Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Fwd: Informacja publiczna przez GROMNIK w sprawie Cyfryzacja urzędów #941
Dzień dobry!
urząd Gminy Gromnik przekazuje w załączeniu odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej
Sekretarz Gminy
Bogusława Maniak
-
odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez OZORKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #670
Z wyrazami szacunku
"Kontaktując się z Urzędem Gminy Ozorków za pośrednictwem wiadomości e-mail,
przekazujesz swoje dane osobowe w postaci: imienia i nazwiska, numeru IP,
adresu e-mail, numeru telefonu, stanowiska pracy. Prosimy o zapoznanie się z
treścią
<http://www.ug-ozorkow.pl/index.php/component/content/article/87-info-o-gmin
ie/839-obowiazek-informacyjny-dot-rodo> klauzuli obowiązku informacyjnego"
Ankieta przez KARSIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1719
Poniżej podajemy odpowiedzi na nadesłane przez Państwa pytania.
Z poważaniem
Łukasz Datta
Kierownik Referatu Organizacyjno-Gospodarczego
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> *a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
> *b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym*
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> *d) Zwykłym mailem*
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> *b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)*
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> *b) Nie*
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> *c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji*
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> *a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany*
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
>
W załączeniu (skan w pdf) odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHMIELNIK w sprawie Cyfryzacja urzędów #2005
AD.1431.71.2020
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Warszawa
W załączeniu (skan w pdf) odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Tomasz Biernacki
Naczelnik Wydziału Administracji Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku
<http://www.chmielnik.com/> www.chmielnik.com
tel. 41 354 22 78 wew. 118
Administratorem Twoich danych jest Gmina Chmielnik z siedzibą w Chmielniku
(26-020) Plac Kościuszki 7
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: <mailto:rodo@chmielnik.com>
rodo@chmielnik.com
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celach realizacji wybranych przez Państwa
spraw.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy, w zależności od sprawy:
. na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody;
. w związku z zawarciem oraz wykonaniem umowy, której Pani/Pan jest
stroną;
. w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącym na
administratorze;
. w związku z ochroną Pani/Pana interesów;
. w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym;
. w związku z sprawowaniem władzy publicznej.
Kategoriami odbiorców Pani/Pana danych osobowych są:
. organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych na podstawie przepisów
prawa (np. organy kontroli),
. podmioty realizujące usługi na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w
Chmielniku.
Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres w zależności od sprawy
określony w Instrukcji Kancelaryjnej, o której mowa w Rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz.U. .z 2011 Nr 14 poz.
67) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.
Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich
sprostowania, usunięcia jeżeli są niezgodne ze stanem rzeczywistym lub
ograniczenia przetwarzania.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych
w dowolnym momencie, gdy dane osobowe przetwarzamy tylko na podstawie
wyrażonej przez Panią/Pana zgody. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego
się ochroną danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych
narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Warszawa, ul.
Stawki 2)
Podanie danych osobowych w zależności od sprawy może być:
. warunkiem umownym, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości
realizacji celów, dla których są gromadzone;
. warunkiem zawarcia umowy;
. warunkiem ustawowym a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości
realizacji sprawy powadzonej na podstawie przepisów prawa.
Szczegóły przetwarzania danych osobowych oraz przysługujące Pani/Panu prawa
znajdą Państwo na stronie <http://www.chmielnik.com/> www.chmielnik.com
zakładka: Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Urzędzie
Miasta i Gminy w Chmielniku:
<https://www.chmielnik.com/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=713&strona=1&sub=315
&subsub=322&subsubsub=348>
https://www.chmielnik.com/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=713&strona=1&sub=315&
subsub=322&subsubsub=348
Niniejsza wiadomość pocztowa oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne
i podlegają prawnej ochronie. Jeśli nie jest Pani/ Pan jej zamierzonym
adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z nadawcą i usunięcie tej
wiadomości wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest Pani/ Pan zamierzonym
adresatem tej wiadomości jej dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie lub
ujawnianie jej treści w całości lub w części jest zabronione - zastrzeżenie
to dotyczy zarówno samej wiadomości jak i załączników do niej.
This message and its attachments are confidential and protected by law. If
you are not the intended recipient of the message, please contact the sender
immediately and delete the message with its attachments. Also, in that case,
further dissemination of the message or its attachments, as well as sharing
or disclosing their content in its entirety or part is strictly forbidden.
dostęp do informacji publicznej przez OSIECZNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2341
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej Urząd Gminy Osieczna w odpowiedzi na pismo
z dnia 28 września:
Pytanie 1 - odp. a, b, d, e
Pytanie 2 - odp. c
Pytanie 3 - odp. b
Pytanie 4 - odp. d
Pytanie 5 - odp. b
Pozdrawiam
Michał Juskowiak
Urząd Gminy Osieczna
Tel: 65 5 350 016
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie przez SZTABIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1617
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek
Pozdrawiam
--
Wojciech Hryń
Urząd Gminy Sztabin
tel. (87) 643-97-54
________________________________________
KLAUZULA POUFNOŚCI (CONFIDENTIAL CLAUSE)
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone
do niej pliki są poufne i podlegają ochronie
prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie,
reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie,
są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie
powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
This message is confidential and may also
be legally privileged. If you are not the
intended recipient, please notify the sender
by return email and then delete this message
from your system. You should not copy or forward
this message or disclose its contents to any person.
Re: Cyfryzacja gmin przez ŻYTNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #751
Dzień dobry,
w nawiązaniu do pisma o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020r. przesyłam odpowiedzi na pytania z przysłanej ankiety.
--
--
Łukasz Mierz
Gmina Żytno
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych <http://www.zytno.pl/art,765,rodo.html>
Dzień dobry,
w nawiązaniu do pisma o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020r. przesyłam odpowiedzi na pytania z przysłanej ankiety.> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
>
> d) Zwykłym mailem
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
>
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
>
> b) Nie
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
>
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
>
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29317@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
----
Łukasz Mierz
Gmina Żytno
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych <http://www.zytno.pl/art,765,rodo.html>
udostepnienie informacji publicznej Urząd Miejski w Strzelnie przez STRZELNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #264
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej.
z poważaniem
Piotr Lessnau
Sekretarz Gminy Strzelno
RE: Cyfryzacja gmin przez KORYTNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1130
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnie informacji publicznej Urzad Gminy Korytnica przesyła poniżej odowiedzi na pytania.
1. a), b), d)
2. c)
3. a)
4. b), c), d)
5. b)
Z poważaniem
Artur Czarnacki
ZK OC Informatyzacja
Urząd Gminy Korytnica
From: Antoni Panufnik [mailto:sekretarz@korytnica.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 8:37 AM
To: Artur Czarnacki <zk.oc@korytnica.pl>
Subject: FW: Cyfryzacja gmin
From: sprawa-29696@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29696@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-29696@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: sekretarz@korytnica.pl <mailto:sekretarz@korytnica.pl>
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29696@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29696@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjE1Mjc3LjI0ODE4LjE4MDI1NDU1NDk4NTAzODExMDE3QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDk6MTIgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJ6QGtvcnl0bmljYS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
Udzielenie informacji publicznej przez NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #591
W załączeniu pismo znak SG.1431.3.20210 dotyczące udzielenia informacji
publicznej na wniosek z dnia 28 września 20920 r.
Roman Andzel
Sekretarz Gminy Nowogród Bobrzański
logotyp2
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrz.
web: nowogrodbobrz.pl
email: <mailto:sekretarz@nowogrodbobrz.pl> sekretarz@nowogrodbobrz.pl
tel. 68 329 09 62-64
KLAUZULA INFORMACYJNA
O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 5 ust. 1, art. 12 ust. 1 oraz art. 13 ust 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE) ogólne rozporządzenie o ochronie danych
(określane jako "RODO") (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz
Nowogrodu Bobrzańskiego z siedzibą w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Słowackiego
11.
2. Administrator danych osobowych czyli Burmistrz Nowogrodu
Bobrzańskiego - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie
obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej
zgody.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 RODO
w celu/celach:
1) wykonania umów zawartych z kontrahentami Gminy Nowogród Bobrzański
2) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
3) ochrony Pani/Pana żywotnych interesów;
4) wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej powierzone Administratorowi (podanie danych
osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania
danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.).
5) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są
wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu
określonym w treści zgody.
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt.
3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach,
które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
2) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem
Miejskim w Nowogrodzie Bobrzańskim przetwarzają dane osobowe, dla których
Administratorem jest Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do
realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w
zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6. Osobie, której dane dotyczą przysługują następujące uprawnienia (z
wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa):
- prawo dostępu do swoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych
danych
- prawo do sprostowania (poprawiania) danych osobowych
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia
zapomnianym)
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na
podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a
RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym
momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem
przetwarzaniu przez Administratora - Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego.
Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego - Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem
prowadzenia sprawy w Urzędzie Miejskim w Nowogrodzie Bobrzańskim, przy czym
podanie danych jest:
. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody lub ma
na celu zawarcie umowy.
