Miasta, stanowiącym forum wymiany poglądów
i opinii, a także udzielania konsultacji, a nadto inicjatyw w sprawach
dotyczących seniorów. Nowosądeckie Forum Seniorów zostało powołane po
raz pierwszy w roku 2015. Obecnie powołane jest Zarządzeniem Prezydenta
Miasta Nowego Sącza Nr 578/2017/VII z dnia 09 października 2017 r. *w
sprawie powołania składu Nowosądeckiego Forum Seniorów na kadencję w
latach 2017-2019 oraz nadania mu Regulaminu.***Forum powołano na
podstawie przepisów prawa zawartych w art. 33 ust. 3 i art. 7 ust.1 pkt
17 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(tj. Dz. U. z 2016 poz.446 z późn. zm.). Celem działania Forum Seniorów
jest służenie społeczności seniorów oraz wspieranie i reprezentowanie
ich zbiorowych interesów poprzez ścisłą współpracę z Prezydentem Miasta
Nowego Sącza oraz innymi podmiotami.
*Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,*
**Nie dotyczy
*link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, *
Nie dotyczy
*Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),*
**Budżet obywatelski funkcjonuje w oparciu o inną konstrukcję prawną*.*
*J**eżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),*
Tak. Budżet obywatelski realizowany jest na podstawie art. 30 ust. 1
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Regulamin budżetu
obywatelskiego wprowadzony został po raz pierwszy w 2015 roku. Corocznie
jest on analizowany i dostosowany do potrzeb mieszkańców. Regulamin
ostatniej edycji budżetu obywatelskiego wprowadzono Zarządzeniem Nr
139/2017/VII Prezydenta Miasta Nowego Sącza z dnia 23 marca 2017 roku *w
sprawie regulaminu budżetu obywatelskiego Miasta Nowego Sącza.***
https://bip.malopolska.pl/nowysacz,a,1304951,zarzadzenie-prezydenta-miasta-nowego-sacza-nr-1392017vii-z-dnia-23-marca-2017-roku.html
*Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016,*
**2016 r. – 2 mln. zł.
Magdalena Biłat
Kierownik
Biura Obsługi Mieszkańców
Urząd Miasta Nowego Sącza
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KIEŁCZYGŁÓW w sprawie Monitoring samorządy #1600
Witam
W załączeniu odpowiedzi na Wasze zapytania.
z poważaniem
Marek Kula
Gmina Kiełczygłów
W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-4377@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4377@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DZIAŁDOWO w sprawie Monitoring samorządy $214
-----Oryginalna wiadomość-----
1
From: umdzialdowo@netbiz.com.pl
Sent: Wednesday, January 10, 2018 10:51 AM
To: sekretarz@dzialdowo.pl
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej-----Original Message-----
From: sprawa-4058@fedrowanie.siecobywatelska.pl
[mailto:sprawa-4058@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:57 AM
To: umdzialdowo@netbiz.com.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-4058@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LIPIANY w sprawie Monitoring samorządy $522
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam żądane informacje.
--
Pozdrawiam
Agnieszka Kosiorek
Główny specjalista ds. kontroli i informacji publicznej
Urząd Miejski w Lipianach
tel. 91/564 10 49
(sprawa: ROA-B.1431.7.2018)
W dniu 2018-01-09 o 11:50, umig@lipiany.pl pisze:
2
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Tue, 09 Jan 2018 06:56:49 -0000
> Nadawca: sprawa-4602@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-4602@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: umig@lipiany.pl
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-4602@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez HRUBIESZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1003
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina
Miejska Hrubieszów informuje:
ad.1) w Gminie Miejskiej Hrubieszów nie obowiązuje uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej,
ad.2) utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego,
ad.3) nie powołano rady oświatowej,
ad.4) uchwała w spr. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami - https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//067.pdf,
ad.5) liczba podjętych uchwał: 2014 r. - 86, 2015 r. - 113, 2016 r. - 105,
ad.6) przeprowadzone konsultacje: 2014 r. - 0, 2015 r. - 5, 2016 r. -
ad.7) utworzono młodzieżową radę gminy,
ad.8) utworzono gminną radę seniorów,
ad.9) wyodrębniono fundusz sołecki -
https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//0166.pdf,
ad.10) organ wykonawczy nie wydawał zarządzeń w zw. z realizacją
funduszu sołeckiego,
ad.11) w gminie funkcjonuje budżet obywatelski -
https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//2z_546.pdf,
ad12) nie dotyczy,
ad 13) kwota budżetu obywatelskiego w latach2014-2016 - 0 zł, budżet
obywatelski obowiązuje od 2017 roku
z poważaniem
Marta Mazek
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Społecznych
Urząd Miasta Hrubieszów
ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
22-500 Hrubieszów
tel. 846962380 wew. 27
W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-4226@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina
Miejska Hrubieszów informuje:ad.1) w Gminie Miejskiej Hrubieszów nie obowiązuje uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej,ad.2) utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego,
ad.3) nie powołano rady oświatowej,
ad.4) uchwała w spr. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami - https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//067.pdf,ad.5) liczba podjętych uchwał: 2014 r. - 86, 2015 r. - 113, 2016 r. - 105,
ad.6) przeprowadzone konsultacje: 2014 r. - 0, 2015 r. - 5, 2016 r. -
ad.7) utworzono młodzieżową radę gminy,
ad.8) utworzono gminną radę seniorów,
ad.9) wyodrębniono fundusz sołecki -
https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//0166.pdf,ad.10) organ wykonawczy nie wydawał zarządzeń w zw. z realizacją
funduszu sołeckiego,ad.11) w gminie funkcjonuje budżet obywatelski -
https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//2z_546.pdf,ad12) nie dotyczy,
ad 13) kwota budżetu obywatelskiego w latach2014-2016 - 0 zł, budżet
obywatelski obowiązuje od 2017 rokuz poważaniem
Marta Mazek
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Społecznych
Urząd Miasta Hrubieszów
ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
22-500 Hrubieszów
tel. 846962380 wew. 27W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-4226@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4226@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254