Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r. przez GRĘBOSZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1938
Dzień dobry !
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji z dnia 09.01.2018 r.
Z poważaniem :
Bożena Landowska
informacja publiczna przez ALWERNIA w sprawie Monitoring samorządy #1900
Witam!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9.01.2018 roku.
Pozdrawiam.
Jadwiga Świerczek
Inspektor ds. administracyjnych
i współpracy z jednostkami pomocniczymi
Referat Kadr, Spraw Organizacyjnych i Administracyjnych
Urząd Miejski w Alwerni
ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7
32-566 Alwernia
www.alwernia.pl
Herb Alwerni mały rozmiar (2)
tel. 12 283 11 15 w. 342
fax. 12 283 17 92
Pomyś o środowisko zanim wydrukujesz ten e-mail.
siec_obywatelska_watchdog_odp przez ZŁOTORYJA w sprawie Monitoring samorządy #495
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia
9.01.2018 r. w załączeniu przesyłam rozwinięcie postawionych
pytań .
Włodzimierz Bajoński
Sekretarz Miasta
__________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja silnika
detekcji 16749 (20180117) __________
Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
odp. na udostępnienie informacji publicznej przez KRYNICA MORSKA w sprawie Monitoring samorządy $479
Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostepnienie informacji publicznej.
Z Poważaniem
Jolanta Kwiatkowska
Sekretarz Miasta Krynica Morska
tel. 693384278
email: sekretarz@krynicamorska.tv
Urząd Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15,
82-120 Krynica Morska
tel. 55 247 65 27 w 130
Fax +48 55 247 65 66
www.krynicamorska.tv
Odpowiedź na wniosek przez ZAKRZEWO w sprawie Monitoring samorządy #808
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>
Re: Wniosek oudostępnienieinformacji publicznej przez SANTOK w sprawie Monitoring samorządy #1432
Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na pana maila.
Cytowanie sprawa-5223@fedrowanie.siecobywatelska.pl:
--
Urząd Gminy Santok
ul. Gorzowska 59
66-431 Santok
tel. 95 728 75 10
fax. 95 728 75 11
1Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na pana maila.Cytowanie sprawa-5223@fedrowanie.siecobywatelska.pl:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
> kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
> inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
> publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
> adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
> 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
> przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
> strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w
> poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami
> w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
> funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
> strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
> o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie,
> to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym
> dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na
> wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
> związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu,
> w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane
> przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres
> strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
> (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
> (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
> oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z
> mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest
> budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres sprawa-5223@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Urząd Gminy Santok
ul. Gorzowska 59
66-431 Santoktel. 95 728 75 10
fax. 95 728 75 11
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RAWA MAZOWIECKA w sprawie Monitoring samorządy #1663
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej podaję odpowiedzi na postawione pytania:
- W gminie-Miasto Rawa Mazowiecka nie ma uchwały dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
pożytku publicznego i wolontariacie,
- nie ma gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie ma rady oświatowej
- w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami: Uchwała nr IX/59/15 z dnia 1 września 2015
r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konsultacji Społecznych, Uchwała
nr XXVI/222/08 rady Miasta Rawa Mazowiecka z dnia 29 października 2008
r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Miasta Rawa
Mazowiecka w przedmiocie zmiany jego granic, uchwała nr XXX/231/17 z 29
czerwca 2017 r. w sprawie trybu i zasad przeprowadzania konsultacji
społecznych dla realizacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Rawa
Mazowiecka - wszystkie publikacje są dostępne na BIP UM Rawa Mazowiecka,
- liczba przyjętych uchwał: 2014 r. - 66 (VI Kadencja) + 9 (VII
Kadencja), 2015 r. - 83, 2016 r. - 86, liczba przeprowadzonych
konsultacji: 2014 r. - 2015 r. - 1 2016 r. - 1
,
- utworzono Młodzieżową Radę Gminy - Uchwała nr XXVIII/222/96 z 18
grudnia 1996 r. (BIP UM),
- utworzono gminna Radę Seniorów - Uchwała nr XXXVIII/296/14 z 14 lipca
2014 r. (BIP UM),
- fundusz sołecki - nie dotyczy,
- realizacja funduszu sołeckiego - nie dotyczy,
- w Gminie-Miasto Rawa Mazowiecka funkcjonuje Budżet Obywatelski
(partycypacyjny)- rozumiany jako konsultacje społeczne - Uchwała nr
XXX/231/17 z 29 czerwca 2017 r. (BIP UM),
- Budżet Obywatelski w oparciu o inną formie niż niż konsultacje z
mieszkańcami - nie dotyczy,
- kwoty budżetu obywatelskiego: 2014 r. - jeszcze nie było, 2015 r. -
100 tys zł., 2016 r. - 150 tys. zł.
