Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na wniosek informacja publiczna przez BARANÓW (woj. mazowieckie) w sprawie Monitoring samorządy $14

Dzień dobry

Bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości

Dziękuję

Wanda Wójtowicz

Inspektor w UG w Baranowie

2

odpowiedź informacja publiczna przez MEŁGIEW w sprawie Monitoring samorządy #1057

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018 r., na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września
2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz.U.2016.1764 z późn.
zm.) Urząd Gminy Mełgiew w załączeniu przekazuje odpowiedź.

Z poważaniem

Karolina Kamieniecka
Urząd Gminy Mełgiew

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9.01.2018 przez NOWOSOLNA w sprawie Monitoring samorządy #1641

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam Państwu odpowiedź na Państwa wniosek z dnia
9.01.2018 roku ws udostępniania informacji publicznej.

W razie pytań pozostaje do Państwa dyspozycji.

--
Pozdrawiam

Monika Perek-Jura
Kierownik Referatu Komunikacji SPołęcznej, Promocji i Obsługi Klienta
Urząd Gminy Nowosolna
92-703 Łódź, Rynek Nowosolna 1
tel: 42 616 45 30
fax 42 616 45 44
www.gminanowosolna.pl

1

informacja publiczna przez ŁĘCZNA w sprawie Monitoring samorządy #1050

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 roku dot.
udostepnienia informacji publicznej.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej str. 2 przez CZERWONAK w sprawie Monitoring samorządy $155

Z poważaniem,

Anna Kołodziejczak-Sobczak
Kierownik Wydziału Administracyjnego
tel. 61 654 42 16
Urząd Gminy Czerwonak [ http://www.czerwonak.pl/ | www.czerwonak.pl ]

ul. Źródlana 39
62-004 Czerwonak
Godziny przyjęć klientów: tel.: 61 654 42 04
fax: 61 812 02 70
pn. 9:00 - 17:00, wt.-pt. 7:30 - 15:00

2

Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWE MIASTECZKO w sprawie Monitoring samorządy #1424

W dniu 2018-01-23 o 12:28, Justyna Majczak pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Tue, 09 Jan 2018 07:00:19 -0000
> Nadawca: sprawa-5215@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-5215@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: sekretarz@nowemiasteczko.pl
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
>
Odp. Nie
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
>
Odp. Nie
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp. Nie
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp. Tak www.bip.nowemiasteczko.pl
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. BIP
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. 2014 -2016 - jedne konsultacje zgodnie z procedurą
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. Nie
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. Nie
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
>
Odp. Tak BIP
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odp. BIP
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
>
Odp. Nie
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
> Nie dotyczy
Danuta Wojtasik
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-5215@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DĄBROWA CHEŁMIŃSKA w sprawie Monitoring samorządy #701

Dzień dobry.

W odpowiedzi na zapytanie o udzielenie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018 r. informuję:

- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie obowiązuje uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie);

- w gminie nie powołano gminnej rady pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

- nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

- obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), link:
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=uchwaly&nid=6820&y=2016;

- Rada Gminy Dąbrowa Chełmińska w roku 2014 podjęła 99 uchwał w tym 25
uchwał w kadencji, która rozpoczęła się w roku 2014, w roku 2015 podjęto
100 uchwał, a w roku 2016 - 89 uchwał,

- w roku 2014 przeprowadzono 17 konsultacji z mieszkańcami gminy Dąbrowa
Chełmińska, w roku 2015 konsultacji nie przeprowadzano, w roku 2016
odbyły się 4 konsultacje z mieszkańcami,

- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie powołano młodzieżowej rady gminy,

- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie utworzono rady seniorów.

w gminie wyodrębniono fundusz sołecki, link do strony:
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=uchwaly&nid=5207&y=2014&q=wyodr%C4%99bnienie+funduszu+so%C5%82eckieg,

- zarządzenie Wójta Gminy dot. realizacji funduszu sołeckiego:
na rok 2017 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=6794&y=2016;
na rok 2016 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=6149&y=2015;
na rok 2015 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=5432&y=2014;
na rok 2014 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=4723&y=2013'

- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie funkcjonuje budżet obywatelski.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Dorota Kraska-Wadych

Sekretarz Gminy
Dąbrowa Chełmińska
tel. 52 38 16 047

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DĄBROWA CHEŁMIŃSKA w sprawie Monitoring samorządy #701

Dzień dobry.