10. Administrator nie przetwarza Państwa danych osobowych w celu
zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
11. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Kontakt z Administratorem:
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród
Bobrzański, tel. 68/3290962, e-mail: <mailto:now.bobrz.um@post.pl>
now.bobrz.um@post.pl
Administrator - Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego wyznaczył inspektora
ochrony danych pana Jarosława Saka, z którym może się Pani / Pan
skontaktować poprzez email <mailto:iod@nowogrodbobrz.pl>
iod@nowogrodbobrz.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z
inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
związanych z przetwarzaniem danych.
__________ ESET Endpoint Antivirus __________
Ta wiadomosc e-mail zostala przeskanowana. Nie znaleziono zagrozen.
wiadomosc e-mail do: sprawa-29157@fedrowanie.siecobywatelska.pl z tematem
Udzielenie informacji publicznej - nie zawiera zagrozen
Wersja silnika detekcji: 22079 (20201001)
https://www.eset.pl lub https://www.eset.com
Re: Cyfryzacja gmin przez ZBÓJNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #231
Urząd Gminy Zbójno udziela odpowiedzi na pytania przesłane w trybie
informacji publicznej
1)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem
2)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
3)
a) Tak
4)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5)
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
Z poważaniem
Robert Witulski
UG Zbójno
--
______________________________________
Urząd Gminy Zbójno
87-645 Zbójno 35 A
Tel./Fax.: 54 280 1921
mail: bip@zbojno.pl
Ogólna klauzula informacyjna Urzędu Gminy Zbójno (RODO)
Informuję, że:
1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WÓJT GMINY ZBÓJNO z
siedzibą w Zbójnie, Zbójno 35a, 87-645 Zbójno, zwany dalej
Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych;
2)Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się
kontaktować poprzez e-mail: iod@zbojno.pl;
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań z
zakresu administracji publicznej przez Urząd Gminy Zbójno; odbiorcami
danych będą tylko podmioty upoważnione z mocy prawa;
4)podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
pkt b i c RODO;
5)podanie danych osobowych jest:
a)w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1
pkt b, dobrowolne lecz niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, której
stroną jest Pani/Pan lub do podjęcia działań na żądanie Pani/Pana przed
zawarciem umowy; w przypadku nie podania danych osobowych nie będzie
możliwe zawarcie i wykonanie umowy lub podjęcie działań przed zawarciem
umowy,
b)w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1
pkt c, niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
Administratorze, w przypadku niepodania danych niemożliwe będzie
wypełnienie obowiązku prawnego ciażącego na Administratorze;
6)posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich
danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania danych osobowych; wniesienia sprzeciwu wobec takiego
przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia zgody na przetwarzanie
danych osobowych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
7)Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu;
8)Administrator nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
9)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas określony w
ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach oraz rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia
2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwów zakładowych.
Administrator Danych Osobowych.
Urząd Gminy Zbójno udziela odpowiedzi na pytania przesłane w trybie
informacji publicznej1)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem2)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)3)
a) Tak4)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji5)
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczyZ poważaniem
Robert Witulski
UG ZbójnoW dniu 2020-09-28 07:46, sprawa-28797@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
> jest wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy
> przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną
> odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
> 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji
> bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%
> usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej
> urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
> transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
> samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest
> wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-28797@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
______________________________________Urząd Gminy Zbójno
87-645 Zbójno 35 A
Tel./Fax.: 54 280 1921
mail: bip@zbojno.plOgólna klauzula informacyjna Urzędu Gminy Zbójno (RODO)
Informuję, że:
1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WÓJT GMINY ZBÓJNO z
siedzibą w Zbójnie, Zbójno 35a, 87-645 Zbójno, zwany dalej
Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych;
2)Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się
kontaktować poprzez e-mail: iod@zbojno.pl;
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań z
zakresu administracji publicznej przez Urząd Gminy Zbójno; odbiorcami
danych będą tylko podmioty upoważnione z mocy prawa;
4)podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
pkt b i c RODO;
5)podanie danych osobowych jest:
a)w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1
pkt b, dobrowolne lecz niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, której
stroną jest Pani/Pan lub do podjęcia działań na żądanie Pani/Pana przed
zawarciem umowy; w przypadku nie podania danych osobowych nie będzie
możliwe zawarcie i wykonanie umowy lub podjęcie działań przed zawarciem
umowy,
b)w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1
pkt c, niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
Administratorze, w przypadku niepodania danych niemożliwe będzie
wypełnienie obowiązku prawnego ciażącego na Administratorze;
6)posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich
danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania danych osobowych; wniesienia sprzeciwu wobec takiego
przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia zgody na przetwarzanie
danych osobowych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
7)Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu;
8)Administrator nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
9)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas określony w
ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach oraz rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia
2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwów zakładowych.Administrator Danych Osobowych.
