Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek przez PRZYTYK w sprawie Monitoring samorządy #2353

Dzień Dobry
Urząd Gminy w Przytyku przesyła w załączeniu skan odpowiedzi na Państwa
wniosek.
Z poważaniem
Ilona Drabik

1

odpowiedź na wniosek przez RUMIA w sprawie Monitoring samorządy #2086

Dzień dobry,

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Aleksandra Nodzyńska
Wydział Ogólno-Organizacyjny

1

Odpowiedż na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 30 01 2018 - Gmina Medyka przez MEDYKA w sprawie Monitoring samorządy #2198

W załączeniu odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej z
dnia 30 01 2018

Paweł Grządziel
Urząd Gminy Medyka

1

Gmina Raków - odpowiedź przez RAKÓW w sprawie Monitoring samorządy #2022

Dzień dobry!

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na prośbę o udostępnienie informacji z
gminy Raków

1

odpowiedź na wniosek przez TRYŃCZA w sprawie Monitoring samorządy #2251

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuje
się, iż:

ad.1 - w trybie art. 19 c ust.1 ustawy o działalności pożytku publicznego i
o wolontariacie, nie została podjęta uchwała Rady Gminy Tryńcza dot. trybu
i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej

ad.2 - nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego ( art.
41 e ust.1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

ad.3 - nie powołano w gminie rady oświatowej ( art. 78 ust.1 Prawa
oświatowego)
ad.4 - w została podjęta uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami ( na podst. art. 5 a ust.2 ustawy o samorządzie
gminnym)
ad.5 - wszystkie podejmowane uchwały przez Radę Gminy Tryńcza zamieszczone
są na stronie www.tryncza.eu - BIP
ad.6 - liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach 2014 -
0, 2015- 1, 2016-2
ad.7 - nie utworzono młodzieżowej rady gminy ( art. 5b ust.2 ustawy o
samorządzie gminnym)
ad.8 - nie utworzono gminnej rady seniorów ( art. 5c ust.2 ustawy o
samorządzie gminnym)
ad.9 - wyodrębniony został fundusz sołecki ( BIP Gminy Tryńcza - uchwała
nr III/26/2015
Rady Gminy Tryńcza z dnia 17 luty 2015 w sprawie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego
ad.10 - w załączeniu skan zarządzenia dot. Regulaminu oraz zasad
wydatkowania środków z Funduszu Soleckiego w Gminie Tryńcza
ad. 11-13 - w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski

Magdalena Rachfał
Sekretarz Gminy Tryńcza
Tryńcza 127 , 37-204 Tryńcza

tel. 16 642 12 21

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: informacjapubliczna przez POLICE w sprawie Monitoring samorządy #1764

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub łączami):
informacjapubliczna
Urząd Miejski w Policach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z 31.01.2018 r.

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STRZYŻÓW w sprawie Monitoring samorządy #2246

W załączeniu przesyłam odpowiedź Burmistrza Strzyżowa na wniosek z dnia 30.01. 2018 r. o udostępnienie informacji publicznej.

Sekretarz Gminy Strzyżów
Mieczysław Marczak

2

Wniosek o udostępnienie info. publicznej - UM Złocieniec przez ZŁOCIENIEC w sprawie Monitoring samorządy #1805

witam,
nastąpił błąd w odpowiedzi na pytanie nr 6.
Poprawna odpowiedz:

2014 – 1
2015 – 1
2016 – 1

pozdrawiam


Paweł Jabłoński

specjalista ds. organizacyjnych

e-mail: um.archiwum@zlocieniec.pl

--------------------------------------------------------------------------------

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWY DWÓR MAZOWIECKI w sprawie Monitoring samorządy #2310

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn.
30.01.2018 r. informujemy.

-czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,

odp. W naszej gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie).

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Odp. W 2011 roku utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego -
Uchwała Nr VI/ 54 /11 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 29
marca 2011r. w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz
organizację i tryb działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Działalności Pożytku Publicznego. Jednocześnie informuję, iż rada działała
tylko przez jedną kadencję. Obecnie nie funkcjonuje.

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Odp. Nie powołano

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

Odp. Nie obowiązuję

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

Odp. w 2014r. - 114 uchwał, w tym 99 poprzedniej kadencji Rady

w 2015r. - 144 uchwały

w 2016r. - 134 uchwały

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

2014 - 2

2015 -5

2016 -8

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

Nie utworzono

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

Nie utworzono

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Nie dotyczy

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Nie dotyczy

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Funkcjonuje budżet obywatelski oparty na zarządzeniu Burmistrza o podstawie
prawnej art. 30 ust. 2 pkt. 1 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o
samorządzie gminnym.

Regulamin każdej edycji dostępny na <http://www.nowydwormaz.pl/obywatelski>
www.nowydwormaz.pl/obywatelski.

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

Jw.

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.

Po 500 tys zł na rok. Budżet obywatelski wprowadzony został w 2015 r.
(realizacja wybranych zadań w 2016 r.), od tego czasu bez przerwy.

Sebastian Bańbura
Inspektor w Wydziale Organizacyjnym
Tel. (22) 512-22-05

_____

URZĄD MIEJSKI W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 512-20-00
Fax (22) 512-21-01

sekretariat@nowydwormaz.pl <mailto:sekretariat@nowydwormaz.pl>
www.nowydwormaz.pl <http://www.nowydwormaz.pl/>

1

ZKS.1431.1.2018.KS odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MILANÓWEK w sprawie Monitoring samorządy #2289

Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej nadesłany do Urzędu Miasta Milanówka drogą elektroniczna w dniu 30 stycznia br. informuję, że w Gminie Milanówek:
- nie podjęto uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano rady oświatowej,
- nie podjęto uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami, ale planuje podjąć takie działania,
- w roku 2014 VI kadencja Rady Miasta Milanówka podjęła w sumie 122 uchwały, natomiast VII kadencja Rady Miasta Milanówka podjęła w latach 2014-2016 w sumie 230 uchwał. Wszystkie z podjętych uchwał zostały opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej pod linkiem http://bip.milanowek.pl/416,310,uchwaly_rady_miasta.
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami: 2014 - 1; 2015 - 9; 2016 - 14,
- nie funkcjonuje Młodzieżowa Rada Miasta,
- utworzono gminna radę seniorów,
- od 2015 roku funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny),
- linki do dokumentacji: BO2015: http://milanowek.home.pl/1957,534; BO2016: http://milanowek.home.pl/2400,534; BO 2017: http://milanowek.home.pl/2628,534; BO 2018: http://milanowek.home.pl/2905,534,budzet_obywatelski_2018,
- kwota przeznaczona na budżet obywatelski: 2015 -100 000 zł; 2016 - 300 000 zł.

Z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Katarzyna Stelmach
Koordynator Zespołu ds. Komunikacji Społecznej

Katarzyna Stelmach
Zespół ds. Komunikacji Społecznej
Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek
tel. 22 758 30 61 wew. 121 | fax 22 755 81 20
katarzyna.stelmach@milanowek.pl<mailto:katarzyna.stelmach@milanowek.pl> | www.milanowek.pl

Pomyśl, zanim wydrukujesz!
W Milanówku Mieście-ogrodzie przywiązujemy szczególną wagę do spraw związanych z ochroną naszego środowiska.
Zastanów się, czy koniecznie musisz wydrukować tę wiadomość. Jeśli tak, użyj funkcji druku dwustronnego i oszczędzania tonera.