W odpowiedzi na zapytanie o udzielenie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018 r. informuję:

- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie obowiązuje uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie);

- w gminie nie powołano gminnej rady pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

- nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

- obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), link:
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=uchwaly&nid=6820&y=2016;

- Rada Gminy Dąbrowa Chełmińska w roku 2014 podjęła 99 uchwał w tym 25
uchwał w kadencji, która rozpoczęła się w roku 2014, w roku 2015 podjęto
100 uchwał, a w roku 2016 - 89 uchwał,

- w roku 2014 przeprowadzono 17 konsultacji z mieszkańcami gminy Dąbrowa
Chełmińska, w roku 2015 konsultacji nie przeprowadzano, w roku 2016
odbyły się 4 konsultacje z mieszkańcami,

- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie powołano młodzieżowej rady gminy,

- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie utworzono rady seniorów.

w gminie wyodrębniono fundusz sołecki, link do strony:
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=uchwaly&nid=5207&y=2014&q=wyodr%C4%99bnienie+funduszu+so%C5%82eckieg,

- zarządzenie Wójta Gminy dot. realizacji funduszu sołeckiego:
na rok 2017 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=6794&y=2016;
na rok 2016 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=6149&y=2015;
na rok 2015 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=5432&y=2014;
na rok 2014 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=4723&y=2013'

- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie funkcjonuje budżet obywatelski.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Dorota Kraska-Wadych

Sekretarz Gminy
Dąbrowa Chełmińska
tel. 52 38 16 047

wersja elektroniczna odpowiedzi na pismo przez GÓRA KALWARIA w sprawie Monitoring samorządy $276

W związku z Państwa wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej
odpowiadam na następujące pytania:

/- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,/

Informuję, że w gminie obowiązuje uchwaładot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej/./Link
_http://bip.gorakalwaria.pl/public/get_file_contents.php?id=308698_

/- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),/

Informuję, że gmina nie powołała Gminnej Rady Działalności pożytku
publicznego.

/- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),/

Informuję, że w gminie nie powołano rady oświatowej.

/- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,/

Informuję, że w gminie obowiązuje uchwała zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami. Link:
_http://bip.gorakalwaria.pl/public/get_file_contents.php?id=365247_

/- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,/

Przedstawiam następujące informacje i ilości uchwał Rady Miejskiej w
latach 2014-2016:

*

2014 rok – 153,

*

2015 rok – 172,

*

2016 rok – 176.

/- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,/

W 2016 roku przeprowadzono konsultacje społeczne dotyczące projektów
statutów sołectw w Gminie Góra Kalwaria

/- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),/

Informuję, że w gminie utworzono młodzieżową radę gminy.

/- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),/

Informuję, że w gminie utworzono gminną radę seniorów.

/- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,/

Informuję, że w gminie wyodrębniono fundusz sołecki.

Link do Uchwały Nr VIII/28/2015 Rady Miejskiej Góry Kalwarii z dnia 4
marca 2015 r.
_http://bip.gorakalwaria.pl/public/popup.php?id_menu_item=141569_

/- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,/

Link do obowiązujących zarządzeń w powyższym zakresie:
_http://bip.gorakalwaria.pl/public/get_file_contents.php?id=407255_

/- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),/

Informuję, że w gminie obowiązuje budżet obywatelski. Uchwała jest
dostępna pod linkiem:
_http://bip.gorakalwaria.pl/public/get_file_contents.php?id=332642_

-/jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),/

Informuję, że w gminie funkcjonuje budżet obywatelski realizowany w
oparciu o konsultacje społeczne

/- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016./
Informuję, że w latach 2014-2016 kwota budżetu obywatelskiego wynosiła
400 tyś zł./rocznie

