Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez WISZNICE w sprawie Monitoring samorządy #1149

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2017 r. informuję, iż:

- nie obowiązuje w gminie uchwała dot. Trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,

- nie stworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

- nie powołano w gminie rady oświatowej,

- nie powołano w gminie uchwały dot. Zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami

- liczba przyjętych uchwał w latach 2014-106

Rok 2014 - 29

Rok 2015 - 61

Rok 2016 - 67

- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach 2014 -2016

3 konsultacje w ramach których odbyło się co najmniej 6 spotkań z
mieszkańcami oraz przeprowadzono 2 ankiety

- Młodzieżowa Rada Gminy działała w gminie przez około 4 lata w roku 2017
nie została utworzona

- Nie utworzono gminnej rady seniorów

Tak wyodrębniono w gminie fundusz sołecki , obowiązująca uchwała: Nr
III/19/2015

http://ugwisznice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61
<http://ugwisznice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=1032328>
&p1=szczegoly&p2=1032328

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski

Z wyrazami szacunku,

Ewa Jarosławska-Popielewicz

Podinspektor ds. Promocji Gminy i obsługi Rady Gminy

Urząd Gminy Wisznice

ul. Rynek 35

21-580 Wisznice

tel. 83 378 21 19, 83 378 21 02

faks: 83 378 20 39

e-mail: <mailto:amaciejuk@wisznice.pl> ejpopielewicz@wisznice.pl

<http://www.wisznice.pl/> www.wisznice.pl

herb_wisznic

1

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez GODZISZÓW w sprawie Monitoring samorządy #995

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

Pozdrawiam Agnieszka Skrzypek
insp. d/s samorządowych i działalności gospodarczych.

1

Odpowiedź na informację publiczną przez MĘCINKA w sprawie Monitoring samorządy #410

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną otrzymaną
9.01.2017 r.

Pozdrawiam.

Barbara Szyszka

Urząd Gminy Męcinka

2

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez DOBRODZIEŃ w sprawie Monitoring samorządy #2273

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia
9.01.2018r., w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa pytania. Proszę
o potwierdzenie odbioru wiadomości

--
Z poważaniem
Karin Thomanowski
Urząd Miejski w Dobrodzieniu
Pl. Wolności 1
46-380 Dobrodzień
tel. 34 35 75 100

1

Odpowiedź ws. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez CIĘŻKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1923

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Ilona Nowak-Padoł

--
Ilona Nowak-Padoł
Podinspektor ds. Obsługi Organów Gminy
tel. 14 62 85 831

Urząd Gminy Ciężkowice
33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
REGON 000532317 NIP 873-101-48-48

Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który jest jej adresatem i może zawierać poufne i/lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę informację prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich komputerów.

1

Udostepnienie informacji publicznej przez DOŁHOBYCZÓW w sprawie Monitoring samorządy #984

Urząd Gminy Dołhobyczów

ul. Spółdzielcza 2a

22-540 Dołhobyczów

W odpowiedzi na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska o
udostepnienie następujący informacji:

1. W gminie Dołhobyczów nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
kryteriów oceny wniosków o realizacje zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie.

2. W gminie Dołhobyczów nie utworzono gminnej rady działalności
pożytku publicznego (art. 41e ust.1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie).

3. W gminie Dołhobyczów nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1
Prawa oświatowego).

4. W gminie Dołhobyczów obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust.2 ustawy o
samorządzie gminnym
https://ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=164
<https://ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=164&p1=szczegoly&p2=119
0493> &p1=szczegoly&p2=1190493

5. Podjęte uchwały przez radę gminy Dołhobyczów:

2014 - 65

2015 - 74

2016 - 63

6. Liczba przeprowadzony konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych
latach:

2014 - 0

2015 - 3

2016 - 4

7. W gminie Dołhobyczów nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b
ust.2 ustawy o samorządzie gminnym).

8. W gminie Dołhobyczów nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c
ust.2 ustawy o samorządzie gminnym).

9. W gminie Dołhobyczów wyodrębniono fundusz sołecki (art. 2 ust. 1
ustawy o funduszu sołeckim)
https://ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=164
<https://ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=164&p1=szczegoly&p2=105
9526> &p1=szczegoly&p2=1059526

10. W gminie Dołhobyczów nie obowiązują zarządzenia wydane w związku z
realizacją funduszu sołeckiego.

11. W gminie Dołhobyczów nie funkcjonuje budżet obywatelski
(partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na
uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczeni części wydatków z budżetu gminy
na wskazane przez mieszkańców projekty.

