Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedź na inf. publiczną z dnia 28.09.2020 r.(OR.1431.116.2020) przez MAŁA WIEŚ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1133
Mała Wieś, dnia 12.10.2020 r.
OR.1431.116.2020
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
sprawa-29699@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020 r., doręczony drogą poczty elektronicznej w dniu 28.09.2020 r.,
zgodnie z treścią ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1429), udzielamy informacji
zgodnie z treścią wniosku: proszę o udostępnienie informacji publicznej w
następującym zakresie:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
Odpowiedź: a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap, d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
Odpowiedź: c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
Odpowiedź: a) Tak
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
Odpowiedź: c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
Odpowiedź: b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
Wójt Gminy Mała Wieś
/-/ Zygmunt Wojnarowski
Re: Cyfryzacja gmin przez MIĘDZYRZEC PODLASKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #568
Dzień dobry , w załączniku przysyłam odpowiedź
W dniu 2020-09-28 o 07:47, sprawa-29134@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
--
_________________________________
Kamil Wysokiński
Informatyk - administrator sieci komputerowej
tel. 83 372 62 10 wew. 19
Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski
ul. Pocztowa 8
21-560 Międzyrzec Podlaski
Odp. Cyfryzacja Gmin sprawa-30251 przez CHOJNICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1685
Dzień dobry
W nawiązaniu do wiadomości email o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 28.09.2020r przesyłam odpowiedzi:
Ad 1.
a) Załatwienie spraw za pośrednictwem EPUAP
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym.
d) Zwykłym mailem
Ad 2.
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawienia
się mieszkańca / mieszkanki w urzędzie (powyżej 75%)
Ad 3.
a) Tak
Ad 4.
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencjedo
zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań.
Ad 5.
c) Nie ma takiej potrzeby- większość rozwiązań jest już wdrożona
--
*INFORMATYK*
inż. Benedykt Kulesza
Tel. 52 397 21 29 wew. 320
E-mail: benedykt@gminachojnice.com.pl
*Urząd Gminy w Chojnicach*
89-600 Chojnice
Ul. 31 Stycznia 56a
Strona internetowa: gminachojnice.com.pl <http://www.gminachojnice.com.pl/>
*Sprawdź jak przetwarzamy Twoje dane.*
<http://gminachojnice.com.pl/nowa/ochrona-danych-osobowych/>
odp. inf. publ. "Cyfryzacja gmin" przez GOŁYMIN-OŚRODEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1120
Witam,
w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam
Mirosław Kamiński
Urząd Gminy Gołymin-Ośrodek
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez GOŚCIERADÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #446
W dniu 2020-09-28 o 07:47, sprawa-29012@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej, stowarzyszenie SieÄ Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostÄpnienie nastÄpujÄ
cych informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiÄ
zania cyfrowe oferuje urzÄ
d mieszkaĹcom? (moĹźliwy jest wybĂłr kilku odpowiedzi)
> a) ZaĹatwianie spraw za poĹrednictwem ePuap
> b) ZaĹatwianie spraw za poĹrednictwem innej platformy, na ktĂłrej moĹźna podpisaÄ siÄ profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) UsĹugi cyfrowe urzÄdu, w ktĂłrych identyfikacja jest zapewniona w autorski sposĂłb.
