Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek przez STASZÓW w sprawie Monitoring samorządy #2040
Witam !
W załączeniu przesyłam odpowiedź (pismo) na złożony przez Państwa
wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30.01.2018 roku
(odebrano w dniu 31.01.2018 r.).
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszego e-mail na adres:
biuro@staszow.pl
Pozdrawiam.
Anna Skrętek - inspektor w Wydziale Organizacyjnym
Re: Wniosek oudostępnienie informacji publicznej przez OLSZANICA w sprawie Monitoring samorządy #2211
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Justyna Hutek
Urząd Gminy w Olszanicy
1W dniu 2018-01-30 21:52, sprawa-6692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
> następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
> kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
> inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
> publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
> adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
> 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
> oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
> konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
> gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
> BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
> latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
> poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
> funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
> www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
> wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
> wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
> jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
> funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
> związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
> sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane
> przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres
> strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
> (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
> (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
> oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
> wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet
> obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-6692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Informacja publiczna-odpowiedź przez MIELEC w sprawie Monitoring samorządy #2200
Dzień dobry,
przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
Z poważaniem
Barbara Duda
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Narol przez NAROL w sprawie Monitoring samorządy #2202
*GMINA NAROL*
*ul. Rynek 1, 37-610 Narol*
Tel. (016) 631-70-86; (016) 631-70-87; Fax. (016) 631-71-04,
e-mail: urzad@narol.pl;www.narol.pl <http://www.narol.pl/>
Znak sprawy:Narol, 05.02.2018 r.
OR. 1431.4.2018
*Sz. P.*
*Szymon Osowski, Bartosz Wilk*
*Członkowie Zarządu*
**
*Sieć Obywatelska Watchdog Polska*
*ul. Ursynowska 22/2*
*02-605 Warszawa*
*ODPOWIEDŹ*
*na wniosek o udostępnienie informacji *
Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
Urząd Miasta i Gminy Narol udziela odpowiedzi na poniższe pytania:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp. Niestety. Rada Miejska w Narolu nie podjęła jeszcze tej uchwały. W
niedługim czasie uchwała ta zostanie podjęta.*
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
*Odp. Nie utworzono Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.*
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
*Odp. Nie powołano Rady Oświatowej w Gminie Narol.*
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp. Niestety. Rada Miejska w Narolu nie podjęła jeszcze tej uchwały. W
niedługim czasie uchwała ta zostanie podjęta.*
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
*Odp. Rada Miejska w Narolu podjęła:*
*- w roku 2014 – 90 uchwał,*
*- w roku 2015 - 77 uchwał,*
*- w roku 2016 – 96 uchwał.*
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp. *
*1) Na podstawie uchwały nr 58/VII/2011 Rady Miejskiej w Narolu z dnia
288 kwietnia 2011 w sprawie szczegółowego sposobu konsultacji z radą
działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i
podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia
2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów
aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności
statutowej tych organizacji – przeprowadzono trzy konsultacje społeczne:
w roku 2014, w roku 2015 i w roku 2016.*
*2) W 2017 r. przeprowadzane były konsultacje społeczne w ramach
projektu: „Szkoła świadomego planowania przestrzennego – partnerska
współpraca samorządu, projektantów i środowisk społecznych w procesach
planowania przestrzennego” dla zadania – zmiana 1/2016 studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy
Narol.*
*3) w 2016 r. odbyły się konsultacje społeczne w sprawie uchwały
dotyczącej Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Narol na lata
2016-2020.*
*4) w 2017 r. odbyły się konsultacje społeczne w sprawie uchwały
dotyczącej Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Narol na lata
2016-2020.*
*5) w 2017 r. odbyły się konsultacje społeczne dotyczące wyznaczenia
obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji w Gminie Narol.*
*6) w 2017 r. odbyły się konsultacje społeczne dotyczące wyznaczania
składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.*
**
*7) Oprócz powyższych poważniejszych konsultacji w tym okresie odbywały
się zebrania wiejskie w każdej z 16 miejscowości sołeckich w Gminie
Narol. Podczas tych zebrań omawiane są często różne sprawy dotyczące
gospodarki gminnej i nie tylko, mające w pewnym sensie charakter
konsultacji. Na spotkaniach z mieszkańcami władze gminychcą poznać
opinię społeczną na temat różnych spraw z zakresu działalności gminy.
Trudno jest jednak czasem jednoznacznie określić, czy omówienie pewnej
sprawy z mieszkańcami ma charakter konsultacji czy tylko opiniotwóczy,
tak więc trudno jest w tym zakresie oszacować ich liczbę.*
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
*Odp. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.*
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
*Odp. Nie utworzono gminnej rady seniorów.*
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,
*Odp. Tak. Wyodrębniono w Gminie Narol fundusz sołecki. Uchwała w sprawie
wyodrębnienia środków stanowiących fundusz sołecki znajduje się na
stronie Biuletynu Informacji Publicznej BIP – www.bip.narol.pl
<http://www.bip.narol.pl> menu – organizacja urzędu – prawo lokalne –
uchwały 2014 r. - Sesja nr XXXVIII Rady Miejskiej w Narolu z dnia 27
marca 2014 r.
<http://www.bip.narol.pl/index.php?page=position2.php&id=955&grp=2> -
Uchwała Nr 349/XXXVIII/2014 Rady Miejskiej w Narolu z dnia 27 marca 2014
r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków
stanowiących fundusz sołecki. (plik pdf)
<http://www.bip.narol.pl/atach/4/955/3128/uchwala_nr_349_XXXVIII_2014.pdf>.*
*Link: http://www.bip.narol.pl/index.php?page=position2.php&id=955&grp=2*
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
*Odp. Nie wydano zarządzeń w sprawie funduszu sołeckiego.*
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*Odp. W Gminie Narol nie funkcjonuje jeszcze budżet obywatelski.*
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
*Odp. -------------- nie dotyczy*
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
*Odp. -------------- nie dotyczy.*
Otrzymują:
1)Adresat.
2)a/a.
UG Łyse - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁYSE w sprawie Monitoring samorządy #2279
Łyse, dnia 08.02.2018r.
SEK. 1431.3.2018
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 31 stycznia 2018r. Urząd Gminy Łyse udziela następujących odpowiedzi na zadane pytania:
Pytanie 1.
„- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,”
Odpowiedź:
W Gminie Łyse nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Pytanie 2.
„- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),”
Odpowiedź:
W Gminie Łyse nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
Pytanie 3.
„ - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),”
Odpowiedź:
Nie utworzono.
Pytanie 4.
„ - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,”
Odpowiedź:
W gminie Łyse nie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami.
Pytanie 5.
„- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,”
Odpowiedź:
W latach 2014 – 2016 Rada Gminy Łyse przyjęła następująca liczbę uchwał:
- w 2014 roku – 48
- w 2015 roku – 91
- w 2016 roku – 93
Pytanie 6.
„ - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,”
Odpowiedź:
W latach 2014-2016 Gmina Łyse przeprowadziła łącznie 6 konsultacji z mieszkańcami.
Pytanie 7.
„- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),”
Odpowiedź:
Nie utworzono.
Pytanie 8.
„- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),”
Odpowiedź:
Nie utworzono.
Pytanie 9.
„ - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,”
Odpowiedź:
Link do uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki:
http://www.uglyse.e-bip.eu/index.php?id=216&p1=szczegoly&p2=234108
Pytanie 10.
„ - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,”
Odpowiedź:
Organ wykonawczy nie wydawał zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
Pytanie 11.
„ - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),”
Odpowiedź:
W Gminie Łyse nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Pytanie 12.
„ - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),”
Odpowiedź:
Patrz odpowiedź na pytanie 11.
Pytanie 13.
„ - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.”
Odpowiedź:
Patrz odpowiedź na pytanie 11.
Jarosław Parda - Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Łyse
ul. Ostrołęcka 2
07-437 Łyse
tel.(029)7725003 wew. 36
Odpowiedź na wniosek przez PODKOWA LEŚNA w sprawie Monitoring samorządy #2339
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
--
Odpowiedź na wniosek przez OPATÓW w sprawie Monitoring samorządy #2010
Urząd Miasta i Gminy w Opatowie w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30.01.2018r. podaje poniżej następujące informacje : -
- w gminie Opatów nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej ( art. 19c
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ),
- w gminie Opatów nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego ( art. 41 e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- w gminie Opatów nie powołano rady oświatowej ( art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- w gminie Opatów nie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami ( art. 5 a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym). Tryb
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami zawiera załącznik Nr 9 do Statutu Gminy
Opatów.
- liczba przyjętych uchwał w 2014 roku - 108
- liczba przyjętych uchwał w 2015 roku - 124
- liczba przyjętych uchwał w 2016 roku - 94
- w latach 2014 – 2016 nie były przeprowadzone konsultacje z mieszkańcami,
- nie została utworzona młodzieżowa rada gminy ( art.5 b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- nie została utworzona gminna rada seniorów ( art. 5 c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym ) ,
- w gminie Opatów nie wyodrębniono funduszu sołeckiego, uchwała o nie wyodrębnieniu
funduszu dostępna jest pod adresem :
http://www.bip.umopatow.pl/upload/201704041328346lpuco7du0lr.pdf
- w gminie Opatów nie funkcjonuje budżet obywatelski ( partycypacyjny),
Z poważaniem
Barbara Kłosińska
Sekretarz Gminy
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ORCHOWO w sprawie Monitoring samorządy #1837
Orchowo, dnia 08.02.2018 r.
Wójt Gminy Orchowo
S.1431.7.2018
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
Dotyczy wniosku z dnia 29 stycznia 2018 r. o udostępnienie informacji publicznej.
1) Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp. Nie.
2) Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odp. Nie..
3) Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp. Nie.
4) Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp. Tak - http://orchowo.nowoczesnagmina.pl/?c=432
5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. 2014 – 115 uchwał, 2015 – 73 uchwały, 2016 – 76 uchwał.
6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. 2014 – 1, 2015 – 0, 2016 – 0.
7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. Nie.
8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. Nie.
9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp. Tak - http://orchowo.nowoczesnagmina.pl/?a=4633
10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odp. Nie wydawano zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
11) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp. Nie.
12) jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odp. Nie funkcjonuje taki budżet.
13) jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odp. Nie było takiego budżetu.
Z poważaniem
Z up. Wójta
/-/ Grzegorz Matkowski
Sekretarz Gminy
-----Original Message-----
From: sprawa-6318@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6318@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:50 PM
To: g.matkowski@orchowo.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6318@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Read: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WOŁOMIN w sprawie Monitoring samorządy #2449
Twoja wiadomość
Do: Urząd Miejski w Wołominie
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 30 stycznia 2018 21:52:52 (UTC+01:00) Amsterdam, Berlin, Berno, Rzym, Sztokholm, Wiedeń
została przeczytana: 8 lutego 2018 08:37:26 (UTC+01:00) Amsterdam, Berlin, Berno, Rzym, Sztokholm, Wiedeń.
Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STAREMIASTO w sprawie Monitoring samorządy #1884
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@stare-miasto.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-30 21:49
odczytano w dniu 2018-02-07 20:40.
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NARUSZEWO w sprawie Monitoring samorządy #2303
Urząd Gminy w Naruszewie przesyła w załączeniu odpowiedź w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej
Z poważaniem
Tomasz Koczewski
UG Naruszewo
1
-----Original Message-----
From: sprawa-6784@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6784@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:53 PM
To: ugnaruszewo@vip.wp.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6784@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
EB.1431.06.2018.8 zestawienie Stargard przez STARGARD w sprawie Monitoring samorządy #1783
Witam, w załączniku odpowiedź na wniosek.
Pozdrawiam serdecznie
Marcin Rumiński
Biuro Prezydenta Miasta Stargardu
kom. 601 970 528
tel. +48 91 579 27 85
Urząd Miejski Stargard
ul. Czarnieckiego 17
www.stargard.pl
odpowiedź na wniosek o informację publiczną - Wodzisław przez WODZISŁAW w sprawie Monitoring samorządy #2052
A.1431.4.2018
*Pan Szymon Osowski, Pan Bartosz Wilk*
*Sieć Obywatelska Watchdog Polska *
*Warszawa *
Dzień Dobry , w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji w trybie ustawy o dostępie do informacji
publicznej otrzymany w dniu 31.01.2018 roku.
pozdrawiam
--
Sekretarz Gminy - Renata Koziara
Urząd Gminy w Wodzisławiu
ul. Krakowska 6
28-330 Wodzisław
tel. 41 3806118 , 698906946
udostępnienie informacji publicznej przez WIŚLICA w sprawie Monitoring samorządy #2050
W załączeniu przesyłamy wnioskowane informacje.
--
Anna Kafara
Urząd Miasta i Gminy
28-160 Wiślica
ul. Okopowa 8
tel. 41 369 09 04
fax. 41 369 09 01
www.wislica.pl
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MAGNUSZEW w sprawie Monitoring samorządy #2281
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa pismo Urząd Gminy w Magnuszewie informuje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, - TAK - http://ugmagnuszew.bip.org.pl/pliki/ugmagnuszew/uchwala_nr_vii_263_17.pdf
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, - 2014 – 74, 2015 – 72, 2016 - 73
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, - 3
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),- NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - NIE - http://ugmagnuszew.bip.org.pl/pliki/ugmagnuszew/uchwala_nr_vii_199_17.pdf
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - NIE DOTYCZY
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), - NIE DOTYCZY
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016 – NIE DOTYCZY.
Z poważaniem
Barbara Sobota
Sekretarz Urzędu Gminy w Magnuszewie
-----Original Message-----
From: sprawa-6762@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6762@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:53 PM
To: ugmagnuszew@bip.org.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres <mailto:sprawa-6762@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-6762@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
<http://www.siecobywatelska.pl> www.siecobywatelska.pl
<http://www.watchdogportal.pl> www.watchdogportal.pl
<http://www.funduszesoleckie.pl> www.funduszesoleckie.pl
<http://www.informacjapubliczna.org> www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych przez SOCHACZEW w sprawie Monitoring samorządy #2394
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MAJDAN KRÓLEWSKI w sprawie Monitoring samorządy #2196
W odpowiedzi na wniosek informuję ;
1. W gminie obowiązuje uchwała dotycząca kryteriów oceny wniosków o realizacje zadania publicznego - Uchwała Nr XXVII.223.2017 z dnia 21 listopada 2017r. www.majdankrolewski.pl BIP zakładka Prawo, Uchwały Rady Gminy ,
2. Nie utworzono Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego
3. Nie powołano w Gminie Rady Oświatowej,
4. Obowiązuje w Gminie Uchwała dot. konsultacji z mieszkańcami Uchwała Rady Gminy Nr XXXII.256.2013 z dnia 14 października 2013r.- www.majdankrolewski.pl BIP zakładka Prawo, Uchwały Rady Gminy,
5. Liczba podjętych Uchwał :
Początek kadencji 2014r. - 23 , 2015r.- 56, 2016r. - 81
5. W latach 2014-2016 przeprowadzono 7 konsultacji
6. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy
7. Nie utworzono gminnej rady seniorów
8. Wyodrębniono fundusz sołecki - Uchwała nr XXXVII.299.2014 z dnia 25 marca 2014r. www.majdankrolewski.pl BIP zakładka prawo, Uchwały Rady Gminy
9. Zarządzenie Wójta Gminy w załączeniu
10. Nie funkcjonuje w Gminie budżet obywatelski
Janina Wójtowicz
Urząd Gminy
Majdan Królewski
5-----Original Message-----
From: sprawa-6677@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6677@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:52 PM
To: sekretariat@majdankrolewski.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6677@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKALBMIERZ w sprawie Monitoring samorządy #2031
Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu przesyła odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji publicznej :
Ad.1. nie
Ad.2. nie
Ad.3. nie
Ad.4. Uchwała Rady Miejskiej w Skalbmierzu Nr VII/24/2015 z dnia 26 marca 2015 r, link : http://www.skalbmierz.eobip.pl/bip_skalbmierz/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=1882&layout=1&page=0
Ad.5. liczba uchwała przyjętych przez Radę Miejską w Skalbmierzu :
- rok 2014 - 36 szt.
- rok 2015 - 58 szt.
- rok 2016 - 49 szt.
Ad.6. liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami :
- rok 2014 - 0
- rok 2015 - 0
- rok 2016 - 2
Ad.7. nie
Ad.8. nie
Ad.9. Uchwała Rady Miejskiej w Skalbmierzu Nr VII/28/2015 z dnia 26 marca 2015 r, link : http://www.skalbmierz.eobip.pl/bip_skalbmierz/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=1886&layout=1&page=0
Ad.10. nie dotyczy
Ad.11. nie
Ad.12 nie dotyczy
Ad.13 nie dotyczy
1-----Original Message-----
From: Sekretariat UMiG Skalbmierz [mailto:sekretariat@skalbmierz.eu]
Sent: Friday, February 2, 2018 12:57 PM
To: jolanta.kadziela@skalbmierz.eu
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej-----Original Message-----
From: sprawa-6512@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6512@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:51 PM
To: sekretariat@skalbmierz.eu
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6512@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
(bez tematu) przez NIECHANOWO w sprawie Monitoring samorządy #1825
Urząd Gminy w Niechanowie
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Urząd Gminy w Niechanowie
Tomczak Danuta
odpowiedź na wniosek przez SIEMYŚL w sprawie Monitoring samorządy #1777
** witam **
**
*
W odpowiedzi na Państwa wniosek informuję:
1) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała - brak uchwały,
2) czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) -
nie utworzono,
3) czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) - nie powołano,
4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała - uchwała Nr 233/XLIII/10 Rady
Gminy Siemyśl w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami Gminy Siemyśl (Dz. Urz. Woj.
Zachodniopomorskiego z 2010 r. Nr 72, poz. 1325 oraz z 2015 r. poz. 1116) -
bip.siemysl.pl/index.php?id=58119
5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016 -
w 2014 r. Rada Gminy Siemyśl podjęła 56 uchwał,
w 2015 r. Rada Gminy Siemyśl podjęła 57 uchwał,
w 2016 r. rada Gminy Siemyśl podjęła 66 uchwał,
6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 - w latach 2014-2016 przeprowadzane były
co roku konsultacje, przedmiotem konsultacji były projekty uchwał Rady
Gminy Siemyśl w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Siemyśl z
organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3
ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - nie utworzono,
8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - nie utworzono,*
*9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego - nie wyodrębniono funduszu sołeckiego
http://bip.siemysl.pl/index.php?id=196845,
10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie - brak zarządzeń,
11) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) - w Gminie Siemyśl nie funkcjonuje budżet obywatelski,
12) jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) - w Gminie Siemyśl nie funkcjonuje budżet obywatelski,
13) jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016 - nie było kwoty budżetu obywatelskiego.
Wójt Marek Dołkowski
*
*Urząd Gminy Siemyśl*
ul. Kołobrzeska 14
78-123 Siemyśl
http://www.siemysl.pl
Odp: Przekazana: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADOWO MAŁE w sprawie Monitoring samorządy #1770
Witam,
w odpowiedzi na Państwa e-maila w załączeniu wysyłam odpowiedzi na
zadane pytania.
Pozdrawiam
Edyta Bartosik
Urząd Gminy Radowo Małe
) +48 913972222
( tel:913972222) | * ebartosik@radowomale.pl
( mailto:iebartosik@radowomale.pl)
>>> Wiesław Mały 2018-02-01 11:18 >>>
Wiesław Mały- Zastępca Wójta Radowa Małego
Urząd Gminy Radowo Małe
)+48 91 3972222
( tel:913972222) | * wmaly@radowomale.pl
( mailto:ewmaly@radowomale.pl)
>>> <sprawa-6251@fedrowanie.siecobywatelska.pl> 30.01.2018 21:49 >>>
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
na adres sprawa-6251@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
SKM_C25818020714400.pdf przez SIANÓW w sprawie Monitoring samorządy #1776
Urząd Gminy i Miasta w Sianowie przesyła w załączeniu skan odpowiedzi
na wniosek o udzielenie informacji publicznej. Teresa Soróbka
--
LOGOTeresa Soróbka
Sekretarz
Urząd Gminy i Miasta w Sianowie
ul. Armii Polskiej 30
76-004: Sianów
tel. 94 346 95 14
ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ przez ZIĘBICE w sprawie Monitoring samorządy #494
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Proszę o przesłanie potwierdzenia otrzymania niniejszej wiadomości wraz
z załącznikiem.
Z poważaniem,
--
Aneta Sikorska
Referent ds. Administracyjno-Organizacyjnych
Urząd Miejski w Ziębicach
ul. Przemysłowa 10
57-220 Ziębice
tel. 74 8163 848
@: urzad@ziebice.pl
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TUROŚŃ KOŚCIELNA w sprawie Monitoring samorządy #2179
Odpowiedz w załączniku
Pozdrawiam,
Sylwia Fiedorczuk
Sekretariat
Urząd Gminy Turośń Kościelna
ul. Białostocka 5
18-106 Turośń Kościelna
tel. 85-715-80-00
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254