12. W gminie Dołhobyczów nie funkcjonuje budżet obywatelski
(partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcje prawną niż formę konsultacji z
mieszkańcami.

13. W latach 2014-2016 nie funkcjonował budżet obywatelski
(partycypacyjny) i nie były przeznaczone środki na realizację zadań w ramach
budżetu obywatelskiego.

Z poważaniem

Kamila Lizak

Udostepnienie informacji publicznej przez DOŁHOBYCZÓW w sprawie Monitoring samorządy #984

Urząd Gminy Dołhobyczów

ul. Spółdzielcza 2a

22-540 Dołhobyczów

W odpowiedzi na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska o
udostepnienie następujący informacji:

1. W gminie Dołhobyczów nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
kryteriów oceny wniosków o realizacje zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie.

2. W gminie Dołhobyczów nie utworzono gminnej rady działalności
pożytku publicznego (art. 41e ust.1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie).

3. W gminie Dołhobyczów nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1
Prawa oświatowego).

4. W gminie Dołhobyczów obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust.2 ustawy o
samorządzie gminnym
https://ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=164
<https://ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=164&p1=szczegoly&p2=119
0493> &p1=szczegoly&p2=1190493

5. Podjęte uchwały przez radę gminy Dołhobyczów:

2014 - 65

2015 - 74

2016 - 63

6. Liczba przeprowadzony konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych
latach:

2014 - 0

2015 - 3

2016 - 4

7. W gminie Dołhobyczów nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b
ust.2 ustawy o samorządzie gminnym).

8. W gminie Dołhobyczów nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c
ust.2 ustawy o samorządzie gminnym).

9. W gminie Dołhobyczów wyodrębniono fundusz sołecki (art. 2 ust. 1
ustawy o funduszu sołeckim)
https://ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=164
<https://ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=164&p1=szczegoly&p2=105
9526> &p1=szczegoly&p2=1059526

10. W gminie Dołhobyczów nie obowiązują zarządzenia wydane w związku z
realizacją funduszu sołeckiego.

11. W gminie Dołhobyczów nie funkcjonuje budżet obywatelski
(partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na
uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczeni części wydatków z budżetu gminy
na wskazane przez mieszkańców projekty.

12. W gminie Dołhobyczów nie funkcjonuje budżet obywatelski
(partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcje prawną niż formę konsultacji z
mieszkańcami.

13. W latach 2014-2016 nie funkcjonował budżet obywatelski
(partycypacyjny) i nie były przeznaczone środki na realizację zadań w ramach
budżetu obywatelskiego.

Z poważaniem

Kamila Lizak

GMINA GŁUBCZYCE - odp. na wniosek o dostep do informacji publicznej przez GŁUBCZYCE w sprawie Monitoring samorządy #2277

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub łączami):
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SŁAWA w sprawie Monitoring samorządy #1436

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania.
Pozdrawiam

--

--
Pozdrawiam
*Kamil Łukanus*
Podinspektor

e-mail: kamil.lukanus@slawa.pl
tel.; 68 355 83 23

Referat Rozwoju Lokalnego i Promocji Gminy

------------------------------------------------------------------------
*
     Urząd Miejski w Sławie*
     ul. Henryka Pobożnego 10 / 67-410 Sława
     tel.: 68 355 83 10 / faks: 68 355 83 13
     e-mail: slawa@slawa.pl / www.slawa.pl

2

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ĆMIELÓW w sprawie Monitoring samorządy $164

Odpowiedz na wniosek:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała, - nie

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - nie

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), -
nie

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała, - tak,
<http://www.bip.cmielow.pl/?p=document&action=show&id=1803&bar_id=1136>
http://www.bip.cmielow.pl/?p=document&action=show&id=1803&bar_id=1136,
http://www.bip.cmielow.pl/?a=4971

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016, - 2014r. - 94; 2015 - 90; 2016 - 83.

