Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OSIEK w sprawie Monitoring samorządy #2071

Witam, pełną odpowiedz  na wniosek o udostępnienie  informacji udzielimy
w poniedziałek 19 lutego - 2018 roku.

Joanna Chabowska

Urząd Gminy Osiek

ul. Kwiatowa 30

83-221 Osiek

W dniu 2018-01-30 o 21:51, sprawa-6552@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZIELONKA w sprawie Monitoring samorządy #2462

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek w trybie dostępu do
informacji publicznej.

Z poważaniem,

Małgorzata Danielewicz

Urząd Miasta Zielonka

W dniu 30.01.2018 o 21:52, sprawa-6943@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

PD: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - przedłużenie terminu przez ROŹWIENICA w sprawie Monitoring samorządy #2233

Dnia Środa, 14 Lutego 2018 13:49 Paweł Wiśniowski <djwis@wp.pl> napisał(a)

1

Odpowiedź Burmistrza Międzychodu na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - RSO.1431.6.2018 przez MIĘDZYCHÓD w sprawie Monitoring samorządy #1818

Szanowni Państwo,

w załączniku przesyłam odpowiedź Burmistrza Międzychodu na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej - RSO.1431.6.2018.

Z wyrazami szacunku,

Justyna Wilk
Referent ds. obrony cywilnej, ppoż. i informacji publicznej

tel. biuro: 95 748 8100 wew.216

e-mail: <mailto:informatyk@miedzychod.pl> oc@miedzychod.pl

Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód

<http://www.miedzychod.pl/> www.miedzychod.pl <mailto:urzad@miedzychod.pl>
urzad@miedzychod.pl

tel: 95 748 81 00 fax: 95 748 81 34

1

inf.publiczna gm.Szepietowo przez SZEPIETOWO w sprawie Monitoring samorządy #2171

<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>&nbsp;</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SEROCK w sprawie Monitoring samorządy #2379

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
______________________
Anna Bilińska
Referat Organizacyjno-Prawny i Obsługi Rady Miejskiej
Urząd Miasta i Gminy w Serocku
ul. Rynek 21, 05-140 Serock
tel. 22 782 88 13

2

Gmina Pysznica - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PYSZNICA w sprawie Monitoring samorządy #2224

Dzień dobry,

w nawiązaniu do wniosku z dnia 31.01.2018 r. o udostępnienie informacji
publicznej udzielam następującej odpowiedzi:

"- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016."

Ad.1. NIE

Ad.2. NIE

Ad.3. NIE

Ad.4. TAK http://www.pysznica.bip.gmina.pl/index.php?id=53#53

Ad.5. lata 2014-2016 - 210 uchwał, w tym: 2014 - 62, 2015 - 75, 2016 - 73.

Ad.6.  4 konsultacje

Ad.7. NIE

Ad.8. NIE

Ad.9. TAK
http://www.pysznica.bip.gmina.pl/upload/Uchwa%C5%82a%20Nr%20XL_243_2014.pdf

Ad. 10.  http://www.pysznica.bip.gmina.pl/index.php?id=53#53

Ad.11. NIE

Ad.12. --

Ad.13. -.

Z poważaniem

Marta Gleich - pracownik Urzędu Gminy w Pysznicy

Gmina Mieścisko_udostępnienie informacji publicznej przez MIEŚCISKO w sprawie Monitoring samorządy #1817

Urząd Gminy Mieścisko w załączeniu przesyła odpowiedź na Państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Agnieszka Brzostowicz

Urząd Gminy Mieścisko

Pl. Powstańców Wlkp. 13

62-290 Mieścisko

Tel. 61 4298010

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REGIMIN w sprawie Monitoring samorządy #2365

Dzień dobry,
poniżej odpowiedzi na pytania:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, NIE
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, 2014-57, 2015-56, 2016-57
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016 - 0
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, TAK http://bip.regimin.pl/wiadomosci/431/wiadomosc/229169/uchwala_nr_xlii22314_rady_gminy_w_regiminie_z_dnia_27032014_roku
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, Nie wydano zarządzeń
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), Nie funkcjonuje
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016
Małgorzata Kosińska
Sekterarz Gminy Regimin

Gmina Szydłów - odpowiedź przez SZYDŁÓW w sprawie Monitoring samorządy #2044

Szydłów, dnia 14 lutego 2018 r.

*STOWARZYSZENIE SIEĆ OBYWATELSKA WATCHDOG POLSKA.*

W odpowiedzi na wystąpienie z dnia 30.01.2018 r. Gmina Szydłów
przekazuje następujące informacje:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów

oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy

lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o

wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www

(link), pod którym jest dostępna ta uchwała - *NIE*,

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e

ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)-

*NIE*,

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)-

*NIE*,

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania

konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie

gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)

BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała - *TAK *

http://www.szydlow.bip.jur.pl/dokumenty/2003_statut_z4.doc,

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych

latach 2014-2016.

*2014 – 66,*

*2015 – 90,*

*2016 – 78.*

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami

w poszczególnych latach 2014-2016.

*2014 - 1, 2015 - 1, 2016 – 1.***

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy

o samorządzie gminnym)- *NIE*,

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie

gminnym)- *NIE*,

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy

o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony

www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała

o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to

wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna

jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie

funduszu sołeckiego - *TAK* - http://www.szydlow.bip.jur.pl/artykuly/1513,

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku

z realizacją funduszu sołeckiego w gminie:

http://www.szydlow.bip.jur.pl/artykuly/1598 ,
http://www.szydlow.bip.jur.pl/artykuly/2126,

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany

jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie

przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez

mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony

www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie

(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego

(partycypacyjnego)- *NIE*,

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)

w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,

wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski

(partycypacyjny)- *nie dotyczy,*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)

w poszczególnych latach 2014-2016 - *nie dotyczy.*

Z poważaniem - Janusz Sowa - sekretarz Gminy Szydłów

Fwd: odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018 r. przez WEJHEROWO w sprawie Monitoring samorządy #2122

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018 r.
Data: Wed, 14 Feb 2018 13:55:08 +0100
Nadawca: Ewa Osipowska-Rakwal <woo@um.wejherowo.pl>
Adresat: sprawa-6603@federowanie.siecobywatelska.pl

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 30.01.2018 r.

Z poważaniem

--
<http://www.wejherowo.pl> Ewa Osipowska-Rakwał
Wydział Ogólno-Organizacyjny
Zespół ds. administracyjno-gospodarczych (58) 677-71-90
e-mail: woo@um.wejherowo.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - przedłużenie terminu przez ROŹWIENICA w sprawie Monitoring samorządy #2233

Szanowni...

Urząd Gminy w Roźwienicy przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej - przedłużenie terminu.

Pozdrawiam
Paweł Wiśniowski
GSM:793-070-560
e-mail: djwis@wp.pl

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PYRZYCE w sprawie Monitoring samorządy #1769

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam skan pisma.

Pozdrawiam,
Aneta Mróz
Sekretariat Burmistrz Pyrzyc
tel. 91 39 70 310
sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl

Urząd Miejski w Pyrzycach
Plac Ratuszowy 1
74-200 Pyrzyce
Urząd Miejski w Pyrzycach

-----Oryginalna wiadomość-----

2

Odpowiedź na wniosek przez STALOWA WOLA w sprawie Monitoring samorządy #2244

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem,

*Marcin Uszyński*
inspektor ds. kontroli zarządczej,
dostępu do informacji publicznej
i cyfryzacji Urzędu Miasta
tel. 15 643 35 92

*Gmina*

*Stalowa Wola*

CHROŃ ŚRODOWISKO, jeśli nie musisz, nie drukuj tej wiadomości.

Niniejsza wiadomość (łącznie z załącznikami) może zawierać poufne,
zastrzeżone, uprzywilejowane i / lub służbowe informacje. Informacje te
są przeznaczone do wykorzystania wyłącznie przez osoby lub podmioty
wskazane powyżej. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą tej wiadomości,
proszę powiadom natychmiast nadawcę i usuń wiadomość wraz z
załącznikami. Ujawnianie, powielane, dystrybucja lub inne wykorzystanie
tej wiadomości lub załączników przez osobę lub podmiot inny niż
zamierzony odbiorca jest zabronione.

Thismessage (including any attachments) may contain confidential,
proprietary, privileged and/or business information. The information is
intended to be for the use of the individual or entity designated above.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately, and delete the message and any attachments. Any
disclosure, reproduction, distribution or other use of this message or
any attachments by an individual or entity other than the intended
recipient is prohibited.

3

odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf.publicznej przez SKARSZEWY w sprawie Monitoring samorządy #2091

Skarszewy, dnia 14.02.2018 rok

Urząd Miejskie w Skarszewach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĘGORZYNO w sprawie Monitoring samorządy #1801

Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
30.01.2018 r., który wpłynął do Urzędu Miejskiego w Węgorzynie w dniu
31.01.2018 r. uprzejmie odnoszę się do poszczególnych zapytań:

1. Nie ma podjętej uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
3. Nie powołano gminnej rady oświatowej.
4. Tak obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami http://bip.wegorzyno.pl/strony/1067.dhtml
5. Liczba przyjętych uchwał przez Radę Miejską w Węgorzynie w 2014 roku
- 99; w 2015 r. - 96; w 2016 r. - 75.
6. W latach 2014 - 2016 nie przeprowadzono żadnych konsultacji z
mieszkańcami.
7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. Nie utworzono gminnej rady seniorów.

W zakresie informacji dot. funduszu sołeckiego oraz budżetu
obywatelskiego, odpowiedź była udzielona e -mail w dniu 13.01.2018 r.

=====================================
Urząd Miejski w Węgorzynie
Biuro Rady Miejskiej
Wioleta Początek
' : 91 3971190
' : 91 3971563
( tel:913971563)
fax: 91 3971567
( tel:913971567)
-: wpoczatek@um.wegorzyno.pl
( mailto:wpoczatek@um.wegorzyno.pl)
www.wegorzyno.pl
www.bip.wegorzyno.pl

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PASYM w sprawie Monitoring samorządy #1957

Odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z
dnia 30.01.2018 r. *wysłany o godz 21:50* informuję co następuje

> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp: nie

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Odp: nie
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp: nie
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp: tak

 http://pasym.bip.visacom.pl/1340-menu/rada-miejska/rejestr-uchwal-rady-miejskiej-w-pasymiu-kadencja-2006-2010.html na końcu uchwala z 2010

 - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

Odp:   2014 r.:  - 54 (43 w kadencji 2010-2014 + 11 w kadencji 2014-2018)
           2015 r.:  - 85
           2016 r.:  - 84
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp:  w 20 15 r. konsultacje w sprawie nadania nowych statutów sołectwom
gminy Pasym.
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp: nie
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp: nie
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp: tak
http://pasym.bip.visacom.pl/1341-menu/rada-miejska/rejestr-uchwal-rady-miejskiej-w-pasymiu-kadencja-2014-2018.html
na końcu uchwala z 2014
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odp: zadania do realizacji poprzez fundusz sołecki są corocznie
zawierane w uchwale budżetowej, nie ma innych zarządzeń.
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp: nie
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odp: nie dotyczy w zwiazku z poprzednią odpowiedzią.
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odp: nie dotyczy w związku z poprzednią odpowiedzią.

--
Sekretarz Miasta Pasym
Wiesław Szubka
tel.+48 89 621 20 11 wew. 40
kom. 512-424-184
sekretarz_umig@pasym.pl
www.pasym.pl

OS.1431.10.2018 przez PURDA w sprawie Monitoring samorządy #1965

Witam w zał. przesyłam odpowiedz na wniosek z 30 stycznia 2018 r.

Iwona Zawadzka

1

udostępnienie informacji publicznej przez OSIEK JASIELSKI w sprawie Monitoring samorządy #2213

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia
31-01-2018 rok informuję, że na chwile obecną:

1. w Gminie Osiek J. nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej, o której mowa w art. 19c ust.1 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

2. nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

3. nie powołano rady oświatowej,

4. w Gminie Osiek J. nie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami, o której mowa w art. 5a ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym,

5. Rada Gminy Osiek Jasielski przyjęła następującą liczbę uchwał: w
2014 roku przyjęto 59 uchwał, w 2015 roku przyjęto 69 uchwał a w 2016 roku
przyjęto 58 uchwał,

6. W latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami,

7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy zgodnie z art. 5b ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym,

8. Nie utworzono gminnej rady seniorów, o której traktuje art. 5c ust.
1 ustawy o samorządzie gminnym,

9. Adres strony www, na której opublikowana została uchwała w sprawie
wyodrębnienia w budżecie Gminy Osiek Jasielski środków stanowiących fundusz
sołecki:
https://biuletyn.net/osiekjasielski/archiwum/bip.ires.pl/gfx/osiekjasielski/
files/monika/SKMBT_261.pdf,

10. Obecnie obowiązującym zarządzeniem organu wykonawczego zawierającego
informacje związane z realizacją funduszu sołeckiego jest zarządzenie w
sprawie przyjęcia projektu uchwały budżetowej Gminy Osiek Jasielski na rok
2018, którego jeden z załączników stanowi o wydatkach budżetu Gminy Osiek
Jasielski obejmujących środki będące do dyspozycji sołectw Gminy Osiek
Jasielski na zadania realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego w roku 2018.
Adres strony www:
https://biuletyn.net/osiekjasielski/fls/bip_pliki/2017_12/BIPF55F970C8AE340Z
/z99.pdf,

11. W Gminie Osiek Jasielski nie funkcjonuje budżet partycypacyjny.

Z poważaniem

Monika Władyka

Biuro Obsługi Rady Gminy Osiek Jasielski

---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TUREK w sprawie Monitoring samorządy #1907

Turek, dnia 14 lutego 2018 r.

OR-OG.1431.8.2018

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję co
następuje:

1. w Gminie Turek nie podjęto uchwały dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie)

2. w Gminie Turek nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie),

3. w Gminie Turek nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),

4. w Gminie Turek obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) -
UCHWAŁA Nr VII/60/07 Rady Gminy Turek z dnia 02 kwietnia 2007 r. w sprawie
zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Turek
(Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z 2007 r., Nr 88, poz. 2251)
- strona BIP na której dostępna jest uchwała:
http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/prawo-lokalne/uchwa
ly-rady-gminy/kadencja-2006-2010/2007.html?pid=3266
<http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/prawo-lokalne/uchw
aly-rady-gminy/kadencja-2006-2010/2007.html?pid=3266&searched=konsultacje+z+
mieszka%C5%84cami&highlight=ajaxSearch_highlight+ajaxSearch_highlight1+ajaxS
earch_highlight2+ajaxSearch_highlight3>
&searched=konsultacje+z+mieszka%C5%84cami&highlight=ajaxSearch_highlight+aja
xSearch_highlight1+ajaxSearch_highlight2+ajaxSearch_highlight3

5. liczba przyjętych uchwał przez Radę Gminy Turek w poszczególnych
latach 2014-2016:

- 2014 r. (kadencja 2010-2014) - 72;

- 2014 r. (kadencja 2014-2018) - 13;

- 2015 r. - 82;

- 2016 r. - 83.

6. w latach 2014-2016 w Gminie Turek nie przeprowadzano konsultacji z
mieszkańcami,

7. w Gminie Turek nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym),

8. w Gminie Turek nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym),

9. w Gminie Turek wyodrębniono fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim) - Uchwała Nr XLVII/256/14 Rady Gminy Turek z dnia 31
marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy
środków stanowiących fundusz sołecki - strona BIP, na której dostępna jest
uchwała:
http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/prawo-lokalne/uchwa
ly-rady-gminy/kadencja-2010-2014/20141.html?pid=7214
<http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/prawo-lokalne/uchw
aly-rady-gminy/kadencja-2010-2014/20141.html?pid=7214&searched=w+sprawie+wyr
a%C5%BCenia+zgody+fundusz+so%C5%82ecki&highlight=ajaxSearch_highlight+ajaxSe
arch_highlight1+ajaxSearch_highlight2+ajaxSearch_highlight3+ajaxSearch_highl
ight4+ajaxSearch_highlight5+ajaxSearch_highlight6>
&searched=w+sprawie+wyra%C5%BCenia+zgody+fundusz+so%C5%82ecki&highlight=ajax
Search_highlight+ajaxSearch_highlight1+ajaxSearch_highlight2+ajaxSearch_high
light3+ajaxSearch_highlight4+ajaxSearch_highlight5+ajaxSearch_highlight6

10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w Gminie Turek:
http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/urzad-gminy/podstaw
y-prawne-dzialania.html

11. w Gminie Turek nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
- rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,

12. w Gminie Turek nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,

13. kwota budżetu obywatelskiego(partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016 - nie dotyczy.

Z poważaniem

/-/ Ewelina Pietrzak

Inspektor

Urzad Gminy Turek

ul. Ogrodowa 4

62-700 Turek

www.gmina.turek.pl <http://www.gmina.turek.pl>

www.bip.gmina.turek.pl <http://www.bip.gmina.turek.pl>

(63) 279 40 60

Informacja publiczna przez PIEKOSZÓW w sprawie Monitoring samorządy #2016

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Beata Misztal

Kierownik Referatu

Organizacyjno-Gospodarczego

41/300-44-14

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TARCZYN w sprawie Monitoring samorządy #2426

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam dokument zawierający odpowiedź na Państwa wniosek
Z poważaniem
Katarzyna Tunkiewicz
Referat Ogólno-Organizacyjny
UM w Tarczynie

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Zwoleń przez ZWOLEŃ w sprawie Monitoring samorządy #2463

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Paweł Nakonieczny

Tel. 48 676 2210 wew. 235

Urząd Miejski w Zwoleniu

Plac Kochanowskiego 1

26-700 Zwoleń

1

info. publiczna przez ROPCZYCE w sprawie Monitoring samorządy #2232

Dzień dobry w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Bożena Zięba

Inspektor w ref. Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich

Urząd Miejski w Ropczycach

tel .17 22 10 520

1

Fw: skan przez MYŚLIBÓRZ w sprawie Monitoring samorządy #1755

Witam.
W załączniku odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Katarzyna Królak
UMiG Myślibórz

1