Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

[E-mail] Cyfryzacja gmin [Sprawa#SG.1431.29.2020] przez RABA WYŻNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #934

Dokumenty: SG.KW-00071/20
Znak sprawy: SG.1431.29.2020
Rej. koresp. wych.: RKW-044/05-10-2020
Wysłane przez: Robert Migiel

Szanowni Państwo
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie zarządu
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
e-mail: sprawa-29500@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Raba Wyżna, dnia 5.10.2020 r.
Znak: SG.1431.29.2020

Udostępnienie informacji publicznej, na wniosek otrzymany drogą mailową i zarejestrowany w tut. Urzędzie w dniu 28.09.2020 r.
Poniżej przekazuję odpowiedzi na zadane pytania ankietowe:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
Tak - a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
Tak - b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
Tak - d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
Tak - c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
Tak - a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
Tak - e) Inne, jakie? Wdrożenia realizowane są małymi etapami.

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
Tak - d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem
z up. Wójta
Robert Migiel
Sekretarz

--
Uprzejmie informuję, że administratorem danych osobowych przekazanych w korespondencji mailowej jest Wójt Gminy Raba Wyżna z siedzibą w Urzędzie Gminy w Rabie Wyżnej 41. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy znajduje się na stronie: bip.rabawyzna.pl -> Ochrona danych osobowych. W sprawach ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym iod.ug[at]rabawyzna.pl.

Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów jest zabronione.
This email and any files transmitted with it are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

informacja publiczna przez SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1372

W załączeniu informacja publiczna, w celu odczytania dokumentu proszę wykorzystać e-puap.

https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER

Piotr Rafiński
informatyk
Gmina Sokołów Małopolski
ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski
piotr.rafinski@e-sokolow-mlp.pl
177729019 w. 51

Urząd Gminy i Miasta Sokołów Małopolski przetwarza Państwa dane osobowe. Więcej szczegółów na ten temat mogą Państwo uzyskać na naszej stronie internetowej BIP w zakładce Ochrona danych osobowych  (https://bip.sokolow-mlp.pl/ochrona-danych-osobowych) lub w siedzibie Urzędu.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy przez adres e-mail: iod@e-sokolow-mlp.pl

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MALECHOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2419

--
Pozdrawiam
Adrianna Kaźmierczak
Sekretariat Urzędu Gminy Malechowo
tel. 94 3140 561

2

Re: Cyfryzacja gmin przez BAĆKOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1989

Dzień dobry,

w odpowiedzi na Państwa wniosek:
Ad. 1 - a) i d)
Ad. 2 - d)
Ad. 3 - a)
Ad. 4 - b) i d)
Ad. 5 - d)

Pozdrawiam
Mariusz Karcz

Cyfryzacja gmin - udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#SO-VII1431.58.2020] przez SŁAWKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1889

Dokumenty: SO-VII.KW.000227.2020
Znak sprawy: SO-VII1431.58.2020
Rej. koresp. wych.: rkw-EMAIL-001189/20
Wysłane przez: Aleksandra Husarz

--
Urząd Miasta Sławkowa
Rynek 1
41-260 Sławków
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

3

Odpowiedź na informacje publiczną z dnia 28 września 2020 r. przez PAKOŚĆ w sprawie Cyfryzacja urzędów #350

Odpowiadam na prośbę o udostępnienie informacji publicznej.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

b) Nie

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

--
mgr Sylwia Rygielska
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Komunikacji Społecznej
Urząd Miejski w Pakości
ul.Rynek 4
88-170 Pakość
www.pakosc.pl

tel. 52 56 66 087,fax 52 56 66 075
e-mail:s.rygielska@pakosc.pl

odp. na wniosek przez DOBRODZIEŃ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1368

Dzień dobry,

W załączniku przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.

Pozdrawiam

--
Piotr Więdłocha
Urząd Miejski w Dobrodzieniu
Plac Wolności 1
46-380 Dobrodzień
tel. 34 3575100 wew. 49

1

Odp. na UDIP z dnia 28.09.2020 r. przez CHOCIWEL w sprawie Cyfryzacja urzędów #2451

Dzień dobry,

w odpowiedzi na wniosek otrzymany w dniu 28.09.2020 r., informuję że:

Ad1. - a,d.

Ad2. - d.

Ad3. - b.

Ad.4- c,d.

Ad.5 - d.

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-31017@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Sekretariat Magdalena Rucińska
UM Chociwel
tel. 91 5622001 wew.104

Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Chociwla z siedzibą w
Urzędzie Miejskim w Chociwlu, ul. Armii Krajowej 52, 73-120 Chociwel.
Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: +48 91 56 22 001, adresu
e-mail: urzad@chociwel.pl. Więcej informacji w zakresie ochrony danych
osobowych znajdują się na naszej stronie internetowej
https://www.chociwel.pl/informacje/rodo

Re: Cyfryzacja gmin przez BRZEŹNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #900

W odpowiedzi na poniższy wniosek udzielam odpowiedzi na poniższe pytania:

Ad1) a, d

Ad2) a

Ad3) tak

Ad4) c

Ad5) nie

Z poważaniem

Barbara Klęczar
Sekretarz
Gminy Brzeźnica

Urząd Gminy Brzeźnica
tel. 33 879 20 29 wew. 37

ooo Urząd Gminy Brzeźnica
ul. Krakowska 109
34-114 Brzeźnica
tel. 33 879 20 29
fax. 33 879 20 92

www.brzeznica.pl gmina@brzeznica.pl

W dniu 28.09.2020 o 07:48, sprawa-29466@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Fwd: Informacja Publiczna przez ZAWOJA w sprawie Cyfryzacja urzędów #899

---------- Forwarded message ---------
Od: Katarzyna Kudzia <k.kudzia@zawoja.ug.pl>
Date: wt., 29 wrz 2020 o 11:39
Subject: Informacja Publiczna
To: <biuro@siecobywatelska.pl>

Dzień Dobry

Urząd Gminy w Zawoi w odpowiedzi na wniosek w załączeniu przesyła odpowiedź.

-- Pozdrawiam
Katarzyna Kudzia
Podinspektor Urzędu Gminy Zawoja
ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
tel. 33 8775015 wew. 101

1

Odp na wniosek o udostępnienie informacji publicznej RO.1431.31.2020 - cyfrowa transformacja przez BOLKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #177

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

--

Inspektor ds. Informatyki
*Rafał Bonna*
ul. Rynek 1,  59-420 Bolków
tel. 75 74 13 215
e-mail: [rafal.bonna@bolkow.pl] <mailto:[rafal.bonna@bolkow.pl>
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Klauzula informacyjna
dostępna jest na stronie : www.bolkow.pl <https://www.bolkow.pl/nowa/rodo>

3

RE: Cyfryzacja gmin przez LICHNOWY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1690

Lichnowy, dnia 05.10.2020 r.

SG 1431.30.2020

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r. przekazuję poniżej odpowiedzi na pytania zadane we wniosku:

Ad.1. a) i d)

Ad.2. b)

Ad.3. b)

Ad.4. a) i c)

Ad.5. d)

_ _

Pozdrawiam
Anna Kunkel

Zastępca Wójta Gminy / Sekretarz Gminy
tel.: 55 271-27-23 wew. 113

Urząd Gminy Lichnowy

ul. Tczewska 6
82-224 Lichnowy
tel.: 55 271-27-23
fax: 55 271-27-66
www: http://lichnowy.pl <http://lichnowy.pl/>

Administratorem danych jest Wójt Gminy Lichnowy. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje gminy wynikające z ustawy o samorządzie gminnym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP w zakładce ochrona danych osobowych lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim <mailto:iod@lichnowy.pl> iod@lichnowy.pl.

2

Re: Cyfryzacja gmin przez IWIERZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1380

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek przesyłamy odpowiedź.
Wybrane przez nas odpowiedzi zostały zaznaczone pogrubieniem.

W dniu 2020-09-28 o 07:50, sprawa-29946@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Urząd Gminy w Iwierzycach przetwarza dane zgodnie z RODO,
więcej szczegółów na stronie internetowej: bip.iwierzyce.pl
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: kancelaria@adwokatcurzytek.pl

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RYMAŃ w sprawie Cyfryzacja urzędów #2433

Dzień dobry.
W odpowiedzi na wniosek, który wpłynął do Urzędu Gminy Rymań w formie wiadomości e-mail w dniu 28.09.2019 r. przesyłamy w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
Przemysław Trybuchowski
Informatyk
Urząd Gminy Rymań

1

Gmina Rzewnie odp. na wniosek przez RZEWNIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1108

1

Odpowiedź na pismo z dnia 28.09.2020 w sprawie cyfryzacji gmin przez BŁĘDÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1257

Witam,

W odpowiedzi na pismo wysłane na maila urząd@bledow.pl w dniu 28.09.2020 o
godz. 7:49 w sprawie cyfryzacji gmin, Urząd Gminy w Błędowie informuje:

Ad pkt. 1. Urząd oferuje mieszkańcom możliwość załatwiania spraw przez ePuap
i zwykłym mailem (odpowiedzi a i d)

Ad pkt. 2. Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
(odpowiedź d)

Ad pkt. 3. W urzędzie nie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów
(odpowiedź b)

Ad pkt. 4. Problemami napotykanymi w transformacji cyfrowej urzędu są przede
wszystkim, brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją
oraz brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji (odpowiedzi a i c)

Ad pkt. 5. Obecnie uczestniczymy w programie cyfrowej transformacji i
wiążemy z nim wielkie nadzieje na zmiany (odpowiedź a).

Pozdrawiam

1

Odpowiedź na wniosek z dn. 28.09.2020 przez KLUKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #759

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek z dn. 28.09.2020 roku w sprawie udzielenia
informacji publicznej w załączniku przesyłam odpowiedzi  na zadane pytania.

--

2

Gmina Zator_Re: Cyfryzacja gmin przez ZATOR w sprawie Cyfryzacja urzędów #865

DA.1431.47.2020

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

W odpowiedzi na przesłany wniosek z dnia 28.09.2020 r. w sprawie
udzielenia informacji publicznej, działając zgodnie art. 13 ust. 1
ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz.U. 2016 poz. 1764) przekazuję następujące informacje - _podkreślono
prawidłowe odpowiedzi_:

ad. 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
jest wybór kilku odpowiedzi)

_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
_c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób._
_d) Zwykłym mailem_
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
_b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)_
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
_a) Tak_
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

_a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.__
__b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań__
__c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
_d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
e) Inne, jakie.

--
Pozdrawiam,
Piotr Domagała
Sekretarz Zatora
tel. 33/ 84 12 215 wew. 14
www.zator.pl
------------
Dbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.
Please take care of the environment - think before you print!
---------------------------
W związku z wejściem w życie przepisów RODO, tj. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), uprzejmie informujemy, że przetwarzamy Pana/Pani dane osobowe.
W celu zapoznania się ze szczegółową informacją, stanowiącą wypełnienie obowiązku określonego w art. 13 i 14 RODO,
prosimy o zapoznanie się z informacjami zamieszczonymi pod adresem: http://www.zator.pl/urzad/RODO.html#wersja

RE: Cyfryzacja gmin przez DZIAŁOSZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1932

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach przekazuje następujące informacje:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym

c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.

d) Zwykłym mailem

e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)

b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)

c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

a) Tak

b) Nie

c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.

b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

e) Inne, jakie.

Z poważaniem

______________________________

Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach

ul. Skalbmierska 5

28-440 Działoszyce

tel. 41/3526010

Fax 41/3526900

wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GORLICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #971

Dzień dobry,

W odpowiedzi na udostępnienie informacji publicznej w załączniku przesyłam
dokument.

Pozdrawiam

Anna Chmura-Bartko

Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym

Urząd Miejski w Gorlicach

tel. 18 355 12 59 wew 259

email: anna.chmura-bartko@um.gorlice.pl

1

62.Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska - informacja Publiczna przez MSTÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1855

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
62.Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska - informacja Publiczna

--

2

RE: Cyfryzacja gmin przez KOŁOBRZEG w sprawie Cyfryzacja urzędów #2417

Odpowiadając na wniosek z dnia 28 września br. informuję, co następuje:

Ad. 1. Odp. a i d;

Ad. 2. Odp. b;

Ad. 3. Odp. a;

Ad. 4. Odp. Nie dostrzegamy znaczących problemów;

Ad. 5. Odp. c.

<http://www.gmina.kolobrzeg.pl/> logo samo1

Z poważaniem

Adam Budka

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Kołobrzeg

ul.Trzebiatowska 48a ,78-100 Kołobrzeg

tel: 94 35 30 439

www.gmina.kolobrzeg.pl

1

Odpowiedź na informację publiczną przez KRUPSKIMŁYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1765

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

Marzena Zientek

Sekretariat

Urząd Gminy w Krupskim Młynie

ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski Młyn

tel. 32 285-70-16, fax. 32 285-70-77

<http://www.bip.krupskimlyn.pl/> http://www.bip.krupskimlyn.pl/

<https://www.bip.krupskimlyn.pl/?id=1619&mode=0> Klauzula informacyjna RODO

3

odpowiedz na wniosek o informacje publiczną przez KRAPKOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1361

Dzień dobry,

W załączenie przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej

Z poważaniem,

Agnieszka Kaczmarczyk

tel. 77 44 66 808

Gmina Krapkowice

ul. 3 Maja 17

47-303 Krapkowice

1

Odp: Cyfryzacja gmin przez BLIŻYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1995

W załączeniu odpowiedź na wniosek





Dnia 28 września 2020 07:51 sprawa-30561@fedrowanie.siecob napisał(a):



Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób. d) Zwykłym mailem e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%) b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów? a) Tak b) Nie c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją. b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d) Nie, choć byłaby taka potrzeba e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30561@fedrowanie.siecob

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email: biuro@siecobywatelska.pl skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/ www.siecobywatelska.pl NIP 526282872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1