Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DRAGACZ w sprawie Monitoring samorządy #706

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 09.01.2018r.

--
Z poważaniem,

Anita Sosnowska
inspektor ds. obsługi rady
Urząd Gminy
Dragacz 7A
86-134 Dragacz
tel. 531 474 307
52 33249 69 wew. 139

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ADAMÓWKA w sprawie Monitoring samorządy $0

Wójt Gminy Adamówka przesyła w załączeniu informację na wniosek.

1

Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ADAMÓWKA w sprawie Monitoring samorządy $0

Twoja wiadomość

Do: ug_adamowka@pro.onet.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-09 07:56

odczytano w dniu 2018-01-11 11:33.

--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security

udostępnienie informacji publicznej przez KUTNO w sprawie Monitoring samorządy #1616

Kutno, dnia 11.01.2018r.

UIP.1431.1.2018

SIEĆ OBYWATELSKA WATCHDOG POLSKA
ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa

ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ

1) w Gminie Kutno nie obowiązuje uchwała określająca tryb i szczegółowe
kryteria oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej;
2) nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;
3) nie powołano gminnej rady oświatowej;
4) nie obowiązuje w gminie uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami;
5) Rada Gminy Kutno przyjęła następującą liczbę uchwał:  2014 rok - 91; 
2015 rok - 68;  2016 rok - 73.
6) w latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami gminy;
7) nie utworzono młodzieżowej rady gminy;
8) nie utworzono gminnej rady seniorów;
9) w Gminie Kutno nie wyodrębniono z budżetu gminy funduszu sołeckiego,
 link do obowiązującej uchwały:
http://www.bip.gminakutno.pl/strony/4246.dhtml;
10) w Gminie Kutno nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Elżbieta Koralewska-Kowalczyk
Sekretarz Gminy Kutno

Urząd Gminy Kutno
ul. Witosa 1, 99-300 Kutno

Odpowiedź na wniosek dot. udostępnienia informacji publicznej przez ZAPOLICE w sprawie Monitoring samorządy #1711

Dzień dobry

W załączniku przesyłam skan odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 9 stycznia
2018r., dot. udostepnienia informacji publicznej.

Z poważaniem

Agnieszka Kowalska

St. ds. ogólno-administracyjnych

Urząd Gminy Zapolice

Pl. Strażacki 5

98-161 Zapolice

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBOMINO w sprawie Monitoring samorządy $540

W załączeniu przesyłam odp na inf. publiczną.

Ilona Basałygo
podinspektor UG
d/s organizacyjnych i obsługi rady
tel. 89 532 44 50
e-mail: sekretariat@lubomino.ug.gov.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOŚCIELISKO w sprawie Monitoring samorządy #1961

Dzień dobry,

w załączniku przesyłamy odpowiedź na PAństwa wniosek o udzielenie
informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.

Z poważaniem

Mariusz Koperski

Sekretarz Gminy Kościelisko

--
Zmiana adresu z sekretarz@koscielisko.com.pl na
sekretarz@gminakoscielisko.pl

1

Urząd Gminy Gołuchowie przez GOŁUCHÓW w sprawie Monitoring samorządy $264

z poważaniem
Urząd Gminy w Gołuchów

1

UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ przez KŁECKO w sprawie Monitoring samorządy $407

ROGiK 1431/3/18

Dzień dobry, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej przesyłam linki do stron internetowych, gdzie będzie
możliwość zapoznania się z treścią następujących dokumentów:

* uchwała w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów ocen
wniosków o realizację zadania publicznego

http://bip.klecko.pl/zasoby/files/sabin_mucha/iv_sesja_/u_-_45.pdf

* uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy
Kłecko na 2016 rok środków stanowiących fundusz sołecki.

http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiGminyKlecko/document/227021/Uchwa%C5%82a-V_23_15

* Zarządzenie Burmistrza

*http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiGminyKlecko/tabBrowser/bags//1822/Zbi%C3%B3r-zarz%C4%85dze%C5%84-Burmistrza-Gminy-K%C5%82ecko*

* uchwała w sprawie w sprawie zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami Gminy KŁECKO

*http://bip.klecko.pl/zasoby/files/archiwum/biuletyn-informacji-publicznej/organy-wladzy-publicznej/rada-miejska-gminy-klecko/uchwaly-2005/uchwala-xxix20505-z-dnia-5-grudnia-2005r/konsultacje.pdf**
*
Ponadto informuję:
- w gminie Kłecko *_nie utworzono_* - gminnej rady działalności pożytku
publicznego, rady oświatowej, młodzieżowej rady gminy,gminnej rady seniorów,
- w latach od stycznia 2014r. do października 2014r. podjęto 54 uchwały
i od listopada 2014r. do końca 2016r. (obecna kadencja)podjęto 163 uchwały,
- przeprowadzono 15 konsultacji społecznych,
- nie wyodrębniono budżetu obywatelskiego.

