Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odp. na wniosek o informację publiczną przez ROKICINY w sprawie Monitoring samorządy #1668

Rokiciny-Kolonia, dnia 15.01.2018r.

ROR.1431.4.2018

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek z dnia 09.01.2018r. o udostępnienie informacji
publicznej na zadane w treści wniosku pytania przekazujemy następujące
informacje:

1.-W Gminie Rokiciny nie podejmowano Uchwały dotyczącej trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej.

2.-W Gminie Rokiciny nie została utworzona gminna rada działalności
pożytku publicznego.

3.-W Gminie Rokiciny nie została powołana rada oświatowa.

4.-W Gminie Rokiciny podjęta została Uchwała w sprawie zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami – Uchwała Nr XI/53/2015 z
dnia 21 września 2015r.

adres strony- bip.rokiciny.net; link-
http://bip.rokiciny.net/Article/id,223.html

5.-Liczba przyjętych uchwał:

rok 2014 – 16 uchwał

rok 2015 – 69 uchwał

rok 2016 – 83 uchwały

6.      -Liczba przeprowadzonych konsultacji:

rok 2014 – o

rok 2015 – 1

rok 2016- 1

7.-W Gminie Rokiciny nie została utworzona młodzieżowa rada gminy

8.-W Gminie Rokiciny nie została utworzona gminna rada seniorów

9.-W Gminie Rokiciny został wyodrębniony fundusz sołecki. Adres strony
bip.rokiciny.net; link http://bip.rokiciny.net/Article/id,223.html.

10.-Link do obowiązujących zarządzeń wydanych w związku z realizacją
funduszu sołeckiego http://bip.rokiciny.net/Article/id,274.html.

11.-W Gminie Rokiciny nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Z poważaniem

Bożena Bykowska

Sekretarz Gminy

odpowiedż na wniosek z dznia 9.01.2018 przez KĘPICE w sprawie Monitoring samorządy $390

Witam

Odpowiadając na wniosek z dnia 9.01.2018 uprzejmie informuje:

Ad 1.-Gmina Kępice posiada uchwały;

- nr XX/170/2016 w sprawie określenia warunków i trybu finansowania zadań z
zakresu wspierania rozwoju sportu w Gminie Kępice (BIP Kępice, zakładka
-uchwały).

- nr III/12/2010 z dnia 28 grudnia 2010 w sprawie określenia sposobu
konsultowania z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi
działalność pożytku publicznego wymienionych w art.3 ust.3 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (BIP Kępice, zakładka
-uchwały).

Ad 2.-jak na razie nie utworzono rady działalności pożytku publicznego.

Ad 3- nie powołano gminnej rady oświatowej,

Ad 4.uchwała nr IV/25/2011 z dnia 27 stycznia 2011 w sprawie określenia
zasad i trybu przeprowadzani konsultacji społecznych. (BIP Kępice, zakładka
-uchwały).

Ad 5.uchwały

ROK 2014 82+20=102

ROK 2015- 91

ROK 2016-85

Ad 6 .konsultacje

ROK 2014 -0

ROK 2015 - 2

ROK 2016 - 4

Ad 7.nie ma młodzieżowej rady

Ad 8.nie ma rady seniorów

Ad 9. W gminie Kępice w budżecie na rok 2018 wyodrębniono środki na
poszczególne sołectwa (uchwała nr XXXIII/296/2017 z dnia 21 grudnia 2017).

Pozdrawiam

Ewa Derra

Referat organizacyjny

Urząd Miejski w Kępicach

Woj. Pomorskie

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KROŚNIEWICE w sprawie Monitoring samorządy #1612

W załączeniu przesyłam plik wraz z odpowiedzią na wniosek o udostępnienie informacji.

1

Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BORNE SULINOWO w sprawie Monitoring samorządy $68

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@bornesulinowo.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-09 07:56

odczytano w dniu 2018-01-11 13:43.

Odpowiedz an wniosek przez BISZCZA w sprawie Monitoring samorządy #972

Witam,

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji.

