Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁAGÓW w sprawie Monitoring samorządy #1990
Twoja wiadomość
Do: urzad@lagowgmina.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-30 21:50
odczytano w dniu 2018-02-01 13:18.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKÓRCZ w sprawie Monitoring samorządy #2093
Skórcz, dnia 31.01.2018 r.
OR.1431.1.2018
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Dotyczy odpowiedź dla Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 31.01.2018r.
1. Pyt. W Gminie Skórcz obowiązuje uchwała Rady Gminy w Skórczu Nr
IX/61/2016 z dnia 29 stycznia 2016r. w sprawie trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy
lokalnej link do uchwały poniżej:
<http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/157414/Uchwa%C5%82
a-IX_61_2016>
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/157414/Uchwa%C5%82a
-IX_61_2016
2. Pyt. W Gminie Skórcz nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego jednak zapis o możliwości jej powołania zamieszczony został w
uchwale Rady Gminy w Skórczu Nr XXII/152/2017 z dnia 29.11.2017r. w sprawie
"Programu współpracy Gminy Skórcz z organizacjami pozarządowymi i
podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie - na rok 2018" link do uchwały poniżej:
<http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/456292/Uchwa%C5%82
a-XXII_152_2017>
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/456292/Uchwa%C5%82a
-XXII_152_2017
3. Pyt. W Gminie Skórcz nie powołano rady oświatowej.
4. Pyt. W Gminie Skórcz obowiązuje Uchwała Rady Gminy w Skórczu Nr
XIX/154/2012 z dnia 29.11.2012r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu
konsultowania z organizacjami
pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w
dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji - link do
uchwały poniżej:
<http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/155230/Uchwa%C5%82
a-XIX_154_2012>
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/155230/Uchwa%C5%82a
-XIX_154_2012
5. Pyt. Informacja o liczbie pojętych uchwał przez Radę Gminy w Skórczu
w poszczególnych latach
a. 2014 - 53
b. 2015 - 44
c. 2016 - 51
6. Pyt. Liczba przeprowadzonych konsultacji
a. 2014 - 1
b. 2015 - 3
c. 2016 - 2
7. Pyt. W Gminie Skórcz nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. Pyt. W Gminie Skórcz nie utworzono gminnej rady seniorów.
9. Pyt. W gminie nie wyodrębniono funduszu sołeckiego - link do uchwały
poniżej:
<http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/158479/Uchwa%C5%82
a-XIX_124_2017>
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/158479/Uchwa%C5%82a
-XIX_124_2017
10. Pyt. Brak zarządzeń odnośnie funduszu sołeckiego.
11. Pyt. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
12. Pyt. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski w innej konstrukcji
prawnej.
13. Pyt. Nie było zabezpieczonej kwoty w budżecie gminy na budżet
obywatelski.
------------------------
Janina Klin
Inspektor d/s obsługi Rady Gminy, promocji i rozwoju lokalnego oraz
kultury, sportu i rekreacji
Tel. 58 582 42 36
Email: j.klin@gminaskorcz.pl
Urząd Gminy w Skórczu
www.gminaskorcz.pl <http://www.gminaskorcz.pl>
http://www.gminaskorcz.biuletyn.net/
https://pl-pl.facebook.com/Gmina-Skórcz-219958798127882/
Informacja publiczna przez POŚWIĘTNE w sprawie Monitoring samorządy #2147
Poświętne, 1 lutego 2018 r.
AG.1431.4.2018
Wnioskodawca: Sieć Obywatelska Watchog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail: sprawa-6628@fedrowanie.siecobywatelska
<mailto:sprawa-6628@fedrowanie.siecobywatelska>.pl
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie
udostępnienia informacji publicznej w imieniu Gminy Poświętne informuję,
co następuje:
1. W Gminie Poświętne nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczególnych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej.
2. W Gminie Poświętne nie została utworzona gminna rada działalności
pożytku publicznego.
