Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
wniosek o udostępnienie danych przez RESZEL w sprawie Monitoring samorządy #1966
W załączeniu przesyłam informację odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Karolina Breziuk
Referent
Urząd Gminy w Reszlu
89 755 39 09
Odpowiedź o udostępnienie informacji publicznej - Gminy Skołyszyn przez SKOŁYSZYN w sprawie Monitoring samorządy #2241
Odpowiedź w załączeniu.
Fw: odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MACIEJOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2280
2From: Milena Rogulska
Sent: Friday, February 09, 2018 1:59 PM
To: sprawa-6761@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Subject: odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznejDzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r.
Z poważaniem
Milena Rogulska
podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy w Maciejowicach
tel. 25 682 57 37 wew. 37
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MACIEJOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2280
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r.
Z poważaniem
Milena Rogulska
podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy w Maciejowicach
tel. 25 682 57 37 wew. 37
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez RAWICZ w sprawie Monitoring samorządy #1866
Witam
Przesyłam w załączniku odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji.
Proszę o zwrotne potwierdzenie jego otrzymania.
Podaję linki zawarte w załączonym piśmie:
http://bip.rawicz.pl/artykul/825/6353/uchwala-nr-vii-39-15-rady-miejskiej-gminy-rawicz-z-dnia-25-marca-2015-roku
http://bip.rawicz.pl/artykul/825/6423/uchwala-nr-xii-106-2015-rady-miejskiej-gminy-rawicz-z-dnia-30-wrzesnia-2015r
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiGminyRawicz/document/236742/Uchwa%C5%82a-XXXVI_383_17
http://bip.rawicz.pl/artykul/189/1065/uchwala-nr-xvii-131-12-rady-miejskiej-gminy-rawicz-z-dnia-28-marca-2012-roku
http://bip.rawicz.pl/artykul/825/6341/uchwala-nr-vi-31-15-rady-miejskiej-gminy-rawicz-z-dnia-4-marca-2015-roku
https://rawicz.budzet-obywatelski.org/
--
Pozdrawiam,
Anna Hamrol
Inspektor ds. Rozwoju Obszarów Wiejskich i Organizacji Społecznych
ul. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz
e-mail: ahamrol@rawicz.eu
tel. 65 546 76 69
www.rawicz.pl
www.facebook.pl/rawicz.otwarty
Wysyłanie wiadomości e-mail: 20180209131624484 przez SOBKÓW w sprawie Monitoring samorządy #2037
Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 30.01.2018 r.
Marta Kwiecień
41 387 10 22 wewn. 13
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
20180209131624484
Miasto i Gmina Radoszyce - Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADOSZYCE w sprawie Monitoring samorządy #2021
Dzień dobry,
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję odpowiedź Burmistrza Miasta i Gminy Radoszyce
Pana Michała Pękali - znak: OOG.1431.3.2018 na wniosek Członków Zarządu
Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 roku.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszego maila.
Z poważaniem
mgr Damian Rozmus
Podinspektor ds. Rady Miejskiej
Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach
ul. Żeromskiego 28, 26 - 230 Radoszyce
tel. (41) 37-35-083 wew. 230, fax (41) 37-35-084
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WOLSZTYN w sprawie Monitoring samorządy #1920
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
-----Oryginalna wiadomość-----
1
From: sprawa-6401@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:49 PM
To: burmistrz@wolsztyn.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-6401@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź - informacja publiczna przez RESKO w sprawie Monitoring samorządy #1773
Witam,
1) ad. pytanie nr 1 - tak, uchwała znajduje się na bip.resko.pl/prawo
lokalne/uchwały rady miejskiej/uchwały rady miejskiej 2010/sesja rady
miejskiej z dnia 30 września 2010 r./uchwała nr XLVI/299/10 w sprawie
określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację
zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
link:
http://bip.resko.pl/unzip/resko_3300/09_02_2018_12_30_09DOC090218-09022018125952.pdf
2) ad. pytanie nr 4 - tak, uchwała znajduje się na bip.resko.pl/prawo
lokalne/uchwały rady miejskiej/uchwały rady miejskiej 2005/sesja rady
miejskiej z 09.03.05/uchwała nr XXX/200/05 w sprawie zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy
link:
http://bip.resko.pl/pliki/resko/uchwaly/2005/XXX_200_05.pdf?PHPSESSID=8ed2d355f26ce3973516d3ff6b10f6f3
3) ad. pytanie nr 6 - informacje dostępne są na
bip.resko.pl/informacje/obwieszczenia i ogłoszenia
4) ad.pytanie nr 7 - tak, utworzono Młodzieżową Radę Miejską uchwałą
Rady Miejskiej w Resku nr VIII/54/15 z dnia 24 czerwca2015 r.
Z poważaniem
Joanna Kondrat
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚREM w sprawie Monitoring samorządy #1897
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielnie informacji publicznej poniżej przesyłamy odpowiedzi na przedmiotowe kwestie:
1) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- W gminie Śrem nie obowiązuje przedmiotowa uchwała.
2) czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- W gminie Śrem nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
3) czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- W gminie Śrem nie powołano gminnej rady oświatowej.
4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- W gminie Śrem obowiązuje uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami:
Uchwala Rady Miejskiej w Śremie Nr 188/XIX/2016 z dnia 24 marca 2016 r. w sprawie przeprowadzania konsultacji dotyczących budżetu obywatelskiego
Uchwała Rady Miejskiej w Śremie Nr 380/XLVI/98 z dnia 6 maja 1998r. w sprawie zasad i tryby przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy Śrem (w załączeniu).
Obecnie trwają prace nad nową uchwałą w przedmiotowym zakresie. Zmiana uchwały planowana jest w marcu 2018 roku.
5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Rada Miejska w Śremie:
w 2014 r. w okresie od stycznia do listopada - podjęto 127 uchwał; od listopada – grudnia ( nowa kadencja) podjęto 21 uchwał = RAZEM –podjęto 148 uchwał;
w 2015 r. podjęła 148 uchwał;
w 2016 r. podjęła 111 uchwał.
6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
W przedmiotowym przedziale czasu w gminie Śrem przeprowadzono wyłącznie trzy konsultacje dotyczące budżetu obywatelskiego
7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
W gminie Śrem nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
W gminie Śrem nie utworzono gminnej rady seniorów.
9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
W gminie Śrem wyodrębniono fundusz sołecki - Uchwała nr 446/XLIV/2014 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 27 marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2015 roku (http://umsrem.bip.eur.pl/public/get_document_contents.php?id_contents=41848) zmieniona uchwałą nr 471/XLV/2014 z dnia 24 kwietnia 2014 r (http://umsrem.bip.eur.pl/public/get_document.php?id=37814&id_contents=41846)
10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
ZARZĄDZENIE NR 171/2017 BURMISTRZA ŚREMU z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie zasad i trybu wykonywania przez sołtysów przedsięwzięć wynikających z ustawy o funduszu sołeckim (http://umsrem.bip.eur.pl/public/get_document_contents.php?id_contents=49220)
11) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
W gminie Śrem funkcjonuje Budżet Obywatelski Śremu. Uchwała regulujące w załączeniu. Strona internetowa poświęcona Budżetowi Obywatelskiemu Śremu - budzetobywatelski.srem.pl
12) jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie
realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
jw.
13) - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Kwoty i kryterium podziału wniosków Budżetu Obywatelskiego Śremu
Pierwsza edycja
Głosowanie 20 do 29 listopada 2015 r. – realizacja wybranych projektów 2016 r.
Pula Budżetu Obywatelskiego Śremu – 500.000 zł
- Projekt o charakterze ogólnogminnym - spełnia przynajmniej jedno z poniższych kryteriów: szacunkowy koszt realizacji przekracza kwotę środków projektu lokalnego, dotyczy potrzeb mieszkańców więcej niż jednego obszaru gminy Śrem, miejsce realizacji nie jest przypisane do jednego
z obszarów gminy Śrem. - 250.000 zł
- Projekt o charakterze lokalnym to taki, który dotyczy głównie potrzeb mieszkańców jednego z dwóch wyodrębnionych obszarów gminy Śrem:
- obszaru miejskiego: teren w granicach administracyjnych miasta Śrem 125.000 zł
-obszaru wiejskiego: teren w granicach sołectw. 125.000 zł
Druga edycja
głosowanie 16 września do 25 września 2016 r. – realizacja wybranych projektów 2017 r.