Pozdrawiam,

Agnieszka Rutkowska-Komornik

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZERWONAK w sprawie Monitoring samorządy $155

Z poważaniem,

Anna Kołodziejczak-Sobczak
Kierownik Wydziału Administracyjnego
tel. 61 654 42 16
Urząd Gminy Czerwonak [ http://www.czerwonak.pl/ | www.czerwonak.pl ]

ul. Źródlana 39
62-004 Czerwonak
Godziny przyjęć klientów: tel.: 61 654 42 04
fax: 61 812 02 70
pn. 9:00 - 17:00, wt.-pt. 7:30 - 15:00

2

Informacja publiczna przez STARY SĄCZ w sprawie Monitoring samorządy #2042

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji
publicznej.

Z wyrazami szacunku

Anna Plata

1

informacja_publiczna_7_2018 przez DOPIEWO w sprawie Monitoring samorządy $194

Dopiewo, 23 stycznia 2018 r.

ROA.1431.7.2018

Informację wytworzył(a): Damian Gryska (ROA), Małgorzata Mazurek (skarbnik)

Informację udostępnił: Maciej Kaczmarek, sekretarz Gminy

Data udostępnienia: 23.01.2018 r.

Podmiot udostępniający: Wójt Gminy Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo

Szanowny Panie,

Odpowiadając na Pana wniosek uprzejmie informuję, że:

1. W Gminie Dopiewo obowiązuje Uchwała Nr XXI/299/16 z dnia 29 sierpnia
2016 r. w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosku o
realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.

http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl/?a=9371

2. W Gminie Dopiewo nie utworzono rady działalności pożytku publicznego.

3. W Gminie Dopiewo nie powołano rady oświatowej.

4. W Gminie Dopiewo obowiązuje Uchwała Nr XLVIII/382/05 w sprawie zasad i
trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy Dopiewo.

http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl/?a=1686

Obowiązuje także Uchwała Nr XXI/301/16 z dnia 29 sierpnia 2016 r. w sprawie
określenia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z
mieszkańcami Gminy Dopiewo w sprawie budżetu obywatelskiego.

http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl/?a=9373

5. Uchwały podjęte przez Radę Gminy Dopiewo w latach 2014-2016:

2014 -141

2015 -175

2016 -146

6. W latach 2014-2016 nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami.

7. W Gminie Dopiewo utworzono Młodzieżową Radę Gminy. Kilka uchwał
obowiązuje równocześnie:

http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl/?a=3423

http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl/?a=3533

http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl/?c=772

http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl/?a=5678

8. W Gminie Dopiewo nie utworzono gminnej rady seniorów.

9. W Gminie Dopiewo nie wyrażono zgody na wyodrębnienie środków
stanowiących fundusz sołecki. Obowiązuje Uchwała Nr XXVII/369/17 z dnia 27
lutego 2017 r. w sprawie wyodrębnienia w budżecie gminy środków stanowiących
fundusz sołecki.

http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl/?a=9801

10. W Gminie funkcjonuje budżet obywatelski oparty na uchwale link:

http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl/?a=9373

11. W latach 2014-2016 nie było przewidzianych w budżecie Gminy Dopiewo
środków realizowanych w trybie budżetu obywatelskiego. W 2017 roku Gmina
przeznaczyła na ten cel 150.000,00 zł.

Z poważaniem

Maciej Kaczmarek

Sekretarz Gminy Dopiewo

<mailto:sekretarz@dopiewo.pl> sekretarz@dopiewo.pl

<http://www.dopiewo.pl> www.dopiewo.pl

tel. 61 890 63 52

udostępnienie informacji publicznej przez GÓRA KALWARIA w sprawie Monitoring samorządy $276

Przesyłam odpowiedź na pismo w sprawie informacji publicznej.

Pozdrawiam,

Agnieszka Rutkowska-Komornik
Kierownik Referatu Organizacyjno-Administracyjnego
Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria

1

odpowiedź na wniosek przez GOLENIÓW w sprawie Monitoring samorządy $260

Goleniów, 23 stycznia 2018 r.

