Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r. przez GRĘBOSZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1938

Dzień dobry !
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji z dnia 09.01.2018 r.
Z poważaniem :
Bożena Landowska

1

informacja publiczna przez ALWERNIA w sprawie Monitoring samorządy #1900

Witam!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9.01.2018 roku.

Pozdrawiam.

Jadwiga Świerczek

Inspektor ds. administracyjnych

i współpracy z jednostkami pomocniczymi

Referat Kadr, Spraw Organizacyjnych i Administracyjnych

Urząd Miejski w Alwerni

ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7

32-566 Alwernia

www.alwernia.pl

Herb Alwerni mały rozmiar (2)

tel. 12 283 11 15 w. 342

fax. 12 283 17 92

Pomyś o środowisko zanim wydrukujesz ten e-mail.

2

siec_obywatelska_watchdog_odp przez ZŁOTORYJA w sprawie Monitoring samorządy #495

W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia
9.01.2018 r. w załączeniu przesyłam rozwinięcie postawionych

pytań .

Włodzimierz Bajoński

Sekretarz Miasta

__________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja silnika
detekcji 16749 (20180117) __________

Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

1

odp. na udostępnienie informacji publicznej przez KRYNICA MORSKA w sprawie Monitoring samorządy $479

Dzień Dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostepnienie informacji publicznej.

Z Poważaniem
Jolanta Kwiatkowska
Sekretarz Miasta Krynica Morska
tel. 693384278
email: sekretarz@krynicamorska.tv

Urząd Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15,
82-120 Krynica Morska
tel. 55 247 65 27 w 130
Fax +48 55 247 65 66
www.krynicamorska.tv

2

Odpowiedź na wniosek przez ZAKRZEWO w sprawie Monitoring samorządy #808

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

Re: Wniosek oudostępnienieinformacji publicznej przez SANTOK w sprawie Monitoring samorządy #1432

Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na pana maila.

Cytowanie sprawa-5223@fedrowanie.siecobywatelska.pl:

--
Urząd Gminy Santok
ul. Gorzowska 59
66-431 Santok

tel. 95 728 75 10
fax. 95 728 75 11

1

Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RAWA MAZOWIECKA w sprawie Monitoring samorządy #1663

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej podaję odpowiedzi na postawione pytania:

 - W gminie-Miasto Rawa Mazowiecka nie ma uchwały dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
pożytku publicznego i wolontariacie,

- nie ma gminnej rady działalności pożytku publicznego,

- nie ma rady oświatowej

- w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami: Uchwała nr IX/59/15 z dnia 1 września 2015
r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konsultacji Społecznych,  Uchwała
nr XXVI/222/08 rady Miasta Rawa Mazowiecka z dnia 29 października 2008
r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Miasta Rawa
Mazowiecka w przedmiocie zmiany jego granic, uchwała nr XXX/231/17 z 29
czerwca 2017 r. w sprawie trybu i zasad przeprowadzania konsultacji
społecznych dla realizacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Rawa
Mazowiecka  - wszystkie publikacje są dostępne na BIP UM Rawa Mazowiecka,

- liczba przyjętych uchwał: 2014 r. - 66 (VI Kadencja) + 9 (VII
Kadencja), 2015 r. - 83, 2016 r. - 86, liczba przeprowadzonych
konsultacji: 2014 r. -           2015 r. - 1          2016 r. - 1
               ,

- utworzono Młodzieżową Radę Gminy - Uchwała nr XXVIII/222/96 z 18
grudnia 1996 r. (BIP UM),

- utworzono gminna Radę Seniorów - Uchwała nr XXXVIII/296/14 z 14 lipca
2014 r. (BIP UM),

- fundusz sołecki - nie dotyczy,

- realizacja funduszu sołeckiego - nie dotyczy,

-  w Gminie-Miasto Rawa Mazowiecka funkcjonuje Budżet Obywatelski
(partycypacyjny)- rozumiany jako konsultacje społeczne - Uchwała nr
XXX/231/17 z 29 czerwca 2017 r. (BIP UM),

- Budżet Obywatelski w oparciu o inną formie niż niż konsultacje z
mieszkańcami - nie dotyczy,

- kwoty budżetu obywatelskiego: 2014 r. - jeszcze nie było, 2015 r. -
100 tys zł., 2016 r. - 150 tys. zł.