3. W Gminie Poświętne nie powołano gminnej rady oświatowej.
4. W Gminie Poświętne obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Link do uchwały:
http://bip.ug.poswietne.wrotapodlasia.pl/pramie/uchrad/XVIII11905.html
5. Rada Gmina podjęła następującą liczbę uchwał w latach 2014-2016.
- rok 2014 -- 49
- rok 2015 -- 45
- rok 2016 -- 41
6. W Gminie Poświętne Poświętne w latach 2014 -- 2016 nie były
przeprowadzane konsultacje z mieszkańcami.
7. W Gminie Poświętne nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. W Gminie Poświętne nie utworzono gminnej rady seniorów.
9. W Gminie Poświętne nie został wyodrębniony fundusz sołecki. Uchwała w
sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018
r. w załączeniu.
10. W Gminie Poświętne nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Alfred Dobrzyński
Zastępca Wójta
Informacja publiczna przez POŚWIĘTNE w sprawie Monitoring samorządy #2147
Poświętne, 1 lutego 2018 r.
AG.1431.4.2018
Wnioskodawca: Sieć Obywatelska Watchog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail: sprawa-6628@fedrowanie.siecobywatelska
<mailto:sprawa-6628@fedrowanie.siecobywatelska>.pl
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie
udostępnienia informacji publicznej w imieniu Gminy Poświętne informuję,
co następuje:
1. W Gminie Poświętne nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczególnych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej.
2. W Gminie Poświętne nie została utworzona gminna rada działalności
pożytku publicznego.
3. W Gminie Poświętne nie powołano gminnej rady oświatowej.
4. W Gminie Poświętne obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Link do uchwały:
http://bip.ug.poswietne.wrotapodlasia.pl/pramie/uchrad/XVIII11905.html
5. Rada Gmina podjęła następującą liczbę uchwał w latach 2014-2016.
- rok 2014 -- 49
- rok 2015 -- 45
- rok 2016 -- 41
6. W Gminie Poświętne Poświętne w latach 2014 -- 2016 nie były
przeprowadzane konsultacje z mieszkańcami.
7. W Gminie Poświętne nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. W Gminie Poświętne nie utworzono gminnej rady seniorów.
9. W Gminie Poświętne nie został wyodrębniony fundusz sołecki. Uchwała w
sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018
r. w załączeniu.
10. W Gminie Poświętne nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Alfred Dobrzyński
Zastępca Wójta
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez POWIDZ w sprawie Monitoring samorządy #1856
ORG.1431.5.2018
Panowie
Szymon Osowski
Bartosz Wilk
Członkowie Zarządu
Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
30 stycznia 2018 r. informuję, że w Gminie Powidz:
- nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie);
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art.
41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie);
- nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego);
- obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym). Adresu
strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała –
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=powidz/&strona=13&typ=menu&menu=232&id=2451&str=1
- w 2014 roku podjęto 65 uchwał (44 uchwały w kadencji 2010 – 2014,
21 uchwał w kadencji 2014-2018), w 2015 roku – 90 uchwał, w 2016 roku –
75 uchwał;
- w 2014 i 2015 roku nie przeprowadzano konsultacji społecznych. W
2016 konsultacje społeczne zostały przeprowadzono dwukrotnie;
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- wyodrębniono fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim). Adres strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego –
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=powidz/&strona=13&typ=menu&menu=173&id=1589&str=1
- organ wykonawczy nie wydał zarządzeń w związku z realizacją funduszu
sołeckiego w Gminie;
- nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).