Z poważaniem:
Jolanta Wróblewska
Sekretarz Miasta Rawa Mazowiecka
W dniu 17.01.2018 o 09:48, Urząd Miasta Rawa Mazowiecka pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Tue, 09 Jan 2018 07:01:20 -0000
> Nadawca: sprawa-5372@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-5372@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: um@rawamazowiecka.pl
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-5372@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> --
> W razie błędnie otrzymanej wiadomości proszę o przesłanie
> do właściwego wydziału, pozdrawiam.
informacja publiczna przez TOMASZÓW LUBELSKI w sprawie Monitoring samorządy #1129
Dzień dobry !
Odpowiadając na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej niżej podaję informacje :
- w Gminie Tomaszów Lubelski nie ma uchwały podjętej na podstawie art.19c
ust.1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie dotyczącej
trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- nie została utworzona gminna rada działalności pożytku publicznego ,
- nie została powołana rada oświatowa,
- obowiązuje uchwała w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z
mieszkańcami Gminy Tomaszów Lubelski - Uchwała Nr XVI/128/2012 z dnia 15
czerwca 2012 r.
Uchwała jest na stronie BIP Urząd Gminy Tomaszów Lubelski - uchwały kadencja
2010 - 2014
- liczba podjętych uchwał :
2014 - 82 uchwał ( kadencja
2010-2014 - 68 uchwał i kadencja 2014 - 2018 - 14 uchwał )
2015 - 86 uchwał
2016 - 119 uchwał
- w latach 2014 - 2016 nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- fundusz sołecki wyodrębniono uchwałą Nr XXXIII/261/2014 z dnia 31 marca
2014 r.
Uchwała jest na stronie BIP Urząd Gminy Tomaszów Lubelski - uchwały
kadencja 2010 - 2014
Fundusz sołecki ujęty jest jako załącznik do budżetu . Budżet znajduje się
na BIP w zakładce - budżet .
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski,
Pozdrawiam
Barbara Herda
Inspektor ds. obsługi Rady Gminy
FW: Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KALINOWO w sprawie Monitoring samorządy $369
Witam,
w nawiązaniu do maila z dnia 9 stycznia br. przesyłam odpowiedź:
1. NIE
2. NIE
3. NIE
4. TAK - http://bip.kalinowo.pl/public/popup.php?id_menu_item=117143,
Uchwała Nr XXX/220/14
5. 192
6. 5
7. NIE
8. NIE
9. TAK, http://bip.kalinowo.pl/public/popup.php?id_menu_item=117143 ,
Uchwała Nr XXIX/207/14
10. http://bip.kalinowo.pl/public/popup.php?id_menu_item=164682 ,
Zarządzenie nr 43a/17
11. NIE DOTYCZY
12. NIE DOTYCZY
13. NIE DOTYCZY
Pozdrawiam
UG Kalinowo
87/621 87 69
(bez tematu) przez BŁAŻOWA w sprawie Monitoring samorządy $51
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>
odpowiedź na wniosek z dnia 9.01.2018 przez IŁOWO-OSADA w sprawie Monitoring samorządy $317
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9.01.2018
--
Z poważaniem
*Mariusz Grabiński*
tel. 23 654 10 14 wew. 35
e-mail: mariusz.grabinski@ugilowo-osada.pl
*Urząd Gminy Iłowo-Osada*
ul. Wyzwolenia 5
13-240 Iłowo-Osada
tel./fax 23 654 10 14
mail: sekretariat@ugilowo-osada.pl
www.ilowo-osada.pl <http://www.ilowo-osada.pl/>
<http://www.ilowo-osada.biuletyn.net/>
<https://www.facebook.com/ugilowoosada/>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DRZYCIM w sprawie Monitoring samorządy #707
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na niżej zamieszczony wniosek.
Z poważaniem:
Ludwika Rezmer
Sekretarz Gminy
ul. Podgórna 10
86-140 Drzycim
Tel. 52 3317079 wew. 23
1-----Original Message-----
From: sprawa-4854@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4854@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:59 AM
To: sekretarz@drzycim.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4854@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedz na inf. publ. przez GŁOGÓWEK w sprawie Monitoring samorządy #2276
W załączeniu odpowiedź na informacje publiczną
z powazaniem
Anna Barysz
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOŁAKI KOŚCIELNE w sprawie Monitoring samorządy $424
1W dniu 2018-01-09 07:56:44 użytkownik <sprawa-4431@fedrowanie.siecobywatelska.pl> napisał:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4431@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BIŁGORAJ w sprawie Monitoring samorządy #971
W załączeniu Gmina Biłgoraj przekazuje odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
1-----Original Message-----
From: sprawa-3741@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-3741@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 7:56 AM
To: sekretariat@gminabilgoraj.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3741@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BIŁGORAJ w sprawie Monitoring samorządy #971
W załączeniu Gmina Biłgoraj przekazuje odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
1-----Original Message-----
From: sprawa-4974@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4974@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 8:00 AM
To: sekretariat@gminabilgoraj.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4974@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedz na informację publiczną przez ŚWIECIE w sprawie Monitoring samorządy #789
OR.1431.5.2018
Świecie, dnia 17 stycznia 2018 roku
Pan Szymon Osowski
Bartosz Wilk
W związku z zapytaniem o udzielenie informacji publicznej o treści jak
poniżej:
1. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
2. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
udzielam odpowiedzi na pytania wg ich kolejności:
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję co
następuje:
1. w gminie Świecie nie uchwalono trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizacji zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej;
2. Gmina nie posiada rady działalności pożytku publicznego,
3. w gminie Świecie nie powołano rady oświatowej,
4. Rada Miejska w Świeciu w dniu 23 luty 2012 r. podjęła Uchwałę nr
137/12 w sprawie ustalenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
społecznych w gminie Świecie., która dostępna jest pod następującym linkiem:
<http://bip.swiecie.eu/index.php?app=uchwaly&nid=8158&y=2012>
http://bip.swiecie.eu/index.php?app=uchwaly&nid=8158&y=2012
5. Rada Miejska w Świeciu w roku 2014 podjęła 107 uchwał, w 2015 r. -
90 uchwał, a w 2016 r. -79 uchwał,
6. w każdym roku, tj. w 2015 r. oraz 2016 r. 3 krotnie przeprowadzono
konsultacje z mieszkańcami,
7. nie posiadamy Młodzieżowej Rady Gminy
8. nie została powołana Gminna rada seniorów,
9. Rada Miejska w Świeciu w dniu 29 stycznia 2015 r. podjęła uchwałę
nr 30/15 w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy Świecie
środków stanowiących fundusz sołecki, która znajduje się pod następującym
linkiem: <http://bip.swiecie.eu/?app=uchwaly&nid=10456&y=2015>
http://bip.swiecie.eu/?app=uchwaly&nid=10456&y=2015 ,
10. fundusz sołecki został wyodrębniony w budżecie Gminy jako załącznik nr
10. Budżety na poszczególne lata dostępne są pod następującym linkiem:
<http://bip.swiecie.eu/?cid=71> http://bip.swiecie.eu/?cid=71 ,
11. Rada Miejska w Świeciu w dniu 28 kwietnia 2016 r. podjęła uchwałę nr
137/16 w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z
mieszkańcami gminy Świecie na temat budżetu gminy Świecie, która znajduje
się pod następującym linkiem:
<http://bip.swiecie.eu/?app=uchwaly&nid=11532&y=2016>
http://bip.swiecie.eu/?app=uchwaly&nid=11532&y=2016 ,
12. inna forma nie występuje,
13. zgodnie z zapisami § 1 ust. 2 załącznika do w/w uchwały nr 137/16: "
Budżet Obywatelski na rok kalendarzowy wynosi 1.000.000 złotych, z którego
700.000,- zł przeznaczone jest na przedsięwzięcia w mieście i 300.000,- zł
na terenie wsi." Wymienione kwoty obowiązywały od momentu uruchomienia
budżetu obywatelskiego tj. od 2015 r.
Sekretarz Gminy
Leszek Żurek
Urząd Miejski w Świeciu
ul. Wojska Polskiego 124
86-100 Świecie
tel.: 52 33 32 315
e-mail: <mailto:sekretarz@swiecie.eu> sekretarz@swiecie.eu
<http://www.swiecie.eu/> www.swiecie.eu
odpowiedż Gminy Mędrzechów na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez MĘDRZECHÓW w sprawie Monitoring samorządy #1987
*Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09 Nasz znak: Or.1431.2.2018 *
W*odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej ****Urząd Gminy w Mędrzechowie , niżej podaje odpowiedzi na pytania będące
przedmiotem wniosku: *****
1) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link),
pod którym jest dostępna ta uchwała -*Rada **Gmina nie podejmowała takiej uchwały* .
2) czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) -*nie utworzono*
3) czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) -*nie powołano *
4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak,
to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała -*Rada Gmina nie podejmowała takiej uchwały *
5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 -*Liczba uchwał podjętych przez Radę Gminy :*
*- 2014 - 65 - 2015 - 62 - 2016 - 67 *6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- 2014 -*6 *
- 2015 -*3*
- 2016 -*8 *
7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) -*nie utworzono *
8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) -*nie utworzono*
9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim) -*nie wyodrębniono*
10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie -*nie dotyczy *
11) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -*w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski *
12) jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny) -*nie funkcjonuje *
13) jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016 -*nie dotyczy *
*Informacje wytworzył i zatwierdził : Barbara Pobiegło - Sekretarz Gminy
Mędrzechów Urząd Gminy Mędrzechów 33-221 Mędrzechów 434 tel./ fax : 14
643 71 95 *
odpowiedź na wniosek przez OLSZANKA w sprawie Monitoring samorządy #2304
Olszanka, dnia 17.01.2018 r.
SG.1431.2.2018
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-5654@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Na podstawie art. 13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o
dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U z 2016 r. poz. 1764 z późn.
zm.) w związku z Państwa wnioskiem z dnia 09.01.2018 r. o udostępnienie
informacji publicznej poniżej przedstawiam wnioskowane informacje:
1. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE
2. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
NIE
3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
NIE
4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
TAK
Uchwała Nr XXXIII/395/2006 Rady Gminy Olszanka z dnia 26 stycznia 2006r. w
sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy
Olszanka.
http://bip.olszanka.pl/401/504/uchwaly-rady-gminy-podjete-w-roku-2006.html
5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
2014 rok 73 uchwały
2015 rok 83 uchwały
2016 rok 70 uchwał
6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
2014 rok 0
2015 rok 0
2016 rok 0
7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
NIE
8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
NIE
9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
TAK
Uchwała nr XLIV/285/2014 Rady Gminy Olszanka z dnia 28 marca 2014 roku w
sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Olszanka środków
stanowiących fundusz sołecki
http://bip.olszanka.pl/688/504/uchwaly-rady-gminy-podjete-w-2014-roku.html
10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
http://bip.olszanka.pl/download/attachment/9388/zarzadzenie-nr-ug-01-2016-wo
jta-gminy-olszanka.pdf
11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty ,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
NIE
12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
NIE DOTYCZY
13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
NIE DOTYCZY
z up. Wójta
/-/ Ewa Rosińska
Sekretarz Gmin
Pozdrawiam
Katarzyna Piróg
Urząd Gminy Olszanka
49-332 Olszanka 16
774 12 96 -83-85 wew. 113
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KLUCZEWSKO w sprawie Monitoring samorządy $404
Urząd Gminy w Kluczewsku w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Andrzej Jaśkiewicz
Sekretarz Gminy
1-----Original Message-----
From: sprawa-4395@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4395@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 7:57 AM
To: ug@kluczewsko.gmina.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4395@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
udzielenie informacji publicznej Gmina Kramsk przez KRAMSK w sprawie Monitoring samorządy $464
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź.
Z poważaniem
Marlena Przedwojska
Inspektor ds. kadr i obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy Kramsk
Uchwała konsultacje.docx przez KRZYWDA w sprawie Monitoring samorządy #1037
Racławówce, dnia 17.01.2018 r.
Sieć Obywatelska
Watchodg Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostepnienie informacji publicznej podaję poniżej informacje dotyczące Gminy Racławice:
- Gmina nie posiada uchwały dotyczącej trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- w Gminie nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego, gminnej rady oświatowej, młodzieżowej rady gminy, gminnej rady seniorów,
- nie wyodrębniono funduszu sołeckiego,
- nie funkcjonuje budżet obywatelski,
- w latach 2014 – 2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami.
Rada Gminy podjęła uchwały:
w roku 2014 –12
w roku 2015 – 49
w roku 2016 - 56
W załączeniu przesyłam uchwałę Rady Gminy w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Racławice.
Janina Nitwinko
Inspektor
Informacja publiczna przez KRASNOBRÓD w sprawie Monitoring samorządy #1029
W odpowiedzi na mail z dnia 9 stycznia przesyłam w załączeniu
odpowiedzi.
Kazimierz Gęśla
Sekretarz Gminy
odpowiedź na wniosek przez CHEŁM w sprawie Monitoring samorządy #976
<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>W nawiązaniu do Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. przekazuję następujące informacje:<br></p><p>- nie;<br></p><p>- nie;<br></p><p>- nie;<br></p><p>- tak , plik w załączniku;<br></p><p>- 2014 - 106; 2015 - 111; 2016 - 90;<br></p><p>- 2014 - 5; 2015 - 3; 2016 - 3;<br></p><p>- nie;<br></p><p>- nie;<br></p><p>- nie, https://ugchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Uchwala_nr_XXVI.248.2017.pdf;<br></p><p>- nie ma;<br></p><p>- nie;<br></p><p>- nie ma;<br></p><p>- nie ma.<br></p><p>Z poważaniem Sylwia Pukas inspektor w Referacie Organizacji i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Chełm. <br></p></body></html>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOŁO w sprawie Monitoring samorządy $428
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254