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016, - 2014 - 2; 2015 - 0; 2016 - 5,

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), - nie

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), - nie

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - tak,
Wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (Uchwała Rady Miejskiej w Ćmielowie Nr
XXXV/208/2017 z dnia 21 marca 2017r. w sprawie: wyrażenia zgody na
wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki w 2018
roku.). Link: http://bip.cmielow.pl/?a=6088,

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - Zarządzenie nr 74/2017 z dnia
31.07.2017r. - link: http://www.bip.cmielow.pl/?a=6262,

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - nie

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny), - nie

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016. - nie

Krystyna Małkowska

Sekretarz

Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie

Odpowiedż na wniosek przez UJAZD w sprawie Monitoring samorządy #2328

Ujazd 2018-01-16

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie informuję:

- W Gminie Ujazd obowiązuje uchwała w sprawie inicjatywy obywatelskiej- bip.ujazd.pl - akty prawne – uchwały Rady Miejskiej- uchwały kadencji 2010-2014- Sesja VIII z 20.06.2011 roku.
- W gminie nie utworzono rady działalności pożytku publicznego.
- Nie powołano rady oświatowej.
- Jest uchwała w sprawie konsultacji -bip.ujazd.pl - akty prawne-uchwały Rady Miejskiej-uchwały kadencji 2006-2010-sesja z 28.10.2010r.
- Rada Miejska przyjęła uchwały : 2014 – 101
2015 – 78
2016 – 75
- Konsultacji przeprowadzono: 2014 – 1
2015 – 1
2016 – 1
- Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
- Nie utworzono gminnej rady seniorów,
- Wyodrębniono w budżecie na 2018 środki na fundusz sołecki, uchwała nr XXX.182.2017 z dnia 27 marca 2017r., link jak wyżej.
- link: bip.ujazd.pl-akty prawne-zarządzenia burmistrza-strona 2-Kadencja 2014-2018 – Zarządzenie nr 0050.212.2017 z dnia 08.06.2017r.
- W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Sekretarz Gminy
Roman Więcek.

Odpowiedź ws. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez CIĘŻKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1923

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Ilona Nowak-Padoł

--
Ilona Nowak-Padoł
Podinspektor ds. Obsługi Organów Gminy
tel. 14 62 85 831

Urząd Gminy Ciężkowice
33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
REGON 000532317 NIP 873-101-48-48

Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który jest jej adresatem i może zawierać poufne i/lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę informację prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich komputerów.

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: Informacja publiczna przez GĄBIN w sprawie Monitoring samorządy $238

Urząd Miasta i Gminy w Gąbinie przesyła odpowiedz na informację publiczną.

E.Słupska

1

odpowiedz Urząd Miasta Kielce przez Kielce w sprawie Monitoring samorządy $394

Or-V.1431.4.2017Kielce,16.01.2017 r.

**

**

*Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska *

**

Przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznejnadesłany w dniu 9.01.2018 r. do Urzędu Miasta Kielce.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała:
http://www.um.kielce.pl/organizacje-pozarzadowe/miejska-rada-dzialalnosci-pozytku-publicznego/

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - *Tak *

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) - *Nie*

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała - *Rada Miasta Kielce nie
podejmowała uchwały w tym zakresie*

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016

*_Liczba podjętych uchwał:_***

* 2014 rok - 280
* 2015 rok - 291
* 2016 rok - 402

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016:

·2014 rok - 4 konsultacje

·2015 rok - 4 konsultacje oraz 5 badań (nie wynikających z przepisów
prawa), których celem było poznanie opinii i postulatów mieszkańców
miasta za pośrednictwem serwisu „Wypowiedz się” (platforma internetowa
miasta)

·2016 rok - 17 konsultacji oraz 7 „Wypowiedz się”

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - *Nie*

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - *Podjęto uchwałę w sprawie powołania Kieleckiej
Rady Seniorów i obecnie Rada jest
w trakcie tworzenia*

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego - *Nie dotyczy Miasta Kielce*

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie - *Nie dotyczy*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) - *Zarządzenie Prezydenta Miasta wydawane jest co
roku (wszystkie są w BIP na stronie internetowej Miasta
http://www.bip.kielce.eu/23 )*

Podaję link do zarządzenia Nr 65/2017 w sprawie określenia procedury
ustalenia budżetu obywatelskiego na 2018 r. dla Miasta Kielce:

http://www.bip.kielce.eu/podglad/-/asset_publisher/BAkP/content/65-nr-65-2017-z-dnia-1-marca-2017-r?redirect=http%3A%2F%2Fwww.bip.kielce.eu%2F2017-rok%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_fA7U%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1%26_101_INSTANCE_fA7U_advancedSearch%3Dfalse%26_101_INSTANCE_fA7U_keywords%3D%26_101_INSTANCE_fA7U_delta%3D20%26_101_INSTANCE_fA7U_cur%3D23%26_101_INSTANCE_fA7U_andOperator%3Dtrue

oraz zmieniające zarządzenie Nr 404/2017

http://www.bip.kielce.eu/podglad/-/asset_publisher/BAkP/content/404-nr-404-2017-z-dnia-27-wrzesnia-2017-r?redirect=http%3A%2F%2Fwww.bip.kielce.eu%2F2017-rok%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_fA7U%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1%26_101_INSTANCE_fA7U_advancedSearch%3Dfalse%26_101_INSTANCE_fA7U_keywords%3D%26_101_INSTANCE_fA7U_delta%3D20%26_101_INSTANCE_fA7U_cur%3D6%26_101_INSTANCE_fA7U_andOperator%3Dtrue

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) - *Nie istnieje*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016:

- 2014 r. - 5.050.000 zł

- 2015 r. - 5.480.980 zł

-2016 r. - 5.584.300 zł Z poważaniem Iwona Sabat koordynator BIP Urząd
Miasta Kielce

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STOSZOWICE w sprawie Monitoring samorządy #457

Witam, odpowiadając na wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r., który wpłynął do tut. Urzędu za pośrednictwem poczty elektronicznej poniżej udzielam odpowiedzi na pytania wskazane w Państwa wniosku.

* czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Nie obowiązuje.

* czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Nie utworzono.

* czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Nie powołano.

* czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

Tak obowiązuje.

http://g.ekspert.infor.pl/p/_dane/akty_pdf/U70/2015/124/2954.pdf

* informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,

2014 - 63 uchwały

2015 - 68 uchwał

2016 - 83 uchwały

* informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,

1 - zarządzenie Nr 8/2016 Wójta Gminy Stoszowice z dnia 02.02.2016 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami
sołectwa Budzów, sołectwa Grodziszcze, sołectwa Lutomierz i sołectwa Stoszowice w sprawie zmiany urzędowych nazw i rodzajów
miejscowości

* czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Nie utworzono.

* czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Nie utworzono, grupy seniorów działają nieformalnie.

* czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Tak, wyodrębniony został Fundusz Sołecki. Środki Funduszu Sołeckiego zostały wyodrębnione w budżecie Gminy Stoszowice
uchwałą Nr XIV/114/2016 Rady Gminy Stoszowice z dnia 30 marca 2016 r.,

http://stoszowice.probip.pl/ogloszenia/2016;6943.html

* link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Nie wydano zarządzeń w tym zakresie.

* czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Nie.

* jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

Nie.

* jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Nie dotyczy.

Pozdrawiam

Iwona Aibin

Sekretarz Gminy

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez GORZKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1592

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej przesyłam odpowiedź.
z poważaniem Wioletta Mielczarek
Urząd Gminy w Gorzkowicach, ul. Szkolna 3 tel. (44) 68-18-006 wew.20
1) W gminie obowiązuje uchwała nr XXXIV/243/2017 dotycząca programu współpracy z organizacjami pozarządowymi, oraz podmiotami o których mowa w art.3.ust.3ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
Adres linku - http://bip.gorzkowice.pl/dokumenty/765

2) W gminie nie utworzono rady działalności pożytku publicznego.

3) W gminie nie powołano rady oświatowej.

4) W gminie obowiązuje uchwała nr XII/85/2007 dotycząca zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami.

5) – nie podjęto

6) – w gminie Gorzkowice konsultacje społeczne przeprowadzono :

w 2014 -1;
w 2015 -1;
w 2016 -1;
Wszystkie wymienione konsultacje odbyły sie na podstawie Zarządzeń Wójta Gminy Gorzkowice .

7) W gminie nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8) W gminie nie utworzono gminnej rady seniorów.

9) W gminie nie wyodrębniono funduszu sołeckiego.

10) W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZAFLARY w sprawie Monitoring samorządy #2048

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony do
tutejszego Urzędu Gminy w formie elektronicznej w dniu 09.01.2018r. na
adres skrzynki pocztowej sekretarz@szaflary.pl poniżej przesyłam
odpowiedzi na poszczególne pytania;

1.W gminie Szaflary nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej. Kryteria te zawarte są w Zarządzeniu Wójta
Gminy Szaflary w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na
realizację zadań publicznych w Gminie Szaflary w 2018 roku przez
organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy
z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i
wolontariacie, w dziedzinie upowszechniania kultury fizycznej i sportu
oraz w dziedzinie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym.

Link:https://bip.malopolska.pl/ugszaflary,m,301956,2018.html

2.W gminie Szaflary nie utworzono Gminnej Rady Pożytku Publicznego.

3.W gminie Szaflary nie powołano Rady Oświatowej.

4.Uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z
mieszkańcami:
https://bip.malopolska.pl/ugszaflary,a,1398684,uchwala-nr-xxii3052017-w-sprawie-uchwalenia-rocznego-programu-wspolpracy-gminy-szaflary-z-organizacj.html

5.Ilość uchwały przyjętych przez Radę Gminy Szaflary w latach 2014-2016:

- rok 2014 – 68 uchwał (w tym 56 poprzednia kadencja)

- rok 2015 – 107 uchwał

- rok 2016 –99uchwał

6.W gminie Szaflary w latach 2014-2016 przeprowadzono raz konsultacje
z mieszkańcami. Dotyczyły one zmiany statutów sołectw.

7.W Gminie Szaflary nie została utworzona Młodzieżowa Rada Gminy.

8.W Gminie Szaflary nie utworzono gminnej rady seniorów.

9.W Gminie Szaflary fundusz sołecki został wyodrębniony
–https://bip.malopolska.pl/ugszaflary,a,1407993,uchwala-nr-xlii2272014-z-dnia-24-marca-2014-r-w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-w-budzecie-.html

10.Organ wykonawczy nie wydawał żadnych zarządzeń w związku z realizacją
funduszu sołeckiego w gminie.

11.W Gminie Szaflary nie funkcjonuje budżet obywatelski.

12.Nie dotyczy.

13.Nie dotyczy.

Z poważaniem

--
*Anna Golonka
*
Skarbnik
18 26-123-25
skarbnik@szaflary.pl
Urząd Gminy Szaflary
ul. Zakopiańska 18, 34 – 424 Szaflary
tel/fax. 18 275-49-77
www.szaflary.pl | sekretariat@szaflary.pl
godziny urzędowania:
Pn: 8:00 - 17:00 | Wt-Cz: 8:00 - 16:00 | Pt: 8:00 - 15:00
Zanim wydrukujesz ten e-mail pomyśl o środowisku
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana. Wgląd w treść wiadomości
otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub
innego rodzaju wykorzystanie, przez osobę lub podmiot nie będący
adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją
omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie jej z
komputera.

Re: Odpowiedz na wnioseko udzielenie informacji publicznej przez GORZKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1592

1

Odpowiedz na wnioseko udzielenie informacji publicznej przez GORZKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1592

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej przesyłam w załączeniu odpowiedź.
z poważaniem Wioletta Mielczarek
Urząd Gminy w Gorzkowicach, ul. Szkolna 3 tel. (44) 68-18-006 wew.20

1

Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej. przez KARNIEWO w sprawie Monitoring samorządy $382

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek informuję że:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,

NIE

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

NIE

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

NIE

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

NIE

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

2014 - 49

2015 - 55

2016 - 56

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

BRAK

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

NIE

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

NIE

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

TAK, INFORMACJA NA BIP

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

WÓJT NIE WYDAŁ ZARZĄDZEŃ W TEJ SPRAWIE

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

NIE

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

NIE

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.

BRAK

Z poważaniem

Mariusz Kukawka

Zastępca Wójta

Urząd Gminy w Karniewie

06-425 Karniewo

Ul. Pułtuska 3

Tel. 501062284

RE: odpowiedź na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZERWONKA w sprawie Monitoring samorządy $156

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej SG.1431.9.2018 przez GLINOJECK w sprawie Monitoring samorządy $247

Witam,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku.

Z poważaniem

Zenona Babicz

Sekretarz Miasta i Gminy Glinojeck

1

udostępnienie informacji publicznej przez BARTOSZYCE w sprawie Monitoring samorządy $21

Urząd Gminy Bartoszyce

Plac Zwycięstwa 2 11-200 Bartoszyce,

tel. 89 762 77 00, fax: 89 762 12 93

<http://www.gmina-bartoszyce.pl> www.gmina-bartoszyce.pl; e-mail:
<mailto:sekretariat@gmina-bartoszyce.pl> sekretariat@gmina-bartoszyce.pl

Bartoszyce, 16 stycznia 2018 r.