> d) ZwykĹym mailem
> e) Inny sposĂłb
>
> 2. Jak oceniliby PaĹstwo moĹźliwoĹÄ zaĹatwienia caĹej sprawy przez Internet w PaĹstwa urzÄdzie (prosimy wybraÄ jednÄ
odpowiedĹş)
> a) Prawie wszystkie usĹugi sÄ
moĹźliwe do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (ponad 75%)
> b) WiÄkszoĹÄ usĹug urzÄdu jest juĹź moĹźliwa do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (od 50 do 75%)
> c) DuĹźa czÄĹÄ usĹug urzÄdu jest juĹź moĹźliwa do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (od 25 do poniĹźej 50%)
> d) Niewielka czÄĹÄ usĹug urzÄdu jest juĹź moĹźliwa do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (poniĹźej 25% usĹug)
> e) UsĹugi urzÄdu w ogĂłle nie sÄ
dostÄpne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w PaĹstwa urzÄdzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg DokumentĂłw?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieÄ
>
> 4. Jakie problemy napotykajÄ
PaĹstwo w transformacji cyfrowej urzÄdu? (moĹźliwy jest wybĂłr kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, ktĂłra miaĹaby wystarczajÄ
ce kompetencje do zaplanowania i wdroĹźenia zmian technologicznych zwiÄ
zanych z transformacjÄ
.
> b) Pracownicy urzÄdu nie korzystajÄ
z istniejÄ
cych juĹź rozwiÄ
zaĹ
> c) Brak pieniÄdzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostÄpnÄ
na rynku ofertÄ
komercyjnÄ
lub paĹstwowÄ
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczÄ
PaĹstwo obecnie w jakimĹ programie cyfrowej transformacji urzÄdu, np. na poziomie regionu lub wdraĹźanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiÄ
ĹźÄ
z nim PaĹstwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale majÄ
PaĹstwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - wiÄkszoĹÄ rozwiÄ
zaĹ juĹź jest wdroĹźona
> d) Nie, choÄ byĹaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> ZachÄcamy do komentarza, jeĹli rzucaĹby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostÄpnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29012@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-ToĹuÄ - czĹonkowie zarzÄ
du, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie SieÄ Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 SÄ
d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII WydziaĹ Gospodarczy Krajowego Rejestru SÄ
dowego
>
>
>
>
--
Sekretariat Urzędu Gminy Gościeradów
Gościeradów Ukazowy 61
23-275 Gościeradów
tel. 15 838 11 05
fax. 15 838 11 40
www.goscieradow.pl
1W dniu 2020-09-28 o 07:47, sprawa-29012@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej, stowarzyszenie SieÄ Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostÄpnienie nastÄpujÄ cych informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiÄ zania cyfrowe oferuje urzÄ d mieszkaĹcom? (moĹźliwy jest wybĂłr kilku odpowiedzi)
> a) ZaĹatwianie spraw za poĹrednictwem ePuap
> b) ZaĹatwianie spraw za poĹrednictwem innej platformy, na ktĂłrej moĹźna podpisaÄ siÄ profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) UsĹugi cyfrowe urzÄdu, w ktĂłrych identyfikacja jest zapewniona w autorski sposĂłb.
> d) ZwykĹym mailem
> e) Inny sposĂłb
>
> 2. Jak oceniliby PaĹstwo moĹźliwoĹÄ zaĹatwienia caĹej sprawy przez Internet w PaĹstwa urzÄdzie (prosimy wybraÄ jednÄ odpowiedĹş)
> a) Prawie wszystkie usĹugi sÄ moĹźliwe do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (ponad 75%)
> b) WiÄkszoĹÄ usĹug urzÄdu jest juĹź moĹźliwa do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (od 50 do 75%)
> c) DuĹźa czÄĹÄ usĹug urzÄdu jest juĹź moĹźliwa do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (od 25 do poniĹźej 50%)
> d) Niewielka czÄĹÄ usĹug urzÄdu jest juĹź moĹźliwa do realizacji bez pojawiania siÄ mieszkaĹca/mieszkanki w urzÄdzie (poniĹźej 25% usĹug)
> e) UsĹugi urzÄdu w ogĂłle nie sÄ dostÄpne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w PaĹstwa urzÄdzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg DokumentĂłw?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieÄ
>
> 4. Jakie problemy napotykajÄ PaĹstwo w transformacji cyfrowej urzÄdu? (moĹźliwy jest wybĂłr kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, ktĂłra miaĹaby wystarczajÄ ce kompetencje do zaplanowania i wdroĹźenia zmian technologicznych zwiÄ zanych z transformacjÄ .
