Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUTOMIERSK w sprawie Monitoring samorządy #1620

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@lutomiersk.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-09 08:01

odczytano w dniu 2018-01-11 10:17.

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JASIONÓWKA w sprawie Monitoring samorządy $341

W dniu 09.01.2018 o 07:56, sprawa-4279@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Witam,

w załączeniu odpowiedź na wniosek.

Pozdrawiam

A. Kloza

UG Jasionówka

--
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera. Dziękujemy.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * * * ** * * * * * * *

The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please notify the sender and delete the material from your computer. Thank you.

1

SE.1431.5.2018_odp.wnioski_o dostęp do inf. pub. z dn.09.01.2018 przez JORDANÓW w sprawie Monitoring samorządy #1949

Jordanów dn. 11.01.2018 r.

Znak sprawy:

SE.1431.5.2018

*Wnioskodawca:*

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska*

*ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa*

*tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09*

*e-mail:*

*sprawa-5481@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-5481@fedrowanie.siecobywatelska.pl> *

*sprawa-4319@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-4319@fedrowanie.siecobywatelska.pl> *

Dotyczy: odp. na wnioski ( identycznej treści ) o dostęp do inf. pub.
otrzymane dnia 05.01.2018 (data wpływu na Dziennik Podawczy Urzędu
Miasta Jordanowa – elektronicznie na adres e-mailowy: miasto@jordanow.pl
<mailto:miasto@jordanow.pl> )

Burmistrz Miasta Jordanowa po przeprowadzeniu analizy na (stanowiskach
merytorycznych) udziela informacji na wniosek Stowarzyszenia Sieć
Obywatelska Watchdog Polska:

1)w mieście Jordanów obowiązuje uchwała Nr XXXVI/323/2010 Rady Miasta
Jordanowa z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach
inicjatyw lokalnych (Dz.Urz. WM z 2010 r., nr 661, poz. 5474) – brak
danych na BIP link do MUW :
http://edziennik.malopolska.uw.gov.pl/#/legalact/2010/5474/

2)w mieście Jordanów nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego;

3)w mieście Jordanów nie powołano rady oświatowej

4)w mieście Jordanów obowiązuje uchwała Nr XV/126/2016 Rady Miasta
Jordanowa
z dnia 8 lutego 2016 r. w sprawie określenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Miasta Jordanowa
(Dz.Urz. WM z 2016 r. poz. 1150) –

https://bip.malopolska.pl/umjordanow,a,1172187,uchwala-nr-xv1262016-rady-miasta-jordanowa-z-dnia-8-lutego-2016-r-w-sprawie-okreslenia-zasad-i-trybu.html

5)Rada Miasta Jordanowa podjęła w 2014 r. - 22 uchwały, w 2015 r. – 98
uchwał,
w 2016 r. – 92 uchwały,

6)w mieście Jordanów w latach 2014 – 2016 przeprowadzono konsultacje
z mieszkańcami w niżej wymienionym zakresie:

- 2014 – 2016 Program opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz
zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Jordanowa

- 2014 – 2016 Roczny program współpracy Miasta Jordanowa z organizacjami
pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku
publicznego

- 2015 - 2016 Regulamin budżetu obywatelskiego Miasta Jordanowa na rok 2018

- 2016 Gminny Program Rewitalizacji Miasta Jordanowa na lata 2016 – 2022;

7)w mieście Jordanów utworzono Młodzieżową Radę Gminy Miasta Jordanów
i nadano jej statut uchwałą Nr XXV/192/2015 z dnia 13 maja 2013 r.
(Dz.Urz. WM
z 2013 r., poz. 3711), obecnie nie funkcjonuje;

8)obecnie trwają prace zmierzające do powołania w roku 2018 Rady Seniorów;

9)Miasto Jordanów jest gminą miejską i nie posiada sołectw. Brak w
gminie Miasto Jordanów jednostki pomocniczej o tym statusie wyklucza
więc utworzenie funduszu sołeckiego. W związku z czym Rada Miasta
Jordanowa nie miała obowiązku podejmowania uchwały o wyodrębnieniu lub
niewyodrębnieniu funduszu sołeckiego,

10)j.w.

