Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BIAŁA w sprawie Monitoring samorządy #1553
Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na złożony wniosek.
Edyta Dębska
Urząd Gminy Biała
W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-3708@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3708@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Gmina Urszulin - odpowiedź na wniosek przez URSZULIN w sprawie Monitoring samorządy #1141
--
Urząd Gminy Urszulin - Sekretariat
ul. Kwiatowa 35
22-234 Urszulin
NIP 565-13-13-932
tel.: 082 571-30-24
fax: 082 571-30-01
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez IŁŻA w sprawie Monitoring samorządy $319
Dzień dobry
W odpowiedzi na Państwa wniosek, w załączeniu przesyłam stosowne pismo.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Pozdrawiam
W dniu 09.01.2018 o 07:56, sprawa-4236@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
------------------------------------------------------------------------
*Urząd Miejski w Iłży*
ul. Rynek 11
27-100 Iłża
NIP 796- 152-92-83
*Kontakt:*
Sekretariat
tel: 048 616 31 35
fax: 048 616 33 00
sekretariat@ilza.pl lub ilza@ilza.pl
1Dzień dobry
W odpowiedzi na Państwa wniosek, w załączeniu przesyłam stosowne pismo.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Pozdrawiam
W dniu 09.01.2018 o 07:56, sprawa-4236@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4236@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
------------------------------------------------------------------------
*Urząd Miejski w Iłży*
ul. Rynek 11
27-100 Iłża
NIP 796- 152-92-83
*Kontakt:*
Sekretariat
tel: 048 616 31 35
fax: 048 616 33 00
sekretariat@ilza.pl lub ilza@ilza.pl
Fwd: informacja publiczna przez KWIDZYN w sprawie Monitoring samorządy $499
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: informacja publiczna
Data: Tue, 23 Jan 2018 12:04:09 +0100
Nadawca: Natalia Krieger <nkrieger@kwidzyn.pl>
Odpowiedź-Do: nkrieger@kwidzyn.pl
Firma/Organizacja: Urząd Miejski Kwidzyn
Adresat: sprawa-4562@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Dzień Dobry,
w załączeniu przesyłam Państwu informacje odnośnie Państwa wniosku o
udostępnienie informacji publicznej.
--
Z poważaniem
Natalia Krieger
Urząd Miejski Kwidzyn
tel(+4855) 6464 737
informacja publiczna przez KWIDZYN w sprawie Monitoring samorządy $499
Dzień Dobry,
w załączeniu przesyłam Państwu informacje odnośnie Państwa wniosku o
udostępnienie informacji publicznej.
--
Z poważaniem
Natalia Krieger
Urząd Miejski Kwidzyn
tel(+4855) 6464 737
FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LEŚNAPODLASKA w sprawie Monitoring samorządy #1040
IP.1431.5.2018
W odpowiedzi nr 5. Wkradła się pomyłka, policzona została tylko obecna kadencja. Do 13 podjętych uchwał tej kadencji należy doliczyć jeszcze 33 poprzedniej.
Z poważaniem,
Anna Bąkowska
UG Leśna Podlaska
-----Original Message-----
From: Urząd Gminy Leśna Podlaska [mailto:ug@lesnapodlaska.pl]
Sent: Tuesday, January 23, 2018 10:08 AM
To: 'sprawa-5043@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
Subject: RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejIP.1431.5.2018
W odpowiedzi na wniosek, informuję, że na dzień dzisiejszy:
1. nie;
2. nie;
3. nie;
4. http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/lesnapodlaska/1706.pdf
5. 2014 - 13, 2015 - 50, 2016 - 52,
6. zawsze konsultowany jest program współpracy z organizacjami pozarządowym, każdego roku (2014-2016) 1 uchwała.
7. nie;
8. nie;
9. http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/lesnapodlaska/2525.pdf
10. brak linku
11. nie, jest fundusz sołecki
11.w zw. z pkt 11 - n.d.
12. w zw. z pkt 11 n.d.Z poważaniem,
Anna Bąkowska
UG Leśna Podlaska-----Original Message-----
From: sprawa-5043@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-5043@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 8:00 AM
To: ug@lesnapodlaska.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5043@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRODZIEC w sprawie Monitoring samorządy $291
Urząd Gminy Grodziec w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 roku
o udzielenie informacji publicznej.
