Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BIAŁA w sprawie Monitoring samorządy #1553

Dzień dobry,

 W załączniku przesyłam odpowiedź na złożony wniosek.

Edyta Dębska

Urząd Gminy Biała

W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-3708@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Gmina Urszulin - odpowiedź na wniosek przez URSZULIN w sprawie Monitoring samorządy #1141

--
Urząd Gminy Urszulin - Sekretariat
ul. Kwiatowa 35
22-234 Urszulin
NIP 565-13-13-932
tel.: 082 571-30-24
fax: 082 571-30-01

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez IŁŻA w sprawie Monitoring samorządy $319

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek, w załączeniu przesyłam stosowne pismo.

Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Pozdrawiam

W dniu 09.01.2018 o 07:56, sprawa-4236@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
------------------------------------------------------------------------
*Urząd Miejski w Iłży*
ul. Rynek 11
27-100 Iłża
NIP 796- 152-92-83
*Kontakt:*
Sekretariat
tel: 048 616 31 35
fax: 048 616 33 00
sekretariat@ilza.pl lub ilza@ilza.pl

1

Fwd: informacja publiczna przez KWIDZYN w sprawie Monitoring samorządy $499

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: informacja publiczna
Data: Tue, 23 Jan 2018 12:04:09 +0100
Nadawca: Natalia Krieger <nkrieger@kwidzyn.pl>
Odpowiedź-Do: nkrieger@kwidzyn.pl
Firma/Organizacja: Urząd Miejski Kwidzyn
Adresat: sprawa-4562@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Dzień Dobry,

w załączeniu przesyłam Państwu informacje odnośnie Państwa wniosku o
udostępnienie informacji publicznej.

--

Z poważaniem

Natalia Krieger

Urząd Miejski Kwidzyn
tel(+4855) 6464 737

1

informacja publiczna przez KWIDZYN w sprawie Monitoring samorządy $499

Dzień Dobry,

w załączeniu przesyłam Państwu informacje odnośnie Państwa wniosku o
udostępnienie informacji publicznej.

--

Z poważaniem

Natalia Krieger

Urząd Miejski Kwidzyn
tel(+4855) 6464 737

1

FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LEŚNAPODLASKA w sprawie Monitoring samorządy #1040

IP.1431.5.2018
W odpowiedzi nr 5. Wkradła się pomyłka, policzona została tylko obecna kadencja. Do 13 podjętych uchwał tej kadencji należy doliczyć jeszcze 33 poprzedniej.

Z poważaniem,
Anna Bąkowska
UG Leśna Podlaska

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRODZIEC w sprawie Monitoring samorządy $291

Urząd Gminy Grodziec w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 roku
o udzielenie informacji publicznej.

Sekretarz Gminy Grodziec
Wiesława Szeflińska

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej- odp. Gmina Dźwierzuty przez DŹWIERZUTY w sprawie Monitoring samorządy $222

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

--
Pozdrawiam,

Anna Dudzińska
Inspektor ds. Obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy Dźwierzuty
tel.: 89 621 03 95
fax: 89 621 12 33
e-mail: rada@ug-dzwierzuty.pl

1

odpowiedź -informacja publiczna przez BOBOWO w sprawie Monitoring samorządy $55

Dzień dobry

Stosownie do wniosku z dnia 9.01.2018 r. Stowarzyszenia Sieć Obywatelska
Watchdog Polska udostępnia się następujące informacje:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,

Ad. NIE

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Ad. NIE

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Ad. NIE

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

Ad. Uchwała XI/88/16

http://bip.ugbobowo.nv.pl/Article/id,219.html

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

Ad. 2014 - 68 uchwał , 2015 - 75 uchwał, 2016 - 73 uchwały.

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

Ad. 2014 - 1, 2015 - 2, 2016 - 1.

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

Ad. NIE

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

Ad. NIE

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Ad. TAK Uchwała Nr XXVII/231/14

http://bip.ugbobowo.nv.pl/Article/get/id,16237.html

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Ad. Nie wydawano zarządzeń.

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Ad. NIE dotyczy

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

Ad. NIE dotyczy

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.

Ad. Nie dotyczy

Z poważaniem

Elżbieta Ratyńska

odpowiedź przez GIELNIÓW w sprawie Monitoring samorządy $242

Witam.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9.01.2018r.

Pozdrawiam

Joanna Wardecka

2

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI w sprawie Monitoring samorządy #1425

Nowogród Bobrzański 22.01.2018 r.

Sprawa-5216@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

SE.1431.05.2018.MS

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r., przekazujemy informacje:

1/ czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizacji zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeżeli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.
Odpowiedź: w gminie Nowogród Bobrzański nie uchwalono w/w uchwały.
2/ czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odpowiedź: została utworzona gminna rada działalności pożytku publicznego – Uchwała nr LVI/351/10 Rady Miejskiej z dnia 30.09.2010
3/ czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odpowiedź: nie powołano.
4/ czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),?a jeżeli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź: obowiązuje uchwała nr XLII/294/2006 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 28 sierpnia 2006 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Nowogród Bobrzański. Link - http://bip.nowogrodbobrz.pl/216/Konsultacje_Spoleczne/
5/ informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w latach 2014-2016,
Odpowiedź: podjęto 291 uchwał.
6/ informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź: 8
7/ czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: nie została utworzona.
8/ czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: nie została utworzona.
9/ czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeżeli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeżeli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
Odpowiedź – w gminie Nowogród Bobrzański wyodrębniono fundusz sołecki - Uchwała nr XXIV/144/2016 z 22.03.2016 link:
http://bip.nowogrodbobrz.pl/akty/123/662/Wyodrebnienia_w_budzecie_Gminy_Nowogrod_Bobrzanski_srodkow_stanowiacych_fundusz_solecki/
10/ link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją? funduszu sołeckiego w gminie,
Odpowiedź: brak zarządzeń dot. realizacji funduszu sołeckiego
11/ czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeżeli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odpowiedź: w gminie Nowogród Bobrzański w ramach budżetu obywatelskiego funkcjonuje program „Pomysł do budżetu http://bip.nowogrodbobrz.pl/system/obj/3285_Zarzadzenie_burmistrza_nr_56_2017.pdf
12/ jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż forma konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odpowiedź: jest realizowany w formie „Pomysłu do budżetu”
13/ jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Rok 2014
Pomysł do budżetu 2014
Brak
Rok 2015
Pomysł do budżetu 2015
100 tys. zł dla pomysłu zlokalizowanego na terenie miasta Nowogród Bobrzański
120 tys. zł dla pomysłów zlokalizowanych na terenie gminy Nowogród Bobrzański (z wyłączeniem miasta Nowogród Bobrzański)
Rok 2015
Pomysł do budżetu 2016
100 tys. zł dla pomysłu zlokalizowanego na terenie miasta Nowogród Bobrzański
140 tys. zł łącznie dla pomysłów zlokalizowanych na terenie gminy Nowogród Bobrzański (z wyłączeniem miasta Nowogród Bobrzański) z podziałem sołectw na 4 grupy według liczby mieszkańców:
• 1 grupa do 15 tys. zł,
• 2 grupa do 25 tys. zł,
• 3 grupa do 40 tys. zł,
• 4 grupa do 60 tys. zł
Rok 2016
Pomysł do budżetu 2017
100 tys. zł dla pomysłu zlokalizowanego na terenie miasta Nowogród Bobrzański
140 tys. zł łącznie dla pomysłów zlokalizowanych na terenie gminy Nowogród Bobrzański (z wyłączeniem miasta Nowogród Bobrzański) z podziałem sołectw na 4 grupy według liczby mieszkańców:
• 1 grupa do 15 tys. zł,
• 2 grupa do 25 tys. zł,
• 3 grupa do 40 tys. zł,
• 4 grupa do 60 tys. zł

Pozdrawiam
Marta Świątkowska
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu

_____________________________________

Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrz.
web: nowogrodbobrz.pl
email: now.bobrz.um@post.pl
tel/fax. +48 068 329 09 62-64

___________________________________________________________________________________________
Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki są przeznaczone tylko dla wymienionych adresatów. Jeżeli nie są państwo zamierzonym odbiorcą, proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość ze swojego systemu, a także nie powinni Państwo ujawniać otrzymanych informacji nikomu ani sporządzać/zachowywać/dystrybuować żadnej kopii otrzymanych informacji.

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Kraków w sprawie Monitoring samorządy #1963

Panowie
Szymon Osowski,
Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail:sprawa-4497@fedrowanie.siecobywatelska.pl

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia br.

Z wyrazami szacunku,

Małgorzata Czeluśniak
podinspektor

________________________________
[Opis: Opis: Opis: cid:image001.jpg@01D29BE0.4A445EE0]

Urząd Miasta Krakowa
Wydział Organizacji i Nadzoru
Referat ds. Organizacyjnych i Interpelacji
Pl. Wszystkich Świętych 3-4,
31-004 Kraków

tel. +48 12 616 1442

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Kraków w sprawie Monitoring samorządy #1963

Panowie
Szymon Osowski,
Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail:sprawa-4497@fedrowanie.siecobywatelska.pl

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia br.

Z wyrazami szacunku,

Małgorzata Czeluśniak
podinspektor

________________________________
[Opis: Opis: Opis: cid:image001.jpg@01D29BE0.4A445EE0]

Urząd Miasta Krakowa
Wydział Organizacji i Nadzoru
Referat ds. Organizacyjnych i Interpelacji
Pl. Wszystkich Świętych 3-4,
31-004 Kraków

tel. +48 12 616 1442

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej UG.OA.1431.3.MZ.2018 przez CZERWIŃSK NAD WISŁĄ w sprawie Monitoring samorządy $154

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 09.01.2018r., który został zarejestrowany w dzienniku
korespondencyjnym pod numerem L.dz. 94/18.

Z poważaniem,

Edyta Szymańska

Sekretarka

Urząd Gminy w Czerwińsku nad Wisłą

Tel. 24 23 15 860

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BARDO w sprawie Monitoring samorządy #334

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

--
z poważaniem,
Dariusz Gliński
Urząd Miasta i Gminy w Bardzie
tel. 74 8171 338

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REJOWIEC FABRYCZNY w sprawie Monitoring samorządy #1090

Nawiązując do Państwa maila przesyłamy zwrotną informację o
udostępnienie informacji.

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- Rada Miasta Rejowiec Fabryczny nie podjęła uchwały,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
-nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- nie powołano w gminie rady oświatowej,
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- tak,https://umrejowiecfabryczny.bip.lubelskie.pl
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- prosimy o doprecyzowanie pytania,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- w w/w okresie czasu nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- nie utworzono młodzieżowej rady,
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- nie wyodrębniono funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- nie dotyczy,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski,
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- nie dotyczy,
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
- nie dotyczy.

Opracowała- Gabriela Zduniuk UM Rejowiec Fabryczny

Z uszanowaniem
Marta Lekan

--

Kancelaria
URZĄD MIASTA REJOWIEC FABRYCZNY
ul. Lubelska 16, 22-170 Rejowiec Fabryczny
tel. 82 5663277, fax 82 5664728
e-mail: info@rejowiec.pl

1

odpowiedz przez LUBSZA w sprawie Monitoring samorządy #2296

Dzień dobry
W załaczeniu odpowiedź na Państwa wniosek

Z poważaniem
K. Koncewicz-Ciećkiewicz
UG w Lubszy

2

informacja publiczna przez KLIMONTÓW w sprawie Monitoring samorządy $403

Dzień dobry

Urząd Gminy w Klimontowie przesyła pismo pana Edwarda Przytuły, Zastępcy
Wójta z dnia 22.01.2018 r. znak: RG 1431.1.2018 w sprawie udzielenia
informacji publicznej.

Z poważaniem

Irena Lipiec

Inspektor

Urząd Gminy w Klimontowie

Tel. 15 866 11 00 w. 20

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z d. 9.01.2018 [Sprawa#EIP.1431.3.2018] [Sprawa#EIP.1431.3.2018] przez RADOMSKO w sprawie Monitoring samorządy #1661

Znak sprawy: EIP.1431.3.2018
Rej. koresp. wych.: RKW.2018.003183
Wysłane przez: Wioletta Marcinkowska

Dokumenty: CAS.KW.2018.00055
Znak sprawy: EIP.1431.3.2018
Rej. koresp. wych.: RKW.2018.003179
Wysłane przez: Wioletta Marcinkowska

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2

Odpwiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. Gmina Krapkowice przez KRAPKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2291

Dzień dobry,

W załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem,

Sandra Sobota

Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach

ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice

Tel. 77 44 66 822

2

Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LIPNICA MUROWANA w sprawie Monitoring samorządy #1974

Urząd Gminy w Lipnicy Murowanej w załączeniu
przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie  informacji
 z prośbą o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem
Danuta Musiał
Sekretarz Gminy