11)w mieście Jordanów funkcjonuje budżet obywatelski od roku 2015
uchwalany corocznie przez Radę Miasta Jordanowa

https://www.jordanow.pl/index.php/budzet-obywatelski/

https://bip.malopolska.pl/umjordanow,a,1320358,uchwala-nr-xxvii2392017-rady-miasta-jordanowa-z-dnia-28-kwietnia-2017-r-w-sprawie-przyjecia-regulami.html

12)w mieście Jordanów funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o
konsultację
z mieszkańcami;

13)2015 – 50 000,00, realizacja i wydatki poniesione w 2016 r.

2016 – 50 000,00, realizacja i wydatki poniesione w 2017 r.

Informację przygotowano na podstawie danych otrzymanych ze stanowisk
merytorycznych:

- stanowiska współpracy z NGO

- Bura Rady Miasta

Udostępnił:

Z up. Burmistrza Miasta

//-/ mgr Robert Wodziak /

Sekretarz Miasta

_Otrzymują:_

1. Adresat (email : sprawa-5481@fedrowanie.siecobywatelska.pl
2. sprawa-4319@fedrowanie.siecobywatelska.pl)
3. a/a

W dniu 09.01.2018 o 13:43, Sekretariat Urzędu Miasta Jordanowa pisze:
--
Robert Wodziak
Sekretarz Miasta Jordanowa

Urząd Miasta Jordanowa
Rynek 1; 34-240 Jordanów
Tel. + 48 18 26 91 717 Fax. +48 18 26 91 719
e-mail.: sekretarz@jordanow.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ELBLĄG w sprawie Monitoring samorządy $224

Urząd Gminy Elbląg w odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r. udziela informacji jak niżej:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
TAK
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
222 uchwały
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
0
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
NIE http://bip.gminaelblag.pl/system/obj/4940_uchw_181.pdf
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
NIE DOTYCZY
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
NIE
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
NIE DOTYCZY

Łączę pozdrowienia
Dorota Białobrzeska - inspektor ds. obsługi biura rady gminy
Tel. 55 234 18 84 wew. 34

Wysyłanie wiadomości e-mail: Odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r..pdf.XAdES, Odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r..pdf przez JEMIELNICA w sprawie Monitoring samorządy #2283

Pan

*Szymon Osowski*

Pan**

*Bartosz Wilk*

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

sprawa-5633@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-5633@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.

--
Pozdrawiam:

Piotr Pyka
Sekretarz Gminy / Zastępca Wójta
tel. 774 623 512
fax. 774 623 510
kom. 502 334 014
e-mail: piotr.pyka@jemielnica.pl

2

dot. odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez BOBROWICE w sprawie Monitoring samorządy #1384

Witam, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.

pozdrawiam,

Ewelina Roszak

Inspektor ds. samorządu i organizacji

Urząd Gminy Bobrowice

Bobrowice 131

66-627 Bobrowice

tel. (68) 391 92 20

e-mail: biurorady@bobrowice.pl

1

dot. odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez BOBROWICE w sprawie Monitoring samorządy #1384

Witam, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.

pozdrawiam,

Ewelina Roszak

Inspektor ds. samorządu i organizacji

Urząd Gminy Bobrowice

Bobrowice 131

66-627 Bobrowice

tel. (68) 391 92 20

e-mail: biurorady@bobrowice.pl

1

Odp: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOGUTY-PIANKI w sprawie Monitoring samorządy $62

Boguty-Pianki, dnia 11 stycznia 2018 r.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek o dostęp do informacji publicznej.

