Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedz na wniosek oudostępnienie informacji publicznej przez PILCHOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1858
Dzień dobry,
W załączniku przekazuję odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji
publicznej OR.1431.53.2020
Sekretariat UG Pilchowice.
Cyfryzacja gmin - odpowiedź na informację publiczną SK.1431.48.2020 przez TCZEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1739
Dzień dobry,
niżej przedstawiam odpowiedzi na ankietę w trybie dostępu do informacji
publicznej.
W dniu 28.09.2020 o 13:09, Gmina Tczew pisze:
--
Gmina Tczew
Gmina Tczew <https://www.gmina-tczew.pl>
*Katarzyna Beringer-Kusio*
^Kierownik Referatu
Administracyjno-Organizacyjnego
Tel.: *+ 58 530-51-49*
E-mail: *kberinger@gmina-tczew.pl*
WWW: *www.gmina-tczew.pl* <http://www.gmina-tczew.pl>
Adres: *Urząd Gminy Tczew**
ul. Lecha 12**, 83-110 Tczew*
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
(RODO), na stronie http: //bip.gmina-tczew.pl/m,238,dane-oosobowe.html
umieszczone zostały szczegółowe informacje na temat przetwarzania
Państwa danych osobowych. Szczegółowe Klauzule Informacyjne umieszczone
są również przy wejściu do Urzędu oraz dostępne u każdego Pracownika
przy stanowisku.
Dzień dobry,
niżej przedstawiam odpowiedzi na ankietę w trybie dostępu do informacji
publicznej.W dniu 28.09.2020 o 13:09, Gmina Tczew pisze:
> *From:* sprawa-30305@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> *Sent:* Monday, September 28, 2020 7:50 AM
> *To:* urzad@gmina-tczew.pl
> *Subject:* Cyfryzacja gmin
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> _a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> _d) Zwykłym mailem_
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> _a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)_
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> _a) Tak_
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> _c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> _d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30305@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Gmina Tczew
Gmina Tczew <https://www.gmina-tczew.pl>
*Katarzyna Beringer-Kusio*
^Kierownik Referatu
Administracyjno-Organizacyjnego
Tel.: *+ 58 530-51-49*
E-mail: *kberinger@gmina-tczew.pl*
WWW: *www.gmina-tczew.pl* <http://www.gmina-tczew.pl>
Adres: *Urząd Gminy Tczew**
ul. Lecha 12**, 83-110 Tczew*
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
(RODO), na stronie http: //bip.gmina-tczew.pl/m,238,dane-oosobowe.html
umieszczone zostały szczegółowe informacje na temat przetwarzania
Państwa danych osobowych. Szczegółowe Klauzule Informacyjne umieszczone
są również przy wejściu do Urzędu oraz dostępne u każdego Pracownika
przy stanowisku.
Urząd Gminy w Milówce przez MILÓWKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1872
W załączniku przesyłam odpowiedzi na przesłane pytania. Elżbieta Motyka
Odpowiedź na wniosek o udostępnianie informacji publicznej przez ŁOPUSZNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1935
Dzień dobry
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnianie informacji
publicznej.
Urząd Gminy w Łopusznie
ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno
Tel. 41 3914001
Mail: gmina@lopuszno.pl
www.lopuszno.pl
Cyfryzacja gmin przez STARA DĄBROWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2404
Dzień dobry.
W załączniku przesyłam odpowiedź na udostępnienie informacji publicznej dot.
cyfryzacji gmin.
Pozdrawiam,
Klaudia Pałka
Promocja i Informatyzacja
880 348 407
Urząd Gminy Stara Dąbrowa
Stara Dąbrowa 20
73-112 Stara Dąbrowa
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Stara Dąbrowa.
Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych dostępne są na
stronie <http://bip.staradabrowa.pl/strony/menu/2.dhtml>
http://bip.staradabrowa.pl/strony/menu/2.dhtml.
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez KISZKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2234
IN.1431.1.2020
Szanowni Państwo,
odpowiadając na poniższy wniosek, na podstawie art. 61 ust. 1 i
Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji
publicznej przesyłam poniżej odpowiedzi:
*Ad.1*. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem
*Ad.2*. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
*Ad.3.* Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
*Ad.4.* Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej
urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
*Ad.5.* Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
z poważaniem
/Robert Słowiński /
/Urząd Gminy Kiszkowo/
/Ul. Szkolna 2/
/62-280 Kiszkowo/
W dniu 28.09.2020 o 13:20, Urząd pisze:
>
>
> Urząd Gminy Kiszkowo
> ul. Szkolna 2
> 62-280 Kiszkowo
> tel. 61 429 70 10
> www.kiszkowo.pl
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Cyfryzacja gmin
> Data: Mon, 28 Sep 2020 05:53:25 -0000
> Nadawca: sprawa-30800@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-30800@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: ug@kiszkowo.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30800@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Re: Cyfryzacja gmin przez KOLSKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #589
Dzień dobry.Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznych.
Anna Sieradzan
W dniu 28.09.2020 o 07:47, sprawa-29155@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29155@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedź na zapytanie publiczne - cyfryzacja gmin. przez ANDRYCHÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #868
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie publiczne jakie
trafiło do tut. Urzędu w dniu 28.09.2020 z adresu meilowego
sprawa-29434@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Urząd Miejski w Andrychowie
info@andrychow.eu
Gmina Uście Gorlickie - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez UŚCIE GORLICKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #864
Dzień Dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
28.09.2020 r., przesyłam w załączeniu skan odpowiedzi Wójta Gminy Uście
Gorlickie.
Pozostając w poważaniu
Jadwiga Jagieła - Maczuga
Podinspektor
Referat Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Rolnictwa
Urząd Gminy Uście Gorlickie
38-315 Uście Gorlickie 80
tel. 18 351 60 41 wew. 37
e-mail: gospodarka_gruntami@usciegorlickie.pl
Administratorem danych osobowych (ADO) przetwarzanych w ramach prowadzonej
korespondencji jest Urząd Gminy Uście Gorlickie; Uście Gorlickie 80; 38 -
315.
Z ADO można się kontaktować: telefonicznie pod numerem: 18 351 60 41,
listownie, na adres: Uście Gorlickie 80; 38 - 315 lub za pośrednictwem
poczty e - mail, na adres: sekretariat@usciegorlickie.pl
<mailto:sekretariat@usciegorlickie.pl> Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu
do danych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, sprostowania danych,
w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, usunięcia danych
("prawo do bycia zapomnianym"), ograniczenia przetwarzania
danych, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych. Aby sprawdzić pełną
informację w jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane osobowe
proszę kliknąć tutaj
<http://www.usciegorlickie.pl/klauzula-informacyjna-rodo2>
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez GRĘBKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1014
Dzień dobry!
Odpowiadając na wniosek o dostęp do informacji publicznej Urząd Gminy w
Grębkowie uprzejmie informuje, że:
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
> jest wybór kilku odpowiedzi)
> X a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> X d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> X c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
> 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji
> bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%
> usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> X b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
> transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> X c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
> samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> X b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest
> wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> „Jednocześnie informuję, iż jeżeli zamierza Pan/Pani wykorzystać
> uzyskaną informację w celu jej ponownego wykorzystania w rozumieniu
> art.2 ust.2 ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu
> informacji sektora publicznego tj.”Przez ponowne wykorzystywanie
> należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i
> jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, zwane dalej
> „użytkownikami”, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych
> lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego
> informacja została wytworzona”, - należy zwrócić się do Organu
> udostępniającego niniejsza informację, celem ustalenia warunków jej
> ponownego wykorzystania w przeciwnym razie Organ nie ponosi
> odpowiedzialności za niezgodne z prawem wykorzystanie informacji."
>
Pozdrawiam
Ewa Trojanowska
Sekretarz Gminy Grębków
>
>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZARZECZE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1495
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020 r. dotyczący udzielenia
informacji publicznej w zakresie udostępnienia danych dotyczących
rozwiązań cyfrowych stosowanych w Urzędzie Gminy Zarzecze przekazuję
odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania:
1.Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*d) Zwykłym mailem*
e) Inny sposób
2.Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
*_c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)_*
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3.Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
*_b) Nie_*
c) Trudno powiedzieć
4.Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
*_d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową_*
e) Inne, jakie?
5.Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
*_d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
_*e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Paweł Płocica
Gmina Zarzecze
ul. Długa 7
37-205 Zarzecze
16 640 15 29
**
**
**
**
Re: Cyfryzacja gmin przez RADZIEJOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1280
W odpowiedzi na Państwa wniosek niniejszym informujemy:
ad1. Gmina Radziejowice umożliwia:
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Zwykłym mailem
ad2. Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
ad3. Tak, w Urzędzie Gminy Radziejowice funkcjonuje elektroniczny system
obiegu dokumentów.
ad4. Podstawowe problemy:
a) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
b) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
c) Inne. Brak publicznych rozwiązań chmurowych dedykowanych samorządom.
ad5. Gmina Radziejowice uczestniczy w programach na poziomie samorządu
wojewódzkiego (projekty EAiBW oraz ASI Urzędu Marszałkowskiego). W
kolejnych latach realizowany będzie projekt z funduszy unijnych na który
uzyskana została dotacja.
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany.
Z poważaniem
Sławomir Janicki
W dniu 28.09.2020 o 08:35, Urząd Gminy Radziejowice pisze:
--
Z poważaniem
*Sławomir Janicki*
2W odpowiedzi na Państwa wniosek niniejszym informujemy:
ad1. Gmina Radziejowice umożliwia:
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Zwykłym mailemad2. Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)ad3. Tak, w Urzędzie Gminy Radziejowice funkcjonuje elektroniczny system
obiegu dokumentów.ad4. Podstawowe problemy:
a) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
b) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
c) Inne. Brak publicznych rozwiązań chmurowych dedykowanych samorządom.ad5. Gmina Radziejowice uczestniczy w programach na poziomie samorządu
wojewódzkiego (projekty EAiBW oraz ASI Urzędu Marszałkowskiego). W
kolejnych latach realizowany będzie projekt z funduszy unijnych na który
uzyskana została dotacja.
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany.Z poważaniem
Sławomir JanickiW dniu 28.09.2020 o 08:35, Urząd Gminy Radziejowice pisze:
>
>
>
>
>
> *From:*sprawa-29846@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> [mailto:sprawa-29846@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
> *Sent:* Monday, September 28, 2020 7:49 AM
> *To:* urzad@radziejowice.pl
> *Subject:* Cyfryzacja gmin
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29846@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> <mailto:sprawa-29846@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Z poważaniem*Sławomir Janicki*
Cyfryzacja gmin przez MOKOBODY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1067
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej, który wpłynął do
Urzędu Gminy Mokobody z dnia 28.09.2020 r. (data wpływu 28.09.2020 r.)
informuję jak w załączniku.
Z poważaniem
Joanna Krupa
stanowisko obsługi sekretariatu i spraw organizacyjnych
Urzędu Gminy Mokobody
Plac Chreptowicza 25
08-124 Mokobody
tel. 25 641-13-15
www.mokobody.pl
RE: Cyfryzacja gmin przez MOKOBODY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1067
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Gminy Mokobody z dnia 28.09.2020 r. (data wpływu 28.09.2020 r.) informuję jak w załączniku.
Z poważaniem
Joanna Krupa
stanowisko obsługi sekretariatu i spraw organizacyjnych
Urzędu Gminy Mokobody
Plac Chreptowicza 25
08-124 Mokobody
tel. 25 641-13-15
www.mokobody.pl
2
From: sprawa-29633@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29633@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: mokobody@gminy.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29633@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Cyfryzacja gmin przez MOKOBODY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1067
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Gminy Mokobody z dnia 28.09.2020 r. (data wpływu 28.09.2020 r.) informuję jak w załączmniku.
Z poważaniem
Joanna Krupa
stanowisko obsługi sekretariatu i spraw organizacyjnych
Urzędu Gminy Mokobody
Plac Chreptowicza 25
08-124 Mokobody
tel. 25 641-13-15
www.mokobody.pl
2
From: sprawa-29633@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29633@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: mokobody@gminy.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29633@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez ALEKSANDRÓW (woj. lubelskie) w sprawie Cyfryzacja urzędów #463
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 208.09.2020 r., dotyczący rozwiązań cyfrowych
oferowanych mieszkańcom.
odpowiedź na wniosek przez None w sprawie Cyfryzacja urzędów #935
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek w sprawie udzielenia informacji publicznej. Iwona Latowska
--------------------------------------------------------------------------------
Iwona Latowska
Sekretarz Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko
ul. Krakowska 44
32-120 Nowe Brzesko
www.nowe-brzesko.pl
tel. 12 3852054
--------------------------------------------------------------------------------
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w tym danych adresowych oraz adresu email jest Urząd Gminy i Miasta Nowe Brzesko. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko, pod numerem telefonu: 12-385-20-94 lub pod adresem e-mail: sekretariat@nowe-brzesko.pl Administrator będzie korzystał z Pani/Pana danych w celu wykonywania zadań wynikających z przepisów prawa oraz w celu zapewnienia niezbędnego kontaktu. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzoru na zasadach wskazanych w RODO. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w naszym Urzędzie znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce Polityka Prywatności
Re: Cyfryzacja gmin przez DYDNIA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1517
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej wraz z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych
osobowych.
Z poważaniem
Tomasz Żaczek
Kierownik ROiK
W dniu 2020-09-28 o 07:50, sprawa-30083@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
2
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30083@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
inf.publ. przez Łomża w sprawie Cyfryzacja urzędów #1563
Dotyczy udzielenia informacji publicznej. Pismo WIT.1431.82.2020 w
zalączeniu.
Re: Cyfryzacja gmin przez BIAŁOPOLE w sprawie Cyfryzacja urzędów #531
W odpowiedzi na dostęp do informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r.
Urząd Gminy Białopole informuje, że:
Ad 1. W Urzędzie Gminy Białopole mieszkańcy sprawy mogą załatwiać cyfrowo za
pośrednictwem ePuap oraz drogą email.
Ad 2. Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
Ad 3. Tak
Ad 4. Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
Ad 5. Nie, choć byłaby taka potrzeba
<!doctype html>
<html>
<head>
<meta charset="UTF-8">
</head>
<body>
<div>
W odpowiedzi na dostęp do informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r. Urząd Gminy Białopole informuje, że:
<br>
</div>
<div>
Ad 1. W Urzędzie Gminy Białopole mieszkańcy sprawy mogą załatwiać cyfrowo za pośrednictwem ePuap oraz drogą email.
<br>
</div>
<div>
Ad 2. Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
<br>
</div>
<div>
Ad 3. Tak
<br>
</div>
<div>
Ad 4. Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
<br>
</div>
<div>
Ad 5. Nie, choć byłaby taka potrzeba
<br>
</div>
<blockquote type="cite">
<div>
28 września 2020 07:47
<a href="mailto:sprawa-29097@fedrowanie.siecobywatelska.pl">sprawa-29097@fedrowanie.siecobywatelska.pl</a> napisał(a):
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
</div>
<div>
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
</div>
<div>
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
</div>
<div>
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
</div>
<div>
d) Zwykłym mailem
</div>
<div>
e) Inny sposób
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
</div>
<div>
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
</div>
<div>
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
</div>
<div>
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
</div>
<div>
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
</div>
<div>
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
</div>
<div>
a) Tak
</div>
<div>
b) Nie
</div>
<div>
c) Trudno powiedzieć
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
</div>
<div>
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
</div>
<div>
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
</div>
<div>
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
</div>
<div>
e) Inne, jakie?
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
</div>
<div>
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
</div>
<div>
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
</div>
<div>
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
</div>
<div>
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
</div>
<div>
e) Inne, jakie.
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:
<a href="mailto:sprawa-29097@fedrowanie.siecobywatelska.pl">sprawa-29097@fedrowanie.siecobywatelska.pl</a>
<br>
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
<br>
</div>
<div>
--
</div>
<div>
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
</div>
<div>
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
</div>
<div>
tel: 22 844 73 55
</div>
<div>
adres email:
<a href="mailto:biuro@siecobywatelska.pl">biuro@siecobywatelska.pl</a>
<br>
</div>
<div>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
</div>
<div>
www.siecobywatelska.pl
</div>
<div>
NIP 526282872
</div>
<div>
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
</div>
</blockquote>
</body>
</html>
RE: Cyfryzacja gmin przez BROCHÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1112
Witam,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyłam odpowiedzi na pytania :
Pytanie 1 – a,d
Pytanie 2 – c
Pytanie 3 – b
Pytanie 4 – c
Pytanie 5 - b
Pozdrawiam
Żaneta Król
Podinspektor ds. kancelaryjnych
From: sprawa-29678@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29678@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: sekretarz@brochow.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29678@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjE1MTg4LjI0ODE4LjM4MzEwNjUzOTkzNTE0NzQzMzFAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo0OToxMSAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAYnJvY2hvdy5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KROSNO ODRZAŃSKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #600
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
przesłany drogą elektroniczną w dniu 28 września br., informuję:
*Ad.1* Zaznaczono odpowiedzi: a) Załatwianie spraw za pośrednictwem
ePuap, b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym, c) Usługi
cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób, d) zwykłym mailem.
*Ad. 2* Zaznaczono odpowiedź b) Większość usług urzędu jest już możliwa
do realizacji bez pojawienia się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50
do 75%).
*Ad.3* Zaznaczono odpowiedź a) Tak.
*Ad. 4* Zaznaczono odpowiedź e) Inne (brak problemów).
*Ad. 5* Zaznaczono odpowiedź a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie
nadzieje na zmiany.
Z poważaniem
--
*Monika Karwowska-Pawłowska*
Starszy Inspektor
Wydział Organizacyjny
tel. (68) 410 97 09, fax (68) 383 5122
e-mail:m.karwowska@krosnoodrzanskie.pl
<mailto:m.karwowska@krosnoodrzanskie.pl>
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie
www.krosnoodrzanskie.pl <http://www.krosnoodrzanskie.pl>
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Krosna
Odrzańskiego z siedzibą w Urzędzie Miasta przy ul. Parkowej 1, 66 – 600
Krosno Odrzańskie. Z administratorem można kontaktować się poprzez adres
email sekretariat@krosnoodrzanskie.pl
<mailto:sekretariat@krosnoodrzanskie.pl> lub pisemnie na adres siedziby
administratora. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z
którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email
iod@krosnoodrzanskie.pl <mailto:iod@krosnoodrzanskie.pl> we wszystkich
sprawach dotyczących przetwarzania danych przez administratora oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Państwa dane
osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane
przez Państwa pytania, a następnie w celu wypełnienia obowiązku
archiwizacji dokumentów wynikających z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Przysługuje Państwu prawo
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do
sprostowania danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych (przy
czym odrębne przepisy mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa), prawo do usunięcia danych (nie dotyczy sytuacji, gdy
przetwarzanie danych jest niezbędne do wywiązania się z obowiązku
wynikającego z przepisu prawa). Szczegółowa klauzula informacyjna
dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie
Odrzańskim pod linkiem: www.bip.krosnoodrzanskie.pl
Odpowiedź przez ZĄBKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1236
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 r.
dotyczący udostępnienia informacji publicznej.
--
Pozdrawiam
Emilia Ziółkowska
Referat Organizacyjno-Administracyjny
Urząd Miasta Ząbki
ul. Wojska Polskiego 10
05-091 Ząbki
tel. 22 5109 729
Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i
sposobach przetwarzania Państwa danych osobowych jest Miasto Ząbki z
siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki.
To, w jakich celach przetwarzamy Państwa dane wynika z przepisów prawa.
Szczegółowo kwestie te opisujemy na stronie internetowej www.zabki.pl w
zakładce "Dane osobowe".
RE: Cyfryzacja gmin przez GRABÓW NAD PROSNĄ w sprawie Cyfryzacja urzędów #2332
Dzień dobry.
Odpowiadając na Państwa wniosek o informację publiczną informuję, że:
Ad.1. a, d, e
Ad.2. b
Ad.3. a
Ad.4. c, e
Ad.5. d
Z poważaniem
EWA KRZYKAŁA
Sekretarz Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
URZĄD MIASTA I GMINY W GRABOWIE NAD PROSNĄ
www.grabownadprosna.com.pl
ul. Kolejowa 8 63-520 Grabów nad Prosną
tel. + 48 62 732 12 84
e-mail: sekretarz@grabownadprosna.com.pl
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje Pana/Panią, że: Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Grabów nad Prosną, ul. Kolejowa 8, 63-520 Grabów nad Prosną. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
http://bip2.wokiss.pl/grabownp/zasoby/files/dane_osobowe/informacjaod.pdf [http://bip2.wokiss.pl/grabownp/zasoby/files/dane_osobowe/informacjaod.pdf]
Od: sprawa-30898@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: urzad@grabownadprosna.com.pl
DW:
BCC::
Data: 2020-09-28 05:53:30
Temat: Cyfryzacja gmin
Załączniki:
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30898@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez PRZYSTAJŃ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1850
Gmina Przystajń (Urząd Gminy Przystajń, 42-141 Przystajn,ul.
Częstochowska 5) - odpowiedź na informacje publiczną:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*_
_*b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym (SEKAP)*_
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*_d) Zwykłym mailem_*
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
*_d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_*
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
_*a) Tak*_
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
_*e) Inne, jakie?: Niewielki odsetek mieszkańców korzysta z usług cyfrowych
*_
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
_*e) Inne, jakie: NIE
*_
--
Pozdrawiam
Paweł Antczak
inspektor
Gmina Przystajń
ul. Częstochowska 5
42-141 Przystajń
NIP: 5742055766
tel. 34/3191154 wew.113
W dniu 28.09.2020 o 14:42, Bogusław Leszczyński pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Cyfryzacja gmin
> Data: Mon, 28 Sep 2020 05:51:48 -0000
> Nadawca: sprawa-30416@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-30416@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: ug@gminaprzystajn.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30416@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200