> b) Pracownicy urzÄdu nie korzystajÄ z istniejÄ cych juĹź rozwiÄ zaĹ
> c) Brak pieniÄdzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostÄpnÄ na rynku ofertÄ komercyjnÄ lub paĹstwowÄ
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczÄ PaĹstwo obecnie w jakimĹ programie cyfrowej transformacji urzÄdu, np. na poziomie regionu lub wdraĹźanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiÄ ĹźÄ z nim PaĹstwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale majÄ PaĹstwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - wiÄkszoĹÄ rozwiÄ zaĹ juĹź jest wdroĹźona
> d) Nie, choÄ byĹaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> ZachÄcamy do komentarza, jeĹli rzucaĹby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostÄpnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29012@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-ToĹuÄ - czĹonkowie zarzÄ du, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie SieÄ Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 SÄ d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII WydziaĹ Gospodarczy Krajowego Rejestru SÄ dowego
>
>
>
>--
Sekretariat Urzędu Gminy Gościeradów
Gościeradów Ukazowy 61
23-275 Gościeradów
tel. 15 838 11 05
fax. 15 838 11 40
www.goscieradow.pl
Odpowiedz informacji publiczna przez MROCZA w sprawie Cyfryzacja urzędów #365
Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedz na informacje publiczną.
--
Rafał Kowalkowski
Informatyk
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy
tel 523867417
FW: Cyfryzacja gmin przez BORNE SULINOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2410
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął drogą elektroniczną dnia 28.09.2020r. przesyłam poniżej pytania wraz z odpowiedziami:
Ad 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
Ad 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
Ad 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
c) Trudno powiedzieć
Ad 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
Ad 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
Pozdrawiam
Dariusz Mostowski
Informatyk
Urząd Miejski w Bornem Sulinowie
Al. Niepodległości 6
78-449 Borne Sulinowo
tel. 94 37 34 140
Odowiedź - Cyfryzacja gmin przez OPATÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1823
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, z dnia 28.09.2020r.
dot. rozwiązań cyfrowych.
--
Urząd Gminy Opatów
ul. T. Kościuszki 27
42-152 Opatów
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez BĘDKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #771
Dzień dobry,
znak sprawy: S.1431.43.2020
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28.09.2020 r.
--
Pozdrawiam
Sekretariat
Patrycja Rozpędek
Urząd Gminy Będków
ul.Parkowa 3, 97-319 Będków
sekretariat@bedkow.eu
--
Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki
stanowią tajemnicę urzędu i są przeznaczone tylko dla wymienionych
adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą, proszę
poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość wraz z
załącznikami ze swojego systemu. Nie powinni Państwo także ujawniać
otrzymanych informacji nikomu, ani sporządzać/ zachowywać, czy
dystrybuować żadnej kopii otrzymanych informacji. E-mail jest
nieformalnym sposobem komunikacji i dane w nim zawarte mogą podlegać
uszkodzeniu. Nie jesteśmy w stanie sprawować pełnej kontroli nad
zawartością będącą przedmiotem transmisji dokonywanej za pośrednictwem
Internetu. Opinie, wnioski i inne informacje zawarte w tej wiadomości
pochodzą wyłącznie od ich autora i nie są udzielane lub autoryzowane
przez urząd, chyba że zostały autoryzowane przez reprezentanta Firmy
niezależnie od tej wiadomości. Obowiązkiem adresata tej wiadomości jest
upewnienie się, czy ta wiadomość lub jej załączniki nie zawierają
wirusów, zaś nasza firma zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za
jakiekolwiek szkody lub straty wynikające z ich działania, niezależnie
od sposobu wykorzystania niniejszej wiadomości.
Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w Będkowie. Dane
przetwarzane są w celu podjęcia działań we wnioskowanych sprawach,
wydania wnioskowanych opinii i dokumentów oraz uzyskania informacji.
Masz prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych na zasadach określonych w art. 15-21
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://bedkow.eu/
RE: Cyfryzacja gmin przez KROŚNIEWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #653
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap;
d) Zwykłym mailem.
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%).
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie.
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji.
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba.
<http://www.krosniewice.pl/> Pozdrawiam serdecznie,
Anna Straszewska
Kierownik Wydziału Promocji i Organizacji Urzędu
promocja@krosniewice.pl <mailto:promocja@krosniewice.pl>
(24) 25-23-024
Urząd Miejski w Krośniewicach
ul. Poznańska 5
99-340 Krośniewice
NIP:775-11-21-423 REGON:000527865
www.krosniewice.pl <http://www.krosniewice.pl/>
Klauzula poufności
Ta wiadomość wraz z załącznikami zawarta w tej transmisji jest przeznaczona tylko dla określonego adresata. Może ona zawierać zastrzeżone i poufne informacje i jeżeli to nie Ty jesteś wskazanym odbiorcą, nie możesz kopiować, rozpowszechniać lub podejmować żadnych czynności w oparciu o nią. Jeżeli otrzymałeś tę transmisję przez pomyłkę, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nadawcy poprzez wysłanie odpowiedzi, a następnie skasować tą wiadomość.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że w przypadku przetwarzania danych osobowych Administratorem otrzymanych danych osobowych jest Urząd Miejski w Krośniewicach ul. Poznańska 5, 99-340 Krośniewice. Informacje szczegółowe zawarte zostały na stronie internetowej Urzędu.
5
From: sprawa-29219@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29219@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-29219@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29219@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, September 28, 2020 7:48 AM
To: burmistrz@krosniewice.pl <mailto:burmistrz@krosniewice.pl>
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29219@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29219@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez ROŚCISZEWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1214
Odpowiadając na wniosek o informację publiczną z dnia 28 września 2020 roku
Urząd Gminy w Rościszewie przekazuje odpowiedzi na postawione we wniosku
pytania:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie (Jesteśmy w projekcie regionalnym, wprowadzamy EZD jako system
wspomagający)
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? Brak zapotrzebowania na usługi elektroniczne ze strony
mieszkańców gminy.
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Romana Hoffman
Sekretarz Gminy
odpowiedź informacja publiczna przez SIENNICA RÓŻANA w sprawie Cyfryzacja urzędów #517
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 r.
o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Karolina Kiszczak
--
Urząd Gminy Siennica Różana
Siennica Różana 265 A
22-304 Siennica Różana
tel. 82 575-92-81
fax. 82 575-99-00 wew. 37
www.siennica.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek-piątek 7.30-15.30
Re: FW: Cyfryzacja gmin przez SECEMIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1939
Numer sprawy: *RA.1431.28.2020*
*
*
**W odpowiedzi na zapytanie , Gmina Secemin wyjaśnia:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap X
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym X
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) X
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie X
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji X
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba X
e) Inne, jakie.
W dniu 2020-09-28 o 10:56, Dominik Stawiarz Sekretarz UG Secemin pisze:
1
>
> Do realizacji. **
>
> *From:*[mailto:sprawa-30505@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
> *Sent:* Monday, September 28, 2020 7:52 AM
> *To:* gmina@secemin.pl <mailto:gmina@secemin.pl>
> *Subject:* Cyfryzacja gmin
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30505@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> <mailto:sprawa-30505@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> Obraz usunięty przez nadawcę.
>
Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin przez CHEŁM ŚLĄSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1868
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej
podaję dane wyszczególnione we wniosku:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
Celina Ganobis
Sekretarz Gminy
informacja publiczna przez DĘBNICA KASZUBSKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1673
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28.09.2020 r.
Z poważaniem
Gmina Dębnica Kaszubska
DANUTA FIEDOT
WSPÓŁPRACA Z SEKTOREM GOSPODARCZYM
URZĄD GMINY
DĘBNICA KASZUBSKA
tel. 59 813 23 34 fax. 059 813 16 34
email: d.fiedot@debnicakaszubska.eu <mailto:d.fiedot@debnicakaszubska.eu>
www.debnicakaszubska.eu <http://www.debnicakaszubska.eu/>
www.facebook.com/gminadebnicakaszubska
<https://www.facebook.com/gminadebnicakaszubska/>
Re: Cyfryzacja gmin przez FABIANKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #242
/Dzień dobry,//
Urząd Gminy Fabianki przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek.//***
*Prosimy o zwrotne potwierdzenie otrzymania wiadomości. //
//
Pozdrawiam
Marcin Rybka
/
W dniu 28.09.2020 o 07:46, sprawa-28808@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-28808@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedz do Informacji publicznej z dnia 2020-09-28 przez BESKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1403
Gmina Besko Besko,
12-10-2020
ul. Podkarpacka 5
35-524 Besko
SO.1431.42.2020
Szymon Osowski
Katarzyna Batko-Tołuć
Stowarzyszenie Sieć
Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
AD. 1
a) TAK
b) TAK
c) NIE
d) TAK
e) NIE
AD. 2
*Odpowiedz c*
AD 3.
a) TAK
AD 4.
a) TAK
b) TAK
c) TAK
d) NIE
e) NIE
AD 5.
b) TAK ( Podkarpacki System e-Administracji Publicznej)
z Poważaniem
--
*Maciej Szałankiewicz*
it@besko.pl
www.besko.pl
Odpowiedź na wniosek. przez SŁUPCA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2305
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Magdalena Miszel
Inspektor ds. kadr i płac
--
Z poważaniem
Buśkiewicz Wojciech
Podinspektor ds. Organizacji i Funkcjonowania Urzędu
--------------------------------
Urząd Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
tel. 63 277 27 27 w 205
OA.1431.94.2020 - informacja publiczna. przez MIEJSCE PIASTOWE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1442
Odpowiedź na wniosek skierowany do Gminy Miejsce Piastowe o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r. w załączeniu.
--
Z poważaniem:
Mariusz Dynowski
Urząd Gminy Miejsce Piastowe
38 - 430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14
tel. 134353012 wew 139
Re: informacja publicza - Cyfryzacja gmin [Rejestr#OR.KW-0745/20] [Sprawa#OR.1431.46.2020] przez PILICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1899
Dokumenty: OR.KW-0745/20
Znak sprawy: OR.1431.46.2020
Rej. koresp. wych.: rkw.e-mail-00536/20
Wysłane przez: Iwona Kazior (zastępstwo za Katarzyna Słowik)
Dzień dobry
Przesyłam odpowiedź Burmistrza Miasta i Gminy Pilica na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
insp. Iwona Kazior
-------- Wiadomość oryginalna --------
Wiadomość wysłano do: sprawa-30465@fedrowanie.siecobywatelska.pl.
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOROWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1464
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
przesłany drogą elektroniczna do tut. Urzędu w dniu 28.09.2020 r.
Przesyłam w załączeniu skan wypełnionej ankiety.
--
Elżbieta Twardy Urząd Gminy Borowa
kadry@borowa.pl
Cyfryzacja gmin - Informacja publiczna Gmina Nowy Kawęczyn przez NOWY KAWĘCZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #716
Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie przekazuje poniżej odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r.:
Ad1. A, D
Ad2. C
Ad3. B
Ad4. C
Ad5. D
Z poważaniem,
Sylwia Pijanka
Sekretarz Gminy
Bez tytułu
URZĄD GMINY W NOWYM KAWĘCZYNIE
Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn. Tel: 0-46 831-42-89, 0-46 831-41-41, Fax: 0-46 831-42-89
E-mail: sekretariat@ugkaweczyn.pl
Administratorem danych osobowych jest Gmina Nowy Kawęczyn reprezentowana przez Wójta Gminy. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych . Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public w zakładce ochrona danych osobowych.
2
From: Sekretariat Gmina Nowy Kawęczyn [mailto:sekretariat@ugkaweczyn.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 8:09 AM
To: sekretarz@ugkaweczyn.pl
Subject: FW: Cyfryzacja gmin
URZĄD GMINY W NOWYM KAWĘCZYNIE
Nowy Kawęczyn 32
96-115 Nowy KawęczynTel: 46 831 42 89, 46 831 41 41,
Fax: 46 831 42 89
URZĄD GMINY W NOWYM KAWĘCZYNIE
Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn. Tel: 0-46 831-42-89, 0-46 831-41-41, Fax: 0-46 831-42-89
E-mail: sekretariat@ugkaweczyn.pl
Administratorem danych osobowych jest Gmina Nowy Kawęczyn reprezentowana przez Wójta Gminy. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych . Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public w zakładce ochrona danych osobowych.
From: sprawa-29282@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29282@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:48 AM
To: sekretariat@ugkaweczyn.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29282@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoObraz usunięty przez nadawcę.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁOMŻA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1569
Urząd Gminy Łomża
WO.1431.50.2020
W załączeniu pismo Nr WO.1431.50.2020 z dnia 12 października 2020 r.
stanowiące odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28 września 2020 r.
Artur Marek
inspektor
tel. (86) 473 73 30
Urząd Gminy Łomża
ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a
18-400 Łomża
86 216 52 63
<http://www.gminalomza.pl/> www.gminalomza.pl
<http://www.fb.com/gminalomza> www.fb.com/gminalomza
ODP - zapytanie publiczne z dnia 28.09.2020 - SE.1431.46.2020.RL przez SMĘTOWO GRANICZNE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1724
Dzień dobry,
odpowiadając na złożone zapytanie publiczne informuję, że:
ad. 1 – a) załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap; b) załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym; d) zwykłym mailem
ad. 2 - c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
ad. 3 - b) Nie
ad. 4 - a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją;
ad. 5 - a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany;
Z poważaniem,
Rafał Libiszewski
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Smętowo Graniczne
ul. Dworcowa 10
83 -230 Smętowo Graniczne
tel. 58 56 19 033 wew. 23
fax 58 56 19 520
witacz smetowo-01_miniatura
„Niniejszym wskazuje się, że wiadomość e-mail lub jej załączniki, skierowana do Urzędu Gminy Smętowo Graniczne mogą zawierać dane osobowe w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: RODO). Z uwagi na powyższe, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuje się, że administratorem tych danych osobowych jest Wójt Gminy z siedzibą w Smętowie Granicznym, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, tel. 58-561-90-33, e-mail: <mailto:wojt@smetowograniczne.pl> wojt@smetowograniczne.pl”.
ZASADA POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub uprzywilejowane informacje. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, wszelkie użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest surowo zabronione. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, natychmiast powiadom o tym nadawcę, usuń tę wiadomość i zniszcz wszystkie jej kopie.
POLITYKA PRYWATNOŚCI: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym jest zobowiązany do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych. Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych, wejdź na stronę: <http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/Article/id,842.html> http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/Article/id,842.html lub skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych: <mailto:inspektor@cbi24.pl> inspektor@cbi24.pl
1
From: sprawa-30290@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-30290@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:51 AM
To: ug@smetowograniczne.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30290@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjI0NTA5LjI0ODE4LjE3ODQ4MTgzNjkwNTg0NzIwOTQ4QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NTA6NDUgLTAwMDB8dWdAc21ldG93b2dyYW5pY3puZS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfD>
Re: Cyfryzacja gmin przez TURAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1351
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Z poważaniem,
--
Podinspektor ds. obsługi sekretariatu
Alina Szafrańska
Urząd Gminy w Turawie
Opolska 39C
46-045 Turawa
77 421 20 12
W dniu 2020-09-28 o 07:49, sprawa-29917@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29917@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200