Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej ( sprawa SG.1431.6.2018) przez DŁUGOŁĘKA w sprawie Monitoring samorządy #352

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 09 stycznia 2018 r. o
udostępnienie informacji publicznej, potwierdzając jednocześnie jego
otrzymanie.

--

Z poważaniem
Anna Borecka

Sekretarz Gminy
tel. (71) 323 02 01
sekretarz@gmina.dlugoleka.pl
<mailto:sekretarz@gmina.dlugoleka.pl><http://www.gmina.dlugoleka.pl>

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DUSZNIKI w sprawie Monitoring samorządy $205

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia br. informuję co następuje:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała

Tak. Link bezpośredni do treści uchwały zamieszczonej w BIP Gminy Duszniki: <http://bip.duszniki.eu/duszniki/zasoby/files/uchwaly_2010/uchwaly_2011/uchw61.pdf> http://bip.duszniki.eu/duszniki/zasoby/files/uchwaly_2010/uchwaly_2011/uchw61.pdf

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)

Nie.

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)

Nie.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała

Tak. Uchwała nr LXV/476/10 z 26.10.2010 r. Link do uchwał Rady Gminy Duszniki w BIP: <http://bip.duszniki.eu/duszniki/bip/baza-prawa-lokalnego/uchwaly-rady-gminy/uchwaly-kadencji-2006-2010/uchwaly-2010/> http://bip.duszniki.eu/duszniki/bip/baza-prawa-lokalnego/uchwaly-rady-gminy/uchwaly-kadencji-2006-2010/uchwaly-2010/

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016

Podjęte w latach 2014-2016 uchwały:

2014: 66 uchwał podjętych w poprzedniej kadencji 2010-2014 kadencji oraz 13 uchwał w trakcie trwania aktualnej kadencji 2014-2018

2015: 113 uchwał

2016: 110 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016

W podanym okresie, w ramach realizacji ww. uchwały nr LXV/476/10 z 26.10.2010 r. odbyły się 3 konsultacje (po jednej w każdym roku).

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)

Tak.

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)

Nie.

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego

Tak. Link bezpośredni do uchwały nr XLVI/316/14 z 25.03.2014 w BIP Gminy Duszniki: <http://bip.duszniki.eu/duszniki/zasoby/files/uchwaly_2010/uchwaly_2014/uch.316.pdf> http://bip.duszniki.eu/duszniki/zasoby/files/uchwaly_2010/uchwaly_2014/uch.316.pdf

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie:

Aktualnie obowiązujące zarządzenie nr 75/17 Wójta Gminy Duszniki z dnia 30.08.2017 – link bezpośredni w BIP Gminy Duszniki: <http://bip.duszniki.eu/duszniki/zasoby/files/zarzadzenia2010/2017/zarzadzenie-75.17.pdf> http://bip.duszniki.eu/duszniki/zasoby/files/zarzadzenia2010/2017/zarzadzenie-75.17.pdf

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)

Nie.

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny)

Nie dotyczy.

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016

Nie dotyczy.

Z poważaniem

Emilia Gogołkiewicz-Kołecka

Urząd Gminy Duszniki

odp. na informację publiczną UG Iwanowice SG.1431.5.2018 przez IWANOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1944

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9
stycznia br. w załączeniu przesyłam odpowiedź wraz z załącznikiem.

Z poważaniem,

Anna Tarko

Sekretarz Gminy

______________________________________________

Urząd Gminy Iwanowice

Iwanowice Włościańskie 99

tel. 12 388 40 03 wew. 30

fax. 12 388 40 30 wew. 23

www.iwanowice.pl

3

odpowiedź na informację publiczną przez GOSTYNIN w sprawie Monitoring samorządy $269

<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>&nbsp;</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>

1

Fwd: Fwd: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LISZKI w sprawie Monitoring samorządy #1977

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam pismo dotyczące udostępnienia informacji publicznej.

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt tel. 12 257 65 48

Z poważaniem,

Agnieszka Pyla
Kierownik Referatu Kultury, Promocji i Sportu
Urzędu Gminy Liszki

------ Oryginalna wiadomość --------
Od: "j.jakubaszek@liszki.pl" <j.jakubaszek@liszki.pl>
Do: a.pyla@liszki.pl
Data: 23 styczeń 2018 o 12:39
Temat: Fwd: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

2

FW: odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez WLEŃ w sprawie Monitoring samorządy #484

1

odpowiedź na wniosek przez UJAZD w sprawie Monitoring samorządy #1696

Dotyczy: wniosku o udostępnienie informacji publicznej

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesłany
drogą elektroniczną w dniu 9 stycznia 2018 r. informuję, że w gminie Ujazd:

- nie uchwalona została uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej;

- nie powołano gminnej rady działalności pożytku publicznego;

- nie powołano rady oświatowej;

- obowiązuje uchwała nr XXIV/158/16 Rady Gminy Ujazd z dnia 8 lutego 2016 r.
w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy
Ujazd dostępna pod adresem:


<http://www.ujazd.bip.cc/council/uchwaly_tresc/176_478f99ec_SKMBT_2831602150
9050.pdf>
http://www.ujazd.bip.cc/council/uchwaly_tresc/176_478f99ec_SKMBT_28316021509
050.pdf;

- liczba uchwał podjętych przez radę gminy: 2014 r. - kadencja 2010-2014 -
80 uchwał, kadencja 2014-2018 - 23 uchwały; 2015 r. - 120 uchwał; 2016 r. -
134 uchwały;

- liczba przeprowadzonych konsultacji - 2016 r. - 2 konsultacje;

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy;

- utworzono gminną radę seniorów;

- wyodrębniono w gminie fundusz sołecki, uchwała nr XLVII/411/14 Rady Gminy
Ujazd z dnia 31 marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w
budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki dostępna jest pod
adresem:
<http://www.ujazd.bip.cc/council/uchwaly_tresc/140_8ca53df3_411-14.pdf>
http://www.ujazd.bip.cc/council/uchwaly_tresc/140_8ca53df3_411-14.pdf;

- link do zarządzeń związanych z realizacją funduszu sołeckiego w gminie:
<http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/973_144.pdf>
http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/973_144.pdf,
<http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/zalaczniki/973_zal
.%20144.pdf>
http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/zalaczniki/973_zal.
%20144.pdf
<http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/86d331_155.pdf>
http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/86d331_155.pdf
<http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/zalaczniki/980_155
%20zal1.pdf>
http://www.ujazd.bip.cc/authorities/bos/zarzadzenia_akty/zalaczniki/980_155%
20zal1.pdf;

- nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Skan pisma w załączeniu

Z poważaniem

Honorata Bogus

Kierownik Referatu

Organizacyjno-Administracyjnego

Urząd Gminy w Ujeździe

Pl. Kościuszki 6, 97-225 Ujazd

Tel.: +48 44719 21 29

GSM: +48 502 589 580

e-mail: h.bogus@ujazd.com.pl <mailto:h.bogus@ujazd.com.pl>

1

wniosek o informację publiczną przez KRASNYSTAW w sprawie Monitoring samorządy #1031

<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>&nbsp;</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NIEDRZWICA DUŻA w sprawie Monitoring samorządy #1066

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej, który wpłynął do Urzędu Gminy Niedrzwica Duża w dniu 9
stycznia 2018 r.

Z poważaniem
Ryszard Próchnicki
Urząd Gminy Niedrzwica Duża

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KARLINO w sprawie Monitoring samorządy $380

Dzień dobry!
W załączeniu przesyłamy odpowiedz na informację publiczną.

Pozdrawiam

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZERNIEJEWO w sprawie Monitoring samorządy $151

Dzień dobry,

Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo w załączeniu przesyła odpowiedź na
wniosek o udostępnieniu informacji publicznej.

Z poważaniem

Ewa Gubańska

Kierownik Referatu Organizacyjnego i Edukacji, tel. 61429 13 51

W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-3946@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GÓRA ŚW. MAŁGORZATY w sprawie Monitoring samorządy #1594

Urząd Gminy
99-122 Góra św. Małgorzaty

SR.1431.3.2018

Urząd Gminy Góra św. Małgorzaty odpowiadając na Pana wniosek udziela
odpowiedzi jak niżej:

       Michał Czekalski
       Sekretarz Gminy
       Urząd Gminy
       99-122 Góra św. Małgorzaty
       tel. 24 389-24-00

--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security

odpowiedź na informacje publiczną przez Jelenia Góra w sprawie Monitoring samorządy #373

Witam!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na informacje publiczna z dnia 09.01.2018r.

--
Leszek Wierzbicki, Z-ca Naczelnika , Wydział Obsługi Mieszkańców Urząd
Miasta Jelenia Góra, Ptasia 6A, 58-500 Jelenia Góra, tel. +48 75 754 9860

2

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZERNIEJEWO w sprawie Monitoring samorządy $151

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres czerniejewopl-poczta@czerniejewo.pl.

Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GÓRA ŚW. MAŁGORZATY w sprawie Monitoring samorządy #1594

Urząd Gminy
99-122 Góra św. Małgorzaty

SR.1431.2.2018

Urząd Gminy Góra św. Małgorzaty odpowiadając na Pana wniosek udziela
odpowiedzi jak niżej:

> 1. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, -nie została podjeta taka uchwała,
> 2. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),nie utworzono takiej rady
> 3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),nie powołano takiej rady,
> 4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwałahttp://bip.uggoraswmalgorzaty.nv.pl/Article/id,87.html,
> 5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,2014 -49 uchwał, 2015 - 61 uchwał, 2016 - 60 uchwał, 2017 - 56 uchwał,
> 6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,nie prowadzono,
> 7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),nie utworzono takiej rady,
> 8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),nie utworzono takiej rady,
> 9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,http://bip.uggoraswmalgorzaty.nv.pl/Article/get/id,15926.html
> 10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,fundusz niewyodrębniony,
> 11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),- nie funkcjonuje budżet obywatelski
> 12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),nie funkcjonuje,
> 13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

