Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Fw: Cyfryzacja gmin przez OSINA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2430

Dzień dobry.
W załączeniu odpowiedź na państwa wniosek.

Z poważaniem
Emilian Pisarek
Sekretarz Gminy Osina

Informuję, że Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Osina jest Wójt Gminy Osina.
Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy pod adresem: http://bip.osina.pl/ w zakładce "Ochrona danych osobowych"

1

Cyfryzacja gmin - odpowiedź. przez BYTNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #598

Witam, przesyłam odpowiedź na Państwa pismo z dnia 28.09.2020r.

1. A)

2. C)

3. B)

4. C)

5. A)

Agnieszka Bąk

Referent ds. Kancelarii,

Archiwum i Spraw Organizacyjnych

Urząd Gminy w Bytnicy

TEL. 068 3918700

RE: Cyfryzacja gmin - Gmina Gomunice - ORG.1431.48.2020 przez GOMUNICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #758

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia wczorajszego.

Pozdrawiam

Anna Łuczak

Kierownik Referatu Organizacyjnego

Urzędu Gminy

ul. Armii Krajowej 30

97-545 Gomunice

tel. (44) 685 02 45 wew. 263

e-mail: <mailto:luczaka@gomunice.pl> luczaka@gomunice.pl

Jeżeli otrzymaliście Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, proszę o jej niezwłoczne usunięcie i zawiadomienie o tym nadawcy. Treść tej wiadomości jest poufna i przeznaczona wyłącznie dla wskazanych w niej adresatów.

Zabronione jest ujawnianie, rozpowszechnianie lub wykorzystanie tej informacji, bez zgody Administratora Danych Osobowych, przez osoby lub podmioty inne niż wymienione w adresie. Nieuprawnione ujawnienie podlega odpowiedzialności na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gomunice reprezentowana przez Wójta Gminy Gomunice z siedzibą przy ul. Armii Krajowej 30, 97-545 Gomunice;

- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest korespondencyjnie pisząc na adres Urząd Gminy Gomunice, ul. Armii Krajowej 30, 97 545 Gomunice lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail: <mailto:iod@ug.gomunice.pl> iod@ug.gomunice.pl;

- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia korespondencji e-mail, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO;

- Podanie danych jest dobrowolne;

- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów, państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;

- ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

1

Odpowiedź na wniosek przez IŁOWO-OSADA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2050

W odpowiedzi na Państwa pytania zawarte we wniosku o dostęp do
informacji publicznej informujemy:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) _Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) _Inny sposób_

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) _Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
_e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) _Nie
_c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) _Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) _Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany_
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

--
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
<http://www.ilowo-osada.biuletyn.net/?bip=1&cid=210&bsc=N>

Z poważaniem
*Jacek Kowalewski*

tel. 23 654 10 14 wew. 40
e-mail: admin@ugilowo-osada.pl

*Urząd Gminy Iłowo-Osada*
ul. Wyzwolenia 5
13-240 Iłowo-Osada
tel./fax 23 654 10 14
e-mail: sekretariat@ugilowo-osada.pl
www.ilowo-osada.pl <http://www.ilowo-osada.pl/>
<http://www.ilowo-osada.biuletyn.net/>
<https://www.facebook.com/ugilowoosada/>

Cyfryzacja gmin przez POŚWIĘTNE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1577

AG.1431.1.53.2020
Łapy, 29
września 2020 r.

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Warszawa
e-mail: sprawa-30143@fedrowanie.siecobywatelska.pl

W odpowiedzi na wniosek z dnia 28 września 2020 r. w sprawie
udostępnienia informacji publicznej informuję, co następuje:

Ad. 1) Rozwiązania cyfrowe oferowane przez urząd mieszkańcom.
a) załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap.

Ad. 2) Możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w urzędzie.
c) duża część usług urzędu jest możliwa do realizacji bez pojawienia się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 24 do poniżej 50%).

Ad. 3) a) Tak. W urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów.

Ad. 4) W urzędzie nie występują problemy związane z jego transformacją
cyfrową.

Ad. 5) Uczestnictwo w programie związanym z transformacją cyfrową urzędu.
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań jest już wdrożona.

Z - ca Wójta

Alfred Dobrzyński

RE: Cyfryzacja gmin przez ŻYWIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1828

Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi do ankiety

1. A,B
2. C
3. A
4. A,C
5. A

Pozdrawiam

Paweł Godzieszka
Biuro Informatyki
Urząd Miejski w Żywcu
334754296

1

RE: Cyfryzacja gmin przez JEDWABNE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1637

Jedwabne, dnia 29 września 2020 r.