-----------------------------------------
*Z poważaniem*
Ryszarda Wolny
Referat społeczno organizacyjny, gospodarki lokalowej i zdrowia
Obsługa Rady Miejskiej,osiedli i sołectw, oswiata-organizacyjne

Urząd Miejski Gminy Kłecko
62-270 Kłecko ul.Dworcowa 14
tel: +48 61 427 01 25 wew 307
e-mail: *rada@klecko.pl* <mailto:rada@klecko.pl>
*www.klecko.pl* <http://www.klecko.pl>

Jesteśmy do Państwa dyspozycji
w pn w godzinach 8:00-16:00
od wt-pt w godzinach 7:00-15:00

dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej sprawa nr 3817 i nr 4658 przez BRZEG DOLNY w sprawie Monitoring samorządy #343

Dzień dobry,

W dniu 9 stycznia 2018 rok do Urzędu Miejskiego drogą mailową wpłynęły
od Państwa dwa wnioski 3817 i 4658 zawierające te same pytania dotyczące
udostępnienia informacji publicznej. W załączeniu przesyłam odpowiedz w
sprawie Państwa wniosków.

Pozdrawiam

Katarzyna Zagórska

1

Gmina Gołuchów odp. przez GOŁUCHÓW w sprawie Monitoring samorządy $264

Z poważaniem

Urząd Gminy w Gołuchowie

ul. Lipowa 1

63-322 Gołuchów

www.goluchow.pl <http://www.goluchow.pl>

1

odpowiedź na wniosek w sprawie informacji publicznej przez OSTRÓWEK (woj. łódzkie) w sprawie Monitoring samorządy #1646

Ostrówek, dnia 11 stycznia 2018 r.


STOWARZYSZENIE SIEĆ OBYWATELSKA


WATCHDOG POLSKA

W załączeniu przesyłam odpowiedź na przesłany wniosek z dnia 9 stycznia 2018
roku w sprawie udostępnienia informacji publicznej.

Z poważaniem

Urszula Giełzak

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BORZECHÓW w sprawie Monitoring samorządy #974

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Warszawa

Znak: ORG.1431.2.2018 Borzechów, dn. 2018.01.11

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9.01.2018 r. Urząd Gminy w Borzechowie informuje:

ad. 1 Rada Gminy nie podjęła uchwały dot. oceny wniosków w ramach inicjatywy lokalnej,
ad. 2 nie powołano gminnej rady działalności pożytku publicznego,
ad. 3 nie powołano gminnej rady oświatowej,
ad. 4 uchwała nr IV/25/11 z dn. 26 stycznia 2011 r.,
borzechow.e-biuletyn.pl/index.php?id=69&rok=2011&miesiac=1&p1=szczegoly&p2=33846
ad. 5 liczba uchwał podjętych przez Radę Gminy Borzechów:
2014 - 54
2015 - 54
2016 - 40
ad. 6 liczba konsultacji z mieszkańcami Gminy:
2014 - 1
2015 - 1
2016 - 1
ad. 7 nie powołano młodzieżowej rady gminy,
ad. 8 nie powołano gminnej rady seniorów,
ad. 9 nie wyodrębniono funduszu sołeckiego,
ad. 10 brak zarządzeń w zakresie funduszu sołeckiego,
ad. 11 nie funkcjonuje budżet obywatelski.
ad. 12, 13 nie dotyczy.

Odpowiedzi udzieliła: Bożena Bednarz

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BORZECHÓW w sprawie Monitoring samorządy #974

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Warszawa

Znak: ORG.1431.2.2018 Borzechów, dn. 2018.01.11

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9.01.2018 r. Urząd Gminy w Borzechowie informuje:

ad. 1 Rada Gminy nie podjęła uchwały dot. oceny wniosków w ramach inicjatywy lokalnej,
ad. 2 nie powołano gminnej rady działalności pożytku publicznego,
ad. 3 nie powołano gminnej rady oświatowej,
ad. 4 uchwała nr IV/25/11 z dn. 26 stycznia 2011 r.,
borzechow.e-biuletyn.pl/index.php?id=69&rok=2011&miesiac=1&p1=szczegoly&p2=33846
ad. 5 liczba uchwał podjętych przez Radę Gminy Borzechów:
2014 - 54
2015 - 54
2016 - 40
ad. 6 liczba konsultacji z mieszkańcami Gminy:
2014 - 1
2015 - 1
2016 - 1
ad. 7 nie powołano młodzieżowej rady gminy,
ad. 8 nie powołano gminnej rady seniorów,
ad. 9 nie wyodrębniono funduszu sołeckiego,
ad. 10 brak zarządzeń w zakresie funduszu sołeckiego,
ad. 11 nie funkcjonuje budżet obywatelski.
ad. 12, 13 nie dotyczy.