Monika Średzińska
Referent ds. obsługi biura rady
Urząd Gminy Powidz
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SIENIAWA w sprawie Monitoring samorządy #2240
Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuje, co następuje:
- w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;
- w gminie nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;
- w gminie nie powołano rady oświatowej;
- Uchwała Nr XIX/172/04 Rady Miejskiej w Sieniawie z dnia 2 grudnia 2004 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy - skan uchwały w załączniku w związku z brakiem publikacji na stronie BIP;
- Rada Miejska w Sieniawie przyjęła następującą ilość uchwał: 2014 r. - 77; 2015 r. - 60; 2016 r. - 67;
- w latach 2014-2016 Gmina Sieniawa nie przeprowadzała konsultacji z mieszkańcami;
- w gminie nie powołano młodzieżowej rady gminy;
- wyodrębniono fundusz sołecki - Uchwała Nr XV/92/2016 dostępna na BIP pod adresem: http://www.bip.sieniawa.pl/?c=mdTresc-cmPokazTresc-190-5412;
- zarządzenie Nr 0050/39/2016 Burmistrza Miasta i Gminy Sieniawa dot. funduszu sołeckiego jest dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.bip.sieniawa.pl/?c=mdTresc-cmPokazTresc-212-5436;
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Pozdrawiam,
-----------------------------------------------------
Barbara Matyja | Kierownik Referatu Organizacyjnego i ds. Rady Miejskiej
Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie
tel: 16 6227301 wew. 44
fax: 16 6227301 wew. 35
www.sieniawa.pl
email: urzad@sieniawa.pl
1-----Original Message-----
From: sprawa-6721@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6721@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:52 PM
To: umig_sieniawa@pro.onet.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6721@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MAŁOGOSZCZ w sprawie Monitoring samorządy #1995
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@malogoszcz.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-30 21:50
odczytano w dniu 2018-02-01 12:05.
odp. na wniosek przez PIONKI w sprawie Monitoring samorządy #2332
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
31.01.2018 roku z przesyłam skan pisma .
pozdrawiam
Grażyna Rojek
--
Urząd Gminy Pionki
ul.Zwycięstwa 6a
26-670 Pionki
tel.48 612-15-14
FAX 48 612-12-34
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SUCHOŻEBRY w sprawie Monitoring samorządy #2415
Odpowiadając na złożone zapytanie o udzielenie informacji publicznej informuję:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Nie.
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Nie.
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Nie.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Nie.
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
W okresie 2014-2016 podjęto łącznie 219 uchwał przez:
- Radę gminy w kadencji 2010-2014 – w roku 2014 – 50 uchwał
- Radę gminy w kadencji 2014-2017 – w latach 2014-2016 - 169 uchwał
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
3
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Nie
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Tak. Uchwała RG Nr XXV/198/2014 z dnia 31 marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego.
https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3122/wiadomosci/225828/files/uchwala_nr_xxv1982014.pdf
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Aktualne Zarządzenie Nr 45/2017 Wójta Gminy Suchożebry z dnia 25 lipca 2017 w sprawie: określenia wysokości przypadających poszczególnym sołectwom środków funduszu sołeckiego na rok 2018.
https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3122/wiadomosci/405994/files/zarzadzenie_nr_452017.pdf
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Z poważaniem
---------------------------------------------------
Małgorzata Sopińska
Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy w Suchożebrach
Aleksandry Ogińskiej 11
08-125 Suchożebry
tel/fax: 25 631 45 15
email: <mailto:msopinska@suchozebry.pl> msopinska@suchozebry.pl
email: <mailto:gmina@suchozebry.pl> gmina@suchozebry.pl
<http://www.suchozebry.pl/> www.suchozebry.pl
1
-----Original Message-----
From: Urząd Gminy Suchożebry [mailto:gmina@suchozebry.pl]