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POBIEDZISKA w sprawie Monitoring samorządy #1852

Dzień dobry,

w nawiązaniu do otrzymanego drogą elektroniczną wniosku z dnia 30.01.br.
w sprawie udostępnienia informacji publicznej, przekazujemy poniżej
odpowiedzi na zadane pytania:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie)- nie;

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - tak;

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) - nie;

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
- tak ( UCHWAŁA NR LXI/606/10 RADY MIEJSKIEJ GMINY POBIEDZISKA z dnia 28
października 2010 r. w sprawie: określenia szczegółowego sposobu
konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w
art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
projektów prawa miejscowego
w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji) -

link na stronie BIP-
http://www.bip.pobiedziska.pl/asp/pl_start.asp?podmiot=&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=1&podmenu=44&str=1&id=4568),

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016: 2014 - 40 uchwał; 2015 - 139 uchwał; 2016 - 159 uchwał,

- informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 - proszę doprecyzować pytanie,

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - nie,

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - nie,

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim)- tak (link w BIP -
http://bip.pobiedziska.pl/asp/pl_start.asp?podmiot=&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=1&podmenu=44&str=1&id=8600),

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie (link do zarządzeń w
BIP -
http://www.bip.pobiedziska.pl/asp/pl_start.asp?podmiot=&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=91&podmenu=45&str=1);

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty - nie,

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) - nie dotyczy,

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016 - nie dotyczy.

--
Pozdrawiam
Joanna Kubiak

******************************
Referat Oświaty, Kultury, Sportu
i Pożytku Publicznego
Urząd Miasta i Gminy
62-010 Pobiedziska
ul. T. Kościuszki 4
tel.: 61 8977-165
fax: 61 8977-110
e-mail: oswiata@pobiedziska.pl

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADZANÓW w sprawie Monitoring samorządy #2360

Pismo nr SG.1431.5.2018

1

Gmina Pułtusk przez PUŁTUSK w sprawie Monitoring samorządy #2354

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 31.01.2018 r. Urząd Miejski w Pułtusku przekazuje wyjaśnienia w przedmiotowej sprawie:

- w Gminie Pułtusk nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,

- w Gminie Pułtusk nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego,

- w Gminie Pułtusk nie utworzono radu oświatowej,

- w Gminie Pułtusk obowiązuje Uchwała Nr XXXIX/474/2006 Rady Miejskiej w Pułtusku z dnia 17 lutego 2006 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Pułtusk,Link:http://bip.pultusk.pl/p=document&action=save&id=1698&bar_id=112

- w latach 2014 - 2016 Rada Miejska w Pułtusku przyjęła 349 uchwał,

- w latach 2014- 2016 przeprowadzono jedną konsultację z mieszkańcami Gminy Pułtusk na temat Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Pułtusk. Konsultacje odbyły się w terminie: 28.10.2016 r. do28.11.2016r,

- w latach 2014 -2016 w Gminie Pułtusk nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

- w Gminie Pułtusk nie utworzono gminnej rady seniorów,

- w Gminie Pułtusk obowiązuje Uchwała Nr XLIV/335/2014 Rady Miejskiej w Pułtusku z dnia 21 marca 20-14 roku w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego Link:http://bip.pultusk.pl/?a=2361,

- Uchwała budżetowa Gminy Pułtusk na rok 2018 Nr LII/418/2017 Rady Miejskiej w Pułtusku z dnia 22 grudnia 2017 r. ( załącznik nr 12 do Uchwały budżetowej na 2018 rok) " wydatki na 2018 rok obejmujące zadania jednostek pomocniczych gminy,w tym realizowane w ramach funduszu sołeckiego" , Link: http://bip.pultusk.pl/?a=6182,

- w Gminie Pułtusk nie funkcjonuje budżet obywatelski

 

 

Z poważaniem

Ewa Wiernicka

Kierownik Wydziału Organizacji i Nadzoru

Urzędu Miejskiego w Pułtusku

e - mail: ewa.wiernicka@pultusk.pl

Tel. 23 692 50 32

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARGARD w sprawie Monitoring samorządy #1784

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Aleksandra Mocarska
Urząd Gminy Stargard

1

GMINA WAŁCZ- odpowiedź na wniosek przez WAŁCZ w sprawie Monitoring samorządy #1799

Dzień Dobry!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.

