Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Wysyłanie wiadomości e-mail: OR.1431.11.2018 odpowiedź na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska przez WEJHEROWO w sprawie Monitoring samorządy #2123
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź Urzędu Gminy Wejherowo na wniosek z
dnia 30 stycznia 2018 r.
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
OR.1431.11.2018 odpowiedź na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska
--
Z poważaniem
Maria Waszkiewicz
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Kadr
Urzad Gminy Wejherowo
Referat Organizacyjny i Kadr
tel. 58 677 97 11
Inf. publiczna przez PŁOSKINIA w sprawie Monitoring samorządy #1961
Urząd Gminy w Płoskini przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia
30.01.2018r. w sprawie udzielenia informacji publicznej
Pozdrawiam: Stefan Hrybek
----------------------------------
Urząd Gminy Płoskinia
Płoskinia 8
14-526 Płoskinia
tel. 556208608
faks 556208600
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
GminaSkórzec Odp: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKÓRZEC w sprawie Monitoring samorządy #2389
Gmina Skórzec w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej
Sprawę prowadzi :
Anna Wiśniewska
tel. 25 631 28 91
1On 02.02.2018 10:51, Gmina Skórzec wrote:
> Dnia Wtorek, 30 Stycznia 2018 21:52 napisał(a)
>
>> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
>> udostępnienie następujących informacji:
>>
>> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
>> kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
>> ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
>> pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o
>> wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta
>> uchwała,
>>
>> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego
>> (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
>> wolontariacie),
>>
>> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
>> oświatowego),
>>
>> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
>> przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
>> samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
>> strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
>>
>> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w
>> poszczególnych latach 2014-2016,
>>
>> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami
>> w poszczególnych latach 2014-2016,
>>
>> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
>> samorządzie gminnym),
>>
>> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
>> samorządzie gminnym),
>>
>> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy
>> o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
>> strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca
>> uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego;
>> jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod
>> którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia
>> zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
>>
>> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych
>> w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
>>
>> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
>> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na
>> uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z
>> budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli
>> tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym
>> dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
>> sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
>>
>> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
>> w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z
>> mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest
>> budżet obywatelski (partycypacyjny),
>>
>> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
>> poszczególnych latach 2014-2016.
>>
>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
>> elektronicznej na adres sprawa-6870@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>>
>> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z
>> zasadami reprezentacji
>>
>> --
>>
>> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>>
>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>>
>> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
>>
>> www.siecobywatelska.pl
>>
>> www.watchdogportal.pl
>>
>> www.funduszesoleckie.pl
>>
>> www.informacjapubliczna.org
>>
>> NIP 526282872
>>
>> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
>> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek oudostępnienieinformacji publicznej przez WIŻAJNY w sprawie Monitoring samorządy #2184
Wiżajny, 02 lutego 2018 r.
SG.1431.8.2018
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Sekretarz Gminy
Jadwiga Markowska
Urząd Gminy Wizajny
Gmina Osieczna - udzielenie informacji publicznej przez OSIECZNA w sprawie Monitoring samorządy #1838
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek w sprawie udzielenia informacji publicznej, Gmina
Osieczna w załączeniu przesyła informację na podstawie art. 10 ustawy z dnia
6 stycznia 2001 o dostępie do informacji publicznej.
Pozdrawiam
Sławomir Kosmalski
UMIG Osieczna
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIELICZKI w sprawie Monitoring samorządy #1986
Urząd Gminy w Wieliczkach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Anna Zdancewicz
1-----Original Message-----
From: sprawa-6467@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6467@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:50 PM
To: sekretariat@wieliczki.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6467@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpwoedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIELICZKI w sprawie Monitoring samorządy #1986
Urząd Gminy w Wieliczkach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Anna Zdancewicz
Odpowiedź- informacja publiczna przez ŁUBNICE w sprawie Monitoring samorządy #1631
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 14 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:purple;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>
odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PADEW NARODOWA w sprawie Monitoring samorządy #2215
Urząd Gminy w Padwi Narodowej przesyła odpowiedz na wniosek o udzielenie
informacji publicznej
Z poważaniem
Ryszard Gancarz
1From: gmina@padewnarodowa.com.pl [mailto:gmina@padewnarodowa.com.pl]
Sent: Friday, February 2, 2018 9:27 AM
To: gmina@padewnarodowa.com.pl
Subject: Message from KMBT_223
odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZAGÓRÓW w sprawie Monitoring samorządy #1925
Zagórów, dn. 02.02.2018 r.
*Sieć Obywatelska Watchdog Polska**
**ul. Ursynowska 22/2**
**02-604 Warszawa*
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej otrzymany w dniu 31.01.2018 r.
Z poważaniem
Anna Parus
Inspektor ds. obsługi organów gminy
Urząd Miejski w Zagórowie
ul. Kościelna 4
62 – 410 Zagórów
tel. (63) 274 88 01
e – mail: rada_umg@zagorow.pl <mailto:rada_umg@zagorow.pl>
Gmina Obrzycko przez OBRZYCKO w sprawie Monitoring samorządy #1831
Dzień dobry
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30
stycznia 2018 r. Urząd Gminy w Obrzycku informuje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała – *Nie obowiązuje*
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) –
*Nie utworzono*
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) – *Nie powołano *
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała – *Uchwała Nr XII/57/2004*
*Rady Gminy Obrzycko z dnia 13.02.2004 r.*
*http://bip.obrzycko.mserwer.pl/content.php?cms_id=131*
*http://www.poznan.uw.gov.pl/system/files/dzienniki/dziennik_nr_24_2004.pdf*
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016: *2014 (61); 2015 (77); 2016 (61);*
**
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016: *Nie przeprowadzono *
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)**– *Nie utworzono*
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) – *Nie utworzono*
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego – *Uchwała XXXV/211/14 Rady Gminy Obrzycko z dnia
25.03.2014 r.*
**
*http://bip.obrzycko.pl/informacje/uchwaly-z-xxxv-sesji-rady-gminy-obrzycko-z-dnia--marca-r*
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie *– Brak zarządzeń
wykonawczych (uchwała budżetowa)*
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego)- *Nie funkcjonuje*
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)- *Nie dotyczy *
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016 - *Nie dotyczy*
Z up. Wójta
UG Obrzycko
Joanna Rusinek
61 2913065
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWY DWÓR w sprawie Monitoring samorządy #2141
Urząd Gminy w Nowym Dworze w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej uprzejmie informuje:
1. W gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie.
2. Nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego.
3. Nie powołano gminnej rady oświatowej.
4. Obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)-
http://ug-nowydwor.pbip.pl/.
5. liczba uchwał:
-2014r.- 18 uchwał;
-2015r.- 42 uchwały;
-2016r. - 43 uchwały.
6. konsultacje społeczne:
-2014r.- nie było;
-2015r. - nie było;
-2016r. - 1.
7. Nie utworzono młodzieżowej rady.
8. Nie utworzono rady seniorów.
9. Nie wyodrębniono funduszu sołeckiego.
10. Nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Z poważaniem
Inspektor Joanna Siemienowicz
W dniu 30 stycznia 2018 21:51 użytkownik <
sprawa-6622@fedrowanie.siecobywatelska.pl> napisał:> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
> następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
> oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
> lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
> (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
> ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
> konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
> jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
> jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
> latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
> poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
> gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
> funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
> BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
> na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
> adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
> o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
> związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
> sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
> mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
> (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia)
> w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
> oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
> wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
> (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
> adres sprawa-6622@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
> Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
informacja publiczna przez WITKOWO w sprawie Monitoring samorządy #1917
Przesyłam w załączeniu odpowiedź na Państwa pismo o udzielenie informacji
publicznej. Pozdrawiam
Halina Koźniewska
Urząd Gminy i Miasta w Witkowie
ul. Gnieźnieńska 1
62-230 Witkowo
tel. 61 477 81 94 (wew. 23)
faks 61 477 88 55
odpowiedź przez MIŁORADZ w sprawie Monitoring samorządy #2064
A.1431.6.2018
Wczoraj wysłałem Państwu odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej. Pominąłem odpowiedź na pytanie:
informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w latach 2014 - 2016,
2014 - 80 uchwał,
2015 - 65 uchwał,
2016 - 84 uchwały,
informacje o przeprowadzonych konsultacjach z mieszkańcami w latach 2014 -
2016,
nie przeprowadzano konsultacji.
Rajmund Kossarzecki
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Miłoradzu
ul. Żuławska 9
82-213 Miłoradz
NIP 579-001-50-78
<http://www.miloradz.malbork.pl/> www.miloradz.malbork.pl
tel. 55 271 15 31 wew. 12
tel. 669 330 262
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PISZ w sprawie Monitoring samorządy #1960
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@pisz.home.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
odpowiedź na wniosek SG.1431.5.2018 przez MOKOBODY w sprawie Monitoring samorządy #2298
Gmina Mokobody w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dnia
30.01.2018 r.
--
Z poważaniem
Aneta Gizińska
stanowisko ds.obsługi Rady Gminy i jej organów
oraz sekretariatu i spraw organizacyjnych.
Plac Chreptowicza 25
08-124 Mokobody
www.mokobody.pl
25/6411315 wew. 32
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Świnoujście w sprawie Monitoring samorządy #1793
BIK.1431.13.1.2018 Świnoujście,dn.31 stycznia 2018.
Panowie
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Miasta Świnoujście w dniu 30 stycznia br. informuję, iż w gminie Miasto Świnoujście :
- nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;
- utworzono Gminną Radę Działalności Pożytku Publicznego;
- nie powołano Rady Oświatowej;
-obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (treść http://bip.um.swinoujscie.pl/index.php?app=uchwaly&nid=20256&y=2016&q=XXI%2F177%2F2016 );
- liczba przyjętych uchwał przez Radę Miasta Świnoujście wyniosła :
rok 2014 - 92
rok 2015 - 133
rok 2016 - 97
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami wyniosła:
rok 2014 – 14;
rok 2015 - 9;
rok 2016 - 7;
- utworzono Młodzieżową Radę Miasta;
- nie powołano Gminnej Rady Seniorów (brak zainteresowania środowisk emerytów i rencistów);
- nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego (brak sołectw);
- w gminie funkcjonuje Budżet Obywatelski – rozumiany, jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty (zarządzenia: http://bip.um.swinoujscie.pl/?cid=3567 ),
- kwota budżetu obywatelskiego wynosiła :
- rok 2014 - 2,0 mln złotych;
- rok 2015 - 2,5 mln złotych;
- rok 2016 - 2,5 mln złotych.
Z poważaniem
Kierownik Biura Informacji i Konsultacji Społecznych UM Świnoujście
Robert Karelus
From: Sekretariat Prezydenta Miasta [mailto:sekretariat@um.swinoujscie.pl]
Sent: Wednesday, January 31, 2018 8:16 AM
To: 'RZECZNIK'
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej-----Original Message-----
From: sprawa-6274@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6274@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:49 PM
To: sekretariat@um.swinoujscie.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6274@fedrowanie.siecobywatelska.pl
, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STANIN w sprawie Monitoring samorządy #1110
-----Original Message-----
From: URZĄD GMINY STANIN [mailto:stanin@stanin.pl]
Sent: Thursday, February 1, 2018 10:54 AM
To: k.barszcz@stanin.pl
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
-----Original Message-----
From: <mailto:sprawa-5113@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-5113@fedrowanie.siecobywatelska.pl [ <mailto:sprawa-5113@fedrowanie.siecobywatelska.pl> mailto:sprawa-5113@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 8:00 AM
To: <mailto:stanin@stanin.pl> stanin@stanin.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres <mailto:sprawa-5113@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-5113@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
<http://www.siecobywatelska.pl> www.siecobywatelska.pl
<http://www.watchdogportal.pl> www.watchdogportal.pl
<http://www.funduszesoleckie.pl> www.funduszesoleckie.pl
<http://www.informacjapubliczna.org> www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Dzień dobry.
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Gminy Stanin informuje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Tak. Link: https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=92
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Tak.
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Nie
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
W Gminie Stanin obowiązuje uchwała Nr XII/64/2011 Rady Gminy Stanin z dnia 23 września 2011 r. w sprawie wprowadzenia procedury przeprowadzania konsultacji społecznych w Gminie Stanin. Link: https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85&p1=szczegoly&p2=1230
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Rok
Liczba uchwał
2014
21
2015
85
2016
61
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Rok
Liczba konsultacji
2014
1
2015
1
2016
-
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Nie
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
W budżecie Gminy Stanin jest wyodrębniony fundusz sołecki. Link: https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=92
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Nie ma zarządzeń
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Nie
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Karolina Barszcz
Urząd Gminy Stanin
Stanin 62, 21 – 422 Stanin
Tel. 25 798 11 18 wew. 27
e-mail: k.barszcz@stanin.pl
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez WYSZKI w sprawie Monitoring samorządy #2187
Wyszki, 1.02.2018 r.
Or.1431.7.2018
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. o udzielenie informacji publicznej informuję:
W Gminie Wyszki obowiązuje uchwał dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) <http://edziennik.bialystok.uw.gov.pl/#/legalact/2010/3021/> http://edziennik.bialystok.uw.gov.pl/#/legalact/2010/3021/;
nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;
nie powołano rady oświatowej;
w przypadku konieczności przeprowadzenia konsultacji społecznych każdorazowo jest podejmowana uchwała w sprawie przeprowadzenia konsultacji w konkretnej sprawie uchwały są dostępne na <http://www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/index.php?dz=4&id=12311> http://www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/index.php?dz=4&id=12311;
w latach 2014-2016 Rada Gminy Wyszki podjęła następującą ilość uchwał: 2014 – 86, 2015 – 71, 2016 – 87;
przeprowadzone konsultacje z mieszkańcami: 2014 – 1, 2015 – 4, 2016 – 8;
Młodzieżową Radę Gminy Wyszki utworzono w 2014 roku;
nie utworzono rady seniorów;
w budżecie gminy nie wyodrębniono funduszu sołeckiego;
w Gminie Wyszki nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Tadeusz Wielanowski – Sekretarz Gminy
--
Urząd Gminy Wyszki
17-132 Wyszki
ul. Piórkowska 2
tel. 85 7305890
fax 85 7305899
Informacja publiczna Gmina Różan przez RÓŻAN w sprawie Monitoring samorządy #2368
Urząd Gminy w Różanie w załączeniu przesyła odpowiedz na wniosek o
informacji publicznej.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Urząd Gminy w Różanie
Wiesława Olkowska
Insp. ds. działalności gospodarczej,
archiwum zakładowego,
kultury i zdrowia
tel. 29 7679139
wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIESZKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1751
Witam!
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r.
O udostepnienie informacji publicznej.
Odpowiedź na wniosek sporządzona została na podstawie informacji
z ref. Ogólno-Organizacyjnego i Obsługi Organów Gminy Urzędu Miejskiego
w Mieszkowicach.
Pozdrawiam
Lilia Głowacka
Inspektor ds. organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach
Tel. 914666901
Odpowiedź na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁĄCZNA w sprawie Monitoring samorządy #1991
*ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK*
*o dostęp do informacji publicznej*
*W odpowiedzi na Państwa Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 30 stycznia 2018r. zgodnie z postanowieniami ustawy o dostępie do
**informacji****publicznej** z dnia 6 września 2001 r. ( Dz.U. z 2015r.
poz. 2058 z późn. zm. ) niniejszym informuję, że w Gminie Łączna* :
- uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c
ust. 1 ustawy) nie była podejmowana,
- nie powołano gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- link do uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) :
http://www.uglaczna.bip.doc.pl/index.php?wiad=61415
- liczba przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach : 2014
- 65 2015 - 61 2016 - 57 ,
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016 : 2,
- dotychczas nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym),
- dotychczas nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy
o samorządzie gminnym),
- dotychczas nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego (art. 2 ust.
1 ustawy o funduszu sołeckim),
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).
Mirosław Kopytek
Sekretarz Gminy
Łączna
Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁAGÓW w sprawie Monitoring samorządy #1990
Twoja wiadomość
Do: urzad@lagowgmina.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-30 21:50
odczytano w dniu 2018-02-01 13:18.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKÓRCZ w sprawie Monitoring samorządy #2093
Skórcz, dnia 31.01.2018 r.
OR.1431.1.2018
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Dotyczy odpowiedź dla Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 31.01.2018r.
1. Pyt. W Gminie Skórcz obowiązuje uchwała Rady Gminy w Skórczu Nr
IX/61/2016 z dnia 29 stycznia 2016r. w sprawie trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy
lokalnej link do uchwały poniżej:
<http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/157414/Uchwa%C5%82
a-IX_61_2016>
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/157414/Uchwa%C5%82a
-IX_61_2016
2. Pyt. W Gminie Skórcz nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego jednak zapis o możliwości jej powołania zamieszczony został w
uchwale Rady Gminy w Skórczu Nr XXII/152/2017 z dnia 29.11.2017r. w sprawie
"Programu współpracy Gminy Skórcz z organizacjami pozarządowymi i
podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie - na rok 2018" link do uchwały poniżej:
<http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/456292/Uchwa%C5%82
a-XXII_152_2017>
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/456292/Uchwa%C5%82a
-XXII_152_2017
3. Pyt. W Gminie Skórcz nie powołano rady oświatowej.
4. Pyt. W Gminie Skórcz obowiązuje Uchwała Rady Gminy w Skórczu Nr
XIX/154/2012 z dnia 29.11.2012r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu
konsultowania z organizacjami
pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w
dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji - link do
uchwały poniżej:
<http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/155230/Uchwa%C5%82
a-XIX_154_2012>
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/155230/Uchwa%C5%82a
-XIX_154_2012
5. Pyt. Informacja o liczbie pojętych uchwał przez Radę Gminy w Skórczu
w poszczególnych latach
a. 2014 - 53
b. 2015 - 44
c. 2016 - 51
6. Pyt. Liczba przeprowadzonych konsultacji
a. 2014 - 1
b. 2015 - 3
c. 2016 - 2
7. Pyt. W Gminie Skórcz nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. Pyt. W Gminie Skórcz nie utworzono gminnej rady seniorów.
9. Pyt. W gminie nie wyodrębniono funduszu sołeckiego - link do uchwały
poniżej:
<http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/158479/Uchwa%C5%82
a-XIX_124_2017>
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/158479/Uchwa%C5%82a
-XIX_124_2017
10. Pyt. Brak zarządzeń odnośnie funduszu sołeckiego.
11. Pyt. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
12. Pyt. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski w innej konstrukcji
prawnej.
13. Pyt. Nie było zabezpieczonej kwoty w budżecie gminy na budżet
obywatelski.
------------------------
Janina Klin
Inspektor d/s obsługi Rady Gminy, promocji i rozwoju lokalnego oraz
kultury, sportu i rekreacji
Tel. 58 582 42 36
Email: j.klin@gminaskorcz.pl
Urząd Gminy w Skórczu
www.gminaskorcz.pl <http://www.gminaskorcz.pl>
http://www.gminaskorcz.biuletyn.net/
https://pl-pl.facebook.com/Gmina-Skórcz-219958798127882/
Informacja publiczna przez POŚWIĘTNE w sprawie Monitoring samorządy #2147
Poświętne, 1 lutego 2018 r.
AG.1431.4.2018
Wnioskodawca: Sieć Obywatelska Watchog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail: sprawa-6628@fedrowanie.siecobywatelska
<mailto:sprawa-6628@fedrowanie.siecobywatelska>.pl
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie
udostępnienia informacji publicznej w imieniu Gminy Poświętne informuję,
co następuje:
1. W Gminie Poświętne nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczególnych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej.
2. W Gminie Poświętne nie została utworzona gminna rada działalności
pożytku publicznego.
3. W Gminie Poświętne nie powołano gminnej rady oświatowej.
4. W Gminie Poświętne obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Link do uchwały:
http://bip.ug.poswietne.wrotapodlasia.pl/pramie/uchrad/XVIII11905.html
5. Rada Gmina podjęła następującą liczbę uchwał w latach 2014-2016.
- rok 2014 -- 49
- rok 2015 -- 45
- rok 2016 -- 41
6. W Gminie Poświętne Poświętne w latach 2014 -- 2016 nie były
przeprowadzane konsultacje z mieszkańcami.
7. W Gminie Poświętne nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. W Gminie Poświętne nie utworzono gminnej rady seniorów.
9. W Gminie Poświętne nie został wyodrębniony fundusz sołecki. Uchwała w
sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018
r. w załączeniu.
10. W Gminie Poświętne nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Alfred Dobrzyński
Zastępca Wójta
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254