Sekretarz Gminy Grodziec
Wiesława Szeflińska
1-----Original Message-----
From: sprawa-4190@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4190@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:57 AM
To: sekretarz@grodziec.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4190@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej- odp. Gmina Dźwierzuty przez DŹWIERZUTY w sprawie Monitoring samorządy $222
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
--
Pozdrawiam,
Anna Dudzińska
Inspektor ds. Obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy Dźwierzuty
tel.: 89 621 03 95
fax: 89 621 12 33
e-mail: rada@ug-dzwierzuty.pl
1
-----Original Message-----
From: sprawa-4071@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4071@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:57 AM
To: info@ug-dzwierzuty.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4071@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź -informacja publiczna przez BOBOWO w sprawie Monitoring samorządy $55
Dzień dobry
Stosownie do wniosku z dnia 9.01.2018 r. Stowarzyszenia Sieć Obywatelska
Watchdog Polska udostępnia się następujące informacje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
Ad. NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Ad. NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Ad. NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
Ad. Uchwała XI/88/16
http://bip.ugbobowo.nv.pl/Article/id,219.html
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
Ad. 2014 - 68 uchwał , 2015 - 75 uchwał, 2016 - 73 uchwały.
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
Ad. 2014 - 1, 2015 - 2, 2016 - 1.
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Ad. NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Ad. NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Ad. TAK Uchwała Nr XXVII/231/14
http://bip.ugbobowo.nv.pl/Article/get/id,16237.html
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Ad. Nie wydawano zarządzeń.
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Ad. NIE dotyczy
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
Ad. NIE dotyczy
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.
Ad. Nie dotyczy
Z poważaniem
Elżbieta Ratyńska
odpowiedź przez GIELNIÓW w sprawie Monitoring samorządy $242
Witam.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9.01.2018r.
Pozdrawiam
Joanna Wardecka
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI w sprawie Monitoring samorządy #1425
Nowogród Bobrzański 22.01.2018 r.
Sprawa-5216@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
SE.1431.05.2018.MS
W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r., przekazujemy informacje:
1/ czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizacji zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeżeli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.
Odpowiedź: w gminie Nowogród Bobrzański nie uchwalono w/w uchwały.
2/ czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odpowiedź: została utworzona gminna rada działalności pożytku publicznego – Uchwała nr LVI/351/10 Rady Miejskiej z dnia 30.09.2010
3/ czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odpowiedź: nie powołano.
4/ czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),?a jeżeli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź: obowiązuje uchwała nr XLII/294/2006 Rady Miejskiej w Nowogrodzie Bobrzańskim z dnia 28 sierpnia 2006 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Nowogród Bobrzański. Link - http://bip.nowogrodbobrz.pl/216/Konsultacje_Spoleczne/
5/ informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w latach 2014-2016,
Odpowiedź: podjęto 291 uchwał.
6/ informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź: 8
7/ czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: nie została utworzona.
8/ czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: nie została utworzona.
9/ czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeżeli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeżeli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
Odpowiedź – w gminie Nowogród Bobrzański wyodrębniono fundusz sołecki - Uchwała nr XXIV/144/2016 z 22.03.2016 link:
http://bip.nowogrodbobrz.pl/akty/123/662/Wyodrebnienia_w_budzecie_Gminy_Nowogrod_Bobrzanski_srodkow_stanowiacych_fundusz_solecki/
10/ link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją? funduszu sołeckiego w gminie,
Odpowiedź: brak zarządzeń dot. realizacji funduszu sołeckiego
11/ czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeżeli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odpowiedź: w gminie Nowogród Bobrzański w ramach budżetu obywatelskiego funkcjonuje program „Pomysł do budżetu http://bip.nowogrodbobrz.pl/system/obj/3285_Zarzadzenie_burmistrza_nr_56_2017.pdf
12/ jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż forma konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odpowiedź: jest realizowany w formie „Pomysłu do budżetu”
13/ jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Rok 2014
Pomysł do budżetu 2014
Brak
Rok 2015
Pomysł do budżetu 2015
100 tys. zł dla pomysłu zlokalizowanego na terenie miasta Nowogród Bobrzański
120 tys. zł dla pomysłów zlokalizowanych na terenie gminy Nowogród Bobrzański (z wyłączeniem miasta Nowogród Bobrzański)
Rok 2015
Pomysł do budżetu 2016
100 tys. zł dla pomysłu zlokalizowanego na terenie miasta Nowogród Bobrzański
140 tys. zł łącznie dla pomysłów zlokalizowanych na terenie gminy Nowogród Bobrzański (z wyłączeniem miasta Nowogród Bobrzański) z podziałem sołectw na 4 grupy według liczby mieszkańców:
• 1 grupa do 15 tys. zł,
• 2 grupa do 25 tys. zł,
• 3 grupa do 40 tys. zł,
• 4 grupa do 60 tys. zł
Rok 2016
Pomysł do budżetu 2017
100 tys. zł dla pomysłu zlokalizowanego na terenie miasta Nowogród Bobrzański
140 tys. zł łącznie dla pomysłów zlokalizowanych na terenie gminy Nowogród Bobrzański (z wyłączeniem miasta Nowogród Bobrzański) z podziałem sołectw na 4 grupy według liczby mieszkańców:
• 1 grupa do 15 tys. zł,
• 2 grupa do 25 tys. zł,
• 3 grupa do 40 tys. zł,
• 4 grupa do 60 tys. zł
Pozdrawiam
Marta Świątkowska
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
_____________________________________
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrz.