Z poważaniem

Zuzanna Klocek

inspektor

Urząd Gminy w Wałczu

1

odpowiedz na wniosek przez ŁAŃCUT w sprawie Monitoring samorządy #2194

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

Danuta Krzywonos

1

dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez MORZESZCZYN w sprawie Monitoring samorządy #2065

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 30
stycznia 2018 roku Wójt Gminy Morzeszczyn udziela odpowiedzi na pytania:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
TAK - Uchwała Nr XIII/76/2015 Rady Gminy Morzeszczyn z dnia 25 listopada
2015 r. w sprawie przyjęcia trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatyw lokalnych.
http://morzeszczyn.biuletyn.net/?bip=2&cid=54&id=544

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
NIE

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
TAK - Uchwała Nr XVI/115/2008 Rady Gminy Morzeszczyn z dnia 03 września
2008 r. w sprawie ustalenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami gminy.
http://morzeszczyn.biuletyn.net/?bip=2&cid=120&id=921

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
2014 - 65;
2015 - 73;
2016 - 61;

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
1 w 2017r.

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
NIE

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
NIE

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,
TAK - Uchwała Nr IV/22/2015 Rady Gminy Morzeszczyn z dnia 25 lutego 2015
r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy
Morzeszczyn środków stanowiących fundusz sołecki.
http://morzeszczyn.biuletyn.net/?bip=2&cid=54&id=153

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
http://morzeszczyn.biuletyn.net/?bip=1&cid=53&bsc=N - Zarządzenia Wójta
Gminy Morzeszczyn
http://morzeszczyn.biuletyn.net/?bip=2&cid=142&id=2370 - Zarządzenie Nr
28/2017 Wójta Gminy Morzeszczyn z dnia 20 lipca 2017 roku w sprawie
określenia wysokości środków Funduszu Sołeckiego na 2018 rok.

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
NIE

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
NIE DOTYCZY

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
NIE DOTYCZY

Nr sprawy SG.1431.7.2018

Z poważaniem
--
Z up. Wójta
Mariusz Wszelak
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Morzeszczyn
ul. Kociewska 12
83-132 Morzeszczyn
kom. 789-027-169
tel. (58) 536-27-24 wew. 12

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Poznań w sprawie Monitoring samorządy #1857

Dzień dobry
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej przekazuję
odpowiedź.

Z poważaniem

Marzena Walczak
Sekretariat
Gabinet Prezydenta
Urząd Miasta Poznania
tel. 61- 878 5293
fax. 61- 878 4971
prd@um.poznan.pl

Od: sprawa-6338@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: prezydent@um.poznan.pl
Data: 2018-01-30 21:50
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod
którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu
zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o
wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia)
w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-6338@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
poznan.pl

UWAGA: Ta wiadomość oraz wszelkie załączniki są przeznaczone wyłącznie dla adresata korespondencji e-mail. Jeśli otrzymałeś ten e-mail przez pomyłkę, prosimy niezwłocznie powiadom nadawcę i usuń przesyłkę ze swojego systemu wraz ze wszystkimi załącznikami. Kopiowanie, dystrybucja, ujawnianie i inne wykorzystanie przesyłki e-mail, bez zgody nadawcy, jest zakazane.
CAUTION: Please note that the contents of this message including its attachments is the information protected from disclosure. If this message is not meant for you, please be warned that disclosing, copying, publishing or using it or any attachments is prohibited. If you have received this message by mistake, please inform the sender immediately and delete the message from your system including all the attachments.
Przed wydrukowaniem pomyśl o środowisku.
Before printing think about the environment.