Nasz znak: OA.1431.4.2018

Pan Szymon Osowski

Pan Bartosz Wilk

Członkowie zarządu

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Dotyczy: udostępnienie informacji publicznej.

Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej
(t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1764 ze zm.) dalej udip, odpowiadając na wniosek
o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r., udzielam
odpowiedzi na pytania zawarte w Państwa wniosku:

Odpowiedź na pytanie 1. NIE.

Odpowiedź na pytanie 2. NIE.

Odpowiedź na pytanie 3. NIE.

Odpowiedź na pytanie 4 .TAK. Uchwała Nr XXIX/339/2017 Rady Gminy Bartoszyce
z dnia 22 września 2017 r. w sprawie określenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Bartoszyce (Dz.
Urz. Woj. Warmińsko-Mazurskiego z 2017 r. poz. 4129).

Link:
<http://bip.gmina-bartoszyce.pl/akty/58/271/w_sprawie_okreslenia_zasad_i_try
bu_przeprowadzania_konsultacji_spolecznych_z_mieszkancami_gminy_Bartoszyce/>
http://bip.gmina-bartoszyce.pl/akty/58/271/w_sprawie_okreslenia_zasad_i_tryb
u_przeprowadzania_konsultacji_spolecznych_z_mieszkancami_gminy_Bartoszyce/

(Menu przedmiotowe- Akty prawne - Akty prawa miejscowego - w wyszukiwarce w
rubryce Nr aktu wpisać Nr aktu prawnego: XXIX/339/2017)

Odpowiedź na pytanie 5. Rada Gmina Bartoszyce w roku 2014 podjęła 115
uchwał, w roku 2015 - 128 uchwał, w roku 2016 - 126 uchwał.

Odpowiedź na pytanie 6. Liczba konsultacji przeprowadzonych w Gminie
Bartoszyce w poszczególnych latach: 2014 - 4, 2015 - 7, 2016 - 1.

Odpowiedź na pytanie 7. NIE.

Odpowiedź na pytanie 8. NIE.

Odpowiedź na pytanie 9. W Gminie Bartoszyce nie wyodrębniono funduszu
sołeckiego. Link:

http://bip.gmina-bartoszyce.pl/10041/1151/Uchwaly_Rady_Gminy_podjete_na_sesj
i_24_marca_2017_roku/

(Menu przedmiotowe- Akty prawne -Uchwały Rady Gminy Bartoszyce -2017 rok -
kadencja VII (2014-2018) -Uchwały Rady Gminy podjęte na sesji 24 marca 2017
roku - Uchwała Nr XXV/300/2017 Rady Gminy Bartoszyce z dnia 24 marca 2017 r.
w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w
budżecie gminy na rok 2018 )

Odpowiedź na pytanie 10. Nie wydano zarządzeń.

Odpowiedź na pytanie 11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Odpowiedź na pytanie 12. Nie dotyczy.

Odpowiedź na pytanie 13. Nie dotyczy.

Przekazuję w/w informację, w sposób i formie zgodnym z wnioskiem, tj. w
formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej:
<mailto:sprawa-3693@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
sprawa-3693@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Sporządziła:

P. Słupianek

Z up. Wójta Gminy Bartoszyce

/-/ Włodzimierz Kowalik

SEKRETARZ GMINY

1

Udzielenie odpowiedzi w zakresie wniosku o udostępnienie informacji publicznej. przez MIĘKINIA w sprawie Monitoring samorządy #415

Dzień dobry,

w załączeniu przekazuję odpowiedzi na pytania w zakresie wniosku o
udostępnienie informacji publicznej.

pozdrawiam

--
Małgorzata Dyrda
Sekretarz Gminy Miękinia

Gmina Miękinia
ul. Kościuszki 41
55-330 Miękinia

tel. 071 735 82 16
e-mail: sekretarz@miekinia.pl

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PODEGRODZIE w sprawie Monitoring samorządy #2015

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej podpisaną podpisem kwalifikowanym (bezpieczny podpis elektroniczny).
Z poważaniem,
Piotr Lachowicz - Sekretarz Gminy Podegrodzie

1