Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TERESZPOL w sprawie Monitoring samorządy #1127

Dzień dobry

> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: 2018-01-09 07:59
> Od: sprawa-5130@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Do: gmina@tereszpol.pl

Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek Sieć Obywatelska Watchdog Polska udzielamy
> następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie), - nie obowiązuje
a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie) - nie utworzono;

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego)- nie powołano;

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link>
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,- uchwała Nr XIV/76/16 Rady
Gminy Tereszpol z dnia 26 lutego 2016 r.
link -
https://ugtereszpol.bip.lubelskie.pl/index.php?id=362&p1=szczegoly&p2=1053123;

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
w roku 2014 - Rada Gminy przyjęła 41 uchwał
w roku 2015 - Rada Gminy przyjęła 55 uchwał
w roku 2016 - Rada Gminy przyjęła 63 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
w roku 2014 - 1
w roku 2015 - 2
w roku 2016 - 1

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - nie utworzono;

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - nie utworzono;

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - tak Uchwała Nr
XIV/80816 Rady Gminy Tereszpol z dnia 26 lutego 2016 r. - link
https://ugtereszpol.bip.lubelskie.pl/index.php?id=362&p1=szczegoly&p2=1053145

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie:
https://ugtereszpol.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Zal_Nr_3_do_Z_46_16.pdf
https://ugtereszpol.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Zalaczniki_do_Z_43_16.pdf
https://ugtereszpol.bip.lubelskie.pl/index.php?id=365&akcja=szczegoly&p2=1231572
https://ugtereszpol.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Spr.opisowe__z_wyk.budz.__za_2015_rok..pdf

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
-rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane
przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres
strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego)- nie;

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z
mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet
obywatelski (partycypacyjny), - jaka była kwota budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-5130@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji

Z poważaniem
Sekretarz Gminy Tereszpol
Maria Skóra
tel 84 687 66 35

odpowiedź w sprawie 5460 przez DĄBROWA TARNOWSKA w sprawie Monitoring samorządy #1928

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. w sprawie 5460

Izabela Pintatara-Twardy
Insp. ds. Rady Miejskiej
w Dąbrowie Tarnowskiej
Nr tel. 14 642 27 75 wew. 108

1

odpowiedź w sprawie 3978 przez DĄBROWA TARNOWSKA w sprawie Monitoring samorządy #1928

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. w sprawie 3978

Izabela Pintatara-Twardy
Insp. ds. Rady Miejskiej
w Dąbrowie Tarnowskiej
Nr te. 14 64227 75 wew. 108

1

dot. Udostępnienia Informacji Publicznej ROS. 1431.6.2018.OS przez BARCIN w sprawie Monitoring samorządy #672

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o Udostępnienie Informacji Publicznej.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Katarzyna Tabaczyńska
Urząd Miejski w Barcinie

1

dot. Udostępnienia Informacji Publicznej ROS. 1431.6.2018.OS przez BARCIN w sprawie Monitoring samorządy #672

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o Udostępnienie Informacji Publicznej.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Katarzyna Tabaczyńska
Urząd Miejski w Barcinie

1

Gmina Grębów przez GRĘBÓW w sprawie Monitoring samorządy $289

Witam!

W załączeniu treść pisma.

Z poważaniem

Wiesław Bednarczyk

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KROBIA w sprawie Monitoring samorządy $473

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na przesłany wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Pozdrawiam
Sylwia Sierszulska

Podinspektor ds.partycypacji społecznej
Tel. 655712645
Kom.504102998

Urząd Miejski w Krobi
ul. Rynek 1
63-840 Krobia
Tel/fax 655711111
e-mail krobia@krobia.pl
www.krobia.pl

1

Odpowiedź na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOCK w sprawie Monitoring samorządy #1022

Urząd Miejski w Kocku przesyła Odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem

Z-ca Burmistrza

Maciej Tracz

3

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. przez NAŁĘCZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1065

--
Z poważaniem
Anna Krzesińska
Urząd Miejski w Nałęczowie
(81)50-14-500

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZYCIĄŻ w sprawie Monitoring samorządy #2060

Odpowiedź na wniosek o  udostępnienie informacji publicznej przesłany
przez: sprawa-5592@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-5592@fedrowanie.siecobywatelska.pl>:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Odp.: Nie obowiązuje.

 - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Odp.: Nie utworzono.

 - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Odp.: Nie powołano.

 - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

Odp.: Nie obowiązuje.

 - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

Odp.: Uchwały o podanym zakresie czasowym są zamieszczone i dostępne na
stronie BIP Urzędu Gminy Trzyciąż:
https://bip.malopolska.pl/ugtrzyciaz,m,161743,uchwaly.html

 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

Odp.: 3.

 - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

Odp.: Nie utworzono.

 - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

Odp.: Nie utworzono.

 - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,

Odp.: Nie wyodrębniono.

https://bip.malopolska.pl/ugtrzyciaz,a,1183616,uchwala-nr-xix1552016-rady-gminy-trzyciaz-z-dnia-16-marca-2016-roku-w-sprawie-rozstrzygniecia-o-wyod.html

 - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Odp.: Nie dotyczy.

 - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Odp.: Nie funkcjonuje budżet obywatelski.

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

Odp.: Nie dotyczy.

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014 -2016.

Odp.: Nie dotyczy.

--
Edyta Karlik
Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich i Sportu
Urzędu Gminy w Trzyciążu

W dniu 2018-01-09 o 08:02, sprawa-5592@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#WOA.1431.6.2018] przez MIĘDZYRZECZ w sprawie Monitoring samorządy #1420

Dokumenty: WOA.KW.00016.2018
Znak sprawy: WOA.1431.6.2018
Rej. koresp. wych.: RKWe-00013/18
Wysłane przez: Marcin Rzepa
Tel. służbowy: (095) 742 69 55
Miejsce urzędowania: Rynek 1, pok. 301

Urząd Miejski w Międzyrzeczu w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek.
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

3

FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KAMIENNA GÓRA w sprawie Monitoring samorządy #379

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Cecylia Skulska
Naczelnik Wydziału Edukacji
tel. 75/ 64 50 129
_________________ __
Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
ul. Wł. Broniewskiego 15
58-400 Kamienna Góra
tel. 75/64 50 100, fax.75/64 50 111
e-mail: powiat@kamienna-gora.pl

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OTMUCHÓW w sprawie Monitoring samorządy #2306

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Odpowidając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesłany mailem z dnia 09.01.2018r. przesyłam w imieniu Burmustrza Otmuchowa odpowedzi na zadane pytania.

Z poważaniem
Kazimierz Mentel - Urząd Miejski w Otmuchowuie

2

FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KAMIENNA GÓRA w sprawie Monitoring samorządy #379

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Cecylia Skulska
Naczelnik Wydziału Edukacji
tel. 75/ 64 50 129
_________________ __
Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
ul. Wł. Broniewskiego 15
58-400 Kamienna Góra
tel. 75/64 50 100, fax.75/64 50 111
e-mail: powiat@kamienna-gora.pl

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KAMIENNA GÓRA w sprawie Monitoring samorządy #379

1

odp. na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez SIEDLISKO w sprawie Monitoring samorządy #1433

Siedlisko, 2018-01-15

O.1431.4.2018

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia
2018-01-09 informuję, że:
- w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej,
- gminna rada działalności pożytku publicznego nie została utworzona,
- nie powołano w gminie rady oświatowej,
- w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami - ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa
Lubuskiego z 2011 r. Nr 40, poz. 812;
- liczba przyjętych uchwał przez Radę Gminy: 2014 r. - 56; 2015 r. - 86;
2016 r. - 68;
- liczba przeprowadzonych konsultacji: 2014 r. - 3; 2015 r. - 3; 2016 r.
- 3,
- w gminie utworzono młodzieżową radę gminy;
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- w gminie wyodrębniono fundusz sołecki
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugsiedlisko/system/obj/470_Uchwala.XXX.207.2014.2014-03-31.pdf
- brak linku do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- brak w gminie budżetu obywatelskiego.

Z poważaniem

Monika Suchocka
Urząd Gminy w Siedlisku

odpowiedź na wniosek przez ULAN-MAJORAT w sprawie Monitoring samorządy #1138

W załączeniu pismo - odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Sekretarz Gminy

Stanisław Durka

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KAZIMIERZ DOLNY w sprawie Monitoring samorządy #1019

Dzień dobry, w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 09.01.2018.

Małgorzata Kuś - UM w Kazimierzu Dolnym

W dniu 2018-01-09 o 07:59, sprawa-5022@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Sekretariat Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym
Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym
ul. Senatorska 5
24-120 Kazimierz Dolny
tel. 81 8810212 w. 20
www.kazimierz-dolny.pl

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KAZIMIERZ DOLNY w sprawie Monitoring samorządy #1019

Dzień dobry, w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 09.01.2018.

Małgorzata Kuś - UM w Kazimierzu Dolnym

W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-4363@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Sekretariat Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym
Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym
ul. Senatorska 5
24-120 Kazimierz Dolny
tel. 81 8810212 w. 20
www.kazimierz-dolny.pl

1

informacja publiczna przez WIĘCBORK w sprawie Monitoring samorządy #805

W załączeniu przekazuje odpowiedź na wniosek o udostępnieni informacji
publicznej z dnia 9.01.2018 r.

Jacek Masztakowski

Z-ca burmistrza

1

Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GOWOROWO w sprawie Monitoring samorządy $274

W dniu 2018-01-12 o 07:51, Urząd Gminy Goworowo pisze:
ad 1.Gmina Goworowo nie dysponuje taką uchwałą
ad. 2. w gminie nie funkcjonuje rada działalności pożytku publicznego
ad. 3. nie powołano rady oświatowej w Gminie,
ad.4. Uchwała Nr XIII/81/04 Rady Gminy Goworowo z dnia 30 marca 2004 r.
w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy
Goworowo http://bip.goworowo.pl/?a=4096
ad.5. ilość podjętych uchwał w 2014 r. -17, 2015 r.- 100, 2016 r. - 71
ad.6. 3 konsultacje
ad.7. nie
ad.8. nie
ad.9. tak http://bip.goworowo.pl/?a=2849
ad.10. plan wydatków na przedsięwzięcia realizowane w ramach funduszu
sołeckiego w podziale na sołectwa jest wykazywana w uchwałach w spawie
zmian w budżecie gminy na dany rok - bip.goworowo.pl - uchwały.
ad. 11. w Gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
podinsp. ds. obsługi rady gminy
Elżbieta Owczarek

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn. 09.01.2018 przez JAROSŁAW w sprawie Monitoring samorządy $338

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dn. 09.01.2018 r.

Z poważaniem,

Barbara Brzezińska

Urząd Miasta Jarosławia

Kancelaria Burmistrza Miasta

ul. Rynek 1

37-500 Jarosław

tel. 16-624-87-23

www.jaroslaw.pl

1

Odp. na wniosek o udostępnienie informacji przez KARTUZY w sprawie Monitoring samorządy $384

Witam.
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.

Proszę o potwierdzenie odczytania widomości.

Z poważaniem
Agata Kwidzińska
Urząd Miejski w Kartuzach

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE w sprawie Monitoring samorządy #779

Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim w załączeniu przesyła odpowiedź.
Prosimy o potwierdzenie otrzymania pisma.

Z poważaniem,
Dariusz Wojtania
Sekretarz Gminy

___________________________________________________________

Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim
ul. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
tel. (052) 389 42 00
fax. (052) 389 42 20
www.gmina-sepolno.pl

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PIASKI w sprawie Monitoring samorządy #1076

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

ww. uchwała obowiązuje, link Bip -
https://umpiaski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=259&id_dokumentu=975083&akcja=szczegoly&p2=975083

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)

W gminie Piaski nie utworzono ginnej rady działalności pożytku publicznego.

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)

W gminie Piaski nie powołano rasdy oświatowej

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała

W gminie obowiązuje uchwała w sprawie trybu konsultacji społecznych, link:
Bip -
https://umpiaski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=253&id_dokumentu=828581&akcja=szczegoly&p2=828581

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016

2014 - 84
2015 - 132
2016 - 84

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016

2014 - 3

2015-3

2016-1

2017-2

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

nie utworzono młodzieżowej rady gminy

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym)

Nie utworzono gminnej rady seniorów

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie

W gminie nie wyodrębniono funduszu sołeckiego.

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016

W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Pozdrawiam,
Urząd Miejski w Piaskach