Sent: Wednesday, January 31, 2018 8:21 AM
To: sekretariat@suchozebry.pl
Cc: msopinska@suchozebry.pl
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
-----Original Message-----
From: <mailto:sprawa-6896@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-6896@fedrowanie.siecobywatelska.pl [ <mailto:sprawa-6896@fedrowanie.siecobywatelska.pl> mailto:sprawa-6896@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:53 PM
To: <mailto:gmina@suchozebry.pl> gmina@suchozebry.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres <mailto:sprawa-6896@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-6896@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
<http://www.siecobywatelska.pl> www.siecobywatelska.pl
<http://www.watchdogportal.pl> www.watchdogportal.pl
<http://www.funduszesoleckie.pl> www.funduszesoleckie.pl
<http://www.informacjapubliczna.org> www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
FW: Nowe zasady gospodarowania majątkiem w jednostkach sektora finansów publicznych przez KOZIENICE w sprawie Monitoring samorządy $458
3From: Finanse Publiczne [mailto:biuro@finansepubliczne.info]
Sent: Wednesday, January 31, 2018 3:27 PM
To: Stanisław Siderski
Subject: Nowe zasady gospodarowania majątkiem w jednostkach sektora finansów
publicznych
Sz.P. Stanisław Siderski
Sekretarz
Urząd Miejski w Kozienicach
ul. Parkowa 5, 26-900 KozieniceSzanowni Państwo,
W imieniu wydawcy miesięcznika "Finanse Publiczne" oraz p. Jarosława Jurgi
chciałbym zaprosić Państwa na specjalistyczne szkolenie:"Nowe zasady gospodarowania majątkiem w jednostkach sektora finansów
publicznych"Warszawa, Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Jupiter, 20 lutego 2018 roku
(wtorek)Prowadzenie: Jarosław Jurga - ekonomista, certyfikowany księgowy,
certyfikowany trener biznesu, posiadający wieloletnie doświadczenie w
obszarze finansów publicznych wsparte studiami podyplomowymi z zakresu
polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości oraz audytu
wewnętrznego w jsfp; autor licznych publikacji z zakresu rachunkowości
budżetowej; nawiązuje doskonały kontakt z uczestnikami szkoleń.7 kwietnia 2017 r. weszło w życie Rozporządzenie Rady Ministrów
z dnia 4 kwietnia w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi
składnikami majątku Skarbu Państwa.Celem szkolenia jest przedstawienie istotnych elementów z zakresu gospodarki
majątkowej związanych z praktycznym stosowaniem aktualnych przepisów oraz
interpretacji. Tematyka szkolenia została dobrana tak, by osoby
gospodarujące majątkiem publicznym znały najnowsze zmiany rozporządzeń, za
których realizację są odpowiedzialne w sposób pośredni lub bezpośredni.
Szkolenie wiąże w spójną całość przepisy prawa wynikające z rozporządzeń i
interpretacji z dobrymi praktykami. Formuła szkolenia została skonstruowana
w sposób umożliwiający zaprezentowanie obszarów, których najczęściej
występują problemy wynikające z licznych interpretacji.Uczestnik szkolenia będzie znał m. in.: aktualny stan prawny dotyczący
gospodarowania majątkiem jsfp, zakres odpowiedzialności związany z majątkiem
jsfp, obszary problemowe w ewidencji księgowej majątku. Uczestnik szkolenia
będzie potrafił m. in.: sporządzić procedurę gospodarowania majątkiem po
zmianach, ocenić prawidłowość likwidacji majątku jednostki, zaimplementować
bieżące zmiany prawne w systemie rachunkowości swojej jednostki.Szkolenie adresowane jest do głównych księgowych i księgowych jednostek
budżetowych
i samorządowych, osób odpowiedzialnych za gospodarowanie majątkiem
publicznym oraz osób uczestniczących w pracach inwetaryzacyjnych.Szkolenie odbędzie się 20 lutego 2018 roku (wtorek) w centrum Warszawy, w
sali konferencyjnej Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego Jupiter przy ul.
Towarowej 22. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty na konto
organizatora szkolenia oraz przesłanie karty zgłoszenia na numer faksu (+71)
798 48 48. W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem
telefonu: (+71) 798 48 40.Koszt uczestnictwa 1 osoby w szkoleniu wynosi 440 zł i obejmuje koszt
materiałów oraz poczęstunek. Przy zgłoszeniach na szkolenie nadesłanych po
dniu 13 lutego 2018 roku koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 540 zł.
Liczba miejsc ograniczona. Do podanych cen nie doliczamy podatku VAT w
przypadku podpisania oświadczenia, tzn. kiedy uczestnictwo w szkoleniu jest
finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych. W przeciwnym razie do
powyższych cen zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zaproszeniem, które znajduje się w
załączniku do tej wiadomości. Mogą Państwo również pobrać z serwera
<http://www.finansepubliczne.info/info/2018_01/zaproszenie_2018-02-20_Warsza
wa.pdf> zaproszenie w formacie PDF lub
<http://www.finansepubliczne.info/info/2018_01/zaproszenie_2018-02-20_Warsza
wa.doc> zaproszenie w formacie DOC. Pełne zaproszenia zawierają dokładny
harmonogram szkolenia oraz kartę zgłoszeniową.Z poważaniem,
Arkadiusz Karasek
Arkadiusz Karasek
Finanse PubliczneWięcej informacji: (+71) 798 48 40
Niniejsza informacja jest przesyłana wyłącznie do osób, które wyraziły zgodę
na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną w przesłanych do nas
zamówieniach na publikacje oraz zgłoszeniach na szkolenia i konferencje lub
w ankietach ewaluacyjnych wypełnianych dobrowolnie po nich. Jeśli nie życzą
sobie Państwo otrzymywania kolejnych informacji drogą elektroniczną, prosimy
o odesłanie tej wiadomości ze słowem NIE w jej temacie.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MORYŃ w sprawie Monitoring samorządy #1754
W dniu 2018-01-30 o 21:49, sprawa-6235@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
----------------------
Sekretariat UM Moryń
Urząd Miejski w Moryniu
Plac Wolności 1
74-503 Moryń
Tel.: +48 91 466 79 50
Fax: +48 91 466 79 51
www.moryn.pl
bip.moryn.pl
1W dniu 2018-01-30 o 21:49, sprawa-6235@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6235@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
----------------------
Sekretariat UM MoryńUrząd Miejski w Moryniu
Plac Wolności 1
74-503 MoryńTel.: +48 91 466 79 50
Fax: +48 91 466 79 51www.moryn.pl
bip.moryn.pl
Odpowiedź na wniosek (MiG Ostrzeszów) przez OSTRZESZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1844
Nawiązując do Państwa wniosku informuję, że na terenie Miasta i Gminy Ostrzeszów nie obowiązuje (nie funkcjonuje): uchwała dotycząca inicjatywy lokalnej, gminna rada działalność pożytku publicznego, rada oświatowa, gminna rada seniorów, fundusz sołecki, budżet obywatelski (partycypacyjny), młodzieżowa rada gminy (powołany został przez Burmistrza zarządzeniem Zespół Doradczy Burmistrza Miasta i Gminy Ostrzeszów ds. Młodzieży). W latach 2014 – 2016 Rada Miejska Ostrzeszów podjęła 212 uchwał; przeprowadzonych zostało 18 konsultacji z mieszkańcami.
Z poważaniem
z up. Burmistrza
Włodzimierz Piekarczyk
Sekretarz Miasta i Gminy Ostrzeszów
Odp. informacja publiczna przez NOWE MIASTO n. WARTĄ w sprawie Monitoring samorządy #1826
W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej udzielam
odpowiedzi jn.:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
W Gminie Nowe Miasto nad Wartą nie obowiązuje taka uchwała.
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
W Gminie Nowe Miasto nad Wartą nie ma rady działalności pożytku publicznego.
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
W Gminie Nowe Miasto nad Wartą nie ma rady oświatowej.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
Uchwała nr IV/30/2003 z dnia 27.02.203 r. (Uchwała w zał.)
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2016 r. przyjęto 192 uchwały.
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
W latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami Gminy Nowe
Miasto nad Wartą.
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
W Gminie Nowe Miasto nad Wartą nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
W Gminie Nowe Miasto nad Wartą nie utworzono rady seniorów.
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Tak, w Gminie Nowe Miasto nad Wartą wyodrębniono fundusz sołecki.
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=nowemiasto/&strona=submenu_
aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=12&podmenu=95&str=1&id=1588
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Nie ma takich zarządzeń.
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
W Gminie Nowe Miasto nad Wartą nie ma budżetu obywatelskiego.
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
Nie dotyczy
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.
Nie dotyczy
Z poważaniem
Podinspektor ds. rady gminy
Julita Ciarcińska-Wachowiak
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZAWICHOST w sprawie Monitoring samorządy #2055
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Urząd Miasta i Gminy Zawichost
informuje,że:
1.Na terenie Gminy Zawichost obowiązuje Uchwała Nr XLV/215/2010 z dnia 27 października 2010r.
w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
Gminy Zawichost w ramach inicjatywy lokalnej.
Zmieniona Uchwałą Nr XXIV/174/2013 z dnia 25 lutego 2013r.
Dostępne na stronie: bip.zawichost.pl zakładka uchwały Rady Uchwały 2010 Sesja 27/10/2010
bip.zawichost.pl zakładka uchwały Rady Uchwały 2013 Sesja 25/02/2013
2. Odpowiedź negartywna
3. Odpowiedź negatywna
4. Wydanej na podstawie art.5a ust.2 ustawy o samorządzie gminnym - odpowiedź negatywna.
Obowiązuje Uchwała Nr II/6/2010 Rady Miejskiej Zawichost z dnia 6 grudnia 2010r w sprawie szczegółowego sposobu
konsultowania z radą działaności pozytku publicznego lub organizacjami pozarzadowymi i podmiotami wymienionymi
w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działaności pozytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów
prawa miejscowego w dziedzinach dotyczacych działności statutowej tych organizacji
Dostępna na stronie: bip.zawichost.pl zakładka uchwały Rady Uchwały 2010 Sesja 06/12/2010
5.Odpowiedź negatywna
6.Konsultacji poddawano projekty uchwał w sprawie Programów Współpracy Gminy Zawichost z organizacjami pozarządowymi
oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata 2015,2016,2017,2018.
Zarzadzenia w tej sprawie to Nr 148/2017 z dnia 27.10.2014r, Nr 180/2015 z dnia 12.11.2015r, Nr 136/2016 z dnia 26.09.2016r.
Nr 137/2017 z dnia 17.10.2017r.
Dostepne na stronie: bip.zawichost.pl zakładka Zarządzenia Burmistrza za rok 2014
bip.zawichost.pl zakładka Zarządzenia Burmistrza za rok 2015
bip.zawichost.pl zakładka Zarządzenia Burmistrza za rok 2016
bip.zawichost.pl zakładka Zarządzenia Burmistrza za rok 2017
7.Odpowiedź negatywna.
8.Odpowiedź negatywna
9.Fundusz sołecki nie zastał wyodrębniony. Ostatnia Uchwała w tej sprawie to Uchwała Nr XXIV/113/2017 Rady Miejskiej Zawichost
z dnia 3 lutego 2017r w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy na 2018 rok rok środków stanowiących
fundusz sołecki.
Dostępna na stronie: bip.zawichost.pl zakładka uchwały Rady Uchwały 2017 Sesja 03/02/2017
10. i kolejne punkty odpowiedź negatywna.
Pozdrawiam Marta Cichoń
insp.d/s samorządowych i kadr
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIŚNIEW w sprawie Monitoring samorządy #2445
-----Original Message-----
From: sprawa-6926@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6926@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:53 PM
To: sekretarz@wisniew.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6926@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Wysyłanie wiadomości e-mail: SCAN_20180201_104939638 przez WOŁÓW w sprawie Monitoring samorządy #486
Dzień dobry!
Przesyłam w załączeniu odpowiedź na złożony wniosek.
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
SCAN_20180201_104939638
--
Z poważaniem
Anna Mądrzycka
Kierownik Wydziału Organizacyjnego
i Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Wołowie
Rynek 34
56-100 Wołów
tel. 71 319 13 28
wyodrębnienie funduszu sołeckiego w Gminie Pyrzyce przez PYRZYCE w sprawie Monitoring samorządy #1769
Gmina Pyrzyce przesyła uchwałę Rady Miejskiej w Pyrzycach w sprawie
wyodrębnienia funduszu sołeckiego. link (BIP)
http://bip.pyrzyce.um.gov.pl/dokumenty/11151
Jan Marszałek
BiF UM Pyrzyce
tel. 91 397 03 31
odpowiedź w sprawie wniosku o udostepnienie informacji publicznej przez MARKOWA w sprawie Monitoring samorządy #2197
W załączeniu odpowiedź w sprawie wniosku o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem:
U. Cwynar
Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej. przez CZEMPIŃ w sprawie Monitoring samorządy $146
W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej przekazuję
następujące informacje:
1. Nie obowiązuje.
2. Nie utworzono rady działalności pożytku publicznego.
3. Nie utworzono w gminie rady oświatowej.
4. Uchwała Nr V/24/15 z dnia 19 lutego 2015 r. w sprawie określenia
zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami
Gminy Czempiń.
5. Liczba uchwał podjętych przez Radę Miejską w Czempiniu –
wszystkie uchwały zamieszczone na stronie BIP Urzędu Gminy w Czempiniu –
Prawo/Uchwały Rady Miejskiej w Czempiniu
www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=czempin/&strona=14&typ=podmenu&typmenu=14&menu=36&id=36&str=1
6. 3
7. Tak.
8. Nie.
9. Tak.
www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=czempin/&strona=14&typ=podmenu&typmenu=14&menu=36&id=36&str=1
10. Nie ma takich zarządzeń.
11. Istnieje budżet obywatelski.
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=czempin/&strona=14&typ=podmenu&typmenu=14&menu=36&id=36&str=1
12. -
13. 2015 –40 000 zł
2016 - 50 000 zł
Pozdrawiam
--
Magdalena Głucha - Napierała
Sekretarz Gminy Czempiń
Kierownik Referatu Organizacyjnego
61 28 26 703 wew.115
730 350 241
Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIŚNIEW w sprawie Monitoring samorządy #2445
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@wisniew.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-30 21:52
odczytano w dniu 2018-02-01 10:28.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. przez ŚWIDNICA w sprawie Monitoring samorządy #468
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.
Katarzyna Juruś
Wydział Organizacji i Kadr
Urząd Miejski w Świdnicy
te. 74/8562845
Gmina Trzebiatów przez TRZEBIATÓW w sprawie Monitoring samorządy #1795
Witam
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
1. link do uchwały dot. inicjatywy lokalnej:
http://bip.trzebiatow.pl/BIP.aspx?Sel=5561748&ident=18920&kat=20
2. w gminie Trzebiatów nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego i rady oświatowej
3. link do uchwały dot. zasad przeprowadzania konsultacji:
http://bip.trzebiatow.pl/BIP.aspx?Sel=5561748&ident=18294&kat=20
4. nie utworzono młodzieżowej rady gminy ani rady seniorów
5. utworzono fundusz sołecki : http://bip.trzebiatow.pl/BIP.aspx?Sel=5203097&ident=16636&kat=20
6. nie funkcjonuje budżet obywatelski
7. brak jest zarządzeń organu wykonawczego wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego.
8. liczba konsultacji społecznych: 2014 – 0; 2015 – 2; 2016 – 5.
9. Liczba podjętych uchwał: 2014 – 102; 2015 – 130; 2016 –141 .
pozdrawiam
Andrzej Kuliberda
Sekretarz Trzebiatowa
kom. 694309609
e-mail: sekretarz@trzebiatow.pl
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TUCZĘPY w sprawie Monitoring samorządy #2046
Szanowni Państwo,
przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Uchwała Nr XXXVII/248/2017 Rady Gminy Tuczępy z dnia 20 listopada 2017
r. w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy na rok 2018 Gminy
Tuczępy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa
w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie
http://tuczepy.bip.net.pl/?a=4340
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Uchwała Nr III/36/2003 w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Tuczępy, http://tuczepy.bip.net.pl/?c=97
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
W tych latach przyjęto:
2014 - 72
2015 - 80
2016 - 85
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
6
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
NIE
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
NIE
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
NIE DOTYCZY
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
NIE DOTYCZY
Sekretarz Gminy
Stanisława Stolarska
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-6527@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIŁORADZ w sprawie Monitoring samorządy #2064
A.1431.6.2018
W gminie obowiązuje uchwała w sprawie określenia szczegółowego sposobu
konsultacji z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami
pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 projektów aktów
prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych
organizacji -
http://miloradz.biuletyn.net/archiwum/www.pomorskie.eu/res/BIP/Miloradz/Uchw
aly/11/wrz/wed_nov_30_12_04_11_cet_2011_55_resolution.pdf
Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
Nie powołano gminnej rady oświatowej,