Pula Budżetu Obywatelskiego Śremu – 600.000 zł
- Projekt o charakterze ogólnogminnym - spełnia przynajmniej jedno z poniższych kryteriów: szacunkowy koszt realizacji przekracza kwotę środków projektu lokalnego, dotyczy potrzeb mieszkańców więcej niż jednego obszaru gminy Śrem, miejsce realizacji nie jest przypisane do jednego
z obszarów gminy Śrem. - 300.000 zł
- Projekt lokalny miejski - dotyczy potrzeb mieszkańców obszaru miejskiego - teren w granicach administracyjnych miasta Śrem - 150.000 zł
- Projekt lokalny wiejski - dotyczy potrzeb mieszkańców obszaru wiejskiego - teren w granicach sołectw - 150.000 zł
Trzecia edycja
głosowanie 15 września do 24 września 2017 r. – realizacja wybranych projektów nastąpi w 2018 r.
Pula Budżetu Obywatelskiego Śremu – 700.000 zł
- Projekt o charakterze ogólnogminnym - spełnia przynajmniej jedno z poniższych kryteriów: szacunkowy koszt realizacji przekracza kwotę środków projektu lokalnego, dotyczy potrzeb mieszkańców więcej niż jednego obszaru gminy Śrem, miejsce realizacji nie jest przypisane do jednego
z obszarów gminy Śrem. - 350.000 zł
- Projekt lokalny miejski - dotyczy potrzeb mieszkańców obszaru miejskiego - teren w granicach administracyjnych miasta Śrem - 175.000 zł
- Projekt lokalny wiejski - dotyczy potrzeb mieszkańców obszaru wiejskiego - teren w granicach sołectw - 175.000 zł
Adrian Wartecki
Pion Obsługi Inwestorów i Informatyzacji
Zespół Obsługi Inwestorów i Komunikacji Społecznej
Urząd Miejski w Śremie
Pl. 20 Października 1
63 - 100 Śrem
tel. +48 61 28 47 116
fax. +48 61 28 35 337
srem.pl
facebook.com/Gmina Śrem
2
-----Original Message-----
From: Urząd Miejski w Śremie [mailto:urzad@srem.pl]
Sent: Wednesday, January 31, 2018 9:39 AM
To: dorota.tomyslak@urzad.srem.pl; adrian.wartecki@urzad.srem.pl
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Urząd Miejski w Śremie
Pl. 20 Października 1
63 – 100 Śrem
tel. +48 61 28 47 100
fax. +48 61 28 35 337
<mailto:urzad@srem.pl> urzad@srem.pl
srem.pl
facebook.com/Gmina Śrem
-----Original Message-----
From: <mailto:sprawa-6378@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-6378@fedrowanie.siecobywatelska.pl [ <mailto:sprawa-6378@fedrowanie.siecobywatelska.pl> mailto:sprawa-6378@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:50 PM
To: <mailto:umiejski@srem.pl> umiejski@srem.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres <mailto:sprawa-6378@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-6378@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
<http://www.siecobywatelska.pl> www.siecobywatelska.pl
<http://www.watchdogportal.pl> www.watchdogportal.pl
<http://www.funduszesoleckie.pl> www.funduszesoleckie.pl
<http://www.informacjapubliczna.org> www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez WĄSEWO w sprawie Monitoring samorządy #2434
Szanowni Państwo,
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r. informuję:
1) W gminie Wąsewo obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej. http://bip.wasewo.eur.pl/public/get_file_contents.php?id=249924,
zmiana uchwały http://bip.wasewo.eur.pl/public/get_file_contents.php?id=252914
2) Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
3) Nie powołano w gminie rady oświatowej,
4) W gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami http://bip.wasewo.eur.pl/public/get_file_contents.php?id=261915,
5) Iiczba podjętych uchwał przez Radę Gminy Wąsewo:
2014-63
2015-75
2016- 60
6) Liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami:
2014-3
2015-2
2016-6
7) Nie utworzono młodzieżowej rady gminy ani gminnej rady seniorów,
8) W roku 2018 nie wyodrebiono w gminie Funduszu sołeckiego,
9) W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Proszę o potwierdzenie otrzymania informacji.