Z poważaniem:

Jolanta Wróblewska

Sekretarz Miasta Rawa Mazowiecka

W dniu 17.01.2018 o 09:48, Urząd Miasta Rawa Mazowiecka pisze:

informacja publiczna przez TOMASZÓW LUBELSKI w sprawie Monitoring samorządy #1129

Dzień dobry !

Odpowiadając na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej niżej podaję informacje :

- w Gminie Tomaszów Lubelski nie ma uchwały podjętej na podstawie art.19c
ust.1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie dotyczącej
trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,

- nie została utworzona gminna rada działalności pożytku publicznego ,

- nie została powołana rada oświatowa,

- obowiązuje uchwała w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z
mieszkańcami Gminy Tomaszów Lubelski - Uchwała Nr XVI/128/2012 z dnia 15
czerwca 2012 r.

Uchwała jest na stronie BIP Urząd Gminy Tomaszów Lubelski - uchwały kadencja
2010 - 2014

- liczba podjętych uchwał :

2014 - 82 uchwał ( kadencja
2010-2014 - 68 uchwał i kadencja 2014 - 2018 - 14 uchwał )

2015 - 86 uchwał

2016 - 119 uchwał

- w latach 2014 - 2016 nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami,

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

- nie utworzono gminnej rady seniorów,

- fundusz sołecki wyodrębniono uchwałą Nr XXXIII/261/2014 z dnia 31 marca
2014 r.

Uchwała jest na stronie BIP Urząd Gminy Tomaszów Lubelski - uchwały
kadencja 2010 - 2014

Fundusz sołecki ujęty jest jako załącznik do budżetu . Budżet znajduje się
na BIP w zakładce - budżet .

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski,


Pozdrawiam


Barbara Herda


Inspektor ds. obsługi Rady Gminy

FW: Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KALINOWO w sprawie Monitoring samorządy $369

Witam,

w nawiązaniu do maila z dnia 9 stycznia br. przesyłam odpowiedź:

1. NIE

2. NIE

3. NIE

4. TAK - http://bip.kalinowo.pl/public/popup.php?id_menu_item=117143,
Uchwała Nr XXX/220/14

5. 192

6. 5

7. NIE

8. NIE

9. TAK, http://bip.kalinowo.pl/public/popup.php?id_menu_item=117143 ,
Uchwała Nr XXIX/207/14

10. http://bip.kalinowo.pl/public/popup.php?id_menu_item=164682 ,
Zarządzenie nr 43a/17

11. NIE DOTYCZY

12. NIE DOTYCZY

13. NIE DOTYCZY

Pozdrawiam

UG Kalinowo

87/621 87 69

(bez tematu) przez BŁAŻOWA w sprawie Monitoring samorządy $51

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

odpowiedź na wniosek z dnia 9.01.2018 przez IŁOWO-OSADA w sprawie Monitoring samorządy $317

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9.01.2018

--

Z poważaniem
*Mariusz Grabiński*

tel. 23 654 10 14 wew. 35
e-mail: mariusz.grabinski@ugilowo-osada.pl

*Urząd Gminy Iłowo-Osada*
ul. Wyzwolenia 5
13-240 Iłowo-Osada
tel./fax 23 654 10 14
mail: sekretariat@ugilowo-osada.pl
www.ilowo-osada.pl <http://www.ilowo-osada.pl/>
<http://www.ilowo-osada.biuletyn.net/>
<https://www.facebook.com/ugilowoosada/>

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DRZYCIM w sprawie Monitoring samorządy #707

Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na niżej zamieszczony wniosek.

Z poważaniem:
Ludwika Rezmer
Sekretarz Gminy
ul. Podgórna 10
86-140 Drzycim
Tel. 52 3317079 wew. 23

1

odpowiedz na inf. publ. przez GŁOGÓWEK w sprawie Monitoring samorządy #2276

W załączeniu odpowiedź na informacje publiczną

z powazaniem
Anna Barysz

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOŁAKI KOŚCIELNE w sprawie Monitoring samorządy $424

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BIŁGORAJ w sprawie Monitoring samorządy #971

W załączeniu Gmina Biłgoraj przekazuje odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BIŁGORAJ w sprawie Monitoring samorządy #971

W załączeniu Gmina Biłgoraj przekazuje odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

1

odpowiedz na informację publiczną przez ŚWIECIE w sprawie Monitoring samorządy #789