PRGiOR.1431.9.20.AG

Sz.P. Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

sprawa-30203@fedrowanie.siecobywatelska.pl

W odpowiedzi na wniosek z dnia 28 września 2020 r. przekazujemy Państwu odpowiedzi na zadane pytania ankietowe:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

d) Zwykłym mailem

e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

a. Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

a. Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

Z poważaniem,

--------------------------------------------------------------------------------------------

Górski Adrian

Podinspektor ds. promocji i współpracy z organizacjami pozarządowymi

Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych

1

Re: Cyfryzacja gmin przez ŁAŃCUT w sprawie Cyfryzacja urzędów #1430

Dzień dobry,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--

Z poważaniem
*
Tomasz Lisowski*
/Starszy informatyk
Refarat Organizacyjny i Spraw Społecznych
tel.: //17 225 69 08//
/

Gmina Lancut stopka

URZĄD GMINY ŁAŃCUT, ul. Adama Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut,
Tel.: 17 225 22 64   |  17 225 22 65   |    fax: 17 225 65 36  |  
email:ug@gminalancut.pl
<mailto:ug@gminalancut.pl><mailto:ug@gminalancut.pl>  |
www.gminalancut.pl <http://www.gminalancut.pl/>
NIP Gminy Łańcut: 815-16-32-222, REGON Gminy Łańcut: 690581790
Urząd czynny w godzinach: Poniedziałek    7:00 - 18:00 |   Wtorek -
Piątek    7:00 -15:00

Zgodnie z art. 6 ust 1 lit. e RODO informujemy, że Pani/Pana dane
osobowe przekazane do Urzędu Gminy Łańcut za pośrednictwem strony
internetowej lub przesłane pocztą elektroniczną są gromadzone,
przetwarzane i przekazywane w celu korespondencji i w celu dla którego
zostały udostępnione. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom Urzędu
Gminy Łańcut lub jednostkom organizacyjnym Gminy Łańcut oraz instytucjom
i urzędom uprawnionym do otrzymania danych osobowych . Informujemy
ponadto, że Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, i nie będą profilowane. Posiada Pani/Pan prawo dostępu
do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu
wobec ich przetwarzania. Osoba której dane dotyczą ma prawo wniesienia
skargi gdy uzna że przetwarzanie jej danych narusza przepisy RODO.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zadań Urzędu
Gminy Łańcut. Pani/Pana dane będą przetwarzane do czasu ustania celu dla
jakiego zostały zgromadzone i będą archiwizowane przez okres zgodnie z
obowiązującymi przepisami.

1

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez OSIECZNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2341

Twoja wiadomość

Do: urzad@osieczna.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:53

odczytano w dniu 29.09.2020 09:32.

RE: Cyfryzacja gmin przez CIEPIELÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1008

Urząd Gminy w Ciepielowie w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 informuje:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

--

Marcin Bielecki

Urząd Gminy w Ciepielowie

ul. Czachowskiego 1, 27-310 Ciepielów

Tel. 483788080

<mailto:admin@ciepielow.pl> admin@ciepielow.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHEŁMNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #304

Dzień dobry

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej w sprawie cyfryzacji gmin.

Z poważaniem

Wójt Gminy Chełmno

Krzysztof Wypij

1

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez BYCZYNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1315

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@byczyna.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:49

odczytano w dniu 2020-09-29 09:26.

Re: Cyfryzacja gmin przez TORZYM w sprawie Cyfryzacja urzędów #576

Dzień dobry

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek.

Robert Borkowski

W dniu 28.09.2020 o 07:47, sprawa-29142@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Re: Cyfryzacja gmin przez ŁAMBINOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1344

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa zapytanie informuję:

1. a, b, d

2. b

3. a

4. b

5. c

--
Pozdrawiam !
Marek Woźniak

Gł. Specjalista
Urząd Gminy w Łambinowicach
tel. 77 4 311 300 w.218

NIP: 753-23-91-051
WWW; lambinowice.pl
BIP: bip.lambinowice.pl

Dotyczy wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020r. przez DOBRZEŃ WIELKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1316

Dotyczy wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września
2020r.

Stosownie do przepisów art. 13 ust. 1 i art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6
września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019r. poz.
1429),
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28 września 2020r. informuję:

AD. 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?

a,d

AD. 2 Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie

c

AD. 3 Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

a

AD. 4 Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?

b,c

AD. 5 Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

d

Izabela Kołodziej

Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim,

tel. 77 4110327

ikolodziej@dobrzenwielki.pl

Re: Cyfryzacja gmin przez PEŁCZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #2449

Odpowiedź na wniosek przez STARACHOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #14

Dzień Dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnianie informacji publicznej
informujemy że:

1.Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)

a)*Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*

b)Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c)Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.

d)*Zwykłym mailem*

e) Inny sposób

2.Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a)Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkankiw urzędzie (ponad 75%)
b)Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c)Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

d)*Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)*

e)Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3.Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

a*) Tak*

b)Nie
c)Trudno powiedzieć

4.Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a)*Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.*

b)Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c)Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d)Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e)Inne, jakie?