       Michał Czekalski
       Sekretarz Gminy
       Urząd Gminy
       99-122 Góra św. Małgorzaty
       tel. 24 389-24-00
>
>

--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security

udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIEBODZIN w sprawie Monitoring samorządy #1447

Witam serdecznie,
Z upoważnienia Burmistrza Świebodzina przekazuję odpowiedź na wniosek z dnia 9
stycznia 2018 r. (data wpływu do Urzędu Miejskiego w Świebodzinie 9 stycznia
2018 r.) o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Beata Amrogowicz
Sekretarz Gminy Świebodzin
tel. 684750904

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. przez KROŚCIENKO WYŻNE w sprawie Monitoring samorządy $476

W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłam skan odpowiedzi na
wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.

Z poważaniem
Łukasz Lorens
Urząd Gminy Krościenko Wyżne

1

udzielenie informacji publicznej przez BOCHNIA w sprawie Monitoring samorządy #1907

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=us-ascii"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#OA.1431.1.2018] przez PRZEWORNO w sprawie Monitoring samorządy #447

Dokumenty: OA.KW-0888/18
Znak sprawy: OA.1431.1.2018
Rej. koresp. wych.: rkw.e-mail-0003/18
Wysłane przez: Marzena Brzozowska - Łukasiewicz

--
----------------------------------------------------------------
wysłano z Systemu Obiegu Dokumentów
----------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Przeworno
ul. Kolejowa 4A, 57-130 Przeworno
mail: sekretariat@przeworno.pl
www.przeworno.pl
bip.gwprzeworno.finn.pl
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

Informacja publiczna - odpowiedź - RO.1431.3.2018.pdf przez FABIANKI w sprawie Monitoring samorządy #708

Dzień dobry,

Urząd Gminy Fabianki przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej wniesiony drogą elektroniczną w dniu 09.01.2018 r.
Prosimy o zwrotne potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Pozdrawiam

Marcin Rybka

1

odpowiedż na wniosek w/s uchwał przez BYCHAWA w sprawie Monitoring samorządy #975

Urząd Miejski w Bychawie
ul. Partyzantów 1
23-100 Bychawa
81 5660004
--------------------------------------------------------------------------------
Uwaga! Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest adresowana i może zawierać informacje o charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Nieuprawnione wykorzystanie informacji zawartych w wiadomości e-mail przez osobę lub podmiot nie będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi przepisami prawa. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub telefonicznie i usunięcie tej treści z poczty elektronicznej. Dziękujemy.

--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GNIEWINO w sprawie Monitoring samorządy $252

Dzień dobry,

W odpowiedzi na zadane pytania, informuję, że:

- nie obowiązuje w gminie uchwała dot. oceny wniosków w ramach inicjatywy lokalnej - trwają prace nad jej przygotowaniem,
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano w gminie rady oświatowej (istnieje lokalne forum oświatowe),
- nie obowiązuje w gminie uchwała w sprawie konsultacji z mieszkańcami - trwają prace nad jej przygotowaniem,
- informacja o liczbie uchwał podjętych przez Radę Gminy Gniewino: 2014-97, 2015-114, 2016-102
- konsultacje z mieszkańcami prowadzone są w różnych formach na bieżąco, jedną z podstawowych form są zebrania wiejskie odbywające się 12 razy w każdym roku,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów (gniewińskie koło Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów należy do najliczebniejszych i najaktywniejszych w regionie - 480 osób, kontakty i wsparcie ze strony władz samorządowych są bardzo częste i duże),
- wyodrębniono fundusz sołecki: http://bip.gniewino.pl/dokumenty/1287
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Z poważaniem,

Mikołaj Orzeł
Sekretarz Gminy Gniewino
Urząd Gminy Gniewino

tel. +48 58 670 66 20
kom. +48 784 043 556
fax. +48 58 676 72 26

ul. Pomorska 8
84-250 Gniewino

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWYTARG w sprawie Monitoring samorządy #2004

Szanowny Panie,
przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, z dnia 9 stycznia 2018 r.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości,

z poważaniem
Beata Szewczyk
Sekretarz Gminy Nowy Targ

1

FW: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez ZAWONIA w sprawie Monitoring samorządy #490

Dzień dobry

w nawiązaniu do udzielonej odpowiedzi (jak poniżej), prostuję pomyłkę
dotyczącą informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
2016 roku zamiast liczby "3 powinno być liczba "7".

Z poważaniem

Wojciech Hoffman

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Zawonia

ul. Trzebnicka 11

55-106 Zawonia

tel. 71 312 81 82

FW: Odpowiedź na wnioski o udostępnienie informacji publicznej przez GRABÓW w sprawie Monitoring samorządy #1596

W uzupełnieniu właściwy link do uchwały http://bip.grabow.nv.pl/pobierz/13938.html

Pozdrawiam
Sekretarz Gminy Grabów
tel. 63/273-44-29
sekretarz@grabow.com.pl

1