Wójt

Józef Bogucki

Dnia Wtorek, 9 Stycznia 2018 07:56 <sprawa-3772@fedrowanie.siecobywatelska.pl> napisał(a)

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BABIAK w sprawie Monitoring samorządy $4

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
09.01.2018 r. Urząd Gminy w Babiaku informuje:

- nie została podjęta uchwała w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizacje zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej,

- nie została utworzona gminna rada działalności pożytku publicznego,

- w naszej gminie nie powołano rady oświatowej,

- nasza uchwała  dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami znajduje się: _bip.wokiss.pl/babiak,_

- liczba przyjętych uchwał przez radę  w poszczególnych latach 2014-2016
: 2014 - 47, 2015 - 103, 2016 - 75,_
_

- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych
latach 2014-2016:_2014 - 0, 2015 - 1, 2016 - 2, 2017 - 11,
_

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

- nie utworzono gminnej rady seniorów,

- wyodrębniono w naszej gminie fundusz sołecki, uchwała wraz z
zarządzeniami wykonawczymi znajduje się: _bip.wokiss.pl/babiak,
_

- w naszej gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Krystyna Bąk

Sekretarz Gminy
__

__

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁUBNIANY w sprawie Monitoring samorządy #2298

Szanowni Państwo,

w załączeniu odpowiedź na poniższy "Wniosek o udostępnienie informacji
publicznej" z dnia 09 stycznia 2018 r.

Z poważaniem

- -
Joanna Nalepka
Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Łubniany
Ul. Opolska 104
46-024 Łubniany
tel. 77 427 05 97
fax. 77 421 50 24
e-mail: ug@lubniany.pl

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KĘSOWO w sprawie Monitoring samorządy #728

W dniu 09.01.2018 o 07:58, sprawa-4875@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Tak. Uchwała NR XVIII/73/2004 Rady Gminy Kęsowo z dnia 16 lipca 2004 w
sprawie ustalenia trybu o udzielenie dotacji oraz sposobu ich
rozliczania dla organizacji pożytku publicznego.
Link do strony http://bip.kesowo.samorzady.pl/art/id/585

Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Tak. Uchwała Rady Gminy Kęsowo NRXIII/71/2011 w sprawie konsultacji
aktów prawa miejscowego z radami działalności pożytku publicznego lub
organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3
ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w
dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.

Link do strony http://bip.kesowo.samorzady.pl/art/id/2432

W latach 2014 -2016 przeprowadzono 6 konsultacji z mieszkańcami

Liczba przyjętych uchwał przez Radę Gminy w Kęsowie w poszczególnych latach:

2014 r.  - 14 uchwał

2015 r.   - 81 uchwał

2016 r.  - 61 uchwał

Organ stanowiący jst nie  powołał w gminie rady oświatowej.

Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

Informuję ,żeuchwałą nr XXXII/169/2017 z dnia 23 marca 2017 r. Rada
Gminy w Kęsowie wyraziła zgodę na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w
2018 roku. W/w uchwała dostępna jest w wersji elektronicznejna stronie:
bip.kesowo.pl

link: http://bip.kesowo.pl/uchwaly,10_2017-3_74

Ponadto informuję, że na chwilę obecną brak jest jakichkolwiek zarządzeń
organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego
w Gminie Kęsowo.

W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski

--
Z poważaniem
Adam Jakubczyk
Sekretarz Gminy Kęsowo
609456677

Wysyłanie wiadomości e-mail: Odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r..pdf, Odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r..pdf.XAdES przez JEMIELNICA w sprawie Monitoring samorządy #2283

Pan

*Szymon Osowski*

Pan**

*Bartosz Wilk*

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

sprawa-4302@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-4302@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

W załączeniu przesyłam odpowiedź na na wniosek o udostępnienie
informacji publiczne z dnia 9 stycznia2018 r.