Z poważaniem
Barbara Trojanowska
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Wąsewo
ul. Zastawska 13, 07-311 Wąsewo
29 645 80 00 wew. 22
re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SYPNIEWO w sprawie Monitoring samorządy #2417
Witam, poniżej odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej:
* czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała
o Nie
* czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
o Nie
* czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
o Nie
* czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
o http://www.bip.sypniewo.pl/images/upload/syp_uchw_nr_XXXIV_185_2014.pdf
* informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
o Kadencja 2010-2014 (w okresie od stycznia do 07 listopada) - 42
uchwały
o Kadencja 2014-2018: 2014 - 15 uchwał, 2015 - 57 uchwał, 2016 -
49 uchwał.
* informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
o 2014 - 1
o 2015 - 0
o 2016 - 0
* czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)
o Nie
* czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
o Nie
* czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie,
to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym
dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego
o http://www.bip.sypniewo.pl/images/upload/syp_uchw_nr_XXX_170_2014.pdf
* link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie
o Brak
* czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu,
w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane
przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres
strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego)
o Nie
* jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z
mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest
budżet obywatelski (partycypacyjny)
o Nie dotyczy
* jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016
o Nie dotyczy.
--
Sekretariat
Urząd Gminy Sypniewo
Katarzyna Zakrzewska
tel. 29 71 77 783
UrządMiasta i Gminy w Suchedniowie -Udostępnienieinformacji publicznej przez SUCHEDNIÓW w sprawie Monitoring samorządy #2043
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/REC-html40/loose.dtd">
<html><body><br data-mce-bogus="1"> </public_gallery_body></body></html>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIŃSK MAZOWIECKI w sprawie Monitoring samorządy #2291
IN.1431.10.2018.AW
Dzień dobry,
Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 20.01.2018r. (data wpływu do tut. Urzędu - 31.01.2018r.) niniejszym informuję, że:
Ad. 1) http://archiwum.bip.minskmazowiecki.pl/PDF/UCHWA_A_XI_71_15_2015_10_22.PDF
Ad. 2)
W Gminie Mińsk Mazowiecki nie została utworzona Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego.
Ad. 3)
W Gminie Mińsk Mazowiecki nie powołano Rady Oświatowej.
Ad. 4)
http://archiwum.bip.minskmazowiecki.pl/PDF/UCHWA_A_XXIX_261_13_2013_09_26.PDF
Ad. 5)
Rada Gminy Mińsk Mazowiecki podjęła:
- w 2014 roku - 104 uchwały
- w 2015 roku - 84 uchwały
- w 2016 roku - 98 uchwał
Ad. 6)
Ilość przeprowadzonych konsultacji społecznych:
- 2014 rok - 2
- 2015 rok - 1
- 2016 rok - 1
Ad. 7)
W Gminie Mińsk Mazowiecki nie utworzono Młodzieżowej Rady Gminy.
Ad. 8)
W Gminie Mińsk Mazowiecki nie utworzono Rady Gminy Seniorów
Ad. 9)
http://archiwum.bip.minskmazowiecki.pl/PDF/UCHWA_A_V_22_15_2015_02_19.PDF
Ad. 10)
Nie dotyczy
Ad. 11)
W Gminie Mińsk Mazowiecki nie funkcjonuje Budżet Obywatelski (Partycypacyjny)
Ad. 12)
Nie dotyczy
Ad. 13)
Nie dotyczy
Z poważaniem,
Albert Woźnica
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
tel. (25) 756 25 38
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina Miedziana Góra przez MIEDZIANAGÓRA w sprawie Monitoring samorządy #1998
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: skan
Data: Fri, 9 Feb 2018 11:55:02 +0100
Nadawca: Michał Tokar Urząd Gminy Miedziana Góra
<michal@miedziana-gora.pl>
Adresat: justyna.kundera@miedziana-gora.pl
--
Michał Tokar UG Miedziana Góra
Treść tej wiadomości zawiera informacje przeznaczone tylko dla adresata.
Jeżeli nie jesteście Państwo jej adresatem, bądź otrzymaliście ją przez pomyłkę,
prosimy o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej usunięcie.
FW: Odpowiedź na informację publiczną przez PISZ w sprawie Monitoring samorządy #1960
Urząd Miejski w Piszu
Wydział Spraw Obywatelskich Promocji i Turystyki ul. G. Gizewiusza 5 12-200 Pisz
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NIEBYLEC w sprawie Monitoring samorządy #2203
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznejz dnia 30
stycznia br. informuję że:
W Gminie Niebylec nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów ocen wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie).
W Gminie Niebylec nie ma utworzonej gminnej rady dzielności pożytku
publicznego na podstawie art. 41e ust. 1 ust. o pożytku publ. i o
wolontariacie). Nie jest również powołana gminna rada oświatowana
podstawie art. 78ust. 1 Prawa oświatowego.
W gminie obowiązuje uchwała Nr XXII/98/04 Rady Gminy Niebylec z dnia
4 grudnia 2004 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzenia
konsultacji z mieszkańcami Gminy Niebylec (skan w załączeniu). W latach
2014-2016 Rada Gminy podjęła 160 uchwał (2014 r. – 51, 2015 r. – 48,
2016 r. – 61). W tych latach nie były przeprowadzone konsultacje z
mieszkańcami.
W gminie nie została utworzona młodzieżowa rada gminy ani gminna rada
seniorów.
W Gminie Niebylec został wyodrębniony fundusz sołecki na podstawie art.
2 ust. 3 ustawy z dnia 21lutego 2014 r. o funduszu sołeckim – Uchwała Nr
V/20/2015 Rady Gminy Niebylec z dnia 6 marca 2015 r.
(http://bip.niebylec.pl/atach/3/82/3369/20.pdf). Nie ma zarządzeń organu
wykonawczego w związku z realizacją funduszu sołeckiego.
W Gminie Niebylec nie funkcjonuje budżet obywatelski, dlatego też nie
było wyodrębnianych środków na jego realizację w latach 2014-2016.
Z poważaniem
Antoni Chuchla
Sekretarz Gminy
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Szczecin w sprawie Monitoring samorządy #1786
Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam
Adriana Zwolińska
Główny Specjalista
odpowiedź na wniosek o udostępnie informacji publicznej- UM Węgorzewo przez WĘGORZEWO w sprawie Monitoring samorządy #1984
Witam,
Poniżej przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 30 stycznia 2018 r. (kolor czerwony), link do aktów prawnych min.
zarządzeń Burmistrza Węgorzewa oraz uchwał Rady Miejskiej w Węgorzewie.
"Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:
NIE - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
NIE - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
TAK - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
2014-98; 2015-102; 2016-115 - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez
radę w poszczególnych latach 2014-2016,
7- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
TAK - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
NIE- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
TAK- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwWegorzewie/tabBrowser/mainPage -
link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
NIE- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
ND - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
ND- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
Odpowiedź sporządziła R. Rogala
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres <mailto:sprawa-6465@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
sprawa-6465@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
<http://www.siecobywatelska.pl> www.siecobywatelska.pl
<http://www.watchdogportal.pl> www.watchdogportal.pl
<http://www.funduszesoleckie.pl> www.funduszesoleckie.pl
<http://www.informacjapubliczna.org> www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego"
Pozdrawiam,
Barbara Wus
Wydział Organizacyjny
Urząd Miejski w Węgorzewie
ul. Zamkowa 3
11-600 Węgorzewo
tel. 87/427-54-06
fax 87/427-54-01
www.wegorzewo.pl
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SŁUBICE w sprawie Monitoring samorządy #2390
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej,
pozdrawiam,
Agata Gościniak
UG Słubice
Odpowiedź przez PONIEC w sprawie Monitoring samorządy #1855
W odpowiedzi na Państwa pytania uprzejmie informuję:
Ad 1. Nie
Ad 2. Nie
Ad 3. Nie
Ad 4. Nie
Ad 5. W latach 2014-2016 Rada Miejska w Poniecu podjęła 224 uchwały.
Ad 6. W latach 2014-2016 przeprowadzono 60 konsultacji z mieszkańcami miasta
i sołectw.
Ad 7. Nie
Ad 8. http://www.bip.poniec.pl/dokument/3471
Ad 9. http://www.bip.poniec.pl/dokumenty/89
Ad 10. Nie
Ad 11. Nie dotyczy
Ad 12. Nie dotyczy
Z poważaniem
Marcin Pazdaj
UM Poniec
Udostępnienie informacji publicznej przez SIERPC w sprawie Monitoring samorządy #2386
Odpowiadając na maila z dnia 30 stycznia 2018 r. Urząd Miejski w Sierpcu
przesyła następujące informacje
1. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE
2. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
NIE
3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE
4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
NIE
5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
2014 - 93
2015 - 146
2016 - 110
6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 3
2015 - 2
2016 - 9
7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
NIE
8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
NIE
9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
NIE
10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
-
11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
NIE
12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
-
13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
-
Z poważaniem
A. Grzybowska
Biuro Rady
Urząd Miejski w Sierpcu
FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWINY (dawn. Sitkówka-Nowiny) w sprawie Monitoring samorządy #2030
-----Original Message-----
From: [mailto:sprawa-6511@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:51 PM
To: nowiny@nowiny.com.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
1. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE
2. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
TAK
3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE
4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
TAK
http://bip.nowiny1.beep.pl/archiwum/upload/sn05_s31u228.doc.doc
5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Rok 2014 - 91 uchwał
Rok 2015 - 153 uchwały
Rok 2016 - 138 uchwał6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Rok 2015 – 2 konsultacje
Rok 2016 – 6 konsultacje7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE
8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE
9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
TAK
http://www.bip.nowiny.com.pl/userfiles/file/PDF/Uchwaly/2014/26%2003%202014/355.pdf10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- Zarządzenie nr WG-PLF-D.0050.28.15 Wójta Gminy Sitkówka-Nowiny z dnia 18 marca 2015 r., adres strony www BIP:
http://www.bip.nowiny.com.pl/userfiles/file/Zarzadzenia/2015/marzec/3.pdf
- Zarządzenie nr WG-PLF-D.0050.113.15 Wójta Gminy Sitkówka-Nowiny z dnia 11 września 2015 r., adres strony www BIP:
http://www.bip.nowiny.com.pl/userfiles/file/Zarzadzenia/2015/wrzesien/10.pdf
11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
W GMINIE NIE FUNKCJONUJE BUDŻET OBYWATELSKI
12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
W GMINIE NIE FUNKCJONUJE BUDŻET OBYWATELSKI13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
W GMINIE NIE FUNKCJONUJE BUDŻET OBYWATELSKI
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6511@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odp. informacja publiczna przez PLESZEW w sprawie Monitoring samorządy #1850
Witam,
w odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej:
1. Tak
<http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/rada-miejska/uchwaly-rady-miejskiej1/vi-
kadencja/uchwala-nr-xxix3612013-rady-miejskiej-w-pleszewie-z-dnia-21-listopa
da-2013r.html>
http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/rada-miejska/uchwaly-rady-miejskiej1/vi-k
adencja/uchwala-nr-xxix3612013-rady-miejskiej-w-pleszewie-z-dnia-21-listopad
a-2013r.html
2. Nie
3. Nie
4. Tak, ale nie ma jej na stronie BIP, ponieważ tam są tylko uchwały od
2003 r., a ta jest starsza z 1999 r.
5. W latach 2014-2016 podjętych zostało 237 uchwał RM.
6. 119
7. Tak
8. Tak
9. Tak
http://bip.pleszew.pl/pleszewm/zasoby/files/uchwaly/k05/srm028/urm028v240.pd
f
10.
http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/burmistrz/zarzadzenia-burmistrza.html
11. Tak
http://bip.pleszew.pl/pleszewm/zasoby/files/zarzadzenia/2016/zb016vii2016.pd
f
12. -
13. Kwota budżetu obywatelskiego: 2014-brak, 2015-500 tys. zł, 2016- 500
tys. zł
z poważaniem
Anna Bogacz
Rzecznik prasowy Urzędu Miasta i Gminy Pleszew
tel. (62) 74 28 304
<http://www.pleszew.pl/> www.pleszew.pl
Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie,
63-300 Pleszew, ul Rynek 1, NIP: 608-00-74-221 (Miasto i Gmina Pleszew),
konto Bank Spółdzielczy w Pleszewie 78 84070003 00110011 2000 0001
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254