web: nowogrodbobrz.pl
email: now.bobrz.um@post.pl
tel/fax. +48 068 329 09 62-64
___________________________________________________________________________________________
Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki są przeznaczone tylko dla wymienionych adresatów. Jeżeli nie są państwo zamierzonym odbiorcą, proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość ze swojego systemu, a także nie powinni Państwo ujawniać otrzymanych informacji nikomu ani sporządzać/zachowywać/dystrybuować żadnej kopii otrzymanych informacji.
2-----Original Message-----
From: sprawa-5216@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-5216@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 8:00 AM
To: now.bobrz.um@post.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sie� Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udost�pnienie nast�puj�cych informacji:
- czy obowi�zuje w gminie uchwa�a dot. trybu i szczeg�owych kryteri�w oceny wniosk�w o realizacj� zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o dzia�alno�ci po�ytku publicznego i o wolontariacie), a je�li tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod kt�rym jest dost�pna ta uchwa�a,
- czy utworzono gminn� rad� dzia�alno�ci po�ytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o dzia�alno�ci po�ytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powo�ano w gminie rad� o�wiatow� (art. 78 ust. 1 Prawa o�wiatowego),
- czy obowi�zuje w gminie uchwa�a dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszka�cami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorz�dzie gminnym),�a je�li tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod kt�rym jest dost�pna ta uchwa�a,
- informacji o liczbie przyj�tych uchwa� przez rad� w poszczeg�lnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszka�cami w poszczeg�lnych latach 2014-2016,
- czy utworzono m�odzie�ow� rad� gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorz�dzie gminnym),
- czy utworzono gminn� rad� senior�w (art. 5c ust. 2 ustawy o samorz�dzie gminnym),
- czy wyodr�bniono w gminie fundusz so�ecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu so�eckim), a je�li tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod kt�rym dost�pna jest obowi�zuj�ca uchwa�a o wyra�eniu zgody na wyodr�bnienie funduszu so�eckiego; je�li nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod kt�rym dost�pna jest obowi�zuj�ca uchwa�a o odmowie wyra�enia zgody na wyodr�bnienie funduszu so�eckiego,
- link do obowi�zuj�cych zarz�dze� organu wykonawczego, wydanych w zwi�zku z realizacj� funduszu so�eckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje bud�et obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje spo�eczne, oparte na uchwale/zarz�dzeniu, w sprawie przeznaczenia cz�ci wydatk�w z bud�etu gminy na wskazane przez mieszka�c�w projekty,a je�li tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod kt�rym dost�pna jest uchwa�a/zarz�dzenie (uchwa�y/zarz�dzenia) w sprawie bud�etu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- je�eli w gminie funkcjonuje bud�et obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inn� konstrukcj� prawn� ni� form� konsultacji z miesza�cami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest bud�et obywatelski (partycypacyjny),
- jaka by�a kwota bud�etu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczeg�lnych latach 2014-2016.Wnosimy o udost�pnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5216@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - cz�onkowie zarz�du, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sie� Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 S�d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydzia� Gospodarczy Krajowego Rejestru S�dowego--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Kraków w sprawie Monitoring samorządy #1963
Panowie
Szymon Osowski,
Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail:sprawa-4497@fedrowanie.siecobywatelska.pl
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia br.
Z wyrazami szacunku,
Małgorzata Czeluśniak
podinspektor
________________________________
[Opis: Opis: Opis: cid:image001.jpg@01D29BE0.4A445EE0]
Urząd Miasta Krakowa
Wydział Organizacji i Nadzoru
Referat ds. Organizacyjnych i Interpelacji
Pl. Wszystkich Świętych 3-4,
31-004 Kraków
tel. +48 12 616 1442
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Kraków w sprawie Monitoring samorządy #1963
Panowie
Szymon Osowski,
Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail:sprawa-4497@fedrowanie.siecobywatelska.pl
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia br.
Z wyrazami szacunku,
Małgorzata Czeluśniak
podinspektor
________________________________
[Opis: Opis: Opis: cid:image001.jpg@01D29BE0.4A445EE0]
Urząd Miasta Krakowa
Wydział Organizacji i Nadzoru
Referat ds. Organizacyjnych i Interpelacji
Pl. Wszystkich Świętych 3-4,
31-004 Kraków
tel. +48 12 616 1442
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej UG.OA.1431.3.MZ.2018 przez CZERWIŃSK NAD WISŁĄ w sprawie Monitoring samorządy $154
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 09.01.2018r., który został zarejestrowany w dzienniku
korespondencyjnym pod numerem L.dz. 94/18.
Z poważaniem,
Edyta Szymańska
Sekretarka
Urząd Gminy w Czerwińsku nad Wisłą
Tel. 24 23 15 860
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BARDO w sprawie Monitoring samorządy #334
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
--
z poważaniem,
Dariusz Gliński
Urząd Miasta i Gminy w Bardzie
tel. 74 8171 338
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REJOWIEC FABRYCZNY w sprawie Monitoring samorządy #1090
Nawiązując do Państwa maila przesyłamy zwrotną informację o
udostępnienie informacji.
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- Rada Miasta Rejowiec Fabryczny nie podjęła uchwały,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
-nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- nie powołano w gminie rady oświatowej,
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- tak,https://umrejowiecfabryczny.bip.lubelskie.pl
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- prosimy o doprecyzowanie pytania,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- w w/w okresie czasu nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- nie utworzono młodzieżowej rady,
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- nie wyodrębniono funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- nie dotyczy,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski,
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- nie dotyczy,
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
- nie dotyczy.
Opracowała- Gabriela Zduniuk UM Rejowiec Fabryczny
Z uszanowaniem
Marta Lekan
--
Kancelaria
URZĄD MIASTA REJOWIEC FABRYCZNY
ul. Lubelska 16, 22-170 Rejowiec Fabryczny
tel. 82 5663277, fax 82 5664728
e-mail: info@rejowiec.pl
odpowiedz przez LUBSZA w sprawie Monitoring samorządy #2296
Dzień dobry
W załaczeniu odpowiedź na Państwa wniosek
Z poważaniem
K. Koncewicz-Ciećkiewicz
UG w Lubszy
informacja publiczna przez KLIMONTÓW w sprawie Monitoring samorządy $403
Dzień dobry
Urząd Gminy w Klimontowie przesyła pismo pana Edwarda Przytuły, Zastępcy
Wójta z dnia 22.01.2018 r. znak: RG 1431.1.2018 w sprawie udzielenia
informacji publicznej.
Z poważaniem
Irena Lipiec
Inspektor
Urząd Gminy w Klimontowie
Tel. 15 866 11 00 w. 20
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z d. 9.01.2018 [Sprawa#EIP.1431.3.2018] [Sprawa#EIP.1431.3.2018] przez RADOMSKO w sprawie Monitoring samorządy #1661
Znak sprawy: EIP.1431.3.2018
Rej. koresp. wych.: RKW.2018.003183
Wysłane przez: Wioletta Marcinkowska
Dokumenty: CAS.KW.2018.00055
Znak sprawy: EIP.1431.3.2018
Rej. koresp. wych.: RKW.2018.003179
Wysłane przez: Wioletta Marcinkowska
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Odpwiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. Gmina Krapkowice przez KRAPKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2291
Dzień dobry,
W załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem,
Sandra Sobota
Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach
ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice
Tel. 77 44 66 822
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LIPNICA MUROWANA w sprawie Monitoring samorządy #1974
Urząd Gminy w Lipnicy Murowanej w załączeniu
przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
z prośbą o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Z poważaniem
Danuta Musiał
Sekretarz Gminy
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z d. 9.01.2018 [Sprawa#EIP.1431.3.2018] przez RADOMSKO w sprawie Monitoring samorządy #1661
Dokumenty: CAS.KW.2018.00055
Znak sprawy: EIP.1431.3.2018
Rej. koresp. wych.: RKW.2018.003179
Wysłane przez: Wioletta Marcinkowska
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
informacja publiczna 9 przez CIECHANÓW w sprawie Monitoring samorządy $128
Ciechanów, dnia 23.01.2018
WKS.1431.9.2018
Sz.P. Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Stowarzyszenie
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018 roku uprzejmie informuję, że:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź: TAK, uchwała nr 472/L/10 Rady Miasta Ciechanów z dnia 26 sierpnia 2010 roku, link: http://www.starybip.umciechanow.pl/portal-id=50015&res_id=272624.pdf
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odpowiedź: TAK
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odpowiedź: NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedź: TAK,
uchwała nr 461/XLIX/10 Rady Miasta Ciechanów z dnia 24 czerwca 2010 roku, link: http://www.starybip.umciechanow.pl/portal-id=50015&res_id=262617
uchwała nr 451/XXXI/2017 Rady Miasta Ciechanów z 25 maja 2017 rokuhttp://bip.umciechanow.pl/rada_miasta/uchwaly_rady_miasta/427.html
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź:
2014- 152 uchwały
2015 – 166 uchwał
2016 – 182 uchwały
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedź:
2014 -5
2015 -3
2016- 3
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: TAK
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedź: TAK
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odpowiedź: Nie dotyczy
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odpowiedź: Nie dotyczy
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odpowiedź: TAK, link: https://www.umciechanow.pl/konsultacje_spoleczne_ciechanow/Ciechanowski_Budzet_Obywatelski_2017
https://bo.umciechanow.pl/
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odpowiedź: Nie dotyczy
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
BO 2015 – 1 mln
BO 2016 – 1,6 mln
BO 2017 – 1,6 mln
BO 2018 – 1,68 mln
z poważaniem,
Olga Zmudczyńska-Pabich
Wydział Kontaktów Społecznych
Urząd Miasta Ciechanów
Plac Jana Pawła II 6
06-400 Ciechanów
tel.: +48 23 674 92 81
e-mail: o.pabich@umciechanow.pl
Odpowiedź na wniosek [OG.1431.4.2018] przez KORSZE w sprawie Monitoring samorządy $441
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.
--
Z poważaniem
Łukasz Wiśniewski
Sekretarz Gminy Korsze
Urząd Miejski w Korszach
ul. Mickiewicza 13
11-430 Korsze
tel. 89 754 00 94
www.korsze.pl
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ADAMÓW (pow. zamojski) w sprawie Monitoring samorządy #960
Adamów, 23 stycznia 2018 r.
OR.1431.3.2018
*Pan*
*Szymon Osowski *
*Bartosz Wilk*
*Sieć Obywatelska*
*//*
*/Odpowiedź na wniosek e-mail z dnia 9.01.2018 r
/*
*/
/*
Urząd Gminy Adamów (pow. zamojski) w odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku udziela
odpowiedzi:
1.Nie ma uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
2.Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
3.Nie powołano rady oświatowej,
4.*uchwałaXV/142/16 z 27 października 2016 r.*dot. konsultacji z
mieszkańcami *http://www.adamow.bip.gmina.pl/index.php?id=298*
5.liczba uchwał w *2014 r.* – 14, w *2015 r.* – 79, w *2016 r.* – 62,
6.nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami,
7.nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
8.nie utworzono gminnej rady seniorów,
9.wyodrębniono fundusz sołecki *uchwała nr IV/24/15 z dnia 27 lutego
2015r.*link:*http://www.adamow.bip.gmina.pl/index.php?id=298*
10.zarządzeń w związku z realizacja funduszu sołeckiego nie ma, jest
uchwała w sprawie środków na fundusz sołecki na poszczególne
miejscowości nr XV/136/16 z dnia 27 października 2016 r.:
link *http://www.adamow.bip.gmina.pl/index.php?id=298***
11.nie funkcjonuje budżet obywatelski,
W dniu 2018-01-09 o 07:59, sprawa-4963@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4963@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254