--
Pozdrawiam:

Piotr Pyka
Sekretarz Gminy / Zastępca Wójta
tel. 774 623 512
fax. 774 623 510
kom. 502 334 014
e-mail: piotr.pyka@jemielnica.pl

2

odpowiedź na wniosek przez BIAŁACZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1555

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.

Urząd Gminy Białaczów
ul. Piotrkowska 12
26-307 Białaczów
tel/fax 44 758-14-14
www.bialaczow.pl

1

odpowiedź na wniosek przez BOGDANIEC w sprawie Monitoring samorządy #1385

Bogdaniec, dnia 10 stycznia 2018r.

SIEĆ OBYWATELSKA

WATCHDOG POLSKA

02-605 WARSZAWA

SG.1431.2.2018

Odpowiadając na wniosek z dnia 9 stycznia 2018r. informuję:

1) w gminie Bogdaniec obowiązuje uchwała w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).

Adres strony www (link) BIP:

http://www.bip.bogdaniec.pl/akty/20/32/W_sprawie_okreslenia_trybu_i_szczegolowych_kryteriow_oceny_wnioskow_o_realizacje_zadania_publicznego_w_ramach_inicjatywy_lokalnej/

2)w gminie Bogdaniec nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

3) w gminie Bogdaniec nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

4) w gminie Bogdaniec obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Adres strony www (link) BIP:

http://www.bip.bogdaniec.pl/akty/20/679/Uchwala_Rady_Gminy_Bogdaniec_w_sprawie_zasad_i_ trybu_przeprowadzania_konsultacji_spolecznych_z_mieszkancami_Gminy_Bogdaniec___0D_0A/

5) informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 - 0.

6) informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016:

W roku 2014 – 2 konsultacje w sprawie:

a) programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w Gminie Bogdaniec ,

b) statutów sołectw na terenie gminy,

W roku 2015 – 1 konsultacja w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w Gminie Bogdaniec,

W roku 2016 – 1 konsultacja w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w Gminie Bogdaniec

7) w gminie Bogdaniec nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

8) w gminie Bogdaniec nie utworzono rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

9) w gminie Bogdaniec nie wyodrębniono funduszu sołeckiego (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim),

Adres strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego:

http://www.bip.bogdaniec.pl/akty/20/603/Uchwala_Rady_Gminy_Bogdaniec_w_sprawie_funduszu_soleckiego_na_rok_2018/

10) w gminie Bogdaniec nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty.

Informacji udzieliła Jolanta Dauksza – Sekretarz Gminy.

Jolanta Dauksza
Sekretarz Gminy
tel. 95 723 73 96
tel. 605 781 293

Urząd Gminy Bogdaniec
ul. Mickiewicza 45
66-450 Bogdaniec
tel.95 7510 210, fax 95 7510 209

---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ALEKSANDRÓW KUJAWSKI w sprawie Monitoring samorządy #671

W załączeniu przekazuje odpowiedź na udzielenie informacji publicznej.

Beata Kostrzewska

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KODRĄB w sprawie Monitoring samorządy #1607

Urząd Gminy w Kodrębie w załączniku przesyła odpowiedź
na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.

Lidia Sznelińska

1

: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ALEKSANDRÓW KUJAWSKI w sprawie Monitoring samorządy #671

W załączeniu przedkładam odpowiedź na udostępnienie informacji publicznej.

Beata Kostrzewska

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOWIESY w sprawie Monitoring samorządy #1611

Kowiesy, dnia 11.01.2018 r.

RG. 1431.1.2018

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018 r. /data wpływu j.w./ informuję, co następuje:

1. Rada Gminy Kowiesy nie podejmowała uchwały w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie);

2. W Gminie Kowiesy nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie);

3. W Gminie Kowiesy nie utworzono rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego);

4. Rada Gminy Kowiesy nie podejmowała uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym);

5. Rada Gminy Kowiesy podjęła następującą liczbę uchwał:

a) W 2014 r. – 73 ( w tym 45 uchwał podjęła Rada Gminy Kowiesy VI Kadencji, 28 podjęła Rada Gminy Kowiesy VII kadencji),

b) W 2015 r. – 58,

c) W 2016 r. -58.

6. Liczba konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016 – 1:

W 2016 r. były przeprowadzane konsultacje dotyczące projektu Strategii Rozwoju Gminy Kowiesy na lata 2016-2022;

7. W Gminie Kowiesy nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym);

8. W Gminie Kowiesy nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym);

9. W Gminie Kowiesy wyodrębniono fundusz sołecki.

Link do uchwały nr XXVI/156/13 z 26 marca 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki :

https://www.bip.kowiesy.pl/1479,xxvi-sesja-rady-gminy-z-dnia-26-marca-2013-r

10. Organ wykonawczy nie podejmował żadnych zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego;

11. W Gminie Kowiesy nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) – rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty;

12. W Gminie Kowiesy nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszkańcami.

Anna Kałamajska-Nowak
inspektor ds. obsługi rady gminy i kadr
Urząd Gminy Kowiesy
Kowiesy 85
96-111 Kowiesy
tel. 46 8317026 wew.24

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SEROKOMLA w sprawie Monitoring samorządy #1100

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa wniosek Urząd Gminy uprzejmie informuje:

- w gminie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - Uchwała Nr IX/36/2015 - https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl/index.php?id=253

- utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - Zarządzenie Nr 56/2015

- w gminie nie powołano rady oświatowej

- w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) - Uchwała Nr XXXV/197/2014 - https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl/index.php?id=230

- liczba przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 wynosi -
2014-64
2015-47
2016-48

- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016 wynosi -
2014-1
2015-2
2016-2

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy

- nie utworzono gminnej rady seniorów

- nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)

Z poważaniem,

Magdalena Hłuszanin-Jaskowska
UG Serokomla

odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r. w spr. udostępnienia informacji publicznej przez ŁASIN w sprawie Monitoring samorządy #748

Witam

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r. w sprawie
udostępnienia informacji publicznej.

Pozdrawiam

A.Drzymalska

1

RE: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRABÓW NAD PROSNĄ w sprawie Monitoring samorządy $284

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

Z poważaniem

 

EWA KRZYKAŁA

Kierownik Referatu Administracyjno - Organizacyjnego

 

URZĄD MIASTA I GMINY W GRABOWIE NAD PROSNĄ

www.grabownadprosna.com.pl

ul. Kolejowa 8    63-520 Grabów nad Prosną

tel. + 48 62 730 58 87

e-mail: kadry@grabownadprosna.com.pl

 




----------- Oryginalna wiadomość -----------
Od: Urzad urzad@grabownadprosna.com.pl
Data: 2018-01-10 13:03:45
Do: kadry@grabownadprosna.com.pl
Temat: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej




----------- Oryginalna wiadomość ----------- Od: sprawa-4180@fedrowanie.siecobywatelska.pl Data: 2018-01-09 06:56:37 Do: urzad@grabownadprosna.com.pl Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4180@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

informacja publiczna przez ZGIERZ w sprawie Monitoring samorządy #1717

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r. o udostępnienie informacji
publicznej informuję:

-odnośnie pkt 1- czy w gminie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej - NIE

-odnośnie pkt 2 - czy utworzono radę działalności pożytku publicznego -TAK

-odnośnie pkt 3- czy powołano w gminie radę oświatową - NIE

- odnośnie pkt 4- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami - TAK, adres:
bip.gminazgierz.pl/Article/get/id,51745.html

- odnośnie pkt 5- informacja o liczbie przyjętych uchwał w poszczególnych
latach 2014-2016: 2014-113 uchwał, 2015-226, 2016-184

- odnośnie pkt 6 - informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z
mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016: 2014- 0, 2015-2, 2016-0 ( w
trybie art. 5a ustawy o samorządzie gminnym)

- odnośnie pkt 7- czy utworzono młodzieżową radę gminy -NIE

- odnośnie pkt 8 - czy utworzono gminną radę seniorów - NIE

- odnośnie pkt 9 - czy wyodrębniono w gminie fundusz solecki - NIE(rok
2018), adres: bip.gminazgierz.pl/Article/get/id,51249.html

- odnośnie pkt 10 - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego
wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie -nie dotyczy
(nie wyodrębniono funduszu sołeckiego)

- odnośnie pkt 11 - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (.) - NIE

- odnośnie pkt 12 - NIE

- odnośnie pkt 13 - nie dotyczy

Mirosława Maciak

Urząd Gminy Zgierz

odpowiedź na wniosek przez KOSTOMŁOTY w sprawie Monitoring samorządy #387

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 12 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:purple;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WARLUBIE w sprawie Monitoring samorządy #799

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam Panu odpowiedź na wniosek o dostępie do informacji publicznej.

Z poważaniem

Tomasz Stefaniak
UG Warlubie

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWA RUDA w sprawie Monitoring samorządy #423

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, złożony
dnia 9 stycznia 2018 r. informujemy, co następuje:
ad. tiret 1 – nie;
ad. tiret 2 – nie;
ad. tiret 3 – nie powołano takowej rady, jednak w zakresie działania
Komisji Spraw Społecznych, będącej zgodnie ze Statutem Gminy Miejskiej
Nowa Ruda jedną z komisji stałych Rady Miejskiej w Nowej Rudzie,
znajdują się min. sprawy z zakresu edukacji; komisja ta opiniuje
wszelkie działania związane z funkcjonowaniem oświaty na terenie miasta;
ad. tiret 4 – tak; uchwała Nr 117/XIV/03 z dnia 10 grudnia 2003r. w
sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy
Miejskiej Nowa Ruda
http://www.nowaruda.biuletyn.net/archiwum/dokument.php-iddok=13758&idmp=5921&r=r.htm
ad. tiret 5 – w VI kadencji w 2014 roku podjęto 126 uchwał, a w VII
kadencji (trwającej) podjęto 267 uchwał w latach 2014-2016;
ad. tiret 6 –  przeprowadzono 13 konsultacji;
ad. tiret 7 – tak; uchwała Nr 174/XXII/04 Rady Miejskiej w Nowej Rudzie
z dnia 30 czerwca 2004r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej
w Nowej Rudzie i nadania jej statutu
http://nowaruda.biuletyn.net/?bip=1&cid=25&bsc=N
ad. tiret 8 – tak; uchwała Nr 403/XLVIII/14 z dnia 7 maja 2014r. w
sprawie powołania oraz nadania Statutu Radzie Seniorów Miasta Nowa Ruda
http://nowaruda.biuletyn.net/?bip=1&cid=278&bsc=N
ad. tiret 9 – nie; w Gminie Miejskiej Nowa Ruda nie ma utworzonych sołectw;
ad. tiret 10 – nie dotyczy;
ad. tiret 11 - Rada Miejska w Nowej Rudzie zainicjowała funkcjonowanie
budżetu obywatelskiego Uchwałą Nr 386/XLI/17 z dnia 28 grudnia 2017 r. w
sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Miasta
Nowa Ruda dotyczących realizacji projektu pod nazwą :”Budżet obywatelski
w Mieście Nowa Ruda w 2019 roku”;
http://nowaruda.biuletyn.net/?bip=2&cid=354&id=5234
ad. tiret 12 - nie ma innych form prawnych funkcjonowania budżetu
obywatelskiego w mieście Nowa Ruda;
ad. tiret 13 – w latach 2014-2016 nie obowiązywał budżet obywatelski.

Skan pisma w załączeniu.
Z poważaniem

--
Justyna Caban
Główny Specjalista
Biuro Obsługi Samorządu
Urząd Miasta Nowa Ruda
tel. 74/872 03 16

1