5.Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

a)*Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany*

b)Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c)Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d)Nie, choć byłaby taka potrzeba
e)Inne, jakie.

--
Dziękuję i Pozdrawiam
podinspektor Jacek Przepióra
Referat Obsługi Informatycznej UM Starachowice
tel: 41-273-82-59

Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez OSIELSKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #312

Dzień Dobry

W odpowiedzi na Państwa zapytanie poniżej odpowiedzi:

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

Odp: TAK

b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem

Odp: TAK

e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

Odp: TAK

d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

Odp: TAK

b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

Odp: TAK

e) Inne, jakie?

Odp: brak jednolitych wytycznych  co do sposobu komunikacji między
aplikacjami różnych dostawców(jedna szyna danych do wymiany między
systemami )

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

Odp: NIE

e) Inne, jakie.

--
Z poważaniem
Przemysław Michna
Informatyk
Urzšd Gminy Osielsko
(052) 324 18 88
www.osielsko.pl

W dniu 29.09.2020 o 08:52, Patrycja Mikulska pisze:

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#ORG.1431.0006.2020] przez GORZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1781

Dokumenty: ORG.KW-0327/20
Znak sprawy: ORG.1431.0006.2020
Rej. koresp. wych.: RKWe-000357/20
Wysłane przez: Roman Stawinoga

W odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020 o udostępnienie informacji publicznej UG Gorzyce udziela poniżej odpowiedzi na przesłane pytania:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Ad 1
a) b) d)
Ad 2
c)
Ad 3
a)
Ad 4
e) klienci Urzędu preferują kontakt osobisty
Ad 5
a) Tak
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

Gmina Miasta Pionki przez PIONKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1003

Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w zakresie rozwiązań cyfrowych urzędu.
Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej odpowiedz.
Z poważaniem,
Ewa Kalinkowska
Sekretarz Miasta Pionki
tel. 784 010 558
Urząd Miasta Pionki
Aleja Jana Pawła II 15,
26-670 Pionki

1

RE: Cyfryzacja gmin przez RZĄŚNIA w sprawie Cyfryzacja urzędów #669

Dzień dobry.

W odpowiedzi na Państwa wniosek o informację publiczną informujemy według kolejności zadawanych pytań.

Ad. 1.
Odpowiedzi: „a” i „d”.

Ad. 2.
Odpowiedź: „c”.

Ad. 3.
Odpowiedź: „b”.

Ad. 4.
Odpowiedzi: „a”, „b”, „c”.

Ad. 5.
Odpowiedź: „d”.

Z poważaniem.

--
[Logo]<https://www.rzasnia.pl/>
Artur Ruka
Urząd Gminy w Rząśni
telefon: + 48 44 631-71-22, wew. 233
tel. kom.: + 48 793-578-348
email: artur.ruka@rzasnia.pl
ul. Kościuszki 16
98-332 Rząśnia
[Facebook icon]<https://www.facebook.com/gmina.rzasnia>
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Rząśnia. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej www.rzasnia.pl/ochrona-danych-osobowych.

3

odp. wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MIEŚCISKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2136

Dzień dobry,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na złożony wniosek ws. cyfryzacji gmin.

Z poważaniem

 Wioletta Cytlak - inspektor ds. bezpieczeństwa publicznego
Urząd Gminy Mieścisko
Plac Powstańców Wlkp. 13
62-290 Miescisko

2

Odpowiedż na wniosek o info publ przez Zielona Góra w sprawie Cyfryzacja urzędów #645

Zielona Góra, 29.09.2020 r.

DP.RR.RP.1431.143.2020

Wnioskodawca: Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Wniosek dotyczy: Cyfryzacji gmin

W nawiązaniu do wniosku z dnia 28 września 2020 r. o udzielenie informacji
publicznej w ww. sprawie, w załączeniu przesyłam wypełnioną ankietę.

Jerzy Wojtkowiak
Departament Prezydenta Miasta

1

Re: Cyfryzacja gmin przez GARBÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #415

W dniu 2020-09-28 o 07:47, sprawa-28981@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Witam

Przesyłam niniejszym odpowiedź na Państwa wniosek jak wyżej:

Ad.1.: a); d);

Ad.2.: c);

Ad.3.: b);

Ad.4.: c);

Ad.5. d);

Z up. Wójta

Adam Reszka, Sekretarz Gminy

Cyfryzacja gmin przez BRZEZINY w sprawie Cyfryzacja urzędów #2326

Brzeziny, 29.09.2020

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

Odpowiadając na wniosek z dnia 28.09.2020 r. uprzejmie informuję, co następuje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

Robert Marszałek

Urząd Gminy Brzeziny

--
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus