Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Wysyłanie wiadomości e-mail: CCF20180122_00001, CCF20180122_00000 przez OCHOTNICA DOLNA w sprawie Monitoring samorządy #2005
Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej przesyła w załączeniu skan pisma z dnia
18.01.2018r. - odpowiedź na Wasz wniosek z dnia 9.01.2018r.
Maria Łojas-Jurkowska
Sekretarz Gminy
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
CCF20180122_00001
CCF20180122_00000
Re: Wniosek oudostępnienie informacji publicznej przez ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE w sprawie Monitoring samorządy #491
W związku z na Państwa wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej
przesyłam odpowiedzi na pytania:
> 1.czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.
*NIE*
2.czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
*NIE*
> 3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
*NIE*
> 4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
*TAK*, link :
http://archiwum.zabkowiceslaskie.pl/BIP/2005/D/u040609.htm
<http://archiwum.zabkowiceslaskie.pl/BIP/2005/D/u040609.htm>
> 5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014- 102 uchwały
2015- 127 uchwał
2016- 88 uchwał
> 6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 1
2015- 2
2016 - 2
> 7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*TAK*
> 8.czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*TAK*
9.czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
*TAK, link : http://bip.zabkowiceslaskie.pl/resolutions/content/419
*
> 10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
http://bip.zabkowiceslaskie.pl/ordinances/content/2682
http://bip.zabkowiceslaskie.pl/ordinances/content/2688
> 11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*NIE*
> 12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
* NIE**DOTYCZY*
> 13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
*NIE**DOTYCZY*
>
> Pozdrawiam
Edyta Balicka
Kierownik Wydziału Organizacyjnego
Urząd Miejski Ząbkowice Śląskie
748165-302
Odpowiedź przez DAMNICA w sprawie Monitoring samorządy $167
Dzień dobry,
w nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej
w załączeniu przekazuję odpowiedź
Urząd Gminy Damnica
ul. Górna 1
76-231 Damnica
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018 - Urząd Gminy Jodłowa przez JODŁOWA w sprawie Monitoring samorządy $361
<style>blockquote {padding-left: 1ex; margin: 0px 0px 0px 0.8ex; border-left: #cccccc 1px solid;} p {margin: 0px;padding: 0px;} </style>
<p><br /><br /><br /></p>
<p> </p><br />
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KORCZYNA w sprawie Monitoring samorządy $440
Dzień dobry
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09
stycznia 2018r. informuję, że:
- nie ma w Gminie uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
- nie utworzono w gminie rady działalności pożytku publicznego
- nie powołano w gminie rady oświatowej.
- uchwała dot. konsultacji społecznych
https://korczyna.bip.gov.pl/uchwaly-2017/uchwala-xxii-230-17-z-dnia-17-lutego-2017-r.html
- uchwały: 2014 - 88
2015 - 105
2016 - 105
- konsultacje z mieszkańcami: 2014 - 1
2015 - 2
2016 - 2
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy
- nie utworzono gminnej rady seniorów
- uchwała o funduszu sołeckim
http://korczyna.bip.krosoft.pl/upl/uchwala_IV-27-15.pdf
- zarządzenie organu wykonawczego z realizacji funduszu sołeckiego w gminie
(PDF w załączeniu)
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski
Potwierdzeniedoręczenia wiadomości (wyświetlono) - przez ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE w sprawie Monitoring samorządy #491
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres urzad@zabkowiceslaskie.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OPOLE LUBELSKIE w sprawie Monitoring samorządy #1072
W załączeniu przesyłam pismo znak: Or.S.1431.5.2018 z dnia 18.01.2018r.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
W dniu 09.01.2018 o 07:59, sprawa-5075@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
2W załączeniu przesyłam pismo znak: Or.S.1431.5.2018 z dnia 18.01.2018r.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
W dniu 09.01.2018 o 07:59, sprawa-5075@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5075@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
UG Bądkowo - odp informacja publiczna przez BĄDKOWO w sprawie Monitoring samorządy #675
Bądkowo, 22.01.2018r. UG.1431.1.2018 W odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018r. Urząd Gminy w Bądkowie
udziela odpowiedzi w zakresie następujących pytań: Czy obowiązuje w gminie uchwała
dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) pod którym jest dostępna ta uchwała. Nie Czy utworzono gminną radę
działalności pożytku publicznego (art.41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie. Nie Czy powołano w gminie radę
oświatową (art. 78. Ust. 1 Prawo oświatowego). Nie Czy obowiązuje w gminie uchwała
dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała. Nie Informacji o liczbie przyjętych
uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 2014 rok – 39 uchwał 2015 rok – 49 uchwał 2016 rok – 46 uchwał Informacji o liczbie
przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach
2014-2016. Brak Czy utworzono młodzieżową radę
gminy (art.5b ust.2 ustawy o samorządzie gminnym). Nie Czy utworzono gminną radę
seniorów (art..5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym). Nie Czy wyodrębniono w gminie
fundusz sołecki (art.2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o wyrażaniu zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP
(link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia
zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego. Tak www.bip.badkowo.ug.gov.pl www.bip.badkowo.ug.gov.pl Link do obowiązujących zarządzeń organu
wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w
gminie. Brak Czy w gminie funkcjonuje budżet
obywatelski (partycypacyjny) – rozumiany jako konsultacje społeczne,
oparte na uchwale/zarządzeniu w sprawie przeznaczenia części wydatków z
budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(lin), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie w sprawie budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego) Nie Jeżeli w gminie funkcjonuje
budżet obywatelski (partycypacyjny)
w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszkańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie
realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny). Nie Jaka była kwota budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. Nie dotyczy. UG Bądkowo Agata Dąbek
UG Bądkowo - odp informacja publiczna przez BĄDKOWO w sprawie Monitoring samorządy #675
Bądkowo, 22.01.2018r. UG.1431.1.2018 W odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018r. Urząd Gminy w Bądkowie
udziela odpowiedzi w zakresie następujących pytań: Czy obowiązuje w gminie uchwała
dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) pod którym jest dostępna ta uchwała. Nie Czy utworzono gminną radę
działalności pożytku publicznego (art.41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie. Nie Czy powołano w gminie radę
oświatową (art. 78. Ust. 1 Prawo oświatowego). Nie Czy obowiązuje w gminie uchwała
dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała. Nie Informacji o liczbie przyjętych
uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 2014 rok – 39 uchwał 2015 rok – 49 uchwał 2016 rok – 46 uchwał Informacji o liczbie
przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach
2014-2016. Brak Czy utworzono młodzieżową radę
gminy (art.5b ust.2 ustawy o samorządzie gminnym). Nie Czy utworzono gminną radę
seniorów (art..5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym). Nie Czy wyodrębniono w gminie
fundusz sołecki (art.2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o wyrażaniu zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP
(link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia
zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego. Tak www.bip.badkowo.ug.gov.pl www.bip.badkowo.ug.gov.pl Link do obowiązujących zarządzeń organu
wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w
gminie. Brak Czy w gminie funkcjonuje budżet
obywatelski (partycypacyjny) – rozumiany jako konsultacje społeczne,
oparte na uchwale/zarządzeniu w sprawie przeznaczenia części wydatków z
budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(lin), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie w sprawie budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego) Nie Jeżeli w gminie funkcjonuje
budżet obywatelski (partycypacyjny)
w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszkańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie
realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny). Nie dotyczy Jaka była kwota budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. Nie dotyczy.
dotyczy wniosku o udostepnienie informacji publicznej przez ŻAGAŃ w sprawie Monitoring samorządy #1461
Dzień dobry, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
informujemy, iż:
1.W gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
2. W gminie nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
(art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie),
3.W gminie nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
4.W gminie obowiązuje w uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
http://bip.gminazagan.eline2.serwery.pl/akty/78/467/Uchwal_Nr_XL_283_10_Rady
_Gminy_Zagan_z_dnia_30_wrzesnia_2010_r__w_sprawie_wprowadzenia_Regulaminu_Ko
nsultacji_z_organizacjami_pozarzadowymi_i_podmiotami__wymienionymi_w_art__3_
ust__3_ustawy_o_dzialalnosci_pozytku_publicznego_i_wolontariacie_aktow_prawa
__miejscowego_w_dziedzinach_dotyczacych_dzialalnosci_statutowej_tych_organiz
acji/
5.Informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016:
2014- 68
2015-73
2016-64
6.Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016
2014-1
2015-1
2016-1
7.W gminie nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
8.Nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
9.W gminie wyodrębniono fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
http://www.bip.gminazagan.pl/akty/20/209/UCHWALA_NR_XXXIV_2F239_2F14_RADY_GM
INY_ZAGAN_z_dnia_24_marca_2014_r__w_sprawie_wyrazenia_zgody_na_wyodrebnienie
_funduszu_soleckiego_w_budzecie_gminy/
10.
http://www.bip.gminazagan.pl/akty/20/700/Zarzadzenie_Nr_29_2F17_Wojta_Gminy_
Zagan_z_dnia_19_czerwca_2017_r__w_sprawie_3A_okreslenia_procedur_wykorzystan
ia_srodkow_funduszu_soleckiego/
11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
12. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
13.Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.- nie dotyczy.
Karolina Jędzierowska
Tel. 68 458 48 04
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KONDRATOWICE w sprawie Monitoring samorządy #386
W załączeniu przesyłam pismo znak OR.07.4.2018.PS z dnia 22 stycznia 2018
roku.
Z poważaniem
Paweł Silniewicz
Urząd Gminy w Kondratowicach
-----Oryginalna wiadomość-----
1
From: sprawa-4701@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Tuesday, January 09, 2018 7:57 AM
To: sekretariat@kondratowice.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-4701@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
UG Lanckorona - odpowiedź przez LANCKORONA w sprawie Monitoring samorządy #1968
Urząd Gminy w Lanckoronie w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o informację publiczną.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - gmina Sicienko przez SICIENKO w sprawie Monitoring samorządy #780
Zgodnie z wnioskiem Panów Szymona Osowskiego i Bartosza Wilka - członków
Zarządu Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska z dnia
09.01.2018 r. o udostępnienie informacji publicznej w załączeniu
przesyłam odpowiedź.
Z poważaniem
--
Katarzyna Batka
Inspektor Biura Rady Gminy, Promocji i Turystyki
Urząd Gminy w Sicienku
ul. Mrotecka 9
86-014 Sicienko
tel. 52/5870757
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez WERBKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1145
WÓJT GMINY WERBKOWICE
ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice
ug@werbkowice.pl, www.werbkowice.pl
tel. 846572080, faks 84 6572091
RO.1431.5.2018.RM
UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Działając na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764) w związku ze
złożeniem za pomocą poczty elektronicznej na adres ug@werbkowice.pl wniosku:
Od: Sieć Obywatelska Watchdog Polska
udostępniam informację publiczną w następującym zakresie:
1) Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) (wraz ze
wskazaniem adresu strony www (link), pod którym jest dostępna uchwała, w
przypadku odpowiedzi twierdzącej)?
Odp.: Tak – uchwała Nr XVII/103/2012 Rady Gminy Werbkowice z dnia 19 stycznia
2012 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
społecznych z mieszkańcami gminy;
link -
https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=59&p1=szczegoly&p2=4908
<https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=59&p1=szczegoly&p2=4908>
2) Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1
ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)?
Odp.: Nie utworzono.
3) Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)?
Odp.: Nie utworzono.
4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) (wraz
ze wskazaniem adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta
uchwała)?
Odp.: Nie obowiązuje.
5) Informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016:
Odp.:
a) 2014 – 77 uchwał;
b) 2015 – 102 uchwał;
c) 2016 – 108 uchwał.
6) Informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016.
Odp.:
a) rok 2015 – 2 konsultacje (w sprawie wyodrębnienia z sołectwa Terebiń –
sołectwa Terebiń-Zady; w sprawie statutów sołectw Terebiń i Terebiń-Zady);
b) rok 2016 – 1 konsultacja (przeprowadzenie konsultacji społecznych projektów
uchwał Rady Gminy Werbkowice w sprawie statutów sołectw położonych na terenie
Gminy Werbkowice)
c) rok 2015 – 2 konsultacje (Strategia rozwoju Gminy Werbkowice na lata
2015-2020; Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Werbkowice na lata
2015-2020);
7) Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym)?
Odp.: Nie utworzono.
8) Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym)?
Odp.: Nie utworzono.
9) Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim),(wraz ze wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego)?
Odp.: Uchwała Nr XLIV/268/2014 Rady Gminy Werbkowice z dnia 27 marca 2014 r. w
sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących
fundusz sołecki
link -
https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=59&p1=szczegoly&p2=794814
<https://ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=59&p1=szczegoly&p2=794814>
10) Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
Odp.: Brak zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją
funduszu sołeckiego w gminie.
11) Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty (wraz ze wskazanie adresu strony www (link), pod którym dostępna jest
uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) w przypadku odpowiedzi twierdzącej)?
Odp.: Nie funkcjonuje.
12) Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o
inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie
w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odp.: Nie dotyczy.
13) Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016?
Odp.: Nie dotyczy.
Wójt
/-/ Lech Bojko
inf. publiczna przez DOMANICE w sprawie Monitoring samorządy $191
W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia Urząd Gminy w Domanicach informuje że:
- w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- w gminie nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano w gminie rady oświatowej,
- nie obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami,
- w latach 2014-2016Rada przyjęła 179 uchwał,
- nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- obowiązuje uchwała o nie wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
http://bip.domanice.eu/index.php?id=459,603,608
- w gminie nie jest realizowany fundusz sołecki i nie ma zarządzeń,
- w gminie nie obowiązuje budżet obywatelski.