Brak jest uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami w sprawie budżetu obywatelskiego,
Nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
Nie utworzono gminnej rady seniorów,
Wyodrębniono fundusz sołecki -
http://miloradz.biuletyn.net/archiwum/www.pomorskie.eu/res/BIP/Miloradz/Uchw
aly/14/mar/fri_mar_28_07_38_11_cet_2014_246_resolution.pdf
Zarządzenie w sprawie realizacji funduszu sołeckiego
http://miloradz.biuletyn.net/archiwum/www.pomorskie.eu/res/BIP/Miloradz/Zarz
adzenia/2006/12/paz/10_2012_ordin.pdf
Na terenie gminy nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Rajmund Kossarzecki
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Miłoradzu
ul. Żuławska 9
82-213 Miłoradz
NIP 579-001-50-78
<http://www.miloradz.malbork.pl/> www.miloradz.malbork.pl
tel. 55 271 15 31 wew. 12
tel. 669 330 262
Odp: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZALESZANY w sprawie Monitoring samorządy #2265
<style>blockquote {padding-left: 1ex; margin: 0px 0px 0px 0.8ex; border-left: #cccccc 1px solid;} p {margin: 0px;padding: 0px;} </style>
<p>Dzień dobry</p>
<p> </p>
<p>Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji, poniżej zamieszczam odpowiedzi do poszczególnych pytań (w treści zapytania):</p>
<p> </p>
<p>Sebastian nabrzeski</p>
<p>Sekretarz Gminy Zaleszany</p>
<p> </p>
<p>> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:</p>
<p>></p>
<p>> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,</p>
<p><strong>Tak</strong></p>
<p><strong>http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/zaleszany/6715.pdf</strong></p>
<p> </p>
<p>> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),</p>
<p><strong>Tak</strong></p>
<p> </p>
<p>> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),</p>
<p><strong>Nie</strong></p>
<p> </p>
<p>> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,</p>
<p><strong>Tak</strong></p>
<p><strong>http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/zaleszany/32.doc</strong><strong> </strong></p>
<p> </p>
<p>> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,</p>
<p><strong>2014 - 105</strong></p>
<p><strong>2015 - 148</strong></p>
<p><strong>2016 - 144</strong></p>
<p> </p>
<p>> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,</p>
<p><strong>Nie prowadzimy rejestru konsultacji</strong></p>
<p> </p>
<p>> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),</p>
<p><strong>Nie</strong></p>
<p> </p>
<p>> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),</p>
<p><strong>Nie</strong></p>
<p> </p>
<p>> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,</p>
<p><strong>Tak</strong></p>
<p><strong>http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/zaleszany/5497.pdf</strong></p>
<p><strong>zmiana:</strong></p>
<p><strong>http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/zaleszany/5564.pdf</strong></p>
<p> </p>
<p>> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,</p>
<p><strong>Organ wykonawczy nie wydaje zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego</strong></p>
<p> </p>
<p>> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),</p>
<p><strong>Nie</strong></p>
<p> </p>
<p>> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),</p>
<p><strong>Mieszkańcy wnioskują podczas zebrań wiejskich o realizacją określonych zadań, które (jeżeli są zasadne) uwzględnia się w budżecie gminy na kolejny rok.</strong></p>
<p> </p>
<p>> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.</p>
<p><strong>Nie dotyczy</strong></p>
<p>></p>
<p>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6746@fedrowanie.siecobywatelska.pl</p>
<p>></p>
<p>> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji</p>
<p>></p>
<p>> --</p>
<p>> Sieć Obywatelska Watchdog Polska</p>
<p>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa</p>
<p>> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09</p>
<p>> www.siecobywatelska.pl</p>
<p>> www.watchdogportal.pl</p>
<p>> www.funduszesoleckie.pl</p>
<p>> www.informacjapubliczna.org</p>
<p>> NIP 526282872</p>
<p>> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego</p>
<p> </p><br />
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254