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PIONKI w sprawie Monitoring samorządy #2331

Dzień dobry,

w nawiązaniu do wiadomości e-mail z dnia 31.01.2018 roku odnośnie
udostępnienia informacji publicznej Urząd Miasta Pionki informuję:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,

Zarządzenie Nr 184/2017 Burmistrza Miasta Pionki z dnia 19 grudnia 2017r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu Rocznego Programu
Współpracy Gminy Miasta Pionki z Organizacjami Pozarządowymi na 2018 rok.
file:///C:/Users/k.wdowska/Downloads/Zarzadzenie_Burmistrza_w_sprawie_przeprowadzenia_konsultacji_projektu_Rocznego_Programu_Wspolpracy_Gminy_Miasta_Pionki_z_Organizacjami_Pozarzadowymi_na_2018_rok.pdf

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

W Urzędzie Miasta Pionki nie została utworzona gminna rada działalności
pożytku publicznego.

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Wydział Edukacji Urzędu Miasta Pionki nie składał do organu stanowiącego,
Rady Miasta Pionki, uchwały w sprawie powołania rady oświatowej.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

Brak danych

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

Rok 2014 - 64 uchwały
Rok 2015 - 93 uchwały
Rok 2016 - 129 uchwały

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

Brak danych

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

Urząd Miasta Pionki powołał Młodzieżową Radę Miasta

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

Nie dotyczy

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Nie dotyczy

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Nie dotyczy

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Gmina Miasto Pionki realizuje zadania w ramach budżetu partycypacyjnego w
ramach czynów społecznych w oparciu przede wszystkim o wnioski składane
przez Wspólnoty Mieszkaniowe i Spółdzielnię Mieszkaniową.

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

Gmina Miasto Pionki realizuje zadania w ramach budżetu partycypacyjnego w
ramach czynów społecznych w oparciu przede wszystkim o wnioski składane
przez Wspólnoty Mieszkaniowe i Spółdzielnię Mieszkaniową.

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.

W budżecie miasta zabezpieczono na ten cel środki w wysokości : w 2014 roku 280.000,00 zł,
2015 - 150.000,00 zł i 2016 -415.000,00 zł

W razie jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną.

Pozdrawiam,
Karolina Wdowska
Urząd Miasta Pionki
Wydział Promocji, Kultury, Turystyki
i Aktywności Lokalnej w Pionkach.

Odpowiedź na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RECZ w sprawie Monitoring samorządy #1772

Dzień dobry, przekazuję odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej, który skierowany został do Urzędu Miejskiego w Reczu dn. 30
stycznia 2018 r.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała - Uchwała Nr II/8/10 z dnia 29 grudnia 2010 r. w sprawie
określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizacje zadań
publicznych w ramach inicjatyw lokalnych,
http://bip.recz.pl/strony/2831.dhtml

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)- NIE
UTWORZONO GMINNEJ RADY DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)-
NIE UTWORZONO GMINNEJ RADY OŚWIATOWEJ

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała - Uchwała Nr XXVII/165/13 z dnia 26 lutego 2013 r.
w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z
mieszkańcami gminy Recz, http://bip.recz.pl/strony/4191.dhtml

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016 - 2014 r.- 55 uchwał, 2015 r.- 69 uchwał, 2016 r.- 72 uchwały

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016- 2014 r.- 1 zarządzenie, 2015 r.- 1
zarządzenie, 2016 r.- 2 zarządzenia

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym)- NIE UTWORZONO MŁODZIEŻOWEJ RADY GMINY

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym)- NIE UTWORZONO GMINNEJ RADY SENIORÓW

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego- NIE
WYODRĘBNIONO FUNDUSZU SOŁECKIEGO ZE WZGLĘDU NA PROGRAM NAPRAWCZY, Uchwała Nr
VIII/37/15 z dnia 26 marca 2015 r. w sprawie nie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego, http://bip.recz.pl/strony/5308.dhtml