Nieprzeczytane: Cyfryzacja gmin przez Rzeszów w sprawie Cyfryzacja urzędów #1509
Twoja wiadomość
Do: Urząd Miasta Rzeszowa
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: poniedziałek, 28 września 2020 16:50:32 (UTC+11:00) Norfolk
została usunięta nieprzeczytana: czwartek, 1 października 2020 16:52:08 (UTC+11:00) Norfolk.
Re: Cyfryzacja gmin przez OKSA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1944
Dzień dobry,
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
Pozdrawiam,
Krzysztof Rosiński
W dniu 2020-09-28 07:51:54 użytkownik sprawa-30510@fedrowanie.siecobywatelska.pl napisał:
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30510@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
--
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 zwanego RODO znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy Oksa, stronie www (oksa.pl ) oraz tablicy ogłoszeń.
Odp. informacja publiczna przez UCHANIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #519
W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji z dnia 28-09-2020 r. udzielam
poniżej odpowiedzi na zadane pytania:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
Odpowiedź na to pytanie jest subiektywną oceną pracownika udzielającego
odpowiedzi, w naszej ocenie zadane pytanie nie stanowi informacji
publicznej.
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
Odpowiedź na to pytanie jest subiektywną oceną pracownika udzielającego
odpowiedzi, w naszej ocenie zadane pytanie nie stanowi informacji
publicznej.
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Nie uczestniczymy w żadnym programie cyfrowej transformacji urzędu.
Szymon Patkowski
Sekretarz Gminy Uchanie
Tel. 84 6577266
FW: Cyfryzacja gmin przez ŚWIDNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #643
Szanowni Państwo,
W odpowiedz na Państwa pismo dotyczące informacji publicznej przesyłamy odpowiedzi do zadanych pytań.
Odpowiedzi zostały „wytłuszczone” i podkreślone.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Pozdrawiam
Anna Kościukiewicz
Kierownik Referatu Ogólnego
_____
Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: Opis: http://bip.swidnica.zgora.pl/system/pobierz.php?id=1644
tel. +48 68 327 31 15 wew. 150
<mailto:a.kosciukiewicz@swidnica.zgora.pl> a.kosciukiewicz@swidnica.zgora.pl
Urząd Gminy Świdnica
ul. Długa 38 66-008 Świdnica
<http://www.swidnica.zgora.pl/> www.swidnica.zgora.pl
_____
P Pomyśl o ŚRODOWISKU zanim wydrukujesz
2
From: sprawa-29209@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-29209@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:48 AM
To: urzadsw@swidnica.zgora.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29209@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoObraz usunięty przez nadawcę.
Odpowiedź na wniosek przez BIERAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1339
Urząd Gminy Bierawa poniżej przekazuje odpowiedzi na pytania zawarte we
wniosku z dnia 28 września 2020 r.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_*d) Zwykłym mailem (jeżeli jest to dopuszczone prawem)*_
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
_*d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)*_
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
_*b) Nie*_
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
_*c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji*_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona_*
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba*_
e) Inne, jakie.
Sekretarz Gminy
Barbara Gawlik
Informacja publiczna przez JANOWIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #498
W odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020 r. Wójt Gminy Janowiec informuje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjAyNjUwLjI0ODE4LjExNz
IzMjIzNzM4MTg2NTU0MjQwQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2
VwIDIwMjAgMDU6NDc6MDYgLTAwMDB8Z21pbmFAamFub3dpZWMucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2
Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZDQ4M2M4MDU0YWI5Y2Y0OTIwOGI0OTU4MGRmNTA2MGM%3D>
Waldemar Słowik
zastępca Wójta Gminy Janowiec
tel . 512 383 100
RE: Cyfryzacja gmin przez KRZYWIŃ w sprawie Cyfryzacja urzędów #2321
Witam
Odpowiedzi: Gmina Krzywiń
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30887@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-30887@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjQwOTY4LjI0ODE4LjEyMzcxMDk5MTEyNDM5NzkxOTAzQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NTM6MjkgLTAwMDB8dW1pZ0Brcnp5d2luLndva2lzcy5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfD>
odpowiedź na wniosek nr OR.1431.56.2020.AW przez POZEZDRZE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2092
Witam,
W nawiązaniu do złożonego drogą elektroniczną w dniu 28 września 2020 roku,
wniosku o udzielenie informacji publicznej, przesyłam w załączeniu skan
odpowiedzi.
Z poważaniem
Agnieszka Wierzchowska
Sekretarz gminy
Urząd Gminy w Pozezdrzu
ul. 1 Maja 1a
11-610 Pozezdrze
Tel. 874 279 006
RE: Cyfryzacja gmin przez SIENIAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1371
Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r. dot. cyfryzacji gmin, przekazuje informacje objęte niniejszym wnioskiem:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Pozdrawiam,
-----------------------------------------------------
Barbara Matyja | Sekretarz Miasta i Gminy Sieniawa
Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie
tel: 16 6227301 wew. 24
fax: 16 6227301 wew. 35
<http://www.sieniawa.pl/> www.sieniawa.pl
email: <mailto:urzad@sieniawa.pl> urzad@sieniawa.pl
2
From: sprawa-29937@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29937@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:50 AM
To: umig_sieniawa@pro.onet.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29937@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Cyfryzacja gmin przez RYJEWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1723
Dzień Dobry.
W odpowiedzi na informację publiczną informuję:
Ad.1. a, d.
Ad. 2. c.
Ad. 3. a.
Ad. 4. c.
Ad. 5. c.
Z poważaniem
Katarzyna Iwaniec
Inspektor ds. kancelaryjnych i promocji gminy
Urząd Gminy w Ryjewie
tel. 55 277 42 21
W dniu 28.09.2020 o 07:50, sprawa-30289@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30289@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
informacja publiczna przez WIETRZYCHOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #948
Urząd Gminy Wietrzychowice przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o
udzielenie informacji publicznej
Wnosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości
Z poważaniem
--
Grzegorz Kogut
Sekretarz Gminy Wietrzychowice
tel. 14 641 80 45 w.27
e-mail: sekretarz@wietrzychowice.pl
Odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 r. dotyczący udostępnienia informacji publicznej przez ŁYSE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1177
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 r.
(data wpływu 28.09.2020 r.) dotyczący udostępnienia informacji
publiczne.
--
Agnieszka Poławska
Urząd Gminy Łyse
tel. 29 7725027 w. 37
-------- Wiadomość oryginalna --------
TEMAT:
Pd: Cyfryzacja gmin
DATA:
2020-09-28 09:36
OD:
ug_lyse@wp.pl <ug_lyse@wp.pl>
DO:
promocja <promocja@gminalyse.pl>
Dnia 28 września 2020 07:49 sprawa-29743@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
1> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29743@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na informację publiczną przez SKĘPE w sprawie Cyfryzacja urzędów #353
Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej w
załączeniu przesyłam odpowiedź na postawione pytania we wniosku
--
/z poważaniem/
/Rafał Gołębiewski/
_________________________________
Rafał Gołębiewski - Informatyk
tel. 542878539 fax. 542877204
Urząd Miasta i Gminy w Skępem
ul. Kościelna 2, 87-630 Skępe
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PRUSZCZ GDAŃSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1747
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa zapytanie z dnia 28 września 2020 r. informuję jak
poniżej:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom
a. Załatwianie spraw za pośrednictwem e-puap
b. Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c. Usługi cyfrowe urzędu, w których jest zapewniona w autorski sposób
d. Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie
Duża część usług urzędu jest możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca w urzędzie (od 25% do poniżej 50% usług)
3. Czy w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
Tak.
4. Jakie problemy spotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
Inne, jakie - Niski wskaźnik wykorzystania niektórych usług przez
mieszkańców.
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
Inne, jakie.- w maju 2020 zakończyliśmy wdrażanie e-usług podatkowych
poprzez wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta w ramach
projektu POWER, a we wrześniu tego roku uruchomiliśmy program
pruszczańskiej karty mieszkańca w ramach którego został uruchomiony portal
usług elektronicznych do jej obsługi.
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Mirosław Mizera
Główny specjalista ds. informatyki
e-mail: <mailto:informatyk@pruszcz-gdanski.pl>
informatyk@pruszcz-gdanski.pl
Tel. 58 7759930
Administratorem danych jest Burmistrz Pruszcza Gdańskiego, który powołał
Inspektora Ochrony Danych (kontakt: <mailto:iod@pruszcz-gdanski.pl>
iod@pruszcz-gdanski.pl). Podstawą przetwarzania danych są kompetencje gminy
wynikające z ustawy o samorządzie gminnym, a cel przetwarzania danych nie
wykracza poza te kompetencje. Jeśli przepisy prawa zezwalają lub nakazują
dane będą udostępnione odbiorcy. Dane przechowywane będą przez okres
niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Osoba, której
dane dotyczą może wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec
przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia
przetwarzania, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania
danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań
ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200