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Edyta Guzikiewicz - UGiM Goleniów

1

Pismo z UM Ełk, Symbol: O-OP.1431.3.2018.MKA [KWRID: 1949] przez EŁK w sprawie Monitoring samorządy $226

Dzień dobry,
Otrzymałeś pismo wysyłane automatycznie z systemu eDok z UM Ełk.

Informacje o otrzymanym piśmie:
-------------------------------
Symbol pisma: O-OP.1431.3.2018.MKA
Data pisma: 2018-01-23
Dotyczy: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Osoba do kontaktu: Michał Kawecki (Główny specjalista)
Telefon: 877326279

Informacje o sprawie z której pismo zostało wysłane:
----------------------------------------------------
Symbol sprawy: O-OP.1431.3.2018.MKA
Dotyczy: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog P
Symbol komórki: O-OP
Nazwa komórki: Biuro Organizacji Pracy
Osoba prowadząca sprawę: Michał Kawecki (Główny specjalista)
Telefon: 877326279

1

odpowiedź na wniosek dostęp do informacji publicznej przez KOZIELICE w sprawie Monitoring samorządy $457

W odpowiedzi na Państwa zapytanie informuję, że zostało ono
zakwalifikowane jako wniosek o udostępnienie informacji publicznej i
według aspektów prawnych regulujących to zagadnienie zostaje udzielona
odpowiedź:

- w Gminie Kozielice nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
zasad oceny wniosków o realizację zadania publicznego, każdorazowo w
przypadku zamiaru zlecenia realizacji zadania publicznego jest
organizowany konkurs, który obwarowany jest regulaminem,

-nie tworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

-powołano gminną radę oświatową,

-uchwały zamieszczone są na stronie www.bip.kozielice.pl ich ilość można
sobie sprawdzić łącznie z treścią i ewentualnymi załącznikami,
zamieszczone są również zarządzenia Wójta regulujące poszczególne
zagadnienia, ich realizację oraz osoby odpowiedzialne za wykonanie,

-dokładnej liczby konsultacji z mieszkańcami nie mogę podać, ponieważ
zasięgamy opinii naszych mieszkańców wykorzystując różne okazjonalne
spotkania typu zebrania OSP, spotkania z okazji Święta Babi, Dziadka
itp. Uwzględniając zebrania wiejskie i konsultacje okazjonalne to było
ich około: 2014r. - ok. 25, 2015r. - ok. 50, 2016 r. - ok. 50,

-nie tworzono młodzieżowej rady gminy ani gminnej rady seniorów,

-nie wyodrębniano w latach 2014-16 funduszu sołeckiego a zarządzenia są
opublikowane na stronie adres podany powyżej,

-w gminie nie był wprowadzany budżet obywatelski.

Z poważaniem:

Mirosław Rabiega

zastepcawojta@kozielice.pl

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GOZDOWO w sprawie Monitoring samorządy $275

Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia 2018r. o udzielenie informacji publicznej, w formie zwrotnej podaję poniżej odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku.
Z poważaniem

-------------------------------------------
Ewa Kolankiewicz
Inspektor ds. obsługi Rady Gminy, Rady Społecznej SPZOZ, Biuletynu Informacji Publicznej, MRG
Urząd Gminy w Gozdowie
ul. Krystyna Gozdawy 19
09-213 Gozdowo
tel. 24 364-48-39
e-mail: ekolankiewicz@gozdowo.eu
www.gozdowo.eu

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOLNO w sprawie Monitoring samorządy $420

Dzień Dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.
z poważaniem,
Ewelina Walendziak
UG Kolno
089 716 32 26

--
Urząd Gminy Kolno
Kolno 33; 11-311 Kolno
woj. warmińsko - mazurskie
tel./fax. 89 716 32 26
e-mail: ug_kolno@poczta.onet.pl
http://bip.kolno-gmina.pl

1

Urząd Miasta Tarnowa przez Tarnów w sprawie Monitoring samorządy #2055

Tarnów, dnia 23 stycznia 2018 r.
WOR-ROR.1431.9.2018

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowa 22/2
02-605 Warszawa

W związku z Państwa wnioskiem, który wpłynął do Urzędu Miasta Tarnowa w dniu
9 stycznia 2018 r. o udostępnienie informacji publicznej, na podstawie art.
13 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (Dz. U. 2016 r., poz. 1764 z późn. zm.), informuję, iż ze
względu na obszerny zakres danych zawartych we wniosku odpowiedź zostanie
udzielona Państwu w terminie do dnia 16 lutego 2018 r.

Z poważaniem
Iwona Bieńkowska
Główny Specjalista
Wydział Organizacyjny
Urząd Miasta Tarnowa

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PARCZEW w sprawie Monitoring samorządy #1075

Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Stowarzyszenia
Sieć Obywatelska Watchdog Polska z dnia 09.01.2018 r.informuję:
Ad 1. W Gminie Parczew podjęta została uchwała dotycząca trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej., link:
https://umparczew.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Uchwala_VII-39-2015.pdf
Ad 2. W Gminie Parczew nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego.
Ad 3. W Gminie Parczew nie powołano rady oświatowej. Zadania rady oświatowej
zawarte w art. 78 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe
realizuje Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Rekreacji działająca przy
Radzie Miejskiej w Parczewie.
Ad. 4 W Gminie Parczew obowiązuje uchwała Nr XIV/79/2007 Rady Miejskiej w
Parczewie z dnia 22 listopada 2007 r. w sprawie zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Parczew (Dz.
Urz. Woj. Lubelskiego z 2007 r. Nr 196, poz. 3693) - link
https://umparczew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=67&p1=szczegoly&p2=423796
Ad. 5 Ilość uchwał podjętych przez Radę Miejską w Parczewie w latach:
- 2014 - 84 uchwały
- 2015 -115 uchwał
- 2016 -87 uchwał
Ad 6. W latach 2014-2016 przeprowadzono 3 konsultacje z przedstawicielami
organizacji pozarządowych działającymi na terenie gminy w sprawie uchwalenia
rocznego programu współpracy Gminy Parczew z organizacjami pozarządowymi
oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie. Gmina Parczew organizowała również otwarte
spotkania konsultacyjne dla organizacji pozarządowych przy opracowywaniu
dokumentów strategicznych Gminy Parczew w liczbie około 6 spotkań.
Ad. 7 Uchwałą Nr XXI/130/08 Rady Miejskiej w Parczewie z dnia 25 czerwca
2008 r., powołana została Młodzieżowa Rada Miejska, która funkcjonowała w
2009 r. Aktualnie w Gminie Parczew nie ma młodzieżowej rady gminy.
Ad 8 W Gminie Parczew nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym),
Ad. 9 W Gminie Parczew wyodrębniono fundusz sołecki, link
https://umparczew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=67&p1=szczegoly&p2=785370
Ad. 10 Zarządzenie Burmistrza Parczewa w sprawie podziału zadań związanych z
realizacją funduszu sołeckiego, link
https://umparczew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=1124699
Ad. 11 W Gminie Parczew nie funkcjonuje budżet obywatelski. Jedna edycja
budżetu obywatelskiego miała miejsce w roku 2014, na który przeznaczona była
kwota 250.000,00 zł, wydatkowana została w 2015 r, linki:
https://umparczew.bip.lubelskie.pl/upload/pliki/1uchwala_XLII-305-2014_budzet_obywatelski.pdf
oraz https://umparczew.bip.lubelskie.pl/upload/pliki/zarzadzenie_519-14.pdf

Z poważaniem
Agnieszka Hawryluk
Sekretarz Gminy Parczew
Urząd Miejski w Parczewie
ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew
tel. 83 355-12-24
fax 83 355-12-26

-----Oryginalna wiadomość-----

Odpowiedź na wniosek przez CZARNA BIAŁOSTOCKA w sprawie Monitoring samorządy $139

Szanowni Państwo

Przesyłam w załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 10 stycznia 2018
r.

Pozdrawiam

Bożena Kucharewicz

Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej

16-020 Czarna Białostocka, ul. Torowa 14A

tel. 85-713-13-40, fax. 85-713-13-49

<http://www.czarnabialostocka.pl/> www.czarnabialostocka.pl,
<mailto:um@czarnabialostocka.pl> um@czarnabialostocka.pl

2

odpowiedź na informację przez GŁOWNO w sprawie Monitoring samorządy #1587

*Stowarzyszenie
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska*

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji w zakresie określonym
w e-mailu z dnia 9 stycznia 2018r., przekazuję poniżej odpowiedzi na
zadane pytania.

Ad 1. Nie

Ad 2. Nie

Ad 3. Nie

Ad 4. W Gminie Miasta Głowno obowiązuje Uchwała
NrXXXII/208/16RadyMiejskiej w Głowniez dnia5 października2016 r.w
sprawie określeniaszczegółowegosposobu konsultowania z radami
działalnościpożytkupublicznegolub organizacjamipozarządowymii podmiotami
wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy zdnia 24 kwietnia 2003 r. o
działalnościpożytkupublicznego
i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w
dziedzinachdotyczącychdziałalnościstatutowejtychorganizacji; adres strony:
https://www.glowno.pl/redir,uchwaly?akcja=openFile&rodzaj=0&id=4864

Ad 5. Liczba podjętych uchwał w latach 2014-2016:

 -2014 – 110

- 2015 – 114

- 2016 – 109

Ad 6. Liczba przeprowadzonych konsultacji (z mieszkańcami, organizacjami
pozarządowymi) ogółem:

- 2014 – 2

- 2015 – 2

- 2016 – 4

Ad 7. Utworzono Młodzieżową Radę Miejską w Głownie, która funkcjonuje od
15 stycznia 2009 roku.

Ad 8. Nie

Ad 9. Nie

Ad 10. Nie dotyczy

Ad 11. Tak, w Gminie Miasta Głowno funkcjonuje budżet obywatelski.
Podstawa prawna jego wprowadzenia: uchwała Nr XXV/164/16 z dnia 27
kwietnia 2016r.
Link do ww. uchwały: https://www.glowno.pl/redir,uchwaly?search=2016

Link do uchwały dostępny jest również na stronie internetowej Budżetu
Obywatelskiego Miasta Głowna:

https://budzet.glowno.pl/pliki/files_b361546d8e73d5bd721c55759e7c2fa9358005.pdf

Ad 12. W Gminie Miasta Głowno budżet obywatelski ma formę konsultacji z
mieszkańcami.

Ad 13. W pierwszej edycji budżetu obywatelskiego Miasta Głowna na rok
2017 - 150.000 zł.

W drugiej edycji budżetu obywatelskiego Miasta Głowna na rok 2018
-150.000 zł.

Z poważaniem

Barbara Lisowska

Urząd Miejski w Głownie

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BIAŁA w sprawie Monitoring samorządy #1553

Dzień dobry,

 W załączniku przesyłam odpowiedź na złożony wniosek.

Edyta Dębska

Urząd Gminy Biała

W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-3708@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Gmina Urszulin - odpowiedź na wniosek przez URSZULIN w sprawie Monitoring samorządy #1141

--
Urząd Gminy Urszulin - Sekretariat
ul. Kwiatowa 35
22-234 Urszulin
NIP 565-13-13-932
tel.: 082 571-30-24
fax: 082 571-30-01

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez IŁŻA w sprawie Monitoring samorządy $319

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek, w załączeniu przesyłam stosowne pismo.

Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Pozdrawiam

W dniu 09.01.2018 o 07:56, sprawa-4236@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
------------------------------------------------------------------------
*Urząd Miejski w Iłży*
ul. Rynek 11
27-100 Iłża
NIP 796- 152-92-83
*Kontakt:*
Sekretariat
tel: 048 616 31 35
fax: 048 616 33 00
sekretariat@ilza.pl lub ilza@ilza.pl

1