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie- NIE WYODRĘBNIONO FUNDUSZU
SOŁECKIEGO ZE WZGLĘDU NA PROGRAM NAPRAWCZY

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)- ZE WZGLĘDU NA PROGRAM NAPRAWCZY W
GMINIE NIE FUNKCJONUJE BUDŻET OBYWATELSKI

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)- ZE WZGLĘDU NA PROGRAM NAPRAWCZY W GMINIE NIE FUNKCJONUJE
BUDŻET OBYWATELSKI

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016- ZE WZGLĘDU NA PROGRAM NAPRAWCZY W GMINIE NIE FUNKCJONUJE
BUDŻET OBYWATELSKI

Z poważaniem,

Danuta Kucharczyk

referent ds. obsługi Rady Miejskiej
i spraw osobowych

odpowiedź na zapytanie przez PNIEWY w sprawie Monitoring samorządy #1851

W załączeniu odpowiedź na zapytanie w ramach informacji publicznej.

Z poważaniem
Urząd Miejski Pniewy

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZUCZYN w sprawie Monitoring samorządy #2170

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--
Jadwiga Jolanta Budzińska
Sekretarz Gminy
Urząd Miejski w Szczuczynie
plac 1000-lecia 23
19-230 Szczuczyn
tel. 86 273 50 80 wew. 213

3

Odpowiedż Gminy Sępopol na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SĘPOPOL w sprawie Monitoring samorządy #1972

W załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 30 stycznia 2018
r. o udzielenie informacji publicznej ( wpłynął do Urzędu Miejskiego w
Sępopolu w dniu 31 stycznia 2018 r.

Pozdrawiam

Iwona Olechowska - Piluk
Inspektor
tel. 89 761 32 92

Urząd Miejski w Sępopolu
ul. 22 Lipca 7
11-210 Sępopol

1

odpowiedź przez NOWY TOMYŚL w sprawie Monitoring samorządy #1828

Dzień Dobry

W załączeniu odpowiedź na wniosek.

Z poważaniem

Żaneta Kluczyńska

1

odpowiedź na wniosek przez SŁUPIA KONECKA w sprawie Monitoring samorządy #2035

W odpowiedzi na wniosek z dnia 30. 01.2018 r.(data wpływu) o udostępnienie
informacji publicznej Urząd Gminy w Słupi Koneckiej udziela odpowiedzi jak
niżej;

1. W gminie obecnie obowiązuje uchwała, o której mowa w art. 19c ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie -

http://slupiakonecka.biuletyn.net/fls/bip_pliki/2018_01/BIPF5630900B1A55FZ/2
58.pdf

2. W gminie na obecną chwilę nie utworzono gminnej rady pożytku
publicznego;

3. Nie została powołana gminna rada oświatowa;

4. W gminie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami -
http://slupiakonecka.biuletyn.net/archiwum/www.bip.slupiakonecka.pl/uchwaly/
2016/124.pdf

5. Liczba przyjętych uchwał przez Radę: Rok 2014- 66, Rok 2015- 74,
Rok 2016- 65, Rok 2017- 109,

6. W latach 2014 - 2016 przeprowadzono 5 konsultacji społecznych z
mieszkańcami gminy,

7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

8. Nie utworzono gminnej rady seniorów,

9. W gminie wyodrębniono fundusz sołecki-
http://slupiakonecka.biuletyn.net/archiwum/www.bip.slupiakonecka.pl/dokum58c
1.html?typ_dok=10
<http://slupiakonecka.biuletyn.net/archiwum/www.bip.slupiakonecka.pl/dokum58
c1.html?typ_dok=10&id_wew_dok=2338> &id_wew_dok=2338

10. Zarządzenia wójta - http://www.slupiakonecka.pl/

11. W gminie nie obowiązuje budżet obywatelski.

Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania e-maila.

Z poważaniem. Marian Król. Sekretarz Gminy Słupia Konecka.