Odpowiedzi udzieliła: Bożena Bednarz

Toruń, Odpowiedź na wniosek o udostęnienie informacji publicznej przez Toruń w sprawie Monitoring samorządy #795

Panowie

Szymon OSOWSKI

Bartosz WILK

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa

W załączeniu przekazuję odpowiedzi na pytania zadane przez Państwa we
wniosku o udostępnienie informacji publicznej, z dnia 9 stycznia 2018 r.

Z poważaniem

Paweł Piotrowicz

---------------------

Paweł Piotrowicz

Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji

Urzędu Miasta Torunia

Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń

56 6118747, p.piotrowicz@um.torun.pl

2

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KURÓW w sprawie Monitoring samorządy #1039

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie następujących informacji w sprawach:

1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała:

http://bip.kurow.eu/index.php?type=4&name=bt53&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu13&value%5B1%5D=109

Uchwała Nr XLVIII/323/2010 Rady Gminy Kurów, z dnia 28 września 2010 roku
w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach działalności statutowej tych organizacji.

2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Obecnie nie funkcjonuje w Gminie Kurów rada pożytku publicznego, z uwagi na brak wniosku organizacji pożytku publicznego lub innych organizacji pożytku publicznego, o jej utworzenie.

3. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

W gminie Kurów nie powołano rady oświatowej, na podstawie art. 78 Prawa oświatowego.
Zadania określone w art. 78 ust. 2 Prawa oświatowego wykonuje powołana Uchwałą Nr I/4/2014 z dnia 1 grudnia 2014 r. Rady Gminy Kurów - KOMISJA OŚWIATY, KULTURY, ZDROWIA, OPIEKI SPOŁECZNEJ I BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO.

4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
W Gminie Kurów nie podjęto uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami.

5. Informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

2014 – 22
2015 – 74
2016 – 69

6. Informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami
w poszczególnych latach 2014-2016,

2014 – 20
2015 – 20
2016 – 22

7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy
o samorządzie gminnym),

W Gminie Kurów nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
W Gminie Kurów nie utworzono rady seniorów.

9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego.

http://bip.kurow.eu/index.php?type=4&name=bt54&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu13&value%5B1%5D=145

W Gminie Kurów, Uchwałą Nr XXXI/263/2014 z dnia 31 marca 2014 r.
w sprawie wyrażenia zgody a wyodrębnienie w budżecie Gminy środków stanowiących fundusz sołecki.

10. Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

http://bip.kurow.eu/index.php?type=4&name=bt58&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu13&value%5B1%5D=125

- Zarządzenie Nr 36/2013 Wójta Gminy Kurów z dnia 29 lipca 2013 roku w sprawie określenia wielkości funduszu sołeckiego na rok 2014;
- Zarządzenie Nr 66/2014 Wójta Gminy Kurów z dnia 28 lipca 2014 roku w sprawie określenia wielkości funduszu sołeckiego na rok 2015;
- Zarządzenie Nr 52/2015 Wójta Gminy Kurów, z dnia 28 lipca 2015 r. w sprawie określenia funduszu sołeckiego na rok 2016;

- Zarządzenie Nr 34/2016 Wójta Gminy Kurów z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie określenia wielkości funduszu sołeckiego na rok 2017;

11. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

W Gminie Kurów nie funkcjonuje budżet obywatelski ( partycypacyjny).

11. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny)

W Gminie Kurów nie funkcjonuje budżet obywatelski.

12. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
w poszczególnych latach 2014-2016.

Nie dotyczy

Z poważaniem

Barbara Nowacka - Sekretarz Gminy Kurów
ul. Lubelska 35
24-170 Kurów
tel. 81 88 75 007
fax. 81 88 11 151

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚLIWICE w sprawie Monitoring samorządy #788

Śliwice, 11.01.2018

SG.1431.5.2018

Sieć Obywatelska Watchdog Polska W odpowiedzi na złożony wniosek
udzielam odpowiedzi na zadane pytania:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała - NIE

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) -NIE

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) - NIE

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała - TAK  , www.bip.sliwice.pl

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

2014 – 76uchwał

2015 – 86 uchwał

2016 – 75 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 - cztery

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - NIE

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - NIE

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego  -TAK,   www.bip.sliwice.pl

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego  - nie wydano

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) -NIE.

z up. Wójta

Piotr Spica

W dniu 09.01.2018 o 07:58, sprawa-4935@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
-- Urząd Gminy w Śliwicach tel. (52)3340710 fax. (52)3340725 89-530
Śliwice, ul. Ks. Dr. St. Sychowskiego 30 e-mail sliwice@las.pl

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KAMIONKA WIELKA w sprawie Monitoring samorządy #1953

Witam!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018r.
w sprawie udostępnienia informacji publicznej.

Pozdrawiam

Inspektor
Maria Mężyk
Urząd Gminy
Kamionka Wielka

1

dot. odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informiacji publicznej przez GROMNIK w sprawie Monitoring samorządy #1939

Dzień dobry!

Urząd Gminy Gromnik  przekazuje w załączeniu odpowiedź na wniosek o
udzielenie informacji publicznej z dnia 09.01.2018

--
Sekretarz Gminy Gromnik
Bogusława Maniak

www.gromnik.pl
ug@gromnik.pl
tel. 146514250

1

Re: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZARNKÓW w sprawie Monitoring samorządy $144

Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek informuję:

1.Tak, obowiązuje taka uchwała.
link:
http://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaCzarnkow/document/208588/Uchwa%C5%82a-LI_340_2010

2.Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.

3.Nie powołano gminnej rady oświatowej.

4.Tak, obowiązuje taka uchwała.
link:
http://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaCzarnkow/document/217294/Uchwa%C5%82a-XLV_298_2014

*5.**Liczba uchwał***

*2014 r**.**– *87***
**2015 r. – **79**
**201*6 r.***– *92 **

*6.**Liczba przeprowadzonych konsultacji*

*2014 -2**
2015- 3****
2016 - 2***

*7.*Nie utworzono młodzieżowej rady gminy**

8.Tak, od 2014 roku funkcjonuje CzarnkowskaRada Seniorów.
link:
http://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaCzarnkow/document/217299/Uchwa%C5%82a-XLV_299_2014

9.Nie dotyczy

10.Nie dotyczy

11.Tak, funkcjonuje budżet obywatelski.
link:
https://www.cdnbudzet.pl/gminy/czarnkow/download/1/zarzadzenie-bo-20162017.pdf?WFBB

12.J.w

13.*2014 r.*– brak
*2015 r. - 2016 r.- *realizacja - Fit-park ze skateparkiem- 513 898,88 zł
*2016 r. *budżet: 100 000 zł w trakcie realizacji. W zeszłym roku
zostało wydane 33 210,00 PLN na dokumentację dotycząca pomysłu
zgłoszonego w 2016 r. Kwota przeznaczona na realizację w roku obecnym to
150 000 zł (budżet miasta) oraz  254 520,00 (dofinansowanie ze źródeł
zewnętrznych).

z poważaniem

--
Kamila Szpotek
pełnomocnik burmistrza
ds współpracy z NGO
UM Czarnków
67/255-36-01

--
Kamila Szpotek
pełnomocnik burmistrza
ds współpracy z NGO
UM Czarnków
67/255-36-01

Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SULEJÓW w sprawie Monitoring samorządy #1688

Twoja wiadomość

Do: um@sulejow.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-09 08:01

odczytano w dniu 2018-01-11 10:45.

Gmina Żółkiewka przez ŻÓŁKIEWKA w sprawie Monitoring samorządy #1168

Dzień Dobry

W załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.018 w sprawie udzielenia
informacji publicznej

Wojciech Kaczmarczyk

Zastępca Wójta Gminy

1

odpowiedź inf. pub. przez NOWY TARG w sprawie Monitoring samorządy #2002

**

*Stowarzyszenie Sieć Obywatelska*

*Watchdog Polska*

*Znak:BOM 1431.7.2018*

*Nowy Targ, dnia 11.01.2018.*

Odpowiadając na pytania dot. udostępnienia informacji publicznej Urząd
Miasta Nowy Targ niniejszym informuje:

1. Nie uchwalono w gminie uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie,

2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

3.Nie powołano w gminie rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

4. Podjęto w gminie uchwałę dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym*), Uchwały Nr 72/XLII/06
<http://www.nowytarg.pl/urm/urm_2006_072.htm> Rady Miasta Nowy Targ z
dnia 20 września 2006r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z
mieszkańcami Gminy Miasto Nowy Targ*

adres strony WWW,

http://www.nowytarg.pl/urm/urm_2006_072.htm

5. Liczba przyjętych uchwał przez Radę Miasta Nowy Targ w poszczególnych
latach

2014- 126

2015- 146

2016- 130

6.Liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach

2014 - 12

2015 - 11

2016 -13

7. Tak Utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

*Uchwała Nr **XVII/151/2015**Rady Miasta Nowy Targ z dnia 30 grudnia 2015 roku w sprawie: powołania
Młodzieżowej Rady Miasta Nowy Targ i nadania jej statutu.*

**

http://www.nowytarg.pl/jb_ud.php?zm=2015-151-000-000

8. Tak Utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

*Uchwała Nr *XIV/119/2015* Rady Miasta Nowy Targ z dnia 19 października
2015 roku w sprawie: powołania Nowotarskiej Rady Seniorów oraz nadania
jej statutu.*

http://www.nowytarg.pl/jb_ud.php?zm=2015-119-000-000

**

9. Nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), - Miasto nie jest podzielone na jednostki pomocnicze.

10. W gminie Mieście Nowy Targ od roku 2015 funkcjonuje budżet
obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne,
oparte na Zarządzeniu Burmistrza Miasta.

*Zarządzenie Nr 0050.Z.96.2014. Burmistrza Miasta Nowy Targ z dnia 15
lipca 2014 r. w sprawie: przeprowadzenia konsultacji społecznych
dotyczących „Budżetu Obywatelskiego Miasta Nowy Targ na rok 2015”. *

- http://www.nowytarg.pl/jb_wys.php?zmrs=2014&zm_art=5,

*Zarządzenie Nr 0050.Z.134.2015 Burmistrza Miasta Nowy Targ z dnia 18
sierpnia 2015r. w sprawie: określenia procedury ustalenia Budżetu
Obywatelskiego na 2016r. dla miasta Nowy  Targ.*

http://www.nowytarg.pl/jb_wys_dane.php?zm=6527&zm_art=5

**

*Zarządzenie Nr 0050.Z.120.2016 Burmistrza Miasta Nowy Targ z dnia 4
sierpnia 2016r. w sprawie: określenia procedury ustalenia Budżetu
Obywatelskiego na 2017r. dla miasta Nowy Targ.*

http://www.nowytarg.pl/jb_wys_dane.php?zm=6527&zm_art=5

10. Kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach

2014 – 0

2015 – 1 000 000 zł

2016 - 1 000 000 zł

--
Pozdrawiam
Stanisława Szołtysek
Sekretarz Miasta
tel. 18 2611270
34-400 Nowy Targ
ul. Krzywa 1

1

udostępnienie informacji publicznej przez SZUBIN w sprawie Monitoring samorządy #787

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

--

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BARGŁÓW KOŚCIELNY w sprawie Monitoring samorządy $18

Bargłów Kościelny 11.01.2018r.

O.042.3.2018

*Urząd Gminy Bargłów Kościelny *

*ul. Augustowska 47*

*16-320 Bargłów Kościelny *

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska*

*ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa*

*Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu***

Urząd Gminy Bargłów Kościelny odpowiadając na wniosek z dnia
09.01.2018r. informuje:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

*Nie*

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

*Nie*

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

*Nie*

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

*Uchwała Nr XII/134/04* Rady Gminy Bargłów Kościelny z dnia 28 grudnia
2004 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z
mieszkańcami Gminy Bargłów Kościelny

*http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl/rada_gminy/uchw_rady/uchw_134_04.html*

**

*Uchwała nr IX/67/2011 Rady Gminy Bargłów Kościelny z dnia 28 grudnia
2011 r.
zmieniająca uchwałę nr XII/134/04 Rady Gminy Bargłów Kościelny z dnia 28
grudnia 2004 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji
z mieszkańcami Gminy Bargłów Kościelny.*

**

*http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl/rada_gminy/uchw_rady/uchw_67_11.html*

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

*2014r. – 46, 2015r – 68, 2016r. – 55 *

**

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

*7*

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

*Nie*

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

*Nie*

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,

*http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl/rada_gminy/uchw_rady/uchwala-nr-xv1502017-rady-gminy-barglow-koscielny-z-dnia-29-marca-2017-r-w-sprawie-niewyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-srodkow-stanowiacych-fundusz-solecki-w-budzecie-gminy-na-2018-rok.html*

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

*Organ wykonawczy nie wydawał zarządzeń w związku z realizacja funduszu
sołeckiego.*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

*Nie*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

*Nie dotyczy*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

*W latach 2014- 2016 w Gminie Bargłów Kościelny nie funkcjonował budżet
obywatelski.*

**

Sekretarz Gminy

Radosław Wawiórko

W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-3689@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze: