Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na inf. publiczną z dnia 28.09.2020 r.(OR.1431.116.2020) przez MAŁA WIEŚ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1133

Mała Wieś, dnia 12.10.2020 r.

OR.1431.116.2020

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska

Watchdog Polska

sprawa-29699@fedrowanie.siecobywatelska.pl

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020 r., doręczony drogą poczty elektronicznej w dniu 28.09.2020 r.,
zgodnie z treścią ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1429), udzielamy informacji
zgodnie z treścią wniosku: proszę o udostępnienie informacji publicznej w
następującym zakresie:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)

Odpowiedź: a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap, d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

Odpowiedź: c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

Odpowiedź: a) Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

Odpowiedź: c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

Odpowiedź: b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

Wójt Gminy Mała Wieś

/-/ Zygmunt Wojnarowski

2

Re: Cyfryzacja gmin przez MIĘDZYRZEC PODLASKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #568

Dzień dobry , w załączniku przysyłam odpowiedź

W dniu 2020-09-28 o 07:47, sprawa-29134@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

--
_________________________________
Kamil Wysokiński
Informatyk - administrator sieci komputerowej
tel. 83 372 62 10 wew. 19
Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski
ul. Pocztowa 8
21-560 Międzyrzec Podlaski

1

Odp. Cyfryzacja Gmin sprawa-30251 przez CHOJNICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1685

Dzień dobry

W nawiązaniu do wiadomości email o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 28.09.2020r przesyłam odpowiedzi:

Ad 1.

    a) Załatwienie spraw za pośrednictwem EPUAP

    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym.

    d) Zwykłym mailem

Ad 2.

    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawienia
się mieszkańca / mieszkanki w urzędzie (powyżej 75%)

Ad 3.

    a) Tak

Ad 4.

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencjedo
zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.

    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań.

Ad 5.

    c) Nie ma takiej potrzeby- większość rozwiązań jest już wdrożona

--

*INFORMATYK*

inż. Benedykt Kulesza

Tel. 52 397 21 29 wew. 320

E-mail: benedykt@gminachojnice.com.pl

*Urząd Gminy w Chojnicach*

89-600 Chojnice

Ul. 31 Stycznia 56a

Strona internetowa: gminachojnice.com.pl <http://www.gminachojnice.com.pl/>

*Sprawdź jak przetwarzamy Twoje dane.*
<http://gminachojnice.com.pl/nowa/ochrona-danych-osobowych/>

1

odp. inf. publ. "Cyfryzacja gmin" przez GOŁYMIN-OŚRODEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1120

Witam,

w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam
Mirosław Kamiński
Urząd Gminy Gołymin-Ośrodek

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez GOŚCIERADÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #446

W dniu 2020-09-28 o 07:47, sprawa-29012@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujÄ
cych informacji publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiÄ
zania cyfrowe oferuje urzÄ
d mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposĂłb
>
> 2. Jak oceniliby Państwo moĹźliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jednÄ
odpowiedĹş)
> a) Prawie wszystkie usługi sÄ
możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogĂłle nie sÄ
dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykajÄ
Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, ktĂłra miałaby wystarczajÄ
ce kompetencje do zaplanowania i wdroĹźenia zmian technologicznych zwiÄ
zanych z transformacjÄ
.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystajÄ
z istniejÄ
cych juĹź rozwiÄ
zań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępnÄ
na rynku ofertÄ
komercyjnÄ
lub państwowÄ

> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczÄ
Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiÄ
ĹźÄ
z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale majÄ
Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiÄ
zań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29012@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarzÄ
du, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 SÄ
d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SÄ
dowego
>
>
>
>

--
Sekretariat Urzędu Gminy Gościeradów
Gościeradów Ukazowy 61
23-275 Gościeradów
tel. 15 838 11 05
fax. 15 838 11 40
www.goscieradow.pl

1

Odpowiedz informacji publiczna przez MROCZA w sprawie Cyfryzacja urzędów #365

Dzień dobry,

w załączeniu odpowiedz na informacje publiczną.

--
Rafał Kowalkowski
Informatyk
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy
tel 523867417

1

FW: Cyfryzacja gmin przez BORNE SULINOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2410

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął drogą elektroniczną dnia 28.09.2020r. przesyłam poniżej pytania wraz z odpowiedziami:

Ad 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

d) Zwykłym mailem

e) Inny sposób

Ad 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

Ad 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

c) Trudno powiedzieć

Ad 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

Ad 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

Pozdrawiam

Dariusz Mostowski

Informatyk

Urząd Miejski w Bornem Sulinowie

Al. Niepodległości 6

78-449 Borne Sulinowo

tel. 94 37 34 140

Odowiedź - Cyfryzacja gmin przez OPATÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1823

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, z dnia 28.09.2020r.
dot. rozwiązań cyfrowych.

--
Urząd Gminy Opatów
ul. T. Kościuszki 27
42-152 Opatów

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez BĘDKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #771

Dzień dobry,

znak sprawy: S.1431.43.2020

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28.09.2020 r.

--
Pozdrawiam
Sekretariat
Patrycja Rozpędek
Urząd Gminy Będków
ul.Parkowa 3, 97-319 Będków
sekretariat@bedkow.eu

--

​Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki
stanowią tajemnicę urzędu i są przeznaczone tylko dla wymienionych
adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą, proszę
poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość wraz z
załącznikami ze swojego systemu. Nie powinni Państwo także ujawniać
otrzymanych informacji nikomu, ani sporządzać/ zachowywać, czy
dystrybuować żadnej kopii otrzymanych informacji. E-mail jest
nieformalnym sposobem komunikacji i dane w nim zawarte mogą podlegać
uszkodzeniu. Nie jesteśmy w stanie sprawować pełnej kontroli nad
zawartością będącą przedmiotem transmisji dokonywanej za pośrednictwem
Internetu. Opinie, wnioski i inne informacje zawarte w tej wiadomości
pochodzą wyłącznie od ich autora i nie są udzielane lub autoryzowane
przez urząd, chyba że zostały autoryzowane przez reprezentanta Firmy
niezależnie od tej wiadomości. Obowiązkiem adresata tej wiadomości jest
upewnienie się, czy ta wiadomość lub jej załączniki nie zawierają
wirusów, zaś nasza firma zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za
jakiekolwiek szkody lub straty wynikające z ich działania, niezależnie
od sposobu wykorzystania niniejszej wiadomości.

Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w Będkowie. Dane
przetwarzane są w celu podjęcia działań we wnioskowanych sprawach,
wydania wnioskowanych opinii i dokumentów oraz uzyskania informacji.
Masz prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych na zasadach określonych w art. 15-21
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://bedkow.eu/

1

RE: Cyfryzacja gmin przez KROŚNIEWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #653

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap;
d) Zwykłym mailem.

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%).

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie.

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji.

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba.

<http://www.krosniewice.pl/> Pozdrawiam serdecznie,

Anna Straszewska
Kierownik Wydziału Promocji i Organizacji Urzędu
promocja@krosniewice.pl <mailto:promocja@krosniewice.pl>

(24) 25-23-024

Urząd Miejski w Krośniewicach
ul. Poznańska 5
99-340 Krośniewice
NIP:775-11-21-423 REGON:000527865
www.krosniewice.pl <http://www.krosniewice.pl/>

Klauzula poufności

Ta wiadomość wraz z załącznikami zawarta w tej transmisji jest przeznaczona tylko dla określonego adresata. Może ona zawierać zastrzeżone i poufne informacje i jeżeli to nie Ty jesteś wskazanym odbiorcą, nie możesz kopiować, rozpowszechniać lub podejmować żadnych czynności w oparciu o nią. Jeżeli otrzymałeś tę transmisję przez pomyłkę, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nadawcy poprzez wysłanie odpowiedzi, a następnie skasować tą wiadomość.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że w przypadku przetwarzania danych osobowych Administratorem otrzymanych danych osobowych jest Urząd Miejski w Krośniewicach ul. Poznańska 5, 99-340 Krośniewice. Informacje szczegółowe zawarte zostały na stronie internetowej Urzędu.

5

odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez ROŚCISZEWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1214

Odpowiadając na wniosek o informację publiczną z dnia 28 września 2020 roku
Urząd Gminy w Rościszewie przekazuje odpowiedzi na postawione we wniosku
pytania:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie (Jesteśmy w projekcie regionalnym, wprowadzamy EZD jako system
wspomagający)
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? Brak zapotrzebowania na usługi elektroniczne ze strony
mieszkańców gminy.

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

Romana Hoffman

Sekretarz Gminy

odpowiedź informacja publiczna przez SIENNICA RÓŻANA w sprawie Cyfryzacja urzędów #517

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 r.
o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
Karolina Kiszczak

--
Urząd Gminy Siennica Różana
Siennica Różana 265 A
22-304 Siennica Różana

tel. 82 575-92-81
fax. 82 575-99-00 wew. 37
www.siennica.pl

Godziny urzędowania:
poniedziałek-piątek 7.30-15.30

1

Re: FW: Cyfryzacja gmin przez SECEMIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1939

Numer sprawy: *RA.1431.28.2020*
*
*
**W odpowiedzi na zapytanie , Gmina Secemin wyjaśnia:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap   X
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym X
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%) X
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie X
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji X
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba X
e) Inne, jakie.

W dniu 2020-09-28 o 10:56, Dominik Stawiarz Sekretarz UG Secemin pisze:

1

Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin przez CHEŁM ŚLĄSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1868

Dzień dobry,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej
podaję dane wyszczególnione we wniosku:






1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

b) Nie

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

Celina Ganobis

Sekretarz Gminy

informacja publiczna przez DĘBNICA KASZUBSKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1673

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28.09.2020 r.

Z poważaniem

Gmina Dębnica Kaszubska
DANUTA FIEDOT
WSPÓŁPRACA Z SEKTOREM GOSPODARCZYM
URZĄD GMINY
DĘBNICA KASZUBSKA
tel. 59 813 23 34        fax. 059 813 16 34
email: d.fiedot@debnicakaszubska.eu <mailto:d.fiedot@debnicakaszubska.eu>
www.debnicakaszubska.eu <http://www.debnicakaszubska.eu/>
www.facebook.com/gminadebnicakaszubska
<https://www.facebook.com/gminadebnicakaszubska/>

1

Re: Cyfryzacja gmin przez FABIANKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #242

/Dzień dobry,//

Urząd Gminy Fabianki przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek.//***
*Prosimy o zwrotne potwierdzenie otrzymania wiadomości. //
//
Pozdrawiam
Marcin Rybka
/

W dniu 28.09.2020 o 07:46, sprawa-28808@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Odpowiedz do Informacji publicznej z dnia 2020-09-28 przez BESKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1403

Gmina Besko Besko,
12-10-2020
ul. Podkarpacka 5
35-524 Besko

SO.1431.42.2020
Szymon Osowski
Katarzyna Batko-Tołuć
Stowarzyszenie Sieć
Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

AD. 1
a) TAK
b) TAK
c) NIE
d) TAK
e) NIE

AD. 2
*Odpowiedz c*

AD 3.
a) TAK

AD 4.
a) TAK
b) TAK
c) TAK
d) NIE
e) NIE

AD 5.
b) TAK ( Podkarpacki System e-Administracji Publicznej)

z Poważaniem
--
*Maciej Szałankiewicz*
it@besko.pl
www.besko.pl

Odpowiedź na wniosek. przez SŁUPCA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2305

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Magdalena Miszel
Inspektor ds. kadr i płac

--
Z poważaniem
Buśkiewicz Wojciech
Podinspektor ds. Organizacji i Funkcjonowania Urzędu
--------------------------------
Urząd Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
tel. 63 277 27 27 w 205

1

OA.1431.94.2020 - informacja publiczna. przez MIEJSCE PIASTOWE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1442

Odpowiedź na wniosek skierowany do Gminy Miejsce Piastowe o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r. w załączeniu.

--
Z poważaniem:

Mariusz Dynowski
Urząd Gminy Miejsce Piastowe
38 - 430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14
tel. 134353012 wew 139

1

Re: informacja publicza - Cyfryzacja gmin [Rejestr#OR.KW-0745/20] [Sprawa#OR.1431.46.2020] przez PILICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1899

Dokumenty: OR.KW-0745/20
Znak sprawy: OR.1431.46.2020
Rej. koresp. wych.: rkw.e-mail-00536/20
Wysłane przez: Iwona Kazior (zastępstwo za Katarzyna Słowik)

Dzień dobry
Przesyłam odpowiedź Burmistrza Miasta i Gminy Pilica na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

insp. Iwona Kazior

-------- Wiadomość oryginalna --------

Wiadomość wysłano do: sprawa-30465@fedrowanie.siecobywatelska.pl.
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOROWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1464

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
przesłany drogą elektroniczna  do tut. Urzędu w dniu 28.09.2020 r.

Przesyłam w załączeniu skan wypełnionej ankiety.

--
Elżbieta Twardy Urząd Gminy Borowa
kadry@borowa.pl

1

Cyfryzacja gmin - Informacja publiczna Gmina Nowy Kawęczyn przez NOWY KAWĘCZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #716

Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie przekazuje poniżej odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r.:

Ad1. A, D

Ad2. C

Ad3. B

Ad4. C

Ad5. D

Z poważaniem,

Sylwia Pijanka
Sekretarz Gminy

Bez tytułu

URZĄD GMINY W NOWYM KAWĘCZYNIE
Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn. Tel: 0-46 831-42-89, 0-46 831-41-41, Fax: 0-46 831-42-89
E-mail: sekretariat@ugkaweczyn.pl
Administratorem danych osobowych jest Gmina Nowy Kawęczyn reprezentowana przez Wójta Gminy. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych . Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public w zakładce ochrona danych osobowych.

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁOMŻA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1569

Urząd Gminy Łomża

WO.1431.50.2020

W załączeniu pismo Nr WO.1431.50.2020 z dnia 12 października 2020 r.
stanowiące odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28 września 2020 r.

Artur Marek

inspektor

tel. (86) 473 73 30

Urząd Gminy Łomża

ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a

18-400 Łomża

86 216 52 63

<http://www.gminalomza.pl/> www.gminalomza.pl

<http://www.fb.com/gminalomza> www.fb.com/gminalomza

2

ODP - zapytanie publiczne z dnia 28.09.2020 - SE.1431.46.2020.RL przez SMĘTOWO GRANICZNE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1724

Dzień dobry,

odpowiadając na złożone zapytanie publiczne informuję, że:

ad. 1 – a) załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap; b) załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym; d) zwykłym mailem

ad. 2 - c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

ad. 3 - b) Nie

ad. 4 - a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją;

ad. 5 - a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany;

Z poważaniem,

Rafał Libiszewski

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Smętowo Graniczne

ul. Dworcowa 10

83 -230 Smętowo Graniczne

tel. 58 56 19 033 wew. 23

fax 58 56 19 520

witacz smetowo-01_miniatura

„Niniejszym wskazuje się, że wiadomość e-mail lub jej załączniki, skierowana do Urzędu Gminy Smętowo Graniczne mogą zawierać dane osobowe w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: RODO). Z uwagi na powyższe, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuje się, że administratorem tych danych osobowych jest Wójt Gminy z siedzibą w Smętowie Granicznym, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, tel. 58-561-90-33, e-mail: <mailto:wojt@smetowograniczne.pl> wojt@smetowograniczne.pl”.

ZASADA POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub uprzywilejowane informacje. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, wszelkie użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest surowo zabronione. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, natychmiast powiadom o tym nadawcę, usuń tę wiadomość i zniszcz wszystkie jej kopie.

POLITYKA PRYWATNOŚCI: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym jest zobowiązany do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych. Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych, wejdź na stronę: <http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/Article/id,842.html> http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/Article/id,842.html lub skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych: <mailto:inspektor@cbi24.pl> inspektor@cbi24.pl

1

Re: Cyfryzacja gmin przez TURAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1351

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Z poważaniem,

--
Podinspektor ds. obsługi sekretariatu
Alina Szafrańska
Urząd Gminy w Turawie
Opolska 39C
46-045 Turawa
77 421 20 12

W dniu 2020-09-28 o 07:49, sprawa-29917@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1