Z poważaniem
Wójt
/-/ Jerzy Zabłocki
(bez tematu) przez LUBAŃ w sprawie Monitoring samorządy #400
Witam,
W załączniku przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 9 stycznia 2018
r. o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam
-------------------
Patrycja Ślimak
Urząd Gminy Lubań
tel. 75 646 59 22
<mailto:sebastian.kiszka@luban.ug.gov.pl> patrycja.slimak@luban.ug.gov.pl
Wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2017r. przez DĄBIE w sprawie Monitoring samorządy #1393
Dzień Dobry,
Przesyłamy odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018r.
Wanda Bogdańska
Inspektor
tel. 68 383 2161 fax 68 383 2148
Urząd Gminy Dąbie ul. Szeroka 4 66-615 Dąbie
www.dabie.pl
Wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2017r. przez DĄBIE w sprawie Monitoring samorządy #1393
Dzień Dobry,
Przesyłamy odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018r.
Wanda Bogdańska
Inspektor
tel. 68 383 2161 fax 68 383 2148
Urząd Gminy Dąbie ul. Szeroka 4 66-615 Dąbie
www.dabie.pl
Odpowiedż przez SZCZUROWA w sprawie Monitoring samorządy #2051
Urząd Gminy w Szczurowej przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej
Z poważaniem
Grażyna Oleksy
UG Szczurowa
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBAWKA w sprawie Monitoring samorządy #401
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Magdalena Pietrzak
pomoc administracyjna
Urząd Miasta Lubawka
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZATOR w sprawie Monitoring samorządy #2076
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@zator.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZWIERZYNIEC w sprawie Monitoring samorządy #1166
Zwierzyniec, dn. 22.01.2018 r.
Or-II.1431.2.2018
Sz.P
Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Urząd Miejski w Zwierzyńcu przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej ( e- mail z dnia 9 stycznia 2018 roku )
Ad. 1. TAK. Link strony gdzie dostępna jest ta uchwała https://zwierzyniec.e-biuletyn.pl/index.php?id=447&p1=szczegoly&p2=50376
Ad.2. NIE
Ad.3. NIE
Ad.4. TAK. Link strony gdzie dostępna jest ta uchwała https://zwierzyniec.e-biuletyn.pl/index.php?id=447&rok=2008
Ad.5. Uchwały podjęte w latach: 2014 - 96, 2015- 104, 2016 – 113
Ad.6. Liczba konsultacji przeprowadzonych z mieszkańcami w latach: 2014-6, 2015-5, 2016-3
Ad.7. NIE
Ad.8. NIE
Ad.9. TAK. Link strony gdzie dostępna jest ta uchwała https://zwierzyniec.e-biuletyn.pl/index.php?id=447&rok=2014&p1=szczegoly&p2=22238
Ad.10. NIE
Ad.11. NIE
Ad.12. NIE
Ad.13. NIE
Sylwia Mędziak
Urząd Miejski w Zwierzyńcu
Gmina Kołaczyce - informacja publiczna przez KOŁACZYCE w sprawie Monitoring samorządy $423
Dzień dobry, w odpowiedzi na informację publiczną z dnia 9 stycznia 2018 r.
przedstawiam poniżej odpowiedzi:
1) W Gminie Kołaczyce, Rada Miejska nie podejmowała uchwały dot. trybu
i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej
2) Utworzono Gminną Radę Działalności Pożytku Publicznego
3) Nie powołano rady oświatowej
4) Obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami http://www.bip.kolaczyce.pl/upload/uchwala_131.pdf
5) Uchwały: 2014 - podjęto 68 uchwał; 2015 - podjęto 64 uchwały; 2016 -
podjęto 78 uchwał
6) Konsultacje: 2014 - nie było konsultacji; 2015 -1 konsultacja; 2016
-3 konsultacje
7) Nie utworzono młodzieżowej rady gminy
8) Nie utworzono gminnej rady seniorów
9) Wyodrębniono fundusz sołecki
http://www.bip.kolaczyce.pl/upload/uchwala_279.pdf
10) Nie ma zarządzeń wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego
11) Nie funkcjonuje budżet obywatelski rozumiany jako konsultacje
społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części
wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty
12) Nie funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o inną konstrukcję prawną
niż formę konsultacji z mieszańcami.
Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej odpowiedzi na informację
publiczną
Marta Baran, sekretarz gminy
odpowiedź na wniosek przez CIECHANÓW w sprawie Monitoring samorządy $129
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 09.01.2018 r.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254