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z d. 9.01.2018 [Sprawa#EIP.1431.3.2018] przez RADOMSKO w sprawie Monitoring samorządy #1661

Dokumenty: CAS.KW.2018.00055
Znak sprawy: EIP.1431.3.2018
Rej. koresp. wych.: RKW.2018.003179
Wysłane przez: Wioletta Marcinkowska

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2

informacja publiczna 9 przez CIECHANÓW w sprawie Monitoring samorządy $128

Ciechanów, dnia 23.01.2018
WKS.1431.9.2018

Sz.P. Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Stowarzyszenie
Sieć Obywatelska Watchdog Polska

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018 roku uprzejmie informuję, że:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź: TAK, uchwała nr 472/L/10 Rady Miasta Ciechanów z dnia 26 sierpnia 2010 roku, link: http://www.starybip.umciechanow.pl/portal-id=50015&res_id=272624.pdf

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odpowiedź: TAK

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odpowiedź: NIE

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź: TAK,
uchwała nr 461/XLIX/10 Rady Miasta Ciechanów z dnia 24 czerwca 2010 roku, link: http://www.starybip.umciechanow.pl/portal-id=50015&res_id=262617
uchwała nr 451/XXXI/2017 Rady Miasta Ciechanów z 25 maja 2017 rokuhttp://bip.umciechanow.pl/rada_miasta/uchwaly_rady_miasta/427.html

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź:
2014- 152 uchwały
2015 – 166 uchwał
2016 – 182 uchwały

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź:
2014 -5
2015 -3
2016- 3

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: TAK

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: TAK

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odpowiedź: Nie dotyczy

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odpowiedź: Nie dotyczy

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odpowiedź: TAK, link: https://www.umciechanow.pl/konsultacje_spoleczne_ciechanow/Ciechanowski_Budzet_Obywatelski_2017
https://bo.umciechanow.pl/

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odpowiedź: Nie dotyczy

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
BO 2015 – 1 mln
BO 2016 – 1,6 mln
BO 2017 – 1,6 mln
BO 2018 – 1,68 mln

z poważaniem,

Olga Zmudczyńska-Pabich

Wydział Kontaktów Społecznych
Urząd Miasta Ciechanów
Plac Jana Pawła II 6
06-400 Ciechanów
tel.: +48 23 674 92 81
e-mail: o.pabich@umciechanow.pl

Odpowiedź na wniosek [OG.1431.4.2018] przez KORSZE w sprawie Monitoring samorządy $441

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.

--
Z poważaniem
Łukasz Wiśniewski
Sekretarz Gminy Korsze

Urząd Miejski w Korszach
ul. Mickiewicza 13
11-430 Korsze
tel. 89 754 00 94
www.korsze.pl

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ADAMÓW (pow. zamojski) w sprawie Monitoring samorządy #960

Adamów, 23 stycznia 2018 r.

OR.1431.3.2018

*Pan*

*Szymon Osowski *

*Bartosz Wilk*

*Sieć Obywatelska*

*//*

*/Odpowiedź na wniosek e-mail z dnia 9.01.2018 r
/*

*/
/*

Urząd Gminy Adamów (pow. zamojski) w odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku udziela
odpowiedzi:

1.Nie ma uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,

2.Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

3.Nie powołano rady oświatowej,

4.*uchwałaXV/142/16 z 27 października 2016 r.*dot. konsultacji z
mieszkańcami *http://www.adamow.bip.gmina.pl/index.php?id=298*

5.liczba uchwał w *2014 r.* – 14, w *2015 r.* – 79, w *2016 r.* – 62,

6.nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami,

7.nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

8.nie utworzono gminnej rady seniorów,

9.wyodrębniono fundusz sołecki *uchwała nr IV/24/15 z dnia 27 lutego
2015r.*link:*http://www.adamow.bip.gmina.pl/index.php?id=298*

10.zarządzeń w związku z realizacja funduszu sołeckiego nie ma, jest
uchwała w sprawie środków na fundusz sołecki na poszczególne
miejscowości nr XV/136/16 z dnia 27 października 2016 r.:

link *http://www.adamow.bip.gmina.pl/index.php?id=298***

11.nie funkcjonuje budżet obywatelski,

W dniu 2018-01-09 o 07:59, sprawa-4963@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1