Pozdrawiam
Robert Przybysz
_____________________
URZĄD GMINY BISZCZA

b2

23-425 Biszcza 79
tel. 084 6856024
fax 084 6856301
<mailto:biszcza@zgwrp.org.pl> biszcza@zgwrp.org.pl
www.biszcza.pl <http://www.biszcza.pl/>

2

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez IZBICKO w sprawie Monitoring samorządy #2282

W związku z Państwa zapytaniem poniżej przy pytaniach podaję odpowiedzi.
Z poważaniem
Sekretarz Gminy Marzena Baksik

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁUKOWA w sprawie Monitoring samorządy #1053

W dniu 2018-01-09 o 07:59, sprawa-5056@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Ad. 1. w gminie Łukowa nie podjęto uchwał dot. trybu oceny wniosków w
ramach inicjatywy lokalnej.

Ad. 2. w gminie Łukowa nie utworzono rady działalności pożytku publicznego.

Ad. 3. w gminie Łukowa nie powołano rady oświatowej.

Ad. 4. w gminie Łukowa obecnie nie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami.

Ad. 5. Przyjęte uchwały:
- rok 2014 - 45
- rok 2015 - 49
- rok 2016 - 59

Ad. 6 przeprowadzone konsultacje z mieszkańcami:
- rok 2014 - 0
- rok 2015 - 0
- rok 2016 - 1

Ad. 7. w gminie Łukowa nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

Ad. 8. w gminie Łukowa nie utworzono gminnej rady seniorów.

Ad. 9. w gminie Łukowa wyodrębniono fundusz sołecki - uchwała link:
uglukowa.bip.lubelskie.pl /działalność/ uchwały/

Ad. 10. Zarządzenia Wójta Gminy Łukowa w związku z realizacją funduszu
sołeckiego - brak

Ad. 11. w gminie Łukowa nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Ad. 12. Nie

Ad. 13. Nie.

Stanisław Pokarowski
Sekretarz Gminy

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BIELICE w sprawie Monitoring samorządy $37

Dzień dobry,

W odpowiedzi na poniższy wniosek informuję:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
TAK http://bip.bielice.com.pl/dokumenty/5686
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
TAK uchwała http://bip.bielice.com.pl/dokumenty/1313 zmiana: http://bip.bielice.com.pl/dokumenty/5644
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
130
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
3
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
NIE
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Z poważaniem
Alina Pluta
Urząd Gminy Bielice

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3730@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

dot. wniosku o udostępnianie informacji publicznej przez OŁAWA w sprawie Monitoring samorządy #430

Dzień Dobry,

W załączeniu przesyłam Państwu pismo  do wniosku o  udostępnienie
informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r, wysłanego drogą
elektroniczną.

--
Z poważaniem
Magdalena Konieczna
Urząd Miejski w Oławie
Plac Zamkowy 15
55-200 Oława
Tel. 713035582

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OSIELSKO w sprawie Monitoring samorządy #760

Z upoważnienia Wójta Gminy Osielsko, w związku z wnioskiem Stowarzyszenia Sieć
Obywatelska Watchdog Polska
o udostępnienie informacji informuję, co następuje:

1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli
tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna
ta uchwała – tak obowiązuje Uchwała nr IV/26/2015 Rady Gminy z dnia 24 kwietnia
2015 w sprawie trybu i kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej (Dz. Urzędowy Woj. Kuj.- Pom. z 2015 r., poz.
1468)

http://bip.osielsko.pl/?app=uchwaly&nid=4683&y=2015&q=inicjatywy
http://bip.osielsko.pl/?app=uchwaly&nid=4683&y=2015&q=inicjatywy

ze zmianami: w 2015 r. Dz. Urz. poz. 2604, w 2016 r. Dz.Urz. poz. 1064, w 2017
r. poz. 2761 https://sip.lex.pl/#/act/52168434?unitId=par(1)

http://bip.osielsko.pl/?app=uchwaly&nid=4911&y=2015&q=lokalnej
http://bip.osielsko.pl/?app=uchwaly&nid=4911&y=2015&q=lokalnej

http://bip.osielsko.pl/?app=uchwaly&nid=5258&y=2016&q=inicjatywy
http://bip.osielsko.pl/?app=uchwaly&nid=5258&y=2016&q=inicjatywy

http://bip.osielsko.pl/?app=uchwaly&nid=6129&y=2017&q=inicjatywy
http://bip.osielsko.pl/?app=uchwaly&nid=6129&y=2017&q=inicjatywy

2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1
ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - Nie.

3. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) –
nie.

4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest
dostępna ta uchwała - Uchwała nr III/23/2015 Rady Gminy z dnia 26 marca 2015 w
sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami
Gminy Osielsko (Dz. Urz. Woj. Kuj. - Pom. z 2015 r., poz. 1079)

http://bip.osielsko.pl/?app=uchwaly&nid=4621&y=2015&q=inicjatywy
http://bip.osielsko.pl/?app=uchwaly&nid=4621&y=2015&q=inicjatywy

5. Informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016:

- w roku 2014 – razem 118, w tym 18 w nowej kadencji,

- w roku 2015 – 130,

- w roku 2016 – 100 uchwał.

6. Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 – na podstawie uchwały, o której mowa w pkt 4:

- 2014 r. – 0

- 2015 r. – 1 – zawiadomienie o konsultacjach:
http://bip.osielsko.pl/?app=zarzadzenia&nid=4731&y=2015&which=W%C3%B3jta+Gminy
http://bip.osielsko.pl/?app=zarzadzenia&nid=4731&y=2015&which=W%C3%B3jta+Gminy

Wyniki konsultacji:
http://bip.osielsko.pl/?app=zarzadzenia&nid=4852&y=2015&which=W%C3%B3jta+Gminy
http://bip.osielsko.pl/?app=zarzadzenia&nid=4852&y=2015&which=W%C3%B3jta+Gminy

- 2016 r. – 1 – w sprawie strategii rozwoju gminy:
http://bip.osielsko.pl/?cid=569

Jednocześnie należy podkreślić, że konsultacje przeprowadza się także na
podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie:
http://bip.osielsko.pl/?cid=434

7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym) – była utworzona Uchwałą nr III/17/08 Rady Gminy z dnia 26 marca 2008
r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy Osielsko oraz nadania jej
statutu, obecnie nie funkcjonuje.

8. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym) - Nie

9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod
którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP
(link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego – w Gminie Osielsko wyodrębniono fundusz
sołecki - Uchwała nr III/18/2014 Rady Gminy z dnia 31 marca 2014 w sprawie
wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy Osielsko funduszu sołeckiego

http://bip.osielsko.pl/?app=uchwaly&nid=3981&y=2014&q=funduszu+so%C5%82eckiego
http://bip.osielsko.pl/?app=uchwaly&nid=3981&y=2014&q=funduszu+so%C5%82eckiego

10.Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie – ustawa o funduszu sołeckim nie zawiera
delegacji do wydania zarządzeń przez organ wykonawczy w związku z czym
kompetencje wójta określone w ustawie są realizowane bez formy zarządzenia.

11.Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego) - w Gminie Osielsko poza funduszem sołeckim
nie funkcjonuje inny budżet partycypacyjny.

12. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o
inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie
w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny) – w Gminie
Osielsko taki budżet nie funkcjonuje.

13.Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016. – w związku z odpowiedziami w punktach 11-12 – nie dotyczy.

Natomiast wykonanie funduszu sołeckiego w tych latach przedstawia się
następująco:

1) rok 2016 - Plan 271.489,63 zł, wykonanie 264.449,33 zł ( 97,4% wykonania
planu),

2) rok 2015 - Plan 261.915,12 zł, wykonanie 255.075,98 zł ( 97,39% wykonania
planu),

3) rok 2014 - Plan 234.593,00 zł, wykonanie: 219.877,65 zł (93,73% wykonania
planu).

Informację sporządziła 11 stycznia 2018 r. Maria Domańska - Sekretarz Gminy
Osielsko.

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SOSNÓWKA w sprawie Monitoring samorządy #1108

Witam

W Gminie Sosnówka wyodrębniono fundusz sołecki Uchwałą Rady Gminy Sosnówka
Nr - IV /23/2015 z dnia 26. 02. 2015 roku .

Uchwała dostępna jest pod adresem : ugsosnowka.bip.lubelskie.pl

Na pozostałe pytania udzielam odpowiedzi negatywnej .

Pozdrawiam

Jan Kwiecień

Sekretarz Gminy

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHRZĄSTOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2270

Chrząstowice, 10 stycznia 2018 r.

BR.1431.1.2018

Sz. P. Szymon Osowski

Sz. P. Bartosz Wilk

Członkowie Zarządu

Stowarzyszenia Sieć Obywatelska

Watchdog Polska

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r. o udostępnienie informacji publicznej, w odniesieniu do poszczególnych kwestii uprzejmie informuję, co następuje:

1) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała

Na terenie gminy Chrząstowice obowiązuje uchwała nr XXXII.256.2014 Rady Gminy Chrząstowice z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (Dz. Urz. Woj. Opolskiego z 2014 r. poz. 1352).

Uchwała dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Chrząstowice (zwanym dalej BIP) pod adresem: http://www.chrzastowice.bip.net.pl/?a=5374.

Uchwała opublikowana została również w Bazie Aktów Własnych Urzędu Gminy Chrząstowice (zwanej dalej BAW) pod adresem:

http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyChrzastowice/document/98248/Uchwa%C5%82a-XXXII_256_2014

2) czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Na terenie gminy Chrząstowice nie utworzono Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

Zgodnie z art. 41e ust. 1. ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817, 1948, z 2017 r. poz. 60, 573, 1909) organ wykonawczy właściwej jednostki samorządu terytorialnego na wspólny wniosek co najmniej 5 organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3, prowadzących działalność odpowiednio na terenie powiatu lub gminy, tworzy w terminie 2 miesięcy od dnia wpłynięcia wniosku odpowiednio Powiatową Radę Działalności Pożytku Publicznego lub Gminną Radę Działalności Pożytku Publicznego jako organ konsultacyjny i opiniodawczy, zwaną dalej odpowiednio „Radą Powiatową” lub „Radą Gminną”.

Informuję, iż dotychczas nie wpłynął do Wójta Gminy Chrząstowice wniosek o utworzenie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

3) czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59, 949, 2203) organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego może powołać radę oświatową działającą przy tym organie.

Rada Gminy Chrząstowice dotychczas nie powołała rady oświatowej.

4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

W gminie Chrząstowice obowiązuje uchwała nr XXXI.237.2014 Rady Gminy Chrząstowice z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Chrząstowice

Uchwała opublikowana została w BIP pod adresem:

http://www.chrzastowice.bip.net.pl/?a=5247

Uchwała dostępna jest również w BAW pod adresem:

http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyChrzastowice/document/97974/Uchwa%C5%82a-XXXI_237_2014

5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,

Rada Gminy Chrząstowice w latach 2014-2016 podjęła następującą liczbę uchwał:

- w 2014 r. – 82 uchwały podjęte przez Radę Gminy Chrząstowice kadencji 2010-2014 oraz 16 uchwał podjętych przez Radę Gminy Chrząstowice kadencji 2014-2018,

- w 2015 r. – 77 uchwał,

- w 2016 r. – 59 uchwał.

Uchwały Rady Gminy Chrząstowice dostępne są w BIP pod adresem:

http://www.chrzastowice.bip.net.pl/?c=243

oraz w BAW pod adresem:

http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyChrzastowice/tabBrowser/bags//780/Zbi%C3%B3r-uchwa%C5%82-Rady-Gminy-Chrz%C4%85stowice

6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,

W roku 2014 przeprowadzono 1 konsultację z mieszkańcami, dotyczyła ona projektu Strategii Rozwoju Gminy Chrząstowice na lata 2014-2024.

W roku 2015 nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami.

W roku 2016 przeprowadzono 2 konsultacje z mieszkańcami, dotyczyły one projektu Statutu Gminy Chrząstowice oraz projektu zmiany granic Powiatu Opolskiego zaproponowanego przez Radę Miasta Opola.

Informacje z konsultacji społecznych prowadzonych nie tylko z mieszkańcami gminy, ale także z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami dostępne są w BIP pod adresem:

http://www.chrzastowice.bip.net.pl/?c=351

7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Na terenie gminy Chrząstowice nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Na terenie gminy Chrząstowice nie utworzono gminnej rady seniorów.

9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego

Od 2009 r. Rada Gminy Chrząstowice wyraża zgodę na wyodrębnienie funduszu sołeckiego.

Aktualnie obowiązująca uchwała nr V.32.2015 Rady Gminy Chrząstowice z dnia 25 lutego 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego dostępna jest w BIP pod adresem: http://www.chrzastowice.bip.net.pl/?c=575

Uchwała opublikowana została również w BAW pod adresem:

http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyChrzastowice/document/99102/Uchwa%C5%82a-V_32_2015

10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie

Przepisy prawne dotyczące funduszu sołeckiego publikujemy w BIP pod adresem:

http://www.chrzastowice.bip.net.pl/?c=575

Wszelkie informacje dotyczące realizacji funduszu sołeckiego w gminie Chrząstowice publikujemy w BIP pod adresem: http://www.chrzastowice.bip.net.pl/?c=573

Aktualnie obowiązujące zarządzenie nr 63.2015 Wójta Gminy Chrząstowice z dnia 1 lipca 2015 r. w sprawie określenia procedur wykorzystywania środków funduszu sołeckiego dostępne jest BIP pod wskazanym wyżej adresem, a także opublikowane zostało w BAW pod adresem:

http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyChrzastowice/document/99357/Zarz%C4%85dzenie-63_2015

11) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)

W gminie Chrząstowice nie funkcjonuje budżet obywatelski.

12) jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny)

W gminie Chrząstowice nie funkcjonuje budżet obywatelski.

13) jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

W gminie Chrząstowice nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Z poważaniem

Z up. Wójta

Sekretarz Gminy

mgr Brygida Dulęba

Informacja udostępniona zostaje w formie elektronicznej na adresy:

1) sprawa-3901@fedrowanie.siecobywatelska.pl

2) sprawa-5620@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Sprawę prowadzi

St. Insp. Grażyna Fila

tel. 774219613 wew. 116

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZARNA w sprawie Monitoring samorządy $137

Witam

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia 2018r. informujemy:

1. W gminie obowiązuje uchwała rady Gminy dot. trybu i kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
http://gminaczarna.biuletyn.net/fls/bip_pliki/2016_06/BIPOLD001820/1820.pdf
2. Nie utworzono rady pożytku publicznego.
3. Nie powołano rady oświatowej.
4. Tryb i formę konsultacji w danej sprawie w razie potrzeb ustala się
odrębnie.
5. W roku 2014 Rada Gminy podjęła 92 uchwały, w 2015 r. 122 uchwały, w
2016 r. – 93 uchwały.
6. W latach 2014 – 2016 przeprowadzono 12 konsultacji społecznych z
mieszkańcami
7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. Nie utworzono rady seniorów.
9. Wyodrębniony został fundusz sołecki:
http://gminaczarna.biuletyn.net/fls/bip_pliki/2016_06/BIPOLD003197/3197.pdf
10. Nie wydano zarządzeń organu wykonawczego w tej sprawie.
11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski, tę funkcję pełni fundusz
sołecki ustalany przez mieszkańców na Zebraniach Wiejskich w każdym z
sołectw gminy.

Z poważaniem
Ewa Panek
sekretarz Gminy Czarna

-----Oryginalna wiadomość-----

odpowiedź na wniosek o udzielenie inf. publicznej przez KAZIMIERZA WIELKA w sprawie Monitoring samorządy $388

Szanowni Państwo,

W załączonym pliku PDF Urząd Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej przesyła
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej, który wpłynął do
tut. Urzędu w dniu 9 stycznia br.

Małgorzata Maj

Urząd M i G w Kazimierzy Wielkiej

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TUCHÓW w sprawie Monitoring samorządy #2061

Nasz znak: OA.1431.4.2018.JL

Sz. P.

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. informuję co następuje:

- nie obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- nie powołano w gminie rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) – link: https://bip.malopolska.pl/umtuchow,a,20026,w-sprawie-okreslenia-zasad-i-trybu-przeprowadzania-konsultacji-spolecznych-z-mieszkancami-gminy-tuch.html
-liczba przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach wynosi:
2014 – 92,
2015 – 107,
2016 - 101,
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach wynosi:
2014 – 2,
2015 – 3,
2016 - 5,
- utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim) – link: https://bip.malopolska.pl/umtuchow,a,1307665,w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-funduszu-soleckiego.html,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie: https://bip.malopolska.pl/umtuchow,a,1330695,w-sprawie-regulaminu-funduszu-soleckiego-gminy-tuchow.html,
- w gminie funkcjonował budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, linki:
https://bip.malopolska.pl/umtuchow,a,1102607,w-sprawie-zmiany-do-zarzadzenia-nr-20215-burmistrza-tuchowa-z-dnia-17-lipca-2015-roku-w-sprawie-powo.html,
https://bip.malopolska.pl/umtuchow,a,1102601,w-sprawie-wprowadzenia-tuchowskiego-budzetu-obywatelskiego-tbo-na-2016-rok.html,
https://bip.malopolska.pl/umtuchow,a,1082442,w-sprawie-powolania-zespolu-zadaniowego-do-opracowania-i-przeprowadzenia-procedur-zwiazanych-z-wdroz.html,
https://bip.malopolska.pl/umtuchow,a,794563,w-sprawie-wprowadzenia-budzetu-obywatelskiego-miasta-tuchowa-na-2014-rok.html,

- kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach wyniosła:
2014 – 200 000 zł,
2015 – 200 000 zł,
2016 – 200 000 zł.

Z poważaniem,

Jerzy Laska
Sekretarz Gminy

Urząd Miejski w Tuchowie
Rynek 1, 33-170 Tuchów
tel.: +48 14 652 51 76 w. 21
tel. kom. 665505521
www.tuchow.pl

-----Oryginalna wiadomość-----

zapytanie z dnia 9 stycznia 2018 przez JEŻÓW SUDECKI w sprawie Monitoring samorządy #376

Poniżej przekazujemy odpowiedź na zapytanie otrzymane mailem 9 stycznia
2018r.

Ewa Nidzgorska

Sekretarz Gminy Jeżów Sudecki

<mailto:sekretarz@jezowsudecki.pl> sekretarz@jezowsudecki.pl

tel 757-132-254 w.130

Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez KOMORNIKI w sprawie Monitoring samorządy $433

Szanowni Państwo

Przesyłam odpowiedź Wójta Gminy Komorniki na wniosek o dostęp do informacji
publicznej otrzymany 9 stycznia 2018 r. Odpowiedź jest udzielana tylko drogą
elektroniczną, zgodnie z Państwa wnioskiem.

Z poważaniem

Olga Karłowska

Sekretarz Gminy Komorniki

tel. +48 (61) 8 100 643

e-mail: sekretarz@komorniki.pl

Urząd Gminy Komorniki

ul. Stawna 1

62-052 Komorniki

tel. +48 (61) 8 107 751

fax. +48 (61) 8 107 985

e-mail: sekretariat@komorniki.pl

<http://www.komorniki.pl/> www.komorniki.pl

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RZEPIENNIK STRZYŻEWSKI w sprawie Monitoring samorządy #2030

Urząd Gminy Rzepiennik Strzyżewski

33-163 Rzepiennik Strzyżewski 400

*
*

*Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
09.01.2018 r.*

W Gminie Rzepiennik Strzyżewski:

- obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków
o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
https://bip.malopolska.pl/ugrzepiennikstrzyzewski,a,1263367,uchwala-nr-xxvi1712016-rady-gminy-rzepiennik-strzyzewski-z-dnia-25-listopada-2016-r-w-sprawie-okresl.html

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)

- nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) ,

- nie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

- Rada Gminy Rzepiennik Strzyżewski w latach 2014-2016 przyjęła
następującą liczbę uchwał:

-w roku 2014 - 67,

-w roku 2015 - 79,

-w roku 2016 - 101

- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016,

-w roku 2014 - 1

-w roku 2015 - 1

-w roku 2016 - 5

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)

- nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)

- wyodrębniono fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim)
https://bip.malopolska.pl/ugrzepiennikstrzyzewski,a,1044207,uchwala-nr-v192015-rady-gminy-rzepiennik-strzyzewski-z-dnia-27-lutego-2015-r-w-sprawie-zgody-na-wyod.html

*- *link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie - *BRAK*

- nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako
konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty .

- nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną
konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,

- w latach 2014-2016 nie wyodrębniono kwoty budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego).

Barbara Wołkowicz
Inspektor UG

W dniu 2018-01-11 o 12:01, rzepiennik@rzepiennik.pl pisze:
--
Barbara Wołkowicz
Urząd Gminy Rzepiennik Strzyżewski
33-163 Rzepiennik Strzyżewski 400
tel. 14 65 35 505
e-mail: barbara.wolkowicz@rzepiennik.pl
SEKRETARIAT
14 65 35 501
www.rzepiennik.pl

wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRABOWO w sprawie Monitoring samorządy $282

Urząd Gminy Grabowo przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Izabela Konopka
UG Grabowo

1

Re: Wniosek oudostępnienie informacji publicznej przez WIELGOMŁYNY w sprawie Monitoring samorządy #1701

W dniu 2018-01-09 07:01, sprawa-5410@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
> następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
> kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
> inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
> publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
> adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Nie była podjęta

> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
> 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie),

Nie utworzono

> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
> oświatowego),

Nie powołano

> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
> konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
> gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
> (link)
> BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

http://www.wielgomlyny.bip.net.pl/?a=3905

> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
> latach 2014-2016,

w 2014 - 82
w 2015 - 115
w 2016 - 96

> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
> poszczególnych latach 2014-2016,

w 2014 - 0
w 2015 - 0
w 2016 - 2

> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),

Nie utworzono

> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),

w nie utworzono

> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
> funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
> www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
> wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
> wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
> jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
> funduszu sołeckiego,

nie wyodrębniono

> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
> związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

nie dotyczy

> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu,
> w
> sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane
> przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres
> strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
> (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
> (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
> oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z
> mieszańcami,
> wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet
> obywatelski (partycypacyjny),

nie funkcjonuje

> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.

nie dotyczy
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-5410@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

informacja publiczna przez RABKA-ZDRÓJ w sprawie Monitoring samorządy #2021

--
Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
34-700 Rabka-Zdrój, ul. Parkowa 2
tel. 18 2692000, fax. 182677700

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BRUDZEW w sprawie Monitoring samorządy $84

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018r.

Z poważaniem

Agnieszka Waliszek

Inspektor ds. administracyjnych i obsługi sekretariatu

Urząd Gminy Brudzew
ul. Turkowska 29
62-720 Brudzew

tel. 63 279 83 47 / 63 279 83 33

1

odpowiedź na wniosek z 9.01.2018 r. przez BRAŃSK w sprawie Monitoring samorządy $76

Urząd Miasta w Brańsku w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Małgorzata Jakimiuk

Inspektor Urzędu Miasta Brańsk

Tel. 85 7375005 w. 26

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DUBICZE CERKIEWNE w sprawie Monitoring samorządy $202

Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 9.01.2018r.
Z Poważaniem
M. Ławrynowicz - Sekretarz Gminy

-----Oryginalna wiadomość-----

1

odpowiedź na wniosek o udostepnienie infromacji publicznej przez ROGÓŹNO w sprawie Monitoring samorządy #774

GMINA ROGÓŹNO
Dzień Dobry

W załączniku przesyłam pismo Nr RO.1431.3.2018 dotyczące odpowiedzi na wniosek z dnia 09.01.2018 r. o udostepnienie informacji publicznej.

pozdrawiam
Paweł Żuchowski
Sekretarz Gminy

1