OR.1431.5.2018

Świecie, dnia 17 stycznia 2018 roku

Pan Szymon Osowski

Bartosz Wilk

W związku z zapytaniem o udzielenie informacji publicznej o treści jak
poniżej:

1. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

2. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

udzielam odpowiedzi na pytania wg ich kolejności:

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję co
następuje:

1. w gminie Świecie nie uchwalono trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizacji zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej;

2. Gmina nie posiada rady działalności pożytku publicznego,

3. w gminie Świecie nie powołano rady oświatowej,

4. Rada Miejska w Świeciu w dniu 23 luty 2012 r. podjęła Uchwałę nr
137/12 w sprawie ustalenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
społecznych w gminie Świecie., która dostępna jest pod następującym linkiem:
<http://bip.swiecie.eu/index.php?app=uchwaly&nid=8158&y=2012>
http://bip.swiecie.eu/index.php?app=uchwaly&nid=8158&y=2012

5. Rada Miejska w Świeciu w roku 2014 podjęła 107 uchwał, w 2015 r. -
90 uchwał, a w 2016 r. -79 uchwał,

6. w każdym roku, tj. w 2015 r. oraz 2016 r. 3 krotnie przeprowadzono
konsultacje z mieszkańcami,

7. nie posiadamy Młodzieżowej Rady Gminy

8. nie została powołana Gminna rada seniorów,

9. Rada Miejska w Świeciu w dniu 29 stycznia 2015 r. podjęła uchwałę
nr 30/15 w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy Świecie
środków stanowiących fundusz sołecki, która znajduje się pod następującym
linkiem: <http://bip.swiecie.eu/?app=uchwaly&nid=10456&y=2015>
http://bip.swiecie.eu/?app=uchwaly&nid=10456&y=2015 ,

10. fundusz sołecki został wyodrębniony w budżecie Gminy jako załącznik nr
10. Budżety na poszczególne lata dostępne są pod następującym linkiem:
<http://bip.swiecie.eu/?cid=71> http://bip.swiecie.eu/?cid=71 ,

11. Rada Miejska w Świeciu w dniu 28 kwietnia 2016 r. podjęła uchwałę nr
137/16 w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z
mieszkańcami gminy Świecie na temat budżetu gminy Świecie, która znajduje
się pod następującym linkiem:
<http://bip.swiecie.eu/?app=uchwaly&nid=11532&y=2016>
http://bip.swiecie.eu/?app=uchwaly&nid=11532&y=2016 ,

12. inna forma nie występuje,

13. zgodnie z zapisami § 1 ust. 2 załącznika do w/w uchwały nr 137/16: "
Budżet Obywatelski na rok kalendarzowy wynosi 1.000.000 złotych, z którego
700.000,- zł przeznaczone jest na przedsięwzięcia w mieście i 300.000,- zł
na terenie wsi." Wymienione kwoty obowiązywały od momentu uruchomienia
budżetu obywatelskiego tj. od 2015 r.

Sekretarz Gminy

Leszek Żurek

Urząd Miejski w Świeciu
ul. Wojska Polskiego 124
86-100 Świecie

tel.: 52 33 32 315
e-mail: <mailto:sekretarz@swiecie.eu> sekretarz@swiecie.eu

<http://www.swiecie.eu/> www.swiecie.eu

1

odpowiedż Gminy Mędrzechów na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez MĘDRZECHÓW w sprawie Monitoring samorządy #1987

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09 Nasz znak: Or.1431.2.2018 *
W*odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej ****Urząd Gminy w Mędrzechowie , niżej podaje odpowiedzi na pytania będące
przedmiotem wniosku: *****

1) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link),
 pod którym jest dostępna ta uchwała -*Rada **Gmina nie podejmowała takiej uchwały* .
2) czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) -*nie utworzono*
3) czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) -*nie powołano *
4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak,
 to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała -*Rada Gmina nie podejmowała takiej uchwały *
5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 -*Liczba uchwał podjętych przez Radę Gminy :*
*- 2014 - 65 - 2015 - 62 - 2016 - 67 *6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- 2014 -*6 *
- 2015 -*3*
- 2016 -*8 *
 7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) -*nie utworzono *
8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) -*nie utworzono*
 9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim) -*nie wyodrębniono*
10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie -*nie dotyczy *
11) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -*w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski *
12) jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
 w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny) -*nie funkcjonuje *
13) jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016 -*nie dotyczy *

*Informacje wytworzył i zatwierdził : Barbara Pobiegło - Sekretarz Gminy
Mędrzechów Urząd Gminy Mędrzechów 33-221 Mędrzechów 434 tel./ fax : 14
643 71 95 *

odpowiedź na wniosek przez OLSZANKA w sprawie Monitoring samorządy #2304

Olszanka, dnia 17.01.2018 r.

SG.1431.2.2018


Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa


sprawa-5654@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Na podstawie art. 13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o
dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U z 2016 r. poz. 1764 z późn.
zm.) w związku z Państwa wnioskiem z dnia 09.01.2018 r. o udostępnienie
informacji publicznej poniżej przedstawiam wnioskowane informacje:

1. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

NIE

2. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

NIE

3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),

NIE

4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

TAK

Uchwała Nr XXXIII/395/2006 Rady Gminy Olszanka z dnia 26 stycznia 2006r. w
sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy
Olszanka.

http://bip.olszanka.pl/401/504/uchwaly-rady-gminy-podjete-w-roku-2006.html

5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

2014 rok 73 uchwały

2015 rok 83 uchwały

2016 rok 70 uchwał

6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

2014 rok 0

2015 rok 0

2016 rok 0

7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

NIE

8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

NIE

9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

TAK

Uchwała nr XLIV/285/2014 Rady Gminy Olszanka z dnia 28 marca 2014 roku w
sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Olszanka środków
stanowiących fundusz sołecki

http://bip.olszanka.pl/688/504/uchwaly-rady-gminy-podjete-w-2014-roku.html

10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

http://bip.olszanka.pl/download/attachment/9388/zarzadzenie-nr-ug-01-2016-wo
jta-gminy-olszanka.pdf

11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty ,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

NIE

12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

NIE DOTYCZY

13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

NIE DOTYCZY


z up. Wójta


/-/ Ewa Rosińska


Sekretarz Gmin

Pozdrawiam

Katarzyna Piróg

Urząd Gminy Olszanka

49-332 Olszanka 16

774 12 96 -83-85 wew. 113

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KLUCZEWSKO w sprawie Monitoring samorządy $404

Urząd Gminy w Kluczewsku w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Andrzej Jaśkiewicz
Sekretarz Gminy

1

udzielenie informacji publicznej Gmina Kramsk przez KRAMSK w sprawie Monitoring samorządy $464

Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź.
Z poważaniem
Marlena Przedwojska
Inspektor ds. kadr i obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy Kramsk

1

Uchwała konsultacje.docx przez KRZYWDA w sprawie Monitoring samorządy #1037

Racławówce, dnia 17.01.2018 r.

Sieć Obywatelska
Watchodg Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostepnienie informacji publicznej podaję poniżej informacje dotyczące Gminy Racławice:
- Gmina nie posiada uchwały dotyczącej trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- w Gminie nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego, gminnej rady oświatowej, młodzieżowej rady gminy, gminnej rady seniorów,
- nie wyodrębniono funduszu sołeckiego,
- nie funkcjonuje budżet obywatelski,
- w latach 2014 – 2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami.
Rada Gminy podjęła uchwały:
w roku 2014 –12
w roku 2015 – 49
w roku 2016 - 56
W załączeniu przesyłam uchwałę Rady Gminy w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Racławice.

Janina Nitwinko
Inspektor

1

Informacja publiczna przez KRASNOBRÓD w sprawie Monitoring samorządy #1029

W odpowiedzi na mail z dnia 9 stycznia przesyłam w załączeniu
odpowiedzi.
Kazimierz Gęśla
Sekretarz Gminy

1

odpowiedź na wniosek przez CHEŁM w sprawie Monitoring samorządy #976

<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>W nawiązaniu do Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. przekazuję następujące informacje:<br></p><p>- nie;<br></p><p>- nie;<br></p><p>- nie;<br></p><p>- tak , plik w załączniku;<br></p><p>- 2014 - 106; 2015 - 111; 2016 - 90;<br></p><p>- 2014 - 5; 2015 - 3; 2016 - 3;<br></p><p>- nie;<br></p><p>- nie;<br></p><p>- nie, https://ugchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Uchwala_nr_XXVI.248.2017.pdf;<br></p><p>- nie ma;<br></p><p>- nie;<br></p><p>- nie ma;<br></p><p>- nie ma.<br></p><p>Z poważaniem Sylwia Pukas inspektor w Referacie Organizacji i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Chełm. <br